26

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

musim souhlasit bylo to super vsichni pekne jeli ale naši primo excelovali jen škoda zesem nebyl u startu mrknout na bednu ale i pod křizkem super zazitek prome asi nej zatačky

27

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Až to bude možné, poprosil bych nějaký blžší údaj o počtu díváků, díky.

28

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Nádhera, ostatně jako každý rok - díky organizátorům za práci a sv. Petrovi za počasí, protože v sobotu dopoledne jsem moc nedoufal... Hromada spokojených diváků (počet - jako u nás v Mostě za tři roky najednou) - co víc si přát? Takže díky všem a za rok nashledanou - Honza. wink

29

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

ja si myslim ze tk 15,20 tisic bylo

30

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Fantastický víkend ! A vynikající nápad byl s velkoplošnou obrazovkou , to kdyby se podařilo udržet....snad jen že chlapci od té firmy nemají s takovými závody zkušenost, tak z města většinou nestíhali střihnou na čelo závodu, ale to berte jako prkotinu, jinak naprostá spokojenost, velký dík všem pořadatelům i jezdcům !!

31

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

jaky je podle vas nej misto na trati? na sledovani zavodu


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

32

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

bandyta napsal:

jaky je podle vas nej misto na trati? na sledovani zavodu

Vzato od startu až na Borek je atraktivní všude, u hračkárny jsem stál ráno a tam jsem se i bál, u Koruny toho moc vidět není, pěkný je vodojem, za křížkem táhlá levá, u Lukavce to eso za vracákem, Dachova esíčko a spojka, no a start.

33

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

ja byl zatim vzdy u lukaveckyho vracaku ale premejslim ze se premistim k jablonaku bo vodojemu

34

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Výsledky závodu Fuchs Oil 300 ZGH 2009 najdete na www.miksoft.mylaps.com. V průběhu týdne budou oficiální výsledky na webu autoklubu ČR.

Dodatečně bych chtěl poděkovat všem jezdcům za bezproblémový průběh závodního víkendu, fantastickou závodní atmosféru a vynikající výsledky.

35

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Po letitých zkušenostech můžu tvrdit, že nejatraktivnější úsek pro diváky  začíná u Kudrnáčovi zatáčky a  končí u garáží pod startem.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

36

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

b.karasek napsal:

Po letitých zkušenostech můžu tvrdit, že nejatraktivnější úsek pro diváky  začíná u Kudrnáčovi zatáčky a  končí u garáží pod startem.

...viděl bych to podobně...

37

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

tk se  v pristich letech premistim skusim jablonak vodojem a kodrnačovku

38

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Díky za pěkné závody v Hořicích, počasí se povedlo a jezdci předváděli parádní výkony a je jen škoda,že se v každém závodě jezdí jen pár kol a než se rozkoukáme je pomalu konec. Letos jsem se přesvědčil, že by vůbec nebyl problém jet o minimalně 3 kola v každém závodě navíc což by dalo maximálně 23 - 25 minut  a to není opravdu moc! Už jen po pádu ve Warm - upu 125/250 po odvezení jezdce do nemocnice se víc než půl hodiny nic nedělo a to by už bohatě pokrylo ty kola navíc. Další minuty se zbytečně ztratily při zahájení a exibicích poslanců Vlasáka a Lhoty. Co zajímavého je na jejich zviditelňování a jízdách na motocyklech? Koho to asi zajímá? Další zbytečná zdržení byla mezi kat. nad 600 a Supermono a časový skluz narůstal i u ostatních tříd a zdržení bylo nakonec víc než hodinové. Takže nebylo by lepší přiznat,že přidat nějaká kola navíc není kvůli nedostatku času a údajné únavě pořadatelů , ale hlavně nezájmem vedení AMK a dalších činovníků,kteří prostě prodloužení jednotlivých závodů nechtějí! Program závodu byl udělaný pěkně,jen v něm opět jako loni chyběly průjezdové tabulky u tříd Klasik 175,SP 125,600,Sup.mono a nad 600. Hlasatel Mifek byl o poznání lepší než loni i když nám nějaké zajímavosti okolo motocyklů ani z historie nepodal,ale to jsme spíš čekali od Larryho. Také nám mohl říci změny ve startovní listině a kdo byl nejrychlejší stačilo říci u 6-8 jezdců a on nám přečetl celý startovní rošt. Bohužel na to u dvou tříd zapomněl. Také mi bylo záhadou, proč vypínal mikrofon vždy těsně před tím než  jezdci vyjeli na trať v seznamovacím nebo zahřívacím kole a ozval se vždy až byli jezdci v polovině kola. Že nám mohl vždy po skončení závodu říci pořadí prvních 10 - 12 jezdců bych také vůči divákům považoval za zcela normální,ale jemu to zřejmě nedošlo a vyhlašoval jen první tři. Co udělal velmi dobře,bylo jeho hlášení průjezdu prvních jezdců po prvním kole. Co musím hodně pochválit byl rozhlas,který byl perfektně slyšet a proti minulým "šeptadlům" se to nedalo srovnat! Celkově až na některé větší nebo menší nedostatky,co jsem zde popsal, to byly vydařené závody a díky za ně všem pořadatelům,kteří se na nich podíleli!

39

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50 Já nevím proč tady pořád vytahuješ ty pauzy mezi závodama. V tom warm- upu to byl dost ošklivej pád a trať se musela upravit než se začalo dál jezdit. Když po každý třídě zůstane na trati třeba s poruchou 5 jezdců tak to trvá dost dlouho než se naloží na svoz a odvezou. A jestli sis nevšimnul tak je po každý třídě vyhlášení. K tomu počtu kol. Před týdnem jsem byl na závodech v Uherském Hradišti.  Trať je o asi 1 km kratší a jezdilo se o maximálně 1 kolo víc. Na ostatních přírodních tratích u nás je to podobný.

40

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Pavle změny snad byly viditelné, ale nelze provést všechno naráz
k těm poslancům - jak pak se asi shánějí peníze? třeba s pomocí takovýchto kontaktů
časové zpoždění - min. půl hodiny ráno ve warm-up po pádu Jense Elssäsera, který musel být odvezen do fakultní nemocnice v Hradci Králové (jen tak na okraj pád v rychlosti něco menší než 200 km/h
na ty zajímavosti je nutno se zeptat Larryho
pan Mifek dělal pauzy proto, že tam byl sám či se případně střídal s Thomasem Lucasem, ale toho musel brzdit, aby si zas někdo nestěžoval, že je to samý německý komentář
k tomu pořadí, to vždy četl na konci právě Thomas (ale v němčině)
ta zdržení během jednotlivých tříd - hlavně způsobená čekáním na první tři při vyhlášení (třeba u 125 SSP se čekalo, až přijede Jiří Klejch, který měl v mavácím kole poruchu) - a tady musejí svozové vozy odvézt havarované motocykly, což chvíli trvá, a to obzvlášť když se proplétají mezi diváky, kteří nejsou schopni jít po straně vozovky (viz úsek 2 a 3 po prvním závodě)

41

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

dj Tak na tom borku to byl s těma lidma problém celej den. My na 3 jsme se to snažili hnát zadem ale to by tam muselo bejt 30 pořadatelů aby se to dalo zvládnout úplně

42

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Tomy souhlas s tebou.A hlavně když jsou pod vlivem.Jinak Pavle,jseš furt stejnej ubožák.

43

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Pavle, už ti to napsal dj, ale musím to zopakovat..........s těmi politiky.........ty si asi vůbec neuvědomuješ, že kdyby nebylo těchto politiků, tak se třeba závody v Hořicích ani nejedou. Ono se to lehce kritizuje, ale chce na to koukat ze všech stránek věci.

44

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Já myslím,že nepatřím mezi rejpaly,kteří hledají na všem chyby a pak nesmyslně kritizují. Myslím,že to byly jedny z nejlepších závodů,co jsem v Hořicích viděl. K tomu co tady napsal Tomy mohu říci jen to,že je celkem jedno,kolik kol se jelo v Uh. Hradišti,mě zajímá spíš to kolik se jich jelo v Hořicích! A že těch kol bylo hodně málo! A přitom by vůbec nebyl problém,jak jsem už psal,aby se jelo minimálně o 3 kola víc v každé třídě protože by závody trvaly jen o max. 25 minut víc,diváci i jezdci by si přišli na své a parády by bylo moc! A já nemluvím o přestávkách mezi závody, kdy je třeba vyhlásit vítěze a odvézt odpadlé jezdce. Mě vadí,že se vyhlásí vítězové, svozový vůz je už dávno v depu a zase se dlouhé minuty neděje nic. Tu havárii Německého jezdce jsem viděl, odvezli ho,trať už byla dávno zametená a stejně se půl hodiny nic nedělo,až pak vyjela na trať třída nad 600. Je pravda,že s těmi diváky je to problém,jsou mezi nimi totální pitomci,viděl jsem,že dokonce přebíhali těsně před uzavíracím vozem,který nejel nijak pomalu a mohlo to skončit špatně. S tím hlasatelem - je škoda,že Thomas Lucas neumí česky,protože to by byl hlasatel ten by nepustil mikrofon z ruky a měl by pro nás spoustu informací a já jsem mluvil o tom,že pan Mifek zásadně před startem zahřívacího nebo zaváděcího kola ten mikrofon vypínal/dost záhadně/ a ozval se,vždy když byli jezdci tak uprostřed kola. A to pořadí do 10 místa mohl po T.Lucasevi klidně zopakovat v češtině. Pro pana presidenta Sodomka - ti politici se snaží zviditelňovat za každou cenu - máš pravdu,asi se to musí zkousnout ,zřejmě to jinak nejde. Pro LULU - Je celkem snadné nazvat někoho ubožákem, je to mnohem lehčí,než se třeba zamyslet zda ten druhý nemá třeba aspoň v něčem pravdu,ale to bych od tebe chtěl asi moc !

45

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Pavle50 ty jsi opravdu nechutný ubožák, který neumí nic jinýho než jenom rejpat a kritizovat. Pokud se ti něco nelíbí pořádej si vlastní závody a dělej si to jak chceš a nás nech konečně napokoji.

46

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50 Tak teď nemáš pravdu. Já jsem na úseku 3 a vidím, kdy je svozák na místě. A můžu ti říct, že hned po zaparkování svozáku jelo uzavírací auto a po jeho dojetí ke startu se jelo. To že, se někdy zdrželo na trati dýl nebylo vůbec zbytečný. Auto čekalo na neukázněný diváky až všichni budou za páskou. S těma kolama to Hradiště jsem vzal jen jako příklad. Všechny závody na přírodních tratích u nás se jedou zhruba na podobnej počet km. Třeba v Kyjově se jede při délce tratí 3km max.10 kol. Třeba klasici jedou jen 8. A podobný to je všude. A jeto i kvůli bezpečnosti. Čím víc kol tím víc únavy a nebezpečí pádu. S těma politikama. Mě vůbec nevadí, že se vozili po trati. I díky nim se závody konají. Je to to samí jako, když si sponzor rozveze po trati svoje reklamy nebo dá svoji reklamu na kombinézu pořadatele. Myslím, že je to v pořádku. Ale ty prostě pořád rejpeš. Přečti si svůj příspěvek. Píšeš, že se ti závody líbily ale pak hned otočíš a většina příspěvku jsou negativa. To už máš asi v povaze

47

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Pro Pavla,právě proto,že jsem se zamyslela nad tvým příspěvkem,tak jsem tě nazvala ubožákem.Není to tak dlouho co jsem psala,zda bys třeba nechtěl přijít,představit se,a zdělit nám všem jak bys to na trati,v depu,na věži a prostě všude dělal ty.Opět jsi zůstal  skryt za přezdívkou.Víc nemám co ti napsat.Za svým si stojím.Máš možnost třeba zrovna o veteránech přijít za náma na trat a poučit nás.Je strašně jednoduchý něco napsat,než to říct z očí do očí.Srabe

48

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Kačule a Lulu - Co asi očekáváte,že mám napsat? Kdyby bylo vše ideální,tak bych nemusel psát vůbec nic a musel bych vás chválit kudy bych chodil. Ovšem pokud se vyskytly nedostatky, tak proč o nich nenapsat? A přijít za vámi,když vidím jak jste alergičtí na jakýkoliv nesouhlas? Mělo by to nějakou cenu,když vidím,jak se stavíte ke kritice? Vy jste totiž "konzervy",naprosto nepřístupné jakékoliv diskuzi. Něco s vámi probírat by byla zbytečná ztráta času.  Zdraví vás "srab a nechutný ubožák" Pavel

49

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Tomy - Ten případ,kdy byl svozák na místě a kdy se jelo po dojetí uzavíracího auta, byl nějaký "světlý" okamžik a podařilo se to možná jednou. S těmi neukázněnými diváky máš ale pravdu a něco by se s tím mělo dělat. Ale vůbec neberu ty 30 - 40 kilometrové závody. Jaká bezpečnost a nebezpečí pádu z únavy? To si fakt myslíš, že jezdci nevydrží těch pár kilometrů ujet zcela bez problémů? A kdo to nedokáže, nemá na závodní trati co dělat! 60 nebo 70 km musí jezdec bez problémů zvládnout. Jak to asi dělá Loicht, když zvládne v plném tempu třeba 4 závody v jednom dni? A je to už starší pán! Jak to dělali jezdci v Hořicích dříve, když museli jet na mnohem horších motorkách 16 kol a většina jela dvě třídy! Čili 32 kol! Nebo 120 km závody 50 - 80 let na 100 - 120 km po dlažbě na betonkách, nebo na záplatovaném asfaltu a také jeli třeba 2 třídy. A ty motorky byly o hodně horší, než současné,pérování bídné a při řízení vibrovaly do rukou no, děs! Nenapadlo třeba ty opatrné "chytré" hlavy co o délce závodu rozhodují,že třeba jsou pády způsobeny i krátkostí závodu,kdy se musí všichni tlačit dopředu, protože kdo zaváhá,už nic nestihne, protože se jede jen pár kol? A ti politici se budou asi muset přetrpět ,co se dá dělat! Mě se závody opravdu líbily až na krátké jízdy a to co jsem napsal nebylo rejpání,ale pouhé konstatování skutečnosti!  Měj se fajn!   Pavel

50

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Ještě pro Lulu - Jsem Pavel Novák z Jablonce n/N a pod přezdívkou se neskrývám!