Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

1

Téma: Aktuality 300 ZGH 2009

sem prosím nevkládat diskuzní příspěvky
sem budou vkládány pouze aktuální informace

2

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

upozorňuji jezdce, kteří mají zájem o ubytování v chatkách, aby se třeba již nyní obrátili na provozovatele autocampu

spojení je zde na Foru dole na hlavní stránce


další upozornění je pro všechny a to v tom směru,
že NEBUDOU fungovat žádné telefonické blokace míst na parkování

důvod je prostý...
stává se dost často, že si někdo zablokujel telefonicky místo určitých rozměrů
pak přijel a chtěl větší a byl problém

tak předejdeme hádkám a nervům
anebo pitomým řečem o nějakém protěžování někoho na úkor druhého

3

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

http://img228.imageshack.us/img228/3552/502zu300cz1.gif
http://img23.imageshack.us/img23/6774/502zu300cz2.gif
http://img220.imageshack.us/img220/4407/502zu300cz3.gif
http://img22.imageshack.us/img22/5772/502zu300cz4.gif
http://img21.imageshack.us/img21/8383/502zu300cz5.gif
http://img17.imageshack.us/img17/9642/502zu300cz6.gif

Naposledy upravil: dj (08.04.2009 14:53:54)

4

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

INFORMACE pro začátek


Parkování vašich motocyklů a automobilů,je možné na náměstí v Hořicích a v přilehlých ulicích.


Z Hořického náměstí je to pár metrů k trati. V horní části náměstí, po svolení pořadatelů a Policie, je možné přejít  a dostat se tak do tzv. vnitřního okruhu, ze kterého se můžeš vydat prakticky na všechna místa tratě. Orientovat se můžeš podle hluku závodních strojů, tedy nelze zabloudit.


Pokud půjdeš, nebo pojedeš přes náměstí, přes trať rovně nahoru, dostaneš se až ke depu.


Již na náměstí pamatuj na to, že i tvoje koruna je potřebná na to, aby se závody mohly jet i v roce příštím.
http://img26.imageshack.us/img26/2358/img0017roe.jpg


Ceník vstupenek, bude zde vyvěšen. Snažíme se zachovávat ceník na stejné úrovni. Pokud si porovnáš, kolik v dnešní době stojí lístek do kina, nebo na koncert,nebo např. na fotbal, porovnej si to s cenou na 300 ZGH, která ti nabízí prakticky 8hodin podívané.


Občerstvení je zajištěno jako již tradičně stánkovým prodejem, kterých je kolem tratě více jak 20. Samozřejmě, že stánky jsou postaveny na místech, kde se shromažďuje více diváků. K zajištění hygieny budou kolem tratě rozmístěny chemická WC , opět v dostatečném počtu.


Kolem tratě, jsou jasně a zřetelně vytyčena místa pro tebe, diváka. Místa, která jsou nebezpečná, jsou označena nápisem ZAKÁZANÝ PROSTOR, tedy je jasné, že tam se stát nesmí.
http://img26.imageshack.us/img26/6817/img6481a.jpg


Na jednotlivých úsecích, jsou traťoví komisaři, kteří zajišťují bezproblémový chod závodů. Tito naši lidé, mají velikou zodpovědnost za své úseky a to nejenom pouze ve vztahu k jezdcům. Bylo by nezodpovědné, kdyby někdo z vás diváků, jim tu práci ještě ztěžoval svým nefér jednáním. Tedy prosím, abyste plně respektovali pokynů pořadatelů , kteří pracují v součinnosti s Policií a Security.


Po zakoupení vstupenky, měj tuto viditelně na sobě pověšenou. U výběrčího si můžeš zakoupit i program závodu, který je i v letošním roce z části v barevném provedení se spoustou fotografií a dalších informací.


Ke vstupu do depa, je nutné si zakoupit vstupenku, nebo-li depenku.Tuto si zakoupíš přímo na bráně u vstupu do depa. Novinářské akreditace se vyřizují před vstupem do depa, kde je malý přívěs, karavan a tam budete po předložení novinářské legitimace odbaveni. Fotografové musejí pod zálohou mít i vesty , ve kterých se budou pohybovat kolem tratě.
http://img26.imageshack.us/img26/5971/snmek148.jpg


Ubytování, není pro diváky možné v depu. Ubytovací a parkovací kapacity campu , jsou několikrát překročeny v době konání závodů. Do depa, jsou vpuštěni jezdci, jejich doprovody, jejich technika.samozřejmě i diváci s platnou depenkou. V případě, že bude ostrahou přistižen někdo v depu bez platného označení, bude vyveden.


Přísný režim bude nutné dodržovat i při vstupu ke startovací věži, který bude ve zvláštním režimu. Vše bude řádně označeno. Mějte ve vlastním zájmu vždy u sebe mít platnou vstupenku, ať nemáte problém při kontrole.


Kontrola vstupenek, bude probíhat i během dne přímo na trati. Kontrolu bude provádět revizor spolu s příslušníkem Policie nebo Security. I zde chci požádat o slušnost a v případě, že nebudeš mít vstupenku, abys ji při kontrole uhradil.
http://img26.imageshack.us/img26/1573/snmek250.jpg


Zapracovalo se i na zlepšení ozvučení tratě. Změnili jsme partnera, tedy sami věříme, že bude ozvučení lepší než v jiných letech.


Diváci, jsou nedílnou součástí závodů v Hořicích. Velice si vážíme každého z vás, kdo k nám na závody přijedete. Jezdci jsou nadšeni z atmosfery, jakou vytváříte. Ale je nutné se vzájemně respektovat. Tedy pořadatel má své povinnosti vůči jezdcům a divákům. Jezdec musí splňovat určité své povinnosti vůči pořadateli a i divák musí plnit jistou dávku povinnosti. Tím nemyslím pouze povinnost, koupit si vstupenku. To by mělo být z hlediska lidské morálky a lásky z 300 zatáčkám, jaksi úplně normální.


Toto je takový první nástřel informací. Tak jak budou nové informace přicházet, budeme je zde průběžně vyvěšovat.


Tedy např. i to, kteří jezdci konkrétně se nám budou do jednotlivých tříd přihlašovat.


Samozřejmě, je zde nutné se ptát na věci, které vás zajímají. A my jako pořadatelé, se bude snažit udělat vše pro spokojenost diváka a jezdce. I když víme, že ne všechno se podaří , tak jak bychom sami chtěli.To je v těchto podmínkách nadlidské.


Takže buďme k sobě tolerantní a s úctou, jenom tak prožijeme zase krásné Zatáčky v Hořicích.

5

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

http://img23.imageshack.us/img23/176/cenkvstupnhonazvody300z.gif

Naposledy upravil: dj (06.04.2009 19:50:15)

6

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Larry: To už se ví, že 125 a 250 pojedou společně, i když ještě nevíte kolik se přihlásí jezdců?

Jinak chválím, že klasici se hodily do dvou závodů, tam přehled kdo je kolikátý není až tak důležitý pro diváky. Kdo bude zklamaný tak Martin Loicht, že bude moct jet jen něco, na druhou stranu klasici mají závody pak celý víkend v červnu.

7

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

to Ondřej: Loicht stejně pojede 4 třídy - 2x clasik a 125 a mono, takže mu to asi moc vadit nebude


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

8

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Ondřej napsal:

Jinak chválím, že klasici se hodily do dvou závodů, tam přehled kdo je kolikátý není až tak důležitý pro diváky. Kdo bude zklamaný tak Martin Loicht, že bude moct jet jen něco, na druhou stranu klasici mají závody pak celý víkend v červnu.

Ondřeji, mezi závody veteránů při 300ZGH a TT je rozdíl! A důležitost  přehledu pořadí jezdců záleží asi na divákovi.

9

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Tak se mi zdá Ondřeji,že ty klasiky nějak podceňuješ! Jsou to přece závody jako každé jiné a věř mi,že mě pořadí zajímá a pro většinu diváků je jejich pořadí důležité.A mezi TT a ostrými závody je dost velký rozdíl i když se to na první pohled moc nezdá,ale je to tak.

10

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

žádal jsem, abyste svoje příspěvky psali do DISKUZE a ne sem
tento link měl sloužit jako INFO
na DISKUZI je tady link DISKUZE
děkuji za pochopení

11

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Závody 300 ZGH a TT jsou jedinečné. Na jejich realizaci a zachování velice aktivně pracují všichni "zainteresovaní." Opětovně, podobně jako v loňském roku,  musím tak trochu zabrousit do filosofické roviny - jen naše pokora, podpora a případně i nezjištná pomoc pomúže všem těm, kteří tyto nádherné a zcela výjimečné  závody připravují a udržují až do dnešních dnů, pokračovat v této nádherné tradici. Nedejme si "náš "závod otrávit útoky či výpady těch nespokojených. Samozřejmě je vždy co vylepšit, zmodernizovat, upravit, nicméně stále budu tvrdit, že před úsilím a snahou pořadatelů připravit zážitek jak jezdcům, tak divákům, je potřeba smeknout. A proto - pokuď máte "naše" závody skutečně rádi, pamatujte na to, že pořadatelé jsou také jen lidské bytosti a že každý někdy udělá chybu. A proto buďme shovívaví a snažme se těch několik drobných chyb tolerovat a přistupovat k nim jako ke zcela běžným, lidským prohřeškům. Buďme proto tolerantní, méně kritizující, neboť naší společnou snahou je pořádání těchto závodů udržet co nejdéle.
     Takže rozhlas, přestávky, opravy ve startovní listině... -  to jsou pro mne tak zanedbatelné problémy, které já osobně neřeším a s každým jarem žiju a nedočkavě čekám, až konečně přijde termin závodů. A ty mne ještě nikdy nezklamaly ...... Takže ahoj v  květnu a červnu - Honza.
P.S. Jezdím do Hořic od roku 1966.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

12

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Honza59 napsal:

Závody 300 ZGH a TT jsou jedinečné. Na jejich realizaci a zachování velice aktivně pracují všichni "zainteresovaní." Opětovně, podobně jako v loňském roku,  musím tak trochu zabrousit do filosofické roviny - jen naše pokora, podpora a případně i nezjištná pomoc pomúže všem těm, kteří tyto nádherné a zcela výjimečné  závody připravují a udržují až do dnešních dnů, pokračovat v této nádherné tradici. Nedejme si "náš "závod otrávit útoky či výpady těch nespokojených. Samozřejmě je vždy co vylepšit, zmodernizovat, upravit, nicméně stále budu tvrdit, že před úsilím a snahou pořadatelů připravit zážitek jak jezdcům, tak divákům, je potřeba smeknout. A proto - pokuď máte "naše" závody skutečně rádi, pamatujte na to, že pořadatelé jsou také jen lidské bytosti a že každý někdy udělá chybu. A proto buďme shovívaví a snažme se těch několik drobných chyb tolerovat a přistupovat k nim jako ke zcela běžným, lidským prohřeškům. Buďme proto tolerantní, méně kritizující, neboť naší společnou snahou je pořádání těchto závodů udržet co nejdéle.
     Takže rozhlas, přestávky, opravy ve startovní listině... -  to jsou pro mne tak zanedbatelné problémy, které já osobně neřeším a s každým jarem žiju a nedočkavě čekám, až konečně přijde termin závodů. A ty mne ještě nikdy nezklamaly ...... Takže ahoj v  květnu a červnu - Honza.
P.S. Jezdím do Hořic od roku 1966.

ahoj Honzo59
za všechny Hořičáky díky
napsal jsi v pár slovech to podstatný

počítej s tím, že tě tady hned někdo osolí a bude tě vinit z patolízalství
a mne z toho jak mi dělá dobře když čtu chválu na naši práci

ale oba víme že o tom to není
oba víme o čem to je
pokud dovolíš, dám tvůj příspěvek do programu

13

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

http://img222.imageshack.us/img222/5968/prihlaska300zgh002.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/7399/prihlaska300zghc.jpg

http://img23.imageshack.us/img23/2879/prihlaska300zgh001j.jpg

Naposledy upravil: dj (08.04.2009 12:05:58)


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

14

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Honza59 napsal:

Závody 300 ZGH a TT jsou jedinečné. Na jejich realizaci a zachování velice aktivně pracují všichni "zainteresovaní." Opětovně, podobně jako v loňském roku,  musím tak trochu zabrousit do filosofické roviny - jen naše pokora, podpora a případně i nezjištná pomoc pomúže všem těm, kteří tyto nádherné a zcela výjimečné  závody připravují a udržují až do dnešních dnů, pokračovat v této nádherné tradici. Nedejme si "náš "závod otrávit útoky či výpady těch nespokojených. Samozřejmě je vždy co vylepšit, zmodernizovat, upravit, nicméně stále budu tvrdit, že před úsilím a snahou pořadatelů připravit zážitek jak jezdcům, tak divákům, je potřeba smeknout. A proto - pokuď máte "naše" závody skutečně rádi, pamatujte na to, že pořadatelé jsou také jen lidské bytosti a že každý někdy udělá chybu. A proto buďme shovívaví a snažme se těch několik drobných chyb tolerovat a přistupovat k nim jako ke zcela běžným, lidským prohřeškům. Buďme proto tolerantní, méně kritizující, neboť naší společnou snahou je pořádání těchto závodů udržet co nejdéle.
     Takže rozhlas, přestávky, opravy ve startovní listině... -  to jsou pro mne tak zanedbatelné problémy, které já osobně neřeším a s každým jarem žiju a nedočkavě čekám, až konečně přijde termin závodů. A ty mne ještě nikdy nezklamaly ...... Takže ahoj v  květnu a červnu - Honza.
P.S. Jezdím do Hořic od roku 1966.

Se vším s tebou přece jen nejde souhlasit! V každém případě musíme poděkovat pořadatelům jak se o závody starají a je vidět,že motorkám opravdu fandí. Rozhlas nebo velice krátké závody určitě předností  nebyly a doufám,že ten rozhlas bude lepší,jak se zmiňoval Larry. Opravy ve startovní listině mi tolik nevadí,pokud je hlasatel řekne včas a né když jedou jezdci zahřívací kolo,to tedy není nic slyšet a vlastně ani co opravovat. Pokud bude letos Larry hlasatelem,věřím,že to bude dobré už proto, že zná historii i současnost a jistě nám zajímavými informacemi  vyplní přestávky,né jako minulý hlasatel,co o závodech téměř nic nevěděl,nebyl schopen mimo prvních tří jezdců ani říci pořadí na dalších místech a vždy po vyhlášení vítězů řekl pouze "teď si pustíme trochu hudby a až se bude něco dít,tak se vám zase ozveme"! Tak si hlasatele opravdu nepředstavuji! Ono se říká,že hlasatel dělá závod a určitě je to pravda. Pokud jde o "sprinty" v podání pouhých 6 - 9 kol na které se závody v Hořicích už dost let jezdí,to je obehrané téma a ani letos nelze moc očekávat,že by se několik kol přidalo. Na vině je nedostatek času,zaviněný zbytečnými Warm-upy,nutnost pro údajnou únavu pořadatelů už končit okolo 17 hodin, /tady poznámka - když vydrží pořatatelé celé dva dny na trati plus další dny připrava trati tak by se to tu hodinu navíc dalo určitě vydržet/ dále úklid trati, velké množství závodů jistě i konzervativnost některých funkcionářů nic raději neměnit, atd. Tvůj příspěvek se Larrymu líbil tak,že jim chce" vyzdobit" program závodu, ale můj příspěvek program docela určitě neozdobí! Takže letos v Hořicích ahoj v květnu a červnu - Pavel           
P.S. - Jezdím do Hořic od roku 1962.......

15

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Ahoj Pavle50.
     Já se s Tebou přece nechci přít a ani si nenárokuji a a hlavně nemám patent na rozum. Jen mám ten závod moc rád a moc stojím o to, aby díky neustálé kritice nedošlo k jeho ukončení či zrušení. To proto, že ty dobrovolné z řad pořadatelů tyto věčné dohady prostě přestanou bavit. A někdo chytrý nahoře se začne zabývat bezpečnostní otázkou .....
     A teď k Tvému dopisu : opravy ve startovní listině jsou výsledkem spíše bordelářů jezdců, než pořadatelů, co se týče hlasitosti rozhlasu souhlasím s Tebou, nicméně doporučuji návštěvu autodromu Most u nás - to abys měl srovnání s tzv."profesionály" za mikrofony (a pánové Novotný a Březina byli přece jenom veliké osobnosti) - nehledě v dnešní době na finanční otázku a s tím související vybavení. Co se týká únavy pořadatelů kolem 17.00 v tom asi nemáš pravdu, protože pamatuji před cca 3 lety závod 175 ccm Klasiků v sobotu od 19:00 a tréning také většinou do 17:00 neskončí. A neustále dohady o tom zda Klasici ano či ne - možná by vše vyřešila anketa pro diváky, nemohu ale zapomenout na to, že díky Klasikům v devadesátých letech vlastně 300 ZGH přežil i do dnešních dnů. Takže pořadatelé vlastně volí kompromis - a z toho samozřejmě vyplývá i problematika délky závodů. Bohužel jen "sprinty." Ale buďme rádi i za ně.
Nicméně závěrem bych chtěl citovat sám sebe - "Samozřejmě je vždy co vylepšit, zmodernizovat, upravit,...... Ale chyby přece dělají i stáje formule 1 - takže opravdu to tak trochu o toleranci z naší strany je. Protože i ti pořadatelké o nich ví a snaží se je odstranit. Nehledě na to, že (dle mne) naším hlavním cílem je, aby závody 300 ZGH pokračovaly i v dalších letech.
P.S. Takže se těším na květen, na Tebe i na všechny, kteří do Hořic zase opětovně přijedou a případně i na to pivko v depu a diskusi j této problematice - ahoj, Honza59 (máš náskok 4 let účasti, závidím a proto máš právo na poslední slovo...).

16

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Nechtěl jsem víc špinit fórum, které si Larry vyhradil jen pro info a které jsem mu svým přehlédnutím jako první pokazil, ale nemůžu nereagovat.
O tom není sporu, že díky klasikům přežilo 300 ZGH, ale nikde není psáno, že by se ty závody znovu neuskutečnily, i když déle bez klasiků. Na to odpověď není a všichni víme, jak to s motosportem bylo v těch 90-tých letech.
Klasici ale mají celý víkend v červnu jen pro sebe. Jaké si ty závody udělají je na nich. Když stejně jezdí většina na ostro při jízdě pravidelnosti, tak proč se nejezdí ostrý závody? Jak jsem psal už na fóru poměr 1:3 soudobé versus historici je hodně nefér. A proč já osobně si přeju víc kol pro jezdce je podle mě nejenom otázka diváků ale především jezdců, spousta jich sem jede ze zahraničí a pak závodí ve 45km dlouhém závodě. Pokud mají tady jezdit i jezdci z Irska, tak si to rozmyslí, protože cena za to je pro ně dost vysoká a i když Hořice jsou extra trať, kdo sem pojede na tak krátké závody? A jestli nějaký jezdec nedokáže ujet v závodním tempu 60km (což není ani celé kolo na TT na Manu), tak nemá na závodech co pohledávat. I pan Parus vydržel v roce 2004 jet 7 kol tj.36km. Anketa by nebyla moc směrodatná...mě taky zajímá závod klasiků a nechce se mi kazit radost Martinu Loichtovi, kterého obdivuju a jemu bych nejvíc ublížil tím rozhodnutím, stejně jako Loučka, Volák, Šubr, Kalina a další, co jedou spoustu tříd. Naopak je mraky jezdců na klasicích, na které zvědavý nejsem, protože jedou vyhlídkovou jízdu, mnohé z těch strojů ve své době nezávodilo, ze sériovky se prostě udělal "závoďák" v garáži po letech. Ale ono to je těžké, protože co mě plně uspokojí, tak je jezdec se strojem, se kterým jezdil tenkrát jako třeba Kalina nebo Šobáňové, Křen nebo již zmiňovaný pan Parus a další. To je pro mě zajímavé při těchto závodech. Nebo když jede v Kyjově slavnostní kolo pan Jim Redman, tak to je bomba a ne nějaký jouda, co doma zplácal nějakou rádoby závodní babičku a jede se kochat do Hořic.

Jinak na svět jsem přišel až 9 let po prvním ročníku, tak mě kdyžtak omluvte za prostořekost ;-)
A i já se těším na závody, ať je jejich schéma jakékoliv.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

17

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Ondřej napsal:

Nechtěl jsem víc špinit fórum, které si Larry vyhradil jen pro info a které jsem mu svým přehlédnutím jako první pokazil, ale nemůžu nereagovat.
O tom není sporu, že díky klasikům přežilo 300 ZGH, ale nikde není psáno, že by se ty závody znovu neuskutečnily, i když déle bez klasiků. Na to odpověď není a všichni víme, jak to s motosportem bylo v těch 90-tých letech.
Klasici ale mají celý víkend v červnu jen pro sebe. Jaké si ty závody udělají je na nich. Když stejně jezdí většina na ostro při jízdě pravidelnosti, tak proč se nejezdí ostrý závody? Jak jsem psal už na fóru poměr 1:3 soudobé versus historici je hodně nefér. A proč já osobně si přeju víc kol pro jezdce je podle mě nejenom otázka diváků ale především jezdců, spousta jich sem jede ze zahraničí a pak závodí ve 45km dlouhém závodě. Pokud mají tady jezdit i jezdci z Irska, tak si to rozmyslí, protože cena za to je pro ně dost vysoká a i když Hořice jsou extra trať, kdo sem pojede na tak krátké závody? A jestli nějaký jezdec nedokáže ujet v závodním tempu 60km (což není ani celé kolo na TT na Manu), tak nemá na závodech co pohledávat. I pan Parus vydržel v roce 2004 jet 7 kol tj.36km. Anketa by nebyla moc směrodatná...mě taky zajímá závod klasiků a nechce se mi kazit radost Martinu Loichtovi, kterého obdivuju a jemu bych nejvíc ublížil tím rozhodnutím, stejně jako Loučka, Volák, Šubr, Kalina a další, co jedou spoustu tříd. Naopak je mraky jezdců na klasicích, na které zvědavý nejsem, protože jedou vyhlídkovou jízdu, mnohé z těch strojů ve své době nezávodilo, ze sériovky se prostě udělal "závoďák" v garáži po letech. Ale ono to je těžké, protože co mě plně uspokojí, tak je jezdec se strojem, se kterým jezdil tenkrát jako třeba Kalina nebo Šobáňové, Křen nebo již zmiňovaný pan Parus a další. To je pro mě zajímavé při těchto závodech. Nebo když jede v Kyjově slavnostní kolo pan Jim Redman, tak to je bomba a ne nějaký jouda, co doma zplácal nějakou rádoby závodní babičku a jede se kochat do Hořic.

Jinak na svět jsem přišel až 9 let po prvním ročníku, tak mě kdyžtak omluvte za prostořekost ;-)
A i já se těším na závody, ať je jejich schéma jakékoliv.

za takovejhle příspěvek, se na tebe nemůže ani nikdo zlobit
ve spoustě věcí s tebou souhlasím
ale i závody motocyklů , jsou ekonomický podnik
na to vás hodně zapomíná
respektive si to to neuvědomuje, protože neví
co to znamená 1.200.000Kč rozpočet na 300 ZGH
a kde asi sebrat tyhle peníze???
aby podnik byl fifty fifty

18

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Ahoj Honzo 59 - Ondřeji a Larry - Musím vám poděkovat za příspěvky,musím se vším co píšete souhlasim vše přesně sedí,je to tak jak jste napsali. Stejně jako Honza jsem rád,že se závod jede i když jsou jednotlivé závody krátké,ale třeba se jednou dočkáme i těch aspoň 12 kol. Ještě k pořadatelům - nemyslel jsem sobotu,ale neděli,kdy je snaha zakončit závody do 17 hodin. Ještě ti musím Honzo říci,že jsem byl sice v Hořicích už od roku 1962,ale jeden ročník jsem přece jen neviděl a to 1972 kdy jsem byl na vojně,ale v roce 1973 /ještě vojna/ jsem se na závody dostal. Z veteránů jsem vynechal taky jeden ročník pro úraz. Mám doma schované všechny Programy závodů na kterých jsem v životě byl a to nejen silniční závody,ale i terénní,soutěžní ,plochodrážní atd. Je to docela velká hromada. Do Mostu jezdím taky i když né zcela pravidelně a protože mám pár kamarádů závodníků,tak sleduji většinou závody z depa. Závody Klasiků mám rád a mrzelo by mě,kdyby se zrušily, myslím,že jak se to jezdí je dobré,dvě jízdy,čtyři kategorie a plný rošt a pěkné závody i když by určitě dvě až tři kola navíc byly skvělé! Nápad Ondřeje,aby si Klasici v červnu místo závodů pravidelnosti jeli ostré závody je zajímavý,ale mám obavu,že by to narazilo na nesouhlas jak funkcionářů,tak i značné části jezdců, kteří jak Ondřej píše, jedou vyhlídkovou jízdu a bylo by to riskantní nejen pro ně,ale i rychlé jezdce kterým by překáželi na trati až by je předjížděli o kolo. Jezdci ostrých motocyklů asi také nejsou spokojeni z krátkými závody a ti co toho mají "plné zuby" už po 7 kolech/39 km/ opravdu, jak píše Ondřej,nemají na závodech co pohledávat. Pravdu má Larry ono je to hodně složité, vyhovět všem nelze a vše je o kompromisu a v současné době sehnat finance je značný problém a já jsem rád,že jsou v Hořicích schopni závody uspořádat a to na velice dobré úrovni. Díky za to!   Pavel

19

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50  S tím koncem závodů je taky problém v tom, že trať musí být do určitý hodiny otevřená. Dokonce jsem někde slyšel, že když se ta doba překročí tak se platěj nějaký pokuty.

20

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

TOMY - já vím snad je to v neděli povolené do 18oo hod, ale vím to jen z doslechu,ale možná by se s tím dalo něco dělat a dohodnout to třeba do 19oo,ale do toho vidí nejlépe pořadatel.

21

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Nezbývá než souhlasit s Honzou59. Věřte že se budeme snažit ozvučit trať co nejlépe. Možná trochu jinak než kolegové z Holic, někde třeba trochu lépe, někde nebude reproduktor zrovna tam co byl loni. Techniku máme připravenou, něco i do zálohy kdyby něco vypovědělo ale na 100% nelze postavit ani raketoplán. Takže 5km tratě se nebojím. Čeho se ale bojím a potvrzují to i zkušenosti z jiných závodů a to jsou sami lidé. Poprosím Vás proto i touto cestou, ty dráty v lese po stromech tam jsou kvůli Vám aby jste dobře slyšeli. Noční můrou je když po dvou dnech natahování přijedeme v sobotu ráno a při kontrole zjistíme že chybí 200m kabelu a reproduktorry jsou poházený po lese. Zkuste na to brát ohled a pokud by nějaký taky "divák" s půllitrem piva v ruce měl chuť se poprat s tím tlampačem, zkuste mu to nějak rozmluvit.  A ještě jedna spíše zajímavost, pokud přijde bouřka, musíme se na chvíli odmlčet a odpojit vedení. Kdyby totiž kdekoli i poblíž vedení na trati udeřil blesk, kompletně by to zničilo veškerou techniku pro ozvučení a mohlo by to vážně i smrtelně zranit obsluhu. Už se na Vás příznivce i pořadatele těšíme a přejeme si pěkné počasí. Miro (Mirek-rozhlas)

22

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

miro: Tohle taky nechápu. Jak někoho tohle může napadnout? Bohužel to dělají asi Ti, co nečtou tyhle stránky a nekupují si ani program. Jinak já letos už nejdu ani do kempu, protože lidi jsou idioti a holt budu věřit, že se můžu svobodně vyspat i mimo kemp. Loni mi došla trpělivost, když se dalo spát tak hodinu až dvě za 100kč na noc v kynologickém prostoru u startu. Připadá mi, že víc lidí jede na Hořice se ožrat a dělat večer bordel než si užít závody :-(

23

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Kromě velkoplošné produkce bude i webkamera? Loni jsem v sobotu nemohl a bylo to dobré.

24

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Přeji organizátorům i všem nadšencům a pomocníkům  co nejlepší počasí na tento víkend a ať štěstí stojí při všech pořadatelých i "účinkujících" na trati. Ať štestí se navrátí na hořický okruh po několika "smolných " rocích co do počasí nebo smolné okamžiky- to přeji všem!

Pps. jen drobná poznámka- prosim Vás  k TT zavodum resp. klasikum *- prosím trochu úcty i k nim, neboť někteří "dědci" na strojích 70 i 80 let starých jedou časy srovnatelné nebo  leší než součastní "zavodníci" na  "ostrych"125kach . (viz.Spychala apod..) A zkuste si to opravdu moc tyto stroje nebrzdi :-)

25

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Díky chlapi, bylo to nádherné, díky.

Naposledy upravil: Tojo (17.05.2009 21:07:48)