1

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Letos jsem z vážných důvodů v Hořicích po letech chyběl, tak nedovedu napsat názor na zrušení. Jedno vím ale jistě.
1. Porážka to nebyla, nikomu se nic nestalo a to je hlavní
názorů pana Nováka si vážím, je to odborník. Závody alespon volné třídy by měly být delší. Ozvučení trati je horší, jak za komunistů. Hlasatel pan Mifek je průměrný spíkr regionální úrovně, proto dělá tam kde dělá a nikam se rozhlasově nevypracoval. Ale že motorkám nerozumí mu nevytýkám, vidí jen závody v Hořicích a to je strašně málo. Spíš bych asi na jeho místě mel soudnost a sám odmítl. Ale koho vezmete? Znáte nějaké jméno? Březina už o to moc nemá zájem a navíc je fakt, že i on už z těch současných našich závodníků a motorek toho moc nezná,  dělá v televizi SBK, je na něm ale vidět, že není čtyřtaktní odborník. Pan Kubíček zná hodně věcí, ale zase je zcela mimo mezi klasiky a supermono nezná vlastně nikdo. Tak kdo? K Larrymu - je to obrovský fanda, nadšenec, má na závodech mamutí podíl. Ale zase, není placený odborník, ale dobrovolný fanda, tak se chyby objevují, třeba nějaké infaltilní popisky v programu, což má pan Novák pravdu.  Larry by měl udělat jednu věc. Pokud je oficiální tiskový mluvčí skvělých závodů, a to Hořice jsou a budou, neměl by psát slova jako "v prdeli" apod. To prostě nejde. Měl by být méně žoviální. Ale pokud nebude on, myslím, že Hořice zaniknou.

2

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Za včerejšek bych nikoho nevinil, ale jedno řeknu. Dřív se jezdily čtyři třídy a tohle se na přírodní trati ted nedá zvládnout, je to moc našlapaný. Veteráni patří na TT a ne sem, to se včera jasně ukázalo. Kolik motorek bylo opravdu historických, které někdy Hořice jely? Samé stavby z cesťáků, to pozná každý blbec. Prostě historická úroven- nula. Třída do 175, to je tragédie. A pak mona, třída která všude umřela, Kamenický se sice pyšní tím, že jede Evropu, ale žádná Evropa to není, je to jen soukromý seriál který má v názvu Evropa, nikde to oficiálně v evropské federaci nefiguruje. Ty motorky jsou stavby, ze kterých teče olej a dlouhodobě dělají všude problémy, viz včera warm up. Na silnic dávno tahle třída nepatří, byt Kamenda a Kehrer jedou dobře, ovšem mezi jednookými jsou králi, ať se Kamenda přestane bát, sedne na litra a tam se ukáže, co umí.