126

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

to ondřej :Modrá vlajka by samozřejmě měla fungovat i v současné době, jenže když už přece jen stihneš zamávat a jezdec to také zaregistruje, obvykle jsou všichni už před ním,... navíc on nemá povinost zajet mimo trať, ale pouze uvolnit cestu rychlejšímu jezdci.... může pak dále pokračovat. ( alespoň myslím,že to tak je... )
Přesunutí historiků by bylo řešení, ale nesmíme zapomenout na to,že závody veteránů na ČTT a 300ZGH jsou opravdu odlišné. Osobně bych viděl řešení v ČTT, nevím zda-li to jde, ale kdyby o veteránech byly vypsaný závody jak na pravidelnost, tak na styl závodu start - cíl, tak by mohly veterány opustit 300ZGH. Ale opravdu si nejsem jistý, zda je to vůbec reálný.

127

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

lukas silda: Ano, tak to je s tou vlajkou, ale myslel jsem udělat ty pravidla v Hořicích, že by nesměl pokračovat a být klasifikován podle kol (či neklasifikován, když ujede menší vzdálenost.

128

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Ondřeji já vím,že to myslíš dobře a to samé i Lukas.silda,ale dělat nějaká nová pravidla pro Hořice,aby jezdec po zamávání modrým praporkem a po předjetí o kolo nesměl pokračovat....?! Je to naprosto nereálné a zcela proti pravidlům. Je sice pravda,že jezdci předjíždění o kolo jsou určitým problémem pro vedoucí jezdce,ale závody kdy je někdo předjet o kolo jsou prakticky všechny a ani MS není vyjímkou. Sice jich moc není,což je způsobeno hlavně limity o kolik může být v tréninku závodník pomalejší než nejrychlejší jezdec. Kdysi to na MS bylo 110% dnes tuším 107% může mít jezdec horší čas než nejrychlejší jezdec. předjetí o kolo je v závodě normální věc a je jen na jezdcích jak si s tím poradí. Jak vidíš v Hořicích, tak k předjetí o kolo dochází často i při 8 - 9 koly a závodníci na vedoucích místech by si s tím museli poradit i kdyby se jelo kol více,stejně jako si s tím poradili,když se jelo 14 nebo 16 kol.

129

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50: Ale s každým kolem ten počet předjetí o kolo dramaticky roste.

130

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50  Je rozdíl předjíždět o kolo na dromu a třeba v Hořicích. Změř si o kolik metrů je silnice v Hořicích užší než na dromu

131

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Tomy a Ondřej - To máte pravdu,ale jezdci si musí prostě poradit. A to jak v Hořicích, tak třeba v Brně. Předjíždění o kolo k závodům patří odjakživa. Pokud by se to řešilo časem, s těmi limity,tak by počet předjetí o kolo zase dramaticky klesl.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

132

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50 napsal:
desmo napsal:

prosím vás už se na to vykašlete,je to diskuze o ničem ,kdo pořádá závody dělá to tak jak si myslí že to vyhovuje většině jezdcu,sám jsem jezdil těch 16 kol,ale ted stačí to co je.Panu Pavlovi neodpovídejte,raději napište něco zajímavého z historie zatáček. Díky pane PAVEL že přestanete vy ...t.
P.S. AŽ SEŽĚNETE PENÍZE PRO POŘADATELE TAK SE TO MUŽE JET I  V OBRÁCENÉM SMÉRU.

Desmo - Mohu se zeptat,zda jste těch 16 kol někdy ujel? Nebo vás taky přejeli o 1-2 kola? Je zvláštní,že dříve těch 16 kol vyhovovalo a dnes jak píšete stačí co je! Nepřipadá vám to jako demagogie?

16 kol jsem ujel v roce 1987 ve třide 250 ,nejrychljší kolo za 2,44  zavod44 minut 30vteřin,nedostal jsem kolo,ale stačilo to jen na 15 místo na motocyklu r.v.1981.-

133

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Desmo - Tak vám blahopřeji, to byl v roce 1987 hodně dobrý výkon! A je vidět i z toho času na jedno kolo že jste byl dost dobrý jezdec. Musím se podívat na vaše jméno do programu z r.1987.A těch 16 kol bylo tehdy ve třídách 250 a 350,později 500 naprosto normálních. Proto se divím,že říkáte,že 9 kol docela stačí! Co takhle aspoň těch 12 kol ve třídách 600 a nad 600? Ale v obráceném směru by ty závody v Hořicích asi moc dobré nebyly! Zdraví vás Pavel

134

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Výbor AMK Hořice odsouhlasil na svém zasedání doporučení vedení SMS Hořice, aby pro rok 2010 byly akceptovány přihlášky "nových" jezdců třídy volná do 600cc a nad 600cc  za předpokladu, že v roce 2009 a 2010 (před účastí v závodě Fuchs Oil 300 ZGH) absolvují minimálně dva podniky na jiném autodromu, či přírodní trati. Jedná se o bezpečnostní opatření na trend posledních let, kdy se do závodů hlásí nováčci bez jakýchkoli zkušeností a o licenci si žádají jen na závod v Hořicích. Jezdec bude muset absolvovat tréninkové jizdy a do závodu se kvalifikovat dle limitu dané tratě.