101

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

To Pavel50: Ve zkratce, protože je zbytečné zatěžovat toto vlákno, které bylo úplně pro něco jiného!
1/ nejsem nejlepší, protože vím, že nic nevím!!!!!!!!!!!!!! Než na chválu, tak jsem spíše zvyklý na přibíjení na pranýř!
2/ děkuji za přednášku ohledně těžké atletiky, pro silničáře je to určitě nejlepší příprava...
3/ pravda je ta, že bohužel, většinou si lidé na forech nadávají, ale proč někomu napsat - mlč, tady se baví dospělí???
    - moje snaha je spíše říci, co bylo kdysi, že není jen ten jehož jméno radši ani nebudu psát...
4/ šéfování - kdysi jste napsal, že jste řediteloval, nyní jste opravil na členství v nějakém výkonném výboru! Takže pravomoce a myslím si, že slovo šéf není urážka! Většinou šéf něco bohudík umí!!! Nebo uměl!
5/ dočetl jsem a myslím si jen jediné, co kdyby jste přestal počítat kola a napsal jsem radši toto, co jste mimo toho průseru ( pro Vás pochopitelně zážitek) zažil nejen negativního ale i pozitivního  od roku 1962 v Hořicích! Co Vy na to???
Taktéž Vám přeji vše nej...Honza
PS: Když kritika, tak by také měl být nějaký náznak řešení, nikoli jen málo kol, málo kol atd!!! Navrhněte třeba zrušení WU nebo litry na 2x 7 kol!!!! Za tento názor Vám nikdo hlavu neutrhne, ale odpoví takto - jde to, nejde to! A dál je to zbytečné neustále omílat!!!

102

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50 No vidíš. Tak i naše mistrovství jsou tvoje populární sprinty. 8 a 10 kol v Brně na MČR to je teda skandál!! Tobě už asi nezbývá nic jinýho než se zaměřit na MS. Tam se těch kol jede dost. Nebo formule v Monaku teď jely myslím 74 okruhů to je něco pro tebe.

103

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Tomy - Myslím,že jsem ti už psal několikrát,že mě nezajímá kolik kol jedou jinde,ale kolik se jich jede v Hořicích!  P.

104

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

JV - Já bych činky a vůbec fyzickou přípravu nepodceňoval,potom to dopadne,že chudáci jezdci toho mají po 35 kilometrech plné zuby! Jak tady většina z vás píše!
      S tím ředitelem - já jsem sice dělal ředitele na hodně závodech i mezinárodních, ale na MS a ME jsem byl v pětičlenném organizačním výboru a nevím proč to tu zlehčujete?
      Pozitivního jsem v Hořicích zažil hodně a těch negativ nebylo mnoho spíš mám v paměti ty lepší věci.
     V Hořicích je celkem zbytečné něco navrhovat, jsou tam přece borci,kteří nejlépe vědí jak se to má dělat a nějaký divák jim přece nebude radit!
     Ty kola! Ty kola! Je jich zoufale málo a při tonto přístupu ještě časem ubudou!
     A to mlč, tady se baví dospělí - přečtěte si co mi napsala jakási Kačule a třeba to pochopíte! Já jsem ji mohl samozřejmě taky nadávat,to umí každý,ale nestojí mi to za to.

105

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50  No to si sice psal, že ti je jedno kolik kol se jede jinde. Ale když už i na dromu při mistrovském závodě, na všech přírodních tratích, se jede podobný počet km jako v Hořicích tak to asi není náhoda ne? Většina jezdců co jedou Hořice jsou češi a jezdí i naše mistrovství. A ty kola tam jsou asi nastavený na jejich fyzický možnosti a na bezpečnost závodů. To samí v Hořicích. Jak psal DJ já bych třeba navýšil u volných tříd závod max. o 1 kolo. Ale jak to navrhuješ ty? To by se mohlo třeba stát, že ty si sice v křesílku budeš libovat jak se jede třeba 13 kol ale někde spadne jezdec, třeba kvůli únavě. Snad ani ty nechceš aby se v Hořicích stala nějaká tragédie. A  velkým navyšováním kol by se ta možnost pádu zvyšovala. Jak píše Železník. Když ani jezdci nechtějí větší počet kol tak to je zbytečná debata.

106

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Jakási Kačule akorát napsala, že mě inteligence některých lidí vcelku udivuje. A že by tě naštvalo slovo inteligence, a nebo to byl ten dříve zmiňovaný idiot??? A že nevím, co znamená inteligence??? Hm, tak to jsem ráda, že zrovna ty víš, jak moc toho vím já! Jo a ještě by mě zajímalo od kolika let, dle tebe je člověk dospělý???

107

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

To Pavel50: Nevím, co jsem zlehčil? Mne jen zajímalo řešení porušení pravidel ve Vašem sportu, nic víc, nic míň! Ohledně činek! Těžko si dovedu představit 130 kg živé váhy namakaných bicepsů na motce, hi, hi??? Fyzička není ve svalové hmotě, že? Ohledně hořičáků nemáte pravdu, bohudík!

108

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Kačule - Někdo není dospělý nikdy! A já jsem ti přece na rozdíl od tebe nenadávalAle v pohodě! Měj se fajn! Pavel

109

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Tomy - A je to tady zase! Mám ti znovu opakovat, že po 40 km se nemůže průměrný jezdec unavit?! A pokud ano,tak nemá na trati vůbec co dělat! Že se v Brně a jinde jezdí na několik kol bude asi tím,že to vedou lidé s podobně zpátečnickým myšlením jako v Hořicích. Jak to tedy dělali závodníci z dob nedávno minulých kteří startovali - na horších motocyklech, na horším povrchu a jeli třeba ve třech třídách 125 , 250 a 350ccm. to znamenalo 14 + 16 + 16 kol!!!! Tedy 46 kol !!!! A museli to jet za sebou!!! Ony i dvě třídy dávaly 30 nebo 32 kol. A nepadali kvůli únavě! Tvrdím,že právě vyšším počtem kol by se naopak riziko pádu snížilo, protože by se nikdo nemusel rychle a za každou cenu tlačit dopředu protože při současných několika kolech při jakémkoliv zaváhání se už nic nestihne a musí se riskovat,pokud se chce jezdec solidně umístit. A nezdá se ti nějak divné že se na stránkách Hořického AMK všichni rozplývají nad M.Dokoupilem/jestli ho neznáš tak Indiánem nebo taky Indim/ jak pojede na Manu a podívej se kolik kol tam musí v závodě ujet a jakou vzdálenost. A trať určitě není lehčí než v Hořicích. Jezdí se tam tři až šest kol a to je 183 - 366 kilometrů. To je 4x až 8x víc než v Hořicích. I těch 9 kol v Hořicích je z bídou do 3/4 jednoho kola na Manu. Jakpak to ti jezdci a nakonec i ten náš Indián vydrží?! A co jezdci, kteří jezdí třeba 24 hodinovky ve třech? A máš pravdu že to je zcela zbytečná debata - každý mluví je o tom jak málo kol se jede v Hořicích,Brně a jinde,ale na mé otázky,které jsem tady v tomto příspěvku dal, mi není nikdo dát nějakou solidní odpověď, jen slyším únava jezdců,riziko pádu a podobné nesmysly. Pavel

110

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

JV - No zlehčoval jste to ředitelování a pořádání MS a ME. Na řešení porušení pravidel máme v našem sportu Disciplinární řád. A KDE JSTE PŘIŠEL NA 130 KILO VÁHY?hi, Teď mám asi 110 kilo a v době mé jízdy v Hořicích jsem měl něco přes 90 kilo a nebojte se,na motorku se vejdu i teď . A FYZIČKU MŮŽETE MÍT I SPOLU SE SVALOVOU HMOTOU! Není to zase takový problém i v mém věku!  PAVEL

111

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50 Tak Man je úplně jiná kapitola to bych sem netahal. Indi se na něj taky dost dlouho fyzicky připravoval.  Tak samozřejmě, že někteří jezdci ze špičky pole by třeba 16 kol zvládli. Ale zas je lepší mít plnej rošt a 9 kol, než 16 kol a třeba 15 jezdců, kteří na to fyzicky maj. Holt každej není takovej borec jako ty. Myslím, že je docela ubohý jak tady urážíš lidi, který závody organizujou. Vono je hezký, že tady píšeš, že seš nějakej Pavel Novák a že se nezkrýváš jen za přezdívku ale když ti tady už hodně lidí, včetně mě, psalo ať za náma třeba příjdeš na úsek a řekneš nám ty připomínky do očí, tak si se za tu přezdívku vždycky schoval a řekl jsi, že to nemá cenu, protože si pořád melem tu svoji pravdu.

112

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Tomy - Myslím si , že to skutečně nemá cenu řešit něco s pořadatelem na úseku a nezlob se,opravdu jako úsekář stejně nemáš kompetenci něco řešit a navíc jsi stejně přesvědčený o své pravdě. A těch kol jsem chtěl 12 a né 16 jak píšeš. I když 16 by bylo samozřejmě lepší. A neboj se,že by nebyl rošt aspoň v 600 a nad 600 plný. A z tou fyzičkou-jezdci by to zvládli aspoň těch 12 kol úplně bez problémů. Těch 25 - 27 minut musí v závodním tempu ujet snad až na několik "salátů" úplně každý! Motokrosaři se nadřou 2 x víc a musí ujet 35 minut terénem a za dvě hodiny si to zopakují ve druhé jízdě. Kde na to berou tu fyzičku? A nebo je to tím, že ze silničních jezdců vypěstovali ty "vadnoucí květinky" pořadatelé závodů co jim v posledních letech na závodech pořád ubírají kola? Prostě by si museli rozložit síly trochu jinak, nic jiného! Pokud ovšem budou na kompetentních místech lidé, co rozhodují jako dnes,sotva se něco změní! Jsou to proště klasické "brzdy" tohoto sportu! Nakonec si přečti nebo zjisti,jak arogantně jednají se závodníky funkcionáři při přejímkách např. v Brně atd.

113

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Tyýjo, tady to furt jede a pořád dokola. Že Tě to Pavle50 stále baví omílat neustále to samé i s těma terénníma motorkama. A Tomyho by sis měl spíš vážit, že dělá traťáka a myslím, že nevyřešíš ani Ty nic. Ty jsi takový kritik bez jakéhokoliv náznaku se snažit něco pochopit, něco vymyslet, nějak pomoct. Přečti si vše, co jsi napsal a zamysli se. Už jsi nám napsal spoustu informací o sobě (je to takové s prominutím chvástání) a pořád ty kola a nepochopíš, že třeba na Manu se tolik nepředjíždí o celý okruh, protože jezdci jsou rozeseti po celém okruhu, ale v Hořicích na úzké a krátké trati se ti první brzy opět setkají s pomalejšími. A ty klasické brzdy tohoto sportu...hm...Ty asi nevíš, že kdyby nebylo těch pár fest držících "brzd" pořadatelů, tak už se závody v Hořicích nejedou. Je mi líto, že shazuješ ty lidi, co ty závody dělají s láskou. A když máš ty připomínky, co pořádat další závody na přírodním okruhu? Byl bys pořadatel, udělal to podle sebe a jezdci i diváci by byli šťastný a nadšený z dalšího závodu, který by přibyl. Hlavně já bych byl nadšený, ze Železnýho Brodu bych to měl blízko.

114

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50 Já vím, že nemám kompetenci s tím něco dělat. Ale tady de o to, že nemáš odvahu se s nikym z nás sejít. Takže podle tebe jsou všichni činovníci všech motocyklových závodů v ČR lidi, který tomuto sportu škoděj, záměrně ho brzděj a ty seš jedinej , kterej to se závodama myslí dobře. Nevím ale tohle mi příde dost směšný


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

115

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50 napsal:

JV - No zlehčoval jste to ředitelování a pořádání MS a ME. Na řešení porušení pravidel máme v našem sportu Disciplinární řád. A KDE JSTE PŘIŠEL NA 130 KILO VÁHY?hi, Teď mám asi 110 kilo a v době mé jízdy v Hořicích jsem měl něco přes 90 kilo a nebojte se,na motorku se vejdu i teď . A FYZIČKU MŮŽETE MÍT I SPOLU SE SVALOVOU HMOTOU! Není to zase takový problém i v mém věku!  PAVEL

a/ nezlehčoval, jen jsem se zeptal, když porušujete pravidla jinde, tak jak je řešíte ve svém sportu! Tedy doplním - co není dovoleno volovi, je dovoleno bohovi! Nebo - káži vodu, piji víno! Zde mne překvapilo to, že jste takhle zblbnul ve zralém věku! Když bylo Vrchlickému padesát, tak jej oslovovali - ctihodný kmete, hi, hi!
b/ 130 kg nadsázka, že jste se chytil jako sumec, je Vaše věc! Fyzička - neznám silničáře, který by vzpíral tuny, vždyť i Jarda Huleš naříkal, když byl namakanej z motokrosu! Fyzička přece nejsou jen steroidní bicepsy? To jste nám ještě nenapsal, jestli jste zobal? Ale to by bylo zajímavé!

c/ nevím co sem opravdu právě nyní cpete Indiho, kterého asi na rozdíl od Vás, tady znají prakticky všichni osobně!

d/ po Larrym a Železníkovi už se tady taky nebudu dále trápit zbytečnými diskusemi, které jsou jen na jedno brdo!!!

Mějte se, a třeba místo stálého vysvětlování a přesvědčování konečně sem napíšete nějakou solidní vzpomínku???
Honza

116

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Ondřej  A nebo, když Pavel píše jakou má fyzičku a jak jel kolo v Hořicích pod 3 minuty proč nám to neukáže? V dnešní době je lehký sehnat si licenci. Mě se líbí jak píše, že nemá cenu se s náma scházet, protože si melem pořád dokola svoji pravdu. Ale když si projdu jeho příspěvky tak je to on co jede pořád to svoje.

117

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

prosím vás už se na to vykašlete,je to diskuze o ničem ,kdo pořádá závody dělá to tak jak si myslí že to vyhovuje většině jezdcu,sám jsem jezdil těch 16 kol,ale ted stačí to co je.Panu Pavlovi neodpovídejte,raději napište něco zajímavého z historie zatáček. Díky pane PAVEL že přestanete vy ...t.
P.S. AŽ SEŽĚNETE PENÍZE PRO POŘADATELE TAK SE TO MUŽE JET I  V OBRÁCENÉM SMÉRU.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

118

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Ondřej napsal:

Tyýjo, tady to furt jede a pořád dokola. Že Tě to Pavle50 stále baví omílat neustále to samé i s těma terénníma motorkama. A Tomyho by sis měl spíš vážit, že dělá traťáka a myslím, že nevyřešíš ani Ty nic. Ty jsi takový kritik bez jakéhokoliv náznaku se snažit něco pochopit, něco vymyslet, nějak pomoct. Přečti si vše, co jsi napsal a zamysli se. Už jsi nám napsal spoustu informací o sobě (je to takové s prominutím chvástání) a pořád ty kola a nepochopíš, že třeba na Manu se tolik nepředjíždí o celý okruh, protože jezdci jsou rozeseti po celém okruhu, ale v Hořicích na úzké a krátké trati se ti první brzy opět setkají s pomalejšími. A ty klasické brzdy tohoto sportu...hm...Ty asi nevíš, že kdyby nebylo těch pár fest držících "brzd" pořadatelů, tak už se závody v Hořicích nejedou. Je mi líto, že shazuješ ty lidi, co ty závody dělají s láskou. A když máš ty připomínky, co pořádat další závody na přírodním okruhu? Byl bys pořadatel, udělal to podle sebe a jezdci i diváci by byli šťastný a nadšený z dalšího závodu, který by přibyl. Hlavně já bych byl nadšený, ze Železnýho Brodu bych to měl blízko.

No vidíš Ondřeji, já už jsem myslel,že jsi to zabalil,ale přece máš pocit,že je třeba servilně trochu zalichotit pořadatelům. Ono když na něco chybí argumenty tak přece není nic lehčího než vyzvat toho,komu se něco nelíbí,aby ukázal,že to umí dělat líp,atd. atd. Když už mé informace považuješ za chvástání,tak by mě zajímalo v čem jsem se chvástal?Že by ty činky a moje fyzička? Nebo má jízda na Hořickém okruhu?Nebylo to nic jiného než konstatování skutečnosti. Na Manu se opravdu moc nepředjíždí o celý okruh to víš je to skoro 61 km a i když jedou jezdci intervalově, tak jich o celý okruh moc není. Když už jsou ti Hořice tak úzké a krátké tak co takové Brno,to je o pár set metrů delší než Hořice a silnice je širší a sprinty se tam jedou při MR taky. Ještě že se neklepou ruce jezdcům při MS,ti jedou na víc než 40 minut. Stejně je to zajímavé takový nedávný bojovník jako ty co na těchto stránkách bojoval za zvýšení počtu kol a dnes zastánce sprintů....!? Jinak ty"brzdy" - za ty považuji spíše šéfy na AMK více než pořadatele závodů. Ovšem pár "konzerv" se samozřejmě najde i tady! Lidem co pro nás závody dělají naopak fandím,ale pokud se mi něco nelíbí,tak nevím proč to taky nenapsat!? Jinak to jsou samozřejmě jejich závody a jak si je udělají je zcela na nich! Já si zase myslím,že mám právo na svůj názor zda to bylo dobré nebo nebylo a co si myslím,že by se mělo zlepšit atd. Určitě to nepíšu proto,abych někoho napadal nebo urážel. Zatím jsem tady na svůj názor na větší počet kol slyšel jen nesmysly jako - krátká a úzká trať,nezralí a nezkušení jezdci co překážejí jiným, předjíždějícím je o kolo, jezdci nemají žádnou fyzičku a nevydrželi by víc než 35 km bez totálního vyčerpání atd. až po "hodnotné" argumenty,že jinde se to taky nejedou delší,nestihlo by se to do 18oo hod a spousta dalšího. Když se pak ptám jak to tedy vydrželi jezdci před 20 lety na horších motorkách,kteří jeli 2-3 třídy, nebo třeba motokrosaři kteří jedou v jedné jízdě 2x tak dlouho a navíc ten samý den ještě jednou,tak na to nemá nikdo argument! A ani mít nemůže! To je skutečnost,která se okecat nedá! Jinak ty tvoje fotky jsou moc pěkné!  Pavel


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

119

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

desmo napsal:

prosím vás už se na to vykašlete,je to diskuze o ničem ,kdo pořádá závody dělá to tak jak si myslí že to vyhovuje většině jezdcu,sám jsem jezdil těch 16 kol,ale ted stačí to co je.Panu Pavlovi neodpovídejte,raději napište něco zajímavého z historie zatáček. Díky pane PAVEL že přestanete vy ...t.
P.S. AŽ SEŽĚNETE PENÍZE PRO POŘADATELE TAK SE TO MUŽE JET I  V OBRÁCENÉM SMÉRU.

Desmo - Mohu se zeptat,zda jste těch 16 kol někdy ujel? Nebo vás taky přejeli o 1-2 kola? Je zvláštní,že dříve těch 16 kol vyhovovalo a dnes jak píšete stačí co je! Nepřipadá vám to jako demagogie?

120

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Tomy - nepřipadá ti trochu laciné říkat,abych si pořídil licenci a ukázal vám kolo pod 3 minuty? Asi bych to zajel se svým  litrem i dnes,ale komu a co bych tím měl jako dokázat? Psal jsi,že píšu pořád to samé a to je pravda,téma je pořád stejné a nějaký rozumný argument nikde! A určitě jsem nenapsal,že všichni činovníci motocyklovým závodům škodí! Ono jich zase tak moc není co škodí a brzdí , ale bohatě to stačí!

121

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

JV - Snad necháte pane Vítovče, na mě,zda jsem jak píšete,ve zralém věku zblbnul nebo ne! A to posilování nechte klidně taky na mě,já nejsem závodník a jak se připravují závodníci je jejich problém. Jak byl Jarda Huleš namakaný z motokrosu nevím,vážil asi 65 kilo při 167 cm a byl spíš hubeňour, než jezdec plný svalů a když skoro žádné svaly neměl, tak mu asi moc nemohly překážet! Na vaši otázku, zda jsem někdy "zobal" mohu odpovědět s čistým svědomím,že ne a navíc jsem začal posilovat dost pozdě,takže jsem už měl rozum. Indiho nebo M.Dokoupila jsem nikam necpal,pokud jede závodit na Man,tak jsem jen poukázal na to,že tam zvládne jet tak dlouhý závod a zda není divné,že to vydrží,když ostatní chudáčci jezdci jsou vyčerpáni po 35 km v Hořicích. Ty diskuze jsou opravdu na jedno brdo a není naděje že by tomu bylo jinak. Vzpomínek by bylo za ta léta hodně, ale mám obavy,že většina přispěvovatelů zde,je proti mě značně zaujatá a soudě podle vaších příspěvků jste mezi nimi. Proto si myslím,že i kdybych tady napsal cokoliv,stejně by to nebylo dobré už jen proto,že jsem to napsal já.   Pavel

122

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Pavel50: Já myslím, že u tříd do 600 a nad 600ccm už jsou ty závody na okruhu pořádný maso a těmto rychlým motorkám už ty tratě ani nevyhovují s bezpečností. Proto je navíc to předjíždění o kolo takovým problémem. Jasně, v průměru se Ti může zdát, že motocykly před 20-30 lety jely jen o nepatrně pomaleji, ale skutečnost je jiná. O kolik jsou pomalejší 125 ccm a ty silný stroje? Časově to taky není o moc a ve finále je to úplně jiný. Ty motorky jsou rychlejší, více brzdí a jejich limit je jinde, stejně tak nyní více záleží na stopě než dříve, takže jezdec musí být přesnější na brzdy a při akceleraci. Ty stále omíláš, že dříve byly motorky takové a asfalt takový. Ale na tu fyzičku to nebylo náročnější. Když jsi byl delší, dalo se s tím něco dělat, dneska to už je trochu jiný. Srovnáváš jiné sporty a přitom nejde srovnávat ani dřívější závody a dnešní. Je to úplně jiný sport. A co je zajímavé, jako krátký závod se nezdá ani jezdcům, co jeli ten Man a Hořice jsou podle nich snad i hezčí. "Fritz" Spenner byl nadšený. Nebojovali by tedy spíše tito jezdci a nenavrhovali by závody delší? Ty jedeš z Jablonce a lituješ, oni jedou z větší dálky, stojí je to mnohem víc peněz a oni jsou spokojení a Ty ne. Zvláštní.  A nemyslím si, že tvé jméno v diskuzi znamená, že se do Tebe ostatní opírají. I kdyby to napsalo víc lidí pod jinými jmény, je to jedno. Prostě si nenecháš nic vysvětlovat a všechny argumenty Ti přijdou nesmyslné. Příští rok projdi depo v pátek či sobotu a udělej si anketu mezi jezdci o délce závodu. To bude asi nejlepší řešení. A jsem rád, že se Ti fotky líbí. Díky.

123

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

FOR ALL
Tak trochu nechápu tuto komunikaci, ale když bych i já mohl přidat slovo do pranice lol. Velice se mě líbí poslední příspěvek Ondřeje. Myslím,že to má hlavu a patu, že ti to Pavle snad trošku vysvětlil a že to konečně pochopíš. Na druhou stranu chápu tvoje  " dobré úmysly " a možnost tady publikovat svůj vlastní názor. Ten ti samozřejmě nikdo nebere. Ale že by si mohl projevit více úcty a opravdu tady neschazovat práci lidí, kteří to dělají z dobré vůle a z lásky k těmto přenádherným závodům, které dle mého názoru vidíš pouze 1x do roka. Zajímalo by mě, jak si tady psal ,že si byl v nějaké organizační skupině MS, ředitel ME,  v jakém sportu to bylo???
Také se mě líbil tvůj první příspěvek k této diskuzi, ve kterém si napsal více pozitiv než negativ. Ale pokud ti kompetentní lidi v podobě Železníka, Larryho a DJ odpovědí rozumě, zdá se mě, že to ani nechceš pochopit a že prostě potřebuješ mít poslední slovo. Chápu, asi každému by se líbily delší závody. Opravdu by stačily 2 až 3 kola a závod by mohl být zajímavější. S tím s tebou souhlasím a jestli by to vydrželi závodníci??? 3/4 startovního pole určitě. Problém by však byl opravdu v tom předjíždění o kolo. Jen si vzpomen jaká tragédie se mohla stát v kubatůře do 600 kdy Indoš u Nálevků šel málem na tlamu díky předjíždění o 1 kolo. Přišel tak o 1. místo, protože tím nabral docela velkou ztrátu, která při stejných časech na 1 kolo s cowboyem znamenal druhé místo. Kdyby to v lepším případě nedejbože rozbil, mohli jsme být po dlouhých letech zase bez očekávahého zástumce na IOMTT. Osobně jsem to neviděl, ale i z Indiho slov byl zřetelné,že moc nechybělo.....
Co by pomohlo tomu aby se podobné věci nestávaly?? Určitě to je kvalifikační limit, ale jestli se má AMK Hořice rozhodnout vypsat závod pro několik kubatůr na úkor dvou až tří delších závodů, musíš pochopit,že se bude snažit vyhovět všem a to znamená kratší závod a větší obsazení.
K této diskuzi je to asi všechno, protože určitým způsobem má každný znás tu svoji pravdu a za svým názorem si stojí.

Mějte se....
Lukáš S.

124

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

lukas silda: Ještě mě napadlo, ale nevím, jestli by to tak podle řádů mohlo fungovat..., když se blíží k poslednímu jezdci o kolo, tak dát jezdci vlajkou (používá se modrá) vědět, že bude předjížděn a ten by tak musel zajet mimo trať a nepokračovat. Pak by nějaké to kolo navíc asi zařadit šlo z pohledu závodu, ale s pohledu celého dne to podle  organizátorů stejně nejde. A víc naskládat ty třídy...už jen 125 a 250 společně není dobré. Opravdu mě napadlo jen přesunutí těch historiků, ale to prý taky nejde. Na druhou stranu to podle mě bere dost diváků ČTT, kteří většinu těch strojů vidí na 300ZGH a jediným lákadlem jsou tedy sajdkáry.

125

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

http://www.youtube.com/watch?v=Innd5pf6pto  motopřátelům ke vzpomínce..