26

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Já byl letos poprvé na ZGH a prémiéra pro mě byla dešťová. Ovšem rozhodnout za těch podmínek, které panovali, zda závody ukončit nebo ne, byl pro pořadatele obrovský problém a bylo to na nich vidět. Proto jak se rozhodli bylo to nejvíce správné co mohli udělat. Za těch několik let, co tyto závody pořádají nabrali mnoho zkušeností a opět se poučili i z chyb,které v příštím roce nebudou. Mohou třeba zapracovat na zpevnění míst kolem trati, aby se i za těchto podmínek mohli závody jet a nenastávaly tu situace, že jě někdo nasranej nebo tak. Nezapomeňtě, že závody se tu dělají pro diváky a pokud chcete,aby Hořice nezanikly, pomáhejte s jejich propagací a i třeba s finanční pomocí. Díky všem pořadatelům za hezké zážitky a příští rok naviděnou. Fans96

27

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

V prvni rade diky vsem, diky kterym Zatacky mame a doufam budeme mit dal.

Sobota byla super vydarena, nedele byla takova, jak se dalo z predpovedi pocasi ocekavat..
Z meho pohledu jezdce rohodnuti poradatelu proste jen respektuji. Nejsem ani nastvanej ani rad, ze se muj zavod musel zrusit. Verim, ze oni vedi co delaji a udelat takove patri jim a nikomu jinemu.

Kdyz se stane nejaky velky maler (a to se netyka jen motorek), je to vetsinou sled mnoha drobnych udalosti, ktere nakonec vyhreznou v jeden velkej maler. Ty drobne pruserky, rizika, vypjate situace atd. se rozkryji az potom, co se stane ten maler a vsichni se ohlednou na to, co tomu predchazelo. Vidi pak jak to na sebe pekne navazuje a vsem je najednou jasny, ze to ani jinak nez pruserem dopadnout nemohlo. A pak se zacne omilat to povestne "kdyby". A to je presne to, cemu poradatele dost pravdepodobne predesli.

Holik 20


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

28

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Díky Holíku

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

29

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Hořice byly super....

byly jsme tam s Indiánem už od středy, užili jsme si to od začátku, kdy jsme třeba pomáhali stavět trať a zároveň chytali bronz (to potřebuju teda já...Indi ne :-D ) , až do konce, kdy jsme v mokru balili domů...
Jediný mínus má u nás technická kontrola ( s pěnou v nádrži a s číslama už jsou fakt otravní :-D ), ale na to se taky zase rychle zapomělo...
Indián se na závody moc těšil a opravdu byl rozhodnutý vyhrát...mohli jsme mávat tabulí, rukama, deštníkama aby zpomalil, ale nedalo se...
Třídy litrů je nám líto...nachystali jsme do ní Indiho seriovou GSXR750 co má do provozu,vpodstatě jen na tenhle jeden závod, takže sice vyhozený peníze za lamináty a lítost že mohl být další pohár....ale taky být nemusel a mohlo to dopadnout špatně...
Doufám že nikdo z diváků nebude brát zaplacený vstupný jako "vyhozené peníze"... počasí se vážně ovlivnit nedá a sobota například byla parádní (i když já jsem u toho z prac. důvodů bohužel nebyla)... to stejný jezdci kteří zaplatili startovný a výdaje s tím spojené...

Budeme se těšit na příští rok, pro nás oba jsou Hořice srdeční záležitost...

30

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Můj názor? ,, It´s better to lose minute in life, than life in a minute. "
Všem to asi rvalo srdce, ale určitě by nestálo za to riskovat ještě víc....
Ti, kteří mají vztah k Hořicím tak silný jako já, mají přes i přes ty trable dušičku spokojenou.....


                                                                                                               Díky všem......

                                                                                                                                     300ZGH 4ever

Protože je Tvé srdce silné, odvážíš se pohnout rukou,
pohybem ruky ovládáš sílu koní pod kapotou,
kteří si díky své síle, dokázali získat Tvoje srdce.....

31

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Suzuki
koukejte mi poslat foto s Indiánem

Naposledy upravil: Larry.AMK (19.05.2008 13:47:00)

32

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

jedno už je na foru na motorkářích big_smile

jinak pošlu co budu mít....něco malinko nafocené přeci jen máme wink

Naposledy upravil: Suzuki.Veruš (19.05.2008 13:56:37)

33

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Sobotní tréningy byli perfektní.Měl jsem tu čest svést se po trati a shlédnout jak to na jakém úseku vypadá.Diváků bylo opravdu hodně a myslím,že se bylo na co dívat. Diváci i jezdci byli fantastičtí.Ikdyž pracovně,také jsem si to užíval.
Pár slov k technické přejímce...i mě připadá,že předepsané typy čísel jsou takové trošku zaostalé,ale je to prostě napsáno v předpisech a technici jen dělají svou práci jak mají. Myslím si, že kdyby tu práci dělali úplně na 100% podle řádu, tak na startu nebude téměř nikdo. Např. v sobotu ráno byla technická přejímka od 7 do 9 hodin, nikterak velký nával jezdců a přitom technici dokázali převzít motorku i po 11 hodině ikdyž by nemuseli.Opravdu si nemyslím,že by pracovali špatně.
Neděle...počasí hold bylo jaké bylo...nikdo přírodě neporučí...jsem také zklamán,ale buďmě rádi,že alspoň sobota byla tak vydařená...a pak...buďmě rádi že se nikomu nic nestalo.Hold každý den není posvícení.Obdivuji diváky,kteří v neděli přišli.Nikdy bych jich v tomto počasí tolik nečekal.Byli super!!! To jsou lidé,kteří tento sport milují a jsou pro něj schopni udělat cokoliv. Jezdci byli také super,při třídě do 600ccm jsem si říkal "Hmm,to pojedou asi docela pomalinku,když je na trati tolik vody.",když jsem pak viděl Indiho a za ním Gilmora,tak jsem jen valil oči.Ti kluci se fakt nebojí.
JEn tak pro představu,osíchání trati v lesních úsecích trvá klidně celý den než zcela oschne,takže asi tak.

Už teď se těším na příští a také na TT. Jak píše Veruš 300 ZGH jsou srdeční záležitostí.

34

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Myslím,že tyto obrázky mluví za své http://dvlachy.ic.cz/Fotogalerie/Horice2008/

35

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Přátelé, kamarádi všechny Vás po víkendu zdravím wink

nejprve děkuji Larrymu za nedělní autogramiádu na náměstí ... cool DÍKY MOC !!!

a teď k tomu co jsem se zde dočetl:

otázka diváků: s lidma je to stále dokola. A hlavně stále platí to, že český národ je národem velmi nevychovaným!!! Bohužel to bude trvat ještě dlouhou dobu než dojde k nápravě. A kdo si myslíte, že nemám pravdu - příště si to s vámi na náměstí klidně a rád vyměním.

Zrušení závodů: určitě těžké a myslím velmi správné rozhodnutí. A ty remcalové ... chtěl bych je samotné vidět v takové situaci. To by to dopadlo!  Ale když jsou kanály úplně na nic a vyplavujou na trať všelijakej bordel tak je fakt humus!!!

Ingredients of Motorcycle: Truth...Tradition...Rebellion...Blood...Sweat...Tears.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

36

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Denis.91 napsal:

Sobotní tréningy byli perfektní.Měl jsem tu čest svést se po trati a shlédnout jak to na jakém úseku vypadá.Diváků bylo opravdu hodně a myslím,že se bylo na co dívat. Diváci i jezdci byli fantastičtí.Ikdyž pracovně,také jsem si to užíval.
Pár slov k technické přejímce...i mě připadá,že předepsané typy čísel jsou takové trošku zaostalé,ale je to prostě napsáno v předpisech a technici jen dělají svou práci jak mají. Myslím si, že kdyby tu práci dělali úplně na 100% podle řádu, tak na startu nebude téměř nikdo. Např. v sobotu ráno byla technická přejímka od 7 do 9 hodin, nikterak velký nával jezdců a přitom technici dokázali převzít motorku i po 11 hodině ikdyž by nemuseli.Opravdu si nemyslím,že by pracovali špatně.
Neděle...počasí hold bylo jaké bylo...nikdo přírodě neporučí...jsem také zklamán,ale buďmě rádi,že alspoň sobota byla tak vydařená...a pak...buďmě rádi že se nikomu nic nestalo.Hold každý den není posvícení.Obdivuji diváky,kteří v neděli přišli.Nikdy bych jich v tomto počasí tolik nečekal.Byli super!!! To jsou lidé,kteří tento sport milují a jsou pro něj schopni udělat cokoliv. Jezdci byli také super,při třídě do 600ccm jsem si říkal "Hmm,to pojedou asi docela pomalinku,když je na trati tolik vody.",když jsem pak viděl Indiho a za ním Gilmora,tak jsem jen valil oči.Ti kluci se fakt nebojí.
JEn tak pro představu,osíchání trati v lesních úsecích trvá klidně celý den než zcela oschne,takže asi tak.

Už teď se těším na příští a také na TT. Jak píše Veruš 300 ZGH jsou srdeční záležitostí.

no spíš mi šlo u technické přejímky o to že pokaždé dostaneš jinou informaci...takže někdo řek černý čísla bílej podklad, další to řek naopak, další řek modrý, další červený a nikdo ti nebyl schopnej říct jaký čísla vlastně máš mít...a co se týče pěny do nádrže...vejde se tam a stačí jedna kostka...ale když je technickej sprominutím *** tak se ti jich tam vejde vesele i pět s tím že pak má čerpadlo problém s benzínem...a kdo trvdí že pěna na to nemá vliv tak kecá...
kotrolujou to jestli nemáš na číslej zbytečný "krucánky" a nechávaj tě je odřezat ale aby líp hlídali šrouby a zajištění oleje....prostě to znám ze závodů jak to chodí a u toho samýho člověka seš schopnej třikrát se stejnou věcí bezproblémů projít a počtvrtý tě vyhodí že to má být jinak...

37

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Suzuki.Veruš: Prostě hořická klasika, Přemek by taky mohl vyprávět.
Co je jeden rok dobrý, to už další rok zase neplatí a ještě jsou z tebe někteří schopni udělat blbce, že takhle to teda rozhodně nikdy být nemohlo... wink
Někdy mam pocit, že jen tady všechno ví nejlíp.

Take It Easy !!!

38

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Veruš: Ok,chápu Tě, mělo by být vše stejným metrem. Jinak ty čísla se mi líbí jaké se teď dělají,jsou fakt super smile Podle mě stačí když budou dostatečně k přečtení (některé opravdu nejsou vidět) aby časomíra mohla dobře dělat svou práci. Jsem rád, že jsem Tě konečně viděl naživo a jinak moc gratuluji k vítězství Indiho, je fakt machr. Je neuvěřitelné co dokáže vyvádět na vodě smile Ještě jednou veliká gratulace.

39

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Dobrý den!Jenom bych se chtěl vyjádřit k novému pojmenování zatáček. Je trošku škoda, že se rozjelo "výběrové řízení pouze na internetu. Vůbec by nebylo od věci zeptat se pamětníků prvních ročníků, jak se které zatáčce říkalo. Druhé zatáčce pod startem se mylím někdy říká "U STŘELNICE" Zatáčky pod Borkem jsou: ostrá pravá-"POD BORKEM"- hned za ní "U ZÁMKU" nebo "U HRAČKÁRNY". Mírná pravá před VODOJEMEM- "U VILY ANNY". Od někoho jsem zaslechl,že místo"NA LOŠÁNCE" se ve skutečnosti nachází někde jinde než je označováno v programu a to sice na rovince  před "DACHOVSKÝM ESÍČKEM" , protože se tam káceli olše a někdo poté vymyslel název "NA LOŠÁNCE". "URBANCOVO ESKO" bylo vždy "DACHOVSKÝ ESÍČKO",nebo prostě jen "V ESÍČKU". A myslím,že je ještě spoustu míst,která název vůbec nemají, nebo už je název zapomenut.Ale jak už jsem psal,bylo by dobré se zeptat pamětníků.Je škoda něco přejmenovávat jen z nevědomosti. Snad něco z názvů zatáček do příštího roku opravíte,aby se to nepletlo. Děkuji! Přeji všem hezký den!

40

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

To Johanes : zeptat se pamětníků, to zní hezky. Možná jsme je měli obcházet barák po baráku anebo je pozvat do Koruny na oběd. Já myslím že internet už dnes není nedostupná záležitost.....

Naposledy upravil: wusa (19.05.2008 20:41:24)

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

41

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

wusa: pamětníci většinou nemají internet, protože jsou staršího data narození. Zjistit takové věci není tak obtížné a to, že jste je obešli jsem považoval za samozřejmost. Já o trati nic nevím o dřívějších názvech,ale pokud se to nějak jmenovalo a dnes to bude mít jiný název je divný.

42

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Ahoj, jsem rád, že se ta ostřejší debata odehrála včera a dnešní příspěvky jsou již pozitivnější. Dovolte zveřejnit pár postřehů diváka a fandy:
1. Na závody do Hořic to mám cca 115 km.
2. Předpověď špatného počasí meteorologové umí.
3. 300 ZGH jsou z pohledu diváka, který už nějaké silniční závody viděl, to nejlepší, co se v ČR jezdí.
4. Když jsme v pátek odpoledne do Hořic odlížděli, byl jsem připraven, že vzhledem k předpovědi počasí uvidíme pravděpodobně parádní zážitek pouze v sobotu, což se bohužel vyplnilo, ale nejsem naštvaný, protože jsem to předpokládal.
5. Přes super výkon jezdců na mokré trati si divák závod nemůže užít z důvodu nevyrovnanosti (pokud tedy nepřijel na závody, aby viděl, co nejvíce pádů), .
6. V Hořicích nejsou okolo trati žádné bezpečnostní zóny, každý pád je mnohonásobně nebezpečnější než na motodromu.
7. Rozhodnutí o zrušení posledních dvou závodů určitě nebylo jednoduché, ale plně ho chápu.
8. Je dobře, že se v Hořicích nikomu nic vážného nestalo.
9. OBROVSKÉ PODĚKOVÁNÍ PATŘÍ VŠEM POŘADATELŮM ZA VÝKON, KTERÝ V TOMTO NEVLÍDNÉM POČASÍ PŘEDVEDLI.
10. Přeji organizátorům, aby všechny nepříjemnosti s právě skončeným 46. ročníkem zvládli a na příští rok připravili další ročník 300 ZGH za pěkného počasí, velké účasti jezdců a diváků a ke všeobecné spokojenosti.

43

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

To Johanes : souhlas, jsem rodilý hořičák, pomalu čtyřicet let chodím na závody, a najednou nevím kde jsem.
To wusa: viz Ondřej

44

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

to Ondřej : hezky jsi to napsal, ale to fakt myslíš, že měl někdo chodit barák po baráku a ptát se lidí?
to jkhr : oba jsme sai přibližně stejně starý, oba jsme z Hořic a oba tedy víme, že je tady spousta míst, kterým každý říká jinak (viz třeba dohady okolo Urbancovýho nebo Šafránkova či Dachovskýho esíčka). "Výběrové řízení" jsem chápal jako pokus sjednotit (alespoň trochu) zábavnější formou názvy jednotlivých míst. Nejzábavnější na tom je to, že tahle pojmenování budou nejspíš respektovat lidi, kteří nejsou z Hořic, protože my domácí máme něco zažité a mnohým by se to mohlo třeba i plést.

Btw - zmínka a "výběrovém řízení" byla jak na ofic stránkách města, tak i na webu Jičínských novin, takže to nebyl žádný neveřejný podnik

Naposledy upravil: wusa (20.05.2008 08:57:27)

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

45

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

proboha živýho

to už je problém i z toho, že jsme jen tak z legrácky hledali společně název nějaký zatáčky....??!!
vždyť si může každej pojmenovat svý úseky jak chce
a když se podívám do programu, tak Lošánka je umístěná tam kde je ...a co je na tom???
z knihy A.Jilemnického jsem se dočetl, že se tam té části říká Lošánka
tak pak asi udělal chybu pan Jilemnický ve své knize
a pokud jde o další názvy...
bylo jasný, že se říká jednomu místu třeba i třemi názvy
PROTO jsme se tu veřejně snažili se domluvit na jednom jakoby ofociálnějším názvu
výsledek je takovej jakej je
pokud se někomu nelíbí třeba Stašovo esíčko...ať si mu říká někdo třeba Trautenberkovo
a nedělejte z toho tady zase nějake strašnej probém


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

46

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Larry.AMK napsal:

...a tý redaktorce šlo hlavně o to, aby natočila nějakej karambol

prej to je nebezpečenej sport, my pořád natáčíme mrtvé motorkáře na silnici
a tímhle mě tam krmila..taky asi byla nasraná, že pád nenatočili

Tohle chce klid, oni si stejně natočej co budou chtít i bez toho, že by se něco přihodilo.
Dneska třeba ve zprávách TV NoHa reportáž o životu nebezpečných tramvajích co nebrzdí, občas hoří a nikdy nevozily cestující.
Co na tom, že skutečnost je přesně opačná...

Takže klid a hlavu vzhůru.
Sorry za OT.

Take It Easy !!!

47

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Vážení Hořičáci!   

Díky vám za  zkaženou neděli! Od roku 1962 jsem vynechal pouze 2 ročníky a byl jsem na více než 40 ročnících ostrých závodů a na všech veteránských. To znamená ,že jsem byl na všech vašich závodech více než 50 x a proto si myslím že mohu  zhodnotit i ročník letošní a také i napsat  co se mi nelíbí.Ale zda si z toho vezmete nějaké ponaučení aby se něco zlepšilo pro další ročníky  je zcela na vás.Je mi jasné že,za počasí nikdo nemůže a že to byla prostě smůla. Horší bylo a to bylo pro diváky zcela nepochopitelné, že po zastavení třídy do 6OO cm se hodinu někdo radil ,nic se nedělo, pak se dojelo 5 kol,přestalo pršet a po další zbytečné přestávce se odjela společná třída 125/250 cm a přesto,že už více než hodinu nepršelo tak se závod ukončil. Byl to projev totální neúcty k divákům kteří tam trpělivě celý den zcela promočení čekali a chtěli vidět pochopitelně hlavně na třídu nad 6OO cm a nechtějte slyšet jaké byly jejich reakce vůči ředitelství závodu a panu Malaníkovi a spol. Asi jich dle jejich reakcí příště moc nepřijede a já o tom uvažuji také. Já takový dlouholetý fanatický příznivec 300 zatáček!Byl to i podraz na závodníky! Je jasná jedna věc. Buď je trať pro všechny třídy v pořádku a nebo je třeba si přiznat, že pro současné rychlé motocykly už není trať vhodná a bezpečná a jezdit už pouze veterány. Na druhé straně je jasné,že při tak riskantním sportu jako jsou silniční závody vždy několik jezdců spadne. Ono se těch negativních věcí nahromadilo za poslední léta docela dost. První je katastrofální ozvučení tratě a to už dost let. Na většině trati není téměř nic slyšet , pokud člověk nestojí přímo proti tlampači.Tlampače jsou naprosto nevýkonné . Je jich málo a nejsou slyšet! Když se k tomu přidá hlasatel kuňkal jako letos, tím nemyslím pana Kubíčka ale toho druhého , který navíc vyniká  žvaněním nesmyslů, tak to celkový dojem celého závodu hodně pokazí.Docela mě připomněl bývalého hlasatele pana Kuchaře, který nám svým blekotáním ,a neprofesionalitou  kazil závody asi 15 let a kdyby nezemřel tak nám je kazí dodnes. To opravdu ty nesmysly co hlasatelé řikají nikdo z vás neslyší?Já vím že každý není pan Březina ale co je moc to je příliš! Navíc nám ani hlasatel neřekne změny ve startovní listině ,na konci závodu s vyjímkou prvních  tří ani pořadí alespoň deseti prvních jezdců a to diváky také zajímá! A nedodržování časového harmonogramu ,to je zcela normální  v posledních asi 5 letech. ! Ono by se dalo stihnout víc než 7 závodů , ale to by nesměly být zbytečné pauzy mezi závody. Kdyby závody začínaly  např. v 10 hodin,tak by se stihlo pohodlně i 8 tříd  do půl šesté. Alespoň by se nemusela pořád zkracovat délka závodů . Dříve se jezdilo 14 ? 16 kol  dnes  6-9 kol a závody jsou spíš sprinty a z diváckého hlediska je to pomalu o ničem , než se divák trochu zorientuje tak je  konec závodu. Optimální  by bylo 10- 12 kol podle objemu a rychlosti motocyklu. Bylo by to asi 25 ? 30 minut na každý závod a do 1 hodiny by to bylo hotové i s vyhlášením vítězů, za předpokladu že nebudou tradiční zbytečné pauzy a závod bude mít spád..Nenapadlo někoho, že dost pádů jezdců v prvním kolo závodu je způsobeno tím že při tak krátkém závodě se musí všichni tlačit dopředu,protože za těch několik kol už nic nestihnou!? Nechápu kdo pořád zkracuje počet, kol když např. 2 kola navíc je pouze 5 minut a daleko více času se proplýtvá zbytečnými prodlevami mezi závody  a bylo by dost  času i na více kol. .Na internetu byla předem avizována fantastická zahraniční účast ale nakonec to tak horké nebylo. Pan Kočí tedy pardon pan Larry nám dal do programu sice dost fotografií,ale bohužel je vybavil místo jmen jezdců téměř všechny přezdívkami a asi si neuvědomil,že je zná pouze hrstka zasvěcených a většině diváků neříkají vůbec nic!Ještě ,že nám alespoň některé vysvětlil na konci programu.On je viditelně těmi přezdívkami nadšený ale většina diváků to moc nebere a klepe si na hlavu nebo se tomu směje. Možná by pan Larry mohl pro nás diváky trochu svůj Americký styl utlumit,nakonec už není také nejmladší a nechat sem tam Ameriku Američanům a vrátit se občas do Čech. Ale to je pouze jeho věc. Třeba by měl pak čas podívat se na startovní listinu  a to na průjezdové tabulky  které u poloviny tříd zcela chyběly.Ale možná panu Larrymu křivdím, třeba je toho názoru,že pro těch několik kol co jezdci jedou,nemá cenu nějaké tabulky dělat a má možná pravdu. Otázka je má to  vůbec cenu na další sprinterské závody do Hořic vůbec ještě někdy jezdit,protože někdo příští rok třeba usoudí že se pojede na 5 kol, aby se mohlo jet 10 závodů. Ale to je ironie,mě spíše mrzí,že jsem musel takový dopis po  tolika letech kdy jsem byl s 300 zatáčkami téměř vždy spokojen,ale ta fraška na letošním ročníku mě k tomu přinutila..Nevím,zda se ještě v Hořicích na závodech někdy objevím,ale za poměrů o kterých jsem psal pokud se nezmění, už asi těžko. Je to škoda,ale ono všechno pěkné jednou skončí! Přesto vám přeji při pořádání dalších ročníků mnoho zdaru,hodně kvalitních jezdců a to nemyslím ironicky i hodně diváků, sponzorů a mnoho zdaru do dalších ročníků!

Pavel Novák

48

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

No , po přečtení tohoto příspěvku ve mně na chvíli vzkypěla krev tongue , ale jen na chvíli , jezdím do Hořic léta letoucí , ale asi jezdíme každý na trochu jiné závody...Leccos z příspěvku pana Pavla jsou celkem normální připomínky ke kvalitě (ozvučení) , ale něco svědčí spíš o negativním nepochopení vývoje doby....a i napadání , viz. např. účast avizovaných jezdců - všichni Larrym avizovaní přijeli ( a že to jsou "střelci" také ukázali ) A je vidět , že jste za ta léta leccos nepochopil , vše jde kupředu , tedy i nároky na bezpečnost , tzn. že po pádu musí být úprava tratě , to že už neprší , neznamená , že je trať v pořádku ( ve městě kanály nebraly vodu , někde bahno přes trať) o ukončení rozhoduje Jury ve shodě se zástupci jezdců a také čas .....Ále co , vždyť se v tom příspěvku objevuje to uprděné čecháčkovství (viz "Možná by pan Larry mohl pro nás diváky trochu svůj Americký styl utlumit,nakonec už není také nejmladší a nechat sem tam ......") a když chodíte na Internet , tak navštivte fórum na Motorkářích , kde jezdci mezi debatují o tom , že je to sice mrzí , že se závod nejel , ale rozhodnutí bylo vzhledem k bezpečnosti správné a příští rok si to vynahradí..Tohle je jen pokus otrávit pořadatele kteří pro zachování závodu pracují vlastně celý rok. Vy přijedete jednou za rok jenom remcat...Myslím , že nám ostaním , věrným , chybět nebudete. A už dost smile , zdravím všechny věrné a spokojené fandy 300 ZGH a nashle na TT !
Jirka "97"Moravec  (P.S. měl bych toho chuť napsat mnohem víc , ale nebudu zabírat místo , prože pro takové "takyfandy" je to zbytečné....)

49

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

pavel 50 lépe bych to nenapsal naprostý souhlas hlavně ten počet kol je opravdu trapný.Navrhuji přeměnu na 150 zatáček G.H

50

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Ahoj. Musím reagovat na příspěvek PAVLA 5O. Při jeho čtení sem byl nejdřív ukrutně naštvanej, potom jsem se asi 5 minut smál. Za těch 40let co udajně chodíte do Hořic na Zatáčky jste si asi nestihl všimnout pokroku který tento sport udělal. Schválně si porovnejte např. průměrné rychlosti tehdy a nyní. A ty, jak píšete trapný pauzy? Tosi snad děláte srandu ne? Neni těžký si zjistit, že během supermon uniklo na náměstí velké množství oleje a ten se musel odstranit. Během volné do 600 došlo na 1. useku k pádu 2 jezdcu a na trati bylo hodně nečistot. Jinak pauzi po závodech jsou taky proto aby se z trati odklidily odpadlé stroje. Toho jste si za 40 let nevšiml? Ono se to hezky kritizuje , že se závod zrušil ale pokud přes cestu teče bláto kanály nestíhaj a někde poblíž už padaj stromy? To by jste rád aby se snad někdo zabil? A jestli Gilmora neberete jako dobrého zahraničního jezdce tak asi zas takový znalec nejste. A prosím Vás. Za rok už opravdu nejezděte abych už nemusel číst takový trapný příspěvky nebo mě klepne.