51

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Já mám ještě prosbu, jestli jsou někde nebo má k dispozici někdo výsledky warm-upu třídy nad 600 ccm. Předem moc díky.

52

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

A ještě se chci zeptat, kdo upadl v první zatáčce do 600ccm. Číža a druhým byl kdo?

53

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Jirka 97: Tak zrovna ve mě se krev nevzkypěla a bohužel musím dát pavlovi50 v lecčems za pravdu.
O neustálém nepochopitelném zkracování závodů už tu řeč byla, v kvalitě ozvučení jsme zůstali někdy v osmdesátých letech minulého století, dodržování časového harmonogramu (i když se v letos mimořádně dařilo) taky rozhodně nepatří k našim silným stránkám, informovanost diváků a o pořadatelích ani nemluvě veškerá žádná...
O ukončení závodu rozhodl ředitel závodu se sportovním komisařem, zástupce jezdců i jezdci samotní byli pro pokračování - přál bych ti slyšet ty jejich komentáře v kempu.
Jezdim do Hořic (nejen) pořádat závody už skoro 20 let, ale už nějaký druhý třetí rok přemýšlím, že s tím definitivně seknu, protože "atmosféra" a jakási soudržnost se pozvolna vytratila.
A věř, že velmi podobně to vidí i další kolegové... wink

Take It Easy !!!

54

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Ahoj všichni,

čtu toto fórum celkem pravidelně od jeho začátku, ale až teď jsem se rozhodl registrovat a projevit veřejně. Je mi 36 (Husákovo dítě...), v Hořicích jsem od svých nějakých 10 let pravidelně - vždy pouze jako divák a fanda, sice mám CBR600, ale k opravdovému závodění jsem nenašel odvahu. Závody v Hořicích mám moc rád a právě proto píšu.
Poslední impuls k tomuto textu byla zpráva Pavla Nováka, jestli se nepletu pořadatele závodů v Hranicích (já jeho znám, on mě asi ne). Dovolím si glosovat:
Komentátor - naprostý souhlas. Možná zapadá fakt, že je to po dobu závodu jediný kontakt mezi pořadateli a divákem, bohužel již více let nevalné úrovně. Pan Mifek je dobrý speaker, nemá ale (řekl bych) k motocyklům vztah a jeho znalosti jsou velmi povrchní. Uvítal bych opak - průměrného řečníka ale s hlubokým vztahem k tomuto sportu a znalostmi pravidel, techniky, jezdců, jejich výsledků ... Nemusí se vždy komentovat jenom to co se právě děje na trati, existuje spousta zajímavých informací, které běžný divák neví a rád by se je dozvěděl  - proč nejel Roman Boček, je o.k. po loňské havárii, co to má za motocykl Jirka Draždák, kolikrát jel Gilmore IOM TT ... je toho dost ale odpovědi =0!
Mám doma zvukový záznam 300 ZGH z roku 1987, bez obrazu. Tehdejší komentátoři (bylo i 2. stanoviště u Vodojemu) pánové Březina a Bíža, dodali závodu dramatičnost a spád. Toto dnes chybí totálně a je to škoda, protože závody jsou neméně napínavé.
Kvalita rozhlasu - v dnešní době by asi fakt mohla být o dost lepší.
Délka závodu - 100% souhlas - a to mě vadí nejvíc. Klasici nechť jsou třešničkou na dortu, ozdoba, ale ne přítěž, která zapříčiní časový posun, olej na trati, plné depo, ... Jezdím i na TT, klasikům fandím, ale na 300 ZGH jedu kvůli jinému koukání. Mám v hlavě závod 500 cc někdy z roku 1984 ??, kdy Herbert Zwickl neodjel od startu, ale potom se děly věci! Co by asi stihnul dnes za těch 9 nebo ještě hůř 5 kol? Rád bych znovu viděl závody silných tříd na 16 kol, dočkám se ... ? Díky pořadatelům alespoň za sloučení veteránských tříd v letošním ročníku, dobrý nápad!
Traťáci - já vím, že to dělají ve svém volném čase, zadarmo, můžou dělat něco jiného ... Ale: fakt to občas nezvládají. Proč třeba v neděli, kdy lilo a vědělo se, že asi bude lejt, nebyly nachystané přechody přes silnici, napříč, třeba i přes igelit ?? Každý si chodil jak chtěl, tedy všichni všude, nikdo nikoho neokřikne, zametat se nikomu moc nechtělo. Za tu hodinu, co se radilo a nezávodilo, by se dala dráha i slušně uklidit, ale nestalo se (stál jsem tou dobou v Kudrnáčce na vnitřku, podle toho hodnotím).
K ukončení závodů: Taky jsem byl naštvaný, doteď nevím, jestli to rozhodnutí bylo na místě. Převládá názor, že vyhrál alibismus technického komisaře, který nechtěl mít problém. Ale v tomto jsem lajk a proto rozhodnutí respektuju. Určitě ale přijedu znova, už na TT, moc se těším.
Poslední poznámka - chlapi neblbněte, nebudeme se mazat mezi sebou. Na to máme jiné figury. Lidi, které něco spojuje - v našem případě motocykly a závody - by měli snad držet při sobě. Nemá cenu se proto vzájemně napadat jak se co jmenuje nebo co kdo rozhodnul, to nám závody neprodlouží, sluníčko nezavolá, silnici na Dachovech neopraví, rozhlas nezlepší ...

Nejsem sice takové foto eso jako SwideRR, ale pár slušných fotek mám, tak zkusím dodat.
Mějte se všichni prima!


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

55

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Ondřej napsal:

A ještě se chci zeptat, kdo upadl v první zatáčce do 600ccm. Číža a druhým byl kdo?

myslim že Zdeněk Sedláček

56

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Honza36: Souhlasím s Tebou, nemá cenu se tu navzájem mazat a jen si dělat nepříjemnosti a kdo ví co ještě. Myslím že to co nás spojuje jsou právě motocykly, závody a láska k nim. Kdyby nebylo spousty nadšenců, kteří závody pořádají, podílejí se celý rok na jejich přípravě, shánějí tisíce povolení a sponzory,snaží se přilákat zahraniční jezdce a mnohdy si vezmou dovolenou jen kuli tomu aby mohli vše zařídit, mohli jsme také dnes někde sedět u ohýnku a vzpomínat,jaké to kdysi bylo super. Myslím,že nejsem sám ,pro koho je 300ZGH srdeční záležitostí a nikdo z nás si jistě nepřeje, aby se příští rok tato oblíbená akce třeba i nekonala. Jeden nepovedený ročník přeci nezničí dlouholetou práci a snahu. Věřím, že vše se časem srovná a za rok se snad zase všichni sejdeme na 47.ročníku ,nebo dokonce již na letošní TT s Honzou36,Larrym,realizačním teamem,Tomym,Ondřejem,Pavlem50,DJ,Prusou#94,Demonem3,mnoha dalšími a dobrou náladou.
Hezký zbytek týdne s lepší náladou všem!!!
Martin Kulhánek

57

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Abych někdy příště nejel na Hořice, to by mě musela jedině potkat nějaká obrovská katastrofa ;-)

58

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Letos jsem z vážných důvodů v Hořicích po letech chyběl, tak nedovedu napsat názor na zrušení. Jedno vím ale jistě.
1. Porážka to nebyla, nikomu se nic nestalo a to je hlavní
názorů pana Nováka si vážím, je to odborník. Závody alespon volné třídy by měly být delší. Ozvučení trati je horší, jak za komunistů. Hlasatel pan Mifek je průměrný spíkr regionální úrovně, proto dělá tam kde dělá a nikam se rozhlasově nevypracoval. Ale že motorkám nerozumí mu nevytýkám, vidí jen závody v Hořicích a to je strašně málo. Spíš bych asi na jeho místě mel soudnost a sám odmítl. Ale koho vezmete? Znáte nějaké jméno? Březina už o to moc nemá zájem a navíc je fakt, že i on už z těch současných našich závodníků a motorek toho moc nezná,  dělá v televizi SBK, je na něm ale vidět, že není čtyřtaktní odborník. Pan Kubíček zná hodně věcí, ale zase je zcela mimo mezi klasiky a supermono nezná vlastně nikdo. Tak kdo? K Larrymu - je to obrovský fanda, nadšenec, má na závodech mamutí podíl. Ale zase, není placený odborník, ale dobrovolný fanda, tak se chyby objevují, třeba nějaké infaltilní popisky v programu, což má pan Novák pravdu.  Larry by měl udělat jednu věc. Pokud je oficiální tiskový mluvčí skvělých závodů, a to Hořice jsou a budou, neměl by psát slova jako "v prdeli" apod. To prostě nejde. Měl by být méně žoviální. Ale pokud nebude on, myslím, že Hořice zaniknou.

59

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

To HONZA36:
Dokážeš si představit jet střelbu v hořicích na 16kol na šestce nebo litru?? Vem si to, že jeden měřený trénink trvá 30min a většina jezdců projede 8-10kol, tak si představ to vyčerpání po skoro hodině ostré jízdy. Mi tam nejezdíme zrovna nejpomaleji a myslím, že 9kol je optimální, jelikož vyčerpání jezdců po dlouhé a rychlé jízdě je velké. To že šestistovky byly zkráceny na 5kol, je dobré rozhodnutí. Jinak by se taky mohlo končit až za tmy a kdoví jestli by nebylo víc pádů. A zase na druhou stranu bezpečnost jezdců je prioritou pořadatelů. Proto bylo vše zkráceno a naše nejvyšší kubatura zrušena, z důvodu bezpečnosti, jelikož tý vody a bordelu co stékal z lesa a pole bylo hodně. I sám Victor Gilmor okusil u vodojemu asfalt a to je co říct. I když já bych třeba na tý vodě jel rád i přes to, že riziko pádu je velké. Jediný INDI nám všem ukázal jak se jezdí bezpečně na vodě, ale nejen on, každý předvedl co uměl. I já přes problémy s podvozkem sem zajel co šlo a po nastavení to bylo mnohem lepší, ale jelikož sem jel letos poprvé, tak doufám, že příští rok bud v předních řadách.

Hlavně bych chtěl poděkovat všem pořadatelům, za pěkný závody a to i přes to že nedokázali zařidit počasí na neděli.

DÍKY VŠEM.

60

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Lepší průměr je čas na kolo asi 2.30 min takže 15 kol 37-38 minut to si myslím že by se zvládnout dalo.Ti nejlepší by to zvládli za 33-34 min.Hezký den

61

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

dle mého názoru je maximální strop kol tak 12, protože je třeba vzít v úvahu to, že zhruba polovina jezdců volných tříd jede obě třídy, při letošním rozložení tříd (7), by (pokud se nic nestane - což je v Hořicích velmi důležité) závody trvaly do 18:00 a pak ještě minimálně dvě hodiny uklízet část tratě, a potom teprve vyrazit domů a ráno vesele do práce, takže prostor pro nějaký rozšiřování počtu kol asi není
a další věc lepší průměr to možná zvládne zajet kolo do 2:30, dle výsledků letošní kvalifikace to je cca 15 lidí, ale s přibývajícím počtem kol poroste únava (a tím se zvyšuje riziko pádů)

třeba by se to dalo řešit, ale za cenu toho, že by nebyly nedělní warm upy, ale to by se možná jezdcům nelíbilo

a další věc zatáčky byly, jsou a asi i budou o kompromisech, ale to už na jíném místě psal Larry, tzn., všichni nikdy nemůžou být spokojení

tak asi tak


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

62

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

honza36 napsal:

Dovolím si glosovat...

S názorem na komentátora naprostý souhlas - nejhorší informace je žádná a té se nám opravdu letos dostalo měrou vrchovatou.
Kvalita rozhlasu - viz výše, Paradoxně je na cílovce víc slyšet rozhlas z depa svolávající jezdce než rozhlas na trati. Nic proti holičákum, ale tohle je fakt velká slabina.
Délka závodu - už jsem to navrhoval vloni, prodloužili se aspoň tréninky - zaplať pánbůh za to, ale závod na 12 kol by nyl určitě přijatelnej pro všechny, vždyť někteří jezdci (tak vim o jednom...;) ) jezdí i 3-4 třídy, všechny na čele a zvládají to.
Traťáci - netvrdím, že všichni jsou ideální, ale věř, že já jsem koště díky inteligenci některých diváků skoro nepustil z ruky a doporučit (nikoli okřiknout) můžu komkoliv cokoliv, ale je jen na něm jak se zachová. Bohužel... sad
K ukončení závodů - nikoliv technického, nýbrž sportovního komisaře. Každopádně informovat diváky ve smyslu "jury rozhodla z bezpečnostních důvodů" mi přijde hóóódně málo. Když se skutečný důvody (jsou-li pravdivé) člověk dočte za tři dny na fóru, to se pak nikdo nemůže divit, že je kolem toho spousta dohadů.

Take It Easy !!!

63

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Dobry pomluvy.... Fakt bylo desny pocasi a nedivim se, ze byl zavod zrusen, take mě to dosti naštvalo, ale když sem sám odjíždel na motorce domů, nedivil sem se....   Pochopil sem,  že závěr byl správný a skládním helmu před pořadately a dalšími účastníky.. vím jak je těžké něco takového ohlídat, zoorganizovat a takzvaně dotáhnout do cíle... no a těch pár co si stěžují např. na techniku atd. mohou finančně přispět či nějak jinak přiložit ruku k dílu, nemám pravdu Larry??

64

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

VÁŽÍME si každého jezdce, který přijel....ať už v neděli třeba nejel

tato má slova NEJSOU nějakou zdvořilostní frází

je to naprosto UPŘÍMNÝ a od srdce

- omlouvám se, že se přidávám do debaty, ale tohle mi fakt nedá: proč jste tedy nechali jet "klasikáře" v takovým lijáku?, a poslední dvě třídy neodjely když přestalo pršet? - copak jsou životy těch "pomalejších" méně cenné než těch ostatních? nebo na co se to vymlouváte...
- proč se někteří "klasikáři" museli dozvědět, že je pro ně místo jenom na louce, když celá léta mají svá místa uvnitř depa?
- proč nám Libor Kamenický vypucoval žaludky proto, že jsme poslali přihlášku o jeden pracovní den později a že nebýt jeho přímluvy, tak bychom vůbec nejeli... proč si pak můžu přečíst na hořických stránkách města, že dokonce pojede i jedna slečna? strašně se omlouvám, ale s tímhle pokrytectvím běžte do prdele! - dávat najevo milosti je opravdu velkorysé...
- to nebudu komentovat výrok vašeho poslance, který upustil při zahájení, ale tomu jsem řekla osobně, at´si uvědomí co vypouští ze svých úst (žbleptal něco o tom, že motocyklový sport je čistě mužská záležitost... hmmm: Quirenzová, Janáková?!?-jistě nějaké dámy jezdily i v 80.letech) -pozor, nejsem feministka!

- lžete, nevážíte si každýho jezdce, ale nikdo se nepochválí tak dobře jak vy sami... nevím, na co si tu hrajete, v porovnání s tím, co se jezdí na Manu jsme všichni stále třetí liga!!!

marie zachovalova

65

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

No, docela výživný čtení jak to tady tak čtu... Ale šetřete jedem. Posílat tu pořadatele do prdele...to je trochu silný kafe. Není člověk ten, kdo by se zavděčil lidem všem, to si vždy uvědomte, než něco takovýho napíšete. Vaše velikost by se měla spíše než užíváním vulgarit (který byste se do očí adresátům neodvážili říct), měřit povznesením se nad věcí. Kdo to nedokáže, udělá tu ze sebe jen hlupáka. To neznamená, že nemůžeme kritizovat co se nám nelíbí, ale proboha, lidi, normálně. Pavel 50 kritikou taky nešetřil, ale ukázal, že kritizovat se dá i věcně a slušně, byť s většinou jeho názorů nemusím souhlasit.
Můj názor na zrušení posledních dvou tříd je asi takový, že věřím pořadatelům natolik, že snad věděli co dělají, stav trati nemůžu z depa hodnotit (ale něco na tom asi bude, když v šestkách dvanáct lidí lehlo). Nicméně všichni, se kterými jsem se po zrušení bavil, byli vcelku smíření a žádnou naštvanost jsem neregistroval, maximálně zklamání, ale to se dá pochopit. On si totiž každej, kdo jede, moc dobře uvědomuje, co všechno je ve hře. Paní Zachovalová klade sugestivní otázku, jestli jsou snad životy těch "pomalejších" méně cenné....panebože, uvědomujete si třeba, že litry jezdí po trati podstatně rychleji a riziko tak výrazně roste ? Nemluvě o nasazení jezdců (nic proti klasikům !).
Chtěl (nebo teda spíš nechtěl !) bych vidět tuhle diskuzi, kdyby se v posledních dvou závodech něco závažnýho stalo. To by bylo nadávek na neschopnost pořadatelů, spekulací proč závody nezrušili a nechali jezdce riskovat zdraví !!! To by bylo najednou chytrejch !
Závěrem ještě můj skromnej názor na délku závodu - plně chápu názor diváků, devět kol za celodenní čekání asi opravdu není mnoho, ale já osobně jsem rád, protože hořická trať je docela fyzicky náročná a s mojí nevalnou fyzičkou je to tak akorát. A pokud vím, spousta jezdců to vidí podobně (neříkám, že je to tak správně:-).

Larry, díky Tobě i všem pořadatelům, nenech se znechutit negativistama a přeju hodně sil do další práce. Příští rok bude líp !

66

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Filtr #21: Docela by mě zajímalo jak jste přišel k těm dvanácti lehlým ?
Já vím tedy o pěti a i když byly podmínky takové jaké byly, tak letos bylo pádů zdaleka nejméně za posledních x let a to včetně závodů odjetých na suchu.
Čímž se samozřejmě nechci nijak rouhat.
Nečetl jsem teda diskuzi celou, ale na posílání do prdele jsem nenarazil.
Nikdo nechce nikoho znechutit, aspoň v mojem případě jde jen o poukázání na chyby, který se buď jak buď musej odstranit !

Take It Easy !!!

67

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Noooo, s tím posíláním někam jsi to asi přehlédl. Trošku slušnosti by to opravdu chtělo, jednoduše se píše, hůře se něco říká z očí do očí. V dnešní době sms, e-mailů atd. je to opravdu problém smile To jen kuli té slušnosti smile

68

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Musím říct, že některý názory jsou docela legrační.

Nejlíp to asi shrnul a vystihnul Filtr. Pod to, co jsi napsal se podepisuji wink;);)

Pokud jde o délku závodů jednotlivých tříd - je mi jasný, že takováhle trať je fyzicky velmi náročná, že litry (nebo i šestky) je náročné řídit, ale v minulosti se jezdily velké třídy (250cc a 350cc, později pak i 500cc a ze začátku závodů SBK i oni) na 16 kol. A bylo hodně jezdců, kteří jeli dvě třídy, takže 2x 16 v neděli a 2x 45 minut v sobotu. Že by byly motorky nějak zvlášť pomalý, to se taky nedá říct, vyberu jenom dva jezdce, kteří dali v minulosti rekord - Willy Hangartner (1977 ve 350cc) 2:34,23 a  Gerold Fischer (1986 v 500cc) 2:30,14. Zkrácení počtu kol v závodě je způsobeno množstvím tříd. Optimální počet kol je tak 12 možná 14, ale je mi jasné, že při osmi závodech to je utopie. To by Zatáčky musely trvat tři dny (v pátek tréninky, sobota tréninky + třeba závody klasiků a v neděli jenom rychlý závody). Bylo by to pěkný, ale všichni, kteří závody organizují, stavějí trať atd. to dělají jako svého velkého koně v době svého volna. Nic proti klasikům, ale podle mě oni mají pro sebe celý jeden víkend.....
Pravdou taky je, že například v Irsku se závody jezdí tak na 5 - 7 kol podle délky trati. Oni mají taky velké množství tříd a časově by to nezvládali.
Paní Zachovalová tady zmiňuje, že :"v porovnání s tím, co se jezdí na Manu jsme všichni stále třetí liga!!!" to bych tak úplně netvrdil. Mám doma dost obrazových materiálů jak z TT, tak třeba i z Irských závodů (Cookstown, Tandragee, Walderstown, Dundrod, Mid-Antrim, Skerries, Monaghan, Faughen, Dundrod), dost jsme to o Zatáčkách probírali s Victorem Gilmorem i ostatními chlapci, kteří za mnou z Ulsteru přijeli a všichni svorně říkali, že je tady skvělá organizace, zabezpečení trati, jezdců v paddocku atp. V porovnání s Manem je tady nepochybně víc třetiligových jezdců (včetně klasiků), ale to je zase daný tím, že u nás máme jenom Hořice (ZAPLAŤ PÁNBŮH). Například to zmiňované Irsko a Severní Irsko má šampionát na přírodních okruzích, který se jede na 15 (!!!) okruzích, k tomu si ještě střihnou 3x Scarborough v Anglii a jako třešničku na dortu TT a Southern100. Pro našince nepředstavitelné.

Letos to nevyšlo s počasím, ale příští rok bude určitě líp.

Btw - s tím posíláním na Čechovku je to hloupé hmm

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

69

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Denis.91: Tak mě trošku naviguj... Buď to někdo smáznul anebo tady žádnej "závadnej" příspěvek nevidim.

lulu: Klíd, to neni nadávání ale konstruktivní kritika. A že nás občas někdo pošle do oněch míst, s tim už se tak nějak musí počítat...

Take It Easy !!!

70

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

je mi líto, že jste si všimli pouze slova "do prdele", ale ne obsahu té věty, či obsahu zbývajících odrážek. Všichni moc dobře víte, že Hořice jsou nejlepší okruh široko daleko, to vám snad nemusí nikdo psát. Na trat´áky bych nenapsala jediné sprosté slovo, jsou mi svatí a svou práci odvádějí skvěle. Chtěla jsem poukázat na jisté pokrytectví, viz první příspěvek (s Liborem kamenickým jsme už o tom také mluvili a to hned, co s tím za námi přišel). Tady nejde o nespokojenost - jde o přístup!!! a zejména o něm jsem chtěla napsat. Za panem poslancem jsem šla osobně a to hned potom, co jsme dojeli svou třídu!
Upřímně se omlouvám těm, jichž se slovo "do prdele! dotklo.
S podpisem smile - marie

71

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

..pokusím se to vysvětlit: někdo vás vypucuje, že jste se přihlásili o jeden den později a dá vám najevo, jakou milost pro vás udělal, že se vůbec svezete (doslova zpucoval) a pak někdo další použije vaše jméno do propagace závodu (byt´jen na stránkách města). Promiňte, trochu nezdvořilé, ne? to je jakobyste někoho pěkně nakopali a pak jej zase pěkně použili...jde mi o princip a o přístup!

72

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

A tak, odtud vítr fouká... Tak už netřeba navigace !
Mě se teda nedotklo ani omylem. lol

Tenhle přístup taky nechápu, už jsem na to reagoval v souvislosti s přejímkama a číslama...

Take It Easy !!!

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

73

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

lulu napsal:

vážení,toto píši všem,kterří na nás trataky házej špínu.kdo chce múže přijít.At pozná  tu slast,když prosíte diváky,aby šli lesem a ne po silnici.Zkrvaveným zrakem od chlastu se na vás koukne a nejen pošle do hajzlu,ale ještě po vás mrskne kelímek s pivem.kostě,škrabku na bahno jsme nedali z ruk.Kdo byl u pádu na úseku číslo jedna .tak viděl tu hrůzu,bahno kameny.Prosím vás přestante nadávat .Stalo se stalo.Bude líp.A co se týče klasiků,tak taky dva a dost blbě na cikánce ulítli.Tak cau lulu

no vidiš a já po našem rozhovoru v depu, to radši v neděli zahodil u vodojemu abys měla co nejmíň práce smile
Nevíš jak to dopadlo s u vás na úseku s Kalinou? teda pokud to byl on...

74

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

..ještě k té "třetí lize": to co se jede v Hořicích je sranda oproti tomu, co jsem viděla na Manu (nemyslím zajištění trati, ale délka závodu a celková atmosféra normálnosti!!!!), v nepřímé úměře s tím, jaká je v Hořicích za poslední leta atmosféra - malá hra na mistrovství světa?!? (asi jsem trapná, ale v osmdesátejch letech, kdy jsem měla ještě sopl u nosu byly ty závody jaksi lidštější)-tehdy se nikdo nikam kvůli motorce mimo depo nevyhazoval. Ale dle slov pana poslance, závody jsou čistě mužská záležitost a já se omlouvám, že jsem si dovolila nějaké poznámky...ps: ta Quirenzová byla fakt dobrá smile - mějte se... :-)
..prosím berte s nadhledem!

75

Re: Jaké byly 300 ZGH 2008

Ahoj Maruško,
nerovnám jezdce do depa,ale řekl bych že při 300ZGH mají prostě přednost motocykly mladšího data výroby.Co se týče porovnání v 80. letech, musíš vzít v úvahu, že tehdy neměl každý dvě nebo více aut, kamion, karavan či velký stan. Dříve vše bylo jaksi skromnější a v tom vězí i pokrytí parkovací plochy v dnešní době. S tím mistrovstvím světa - ikdyž vpodstatě všichni jedou jen o mrtvou vránu, tak někteří to opravdu jako svět prožívají.Ale to není jen v Hořicích, to je všude, počínaje minibiky smile Pokud jde o nějaké bláboly poslanců (nevím ,neslyšel jsem co říkal, měl jsem o zahájení jinou práci), tak děláš ,jako kdyby jsi slyšela nějakého politika poprvé v životě. Oni dokáží plácat nejrůznější blbosti, tak to ber s nadhledem. Pokud se mám vyjádřit k ženám, tak já jim myslím fandím dost. Přiznám se,že nevím kdo je Quirenzová, ale třeba Markétu Janákovou, malou Romanku ..?..okno..?.. a Tebe obdivuji a sleduji. Při Tvé premiéře na Sidecáře jsem stál na úseku č.1 a měl jsem vyvalené oči, když jsem viděl, jak téměř dřeš helmou o zem. Ani staří mazáci se tak nevyláněli. Opravdu zážitek smile Měj se a že zdravím Tvou pobočnici Ivču smile