Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

26

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

desmo napsal:

prosím vás už se na to vykašlete,je to diskuze o ničem ,kdo pořádá závody dělá to tak jak si myslí že to vyhovuje většině jezdcu,sám jsem jezdil těch 16 kol,ale ted stačí to co je.Panu Pavlovi neodpovídejte,raději napište něco zajímavého z historie zatáček. Díky pane PAVEL že přestanete vy ...t.
P.S. AŽ SEŽĚNETE PENÍZE PRO POŘADATELE TAK SE TO MUŽE JET I  V OBRÁCENÉM SMÉRU.

Desmo - Mohu se zeptat,zda jste těch 16 kol někdy ujel? Nebo vás taky přejeli o 1-2 kola? Je zvláštní,že dříve těch 16 kol vyhovovalo a dnes jak píšete stačí co je! Nepřipadá vám to jako demagogie?


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

27

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Ondřej napsal:

Tyýjo, tady to furt jede a pořád dokola. Že Tě to Pavle50 stále baví omílat neustále to samé i s těma terénníma motorkama. A Tomyho by sis měl spíš vážit, že dělá traťáka a myslím, že nevyřešíš ani Ty nic. Ty jsi takový kritik bez jakéhokoliv náznaku se snažit něco pochopit, něco vymyslet, nějak pomoct. Přečti si vše, co jsi napsal a zamysli se. Už jsi nám napsal spoustu informací o sobě (je to takové s prominutím chvástání) a pořád ty kola a nepochopíš, že třeba na Manu se tolik nepředjíždí o celý okruh, protože jezdci jsou rozeseti po celém okruhu, ale v Hořicích na úzké a krátké trati se ti první brzy opět setkají s pomalejšími. A ty klasické brzdy tohoto sportu...hm...Ty asi nevíš, že kdyby nebylo těch pár fest držících "brzd" pořadatelů, tak už se závody v Hořicích nejedou. Je mi líto, že shazuješ ty lidi, co ty závody dělají s láskou. A když máš ty připomínky, co pořádat další závody na přírodním okruhu? Byl bys pořadatel, udělal to podle sebe a jezdci i diváci by byli šťastný a nadšený z dalšího závodu, který by přibyl. Hlavně já bych byl nadšený, ze Železnýho Brodu bych to měl blízko.

No vidíš Ondřeji, já už jsem myslel,že jsi to zabalil,ale přece máš pocit,že je třeba servilně trochu zalichotit pořadatelům. Ono když na něco chybí argumenty tak přece není nic lehčího než vyzvat toho,komu se něco nelíbí,aby ukázal,že to umí dělat líp,atd. atd. Když už mé informace považuješ za chvástání,tak by mě zajímalo v čem jsem se chvástal?Že by ty činky a moje fyzička? Nebo má jízda na Hořickém okruhu?Nebylo to nic jiného než konstatování skutečnosti. Na Manu se opravdu moc nepředjíždí o celý okruh to víš je to skoro 61 km a i když jedou jezdci intervalově, tak jich o celý okruh moc není. Když už jsou ti Hořice tak úzké a krátké tak co takové Brno,to je o pár set metrů delší než Hořice a silnice je širší a sprinty se tam jedou při MR taky. Ještě že se neklepou ruce jezdcům při MS,ti jedou na víc než 40 minut. Stejně je to zajímavé takový nedávný bojovník jako ty co na těchto stránkách bojoval za zvýšení počtu kol a dnes zastánce sprintů....!? Jinak ty"brzdy" - za ty považuji spíše šéfy na AMK více než pořadatele závodů. Ovšem pár "konzerv" se samozřejmě najde i tady! Lidem co pro nás závody dělají naopak fandím,ale pokud se mi něco nelíbí,tak nevím proč to taky nenapsat!? Jinak to jsou samozřejmě jejich závody a jak si je udělají je zcela na nich! Já si zase myslím,že mám právo na svůj názor zda to bylo dobré nebo nebylo a co si myslím,že by se mělo zlepšit atd. Určitě to nepíšu proto,abych někoho napadal nebo urážel. Zatím jsem tady na svůj názor na větší počet kol slyšel jen nesmysly jako - krátká a úzká trať,nezralí a nezkušení jezdci co překážejí jiným, předjíždějícím je o kolo, jezdci nemají žádnou fyzičku a nevydrželi by víc než 35 km bez totálního vyčerpání atd. až po "hodnotné" argumenty,že jinde se to taky nejedou delší,nestihlo by se to do 18oo hod a spousta dalšího. Když se pak ptám jak to tedy vydrželi jezdci před 20 lety na horších motorkách,kteří jeli 2-3 třídy, nebo třeba motokrosaři kteří jedou v jedné jízdě 2x tak dlouho a navíc ten samý den ještě jednou,tak na to nemá nikdo argument! A ani mít nemůže! To je skutečnost,která se okecat nedá! Jinak ty tvoje fotky jsou moc pěkné!  Pavel

28

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Tomy - Myslím si , že to skutečně nemá cenu řešit něco s pořadatelem na úseku a nezlob se,opravdu jako úsekář stejně nemáš kompetenci něco řešit a navíc jsi stejně přesvědčený o své pravdě. A těch kol jsem chtěl 12 a né 16 jak píšeš. I když 16 by bylo samozřejmě lepší. A neboj se,že by nebyl rošt aspoň v 600 a nad 600 plný. A z tou fyzičkou-jezdci by to zvládli aspoň těch 12 kol úplně bez problémů. Těch 25 - 27 minut musí v závodním tempu ujet snad až na několik "salátů" úplně každý! Motokrosaři se nadřou 2 x víc a musí ujet 35 minut terénem a za dvě hodiny si to zopakují ve druhé jízdě. Kde na to berou tu fyzičku? A nebo je to tím, že ze silničních jezdců vypěstovali ty "vadnoucí květinky" pořadatelé závodů co jim v posledních letech na závodech pořád ubírají kola? Prostě by si museli rozložit síly trochu jinak, nic jiného! Pokud ovšem budou na kompetentních místech lidé, co rozhodují jako dnes,sotva se něco změní! Jsou to proště klasické "brzdy" tohoto sportu! Nakonec si přečti nebo zjisti,jak arogantně jednají se závodníky funkcionáři při přejímkách např. v Brně atd.

29

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

JV - No zlehčoval jste to ředitelování a pořádání MS a ME. Na řešení porušení pravidel máme v našem sportu Disciplinární řád. A KDE JSTE PŘIŠEL NA 130 KILO VÁHY?hi, Teď mám asi 110 kilo a v době mé jízdy v Hořicích jsem měl něco přes 90 kilo a nebojte se,na motorku se vejdu i teď . A FYZIČKU MŮŽETE MÍT I SPOLU SE SVALOVOU HMOTOU! Není to zase takový problém i v mém věku!  PAVEL

30

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Tomy - A je to tady zase! Mám ti znovu opakovat, že po 40 km se nemůže průměrný jezdec unavit?! A pokud ano,tak nemá na trati vůbec co dělat! Že se v Brně a jinde jezdí na několik kol bude asi tím,že to vedou lidé s podobně zpátečnickým myšlením jako v Hořicích. Jak to tedy dělali závodníci z dob nedávno minulých kteří startovali - na horších motocyklech, na horším povrchu a jeli třeba ve třech třídách 125 , 250 a 350ccm. to znamenalo 14 + 16 + 16 kol!!!! Tedy 46 kol !!!! A museli to jet za sebou!!! Ony i dvě třídy dávaly 30 nebo 32 kol. A nepadali kvůli únavě! Tvrdím,že právě vyšším počtem kol by se naopak riziko pádu snížilo, protože by se nikdo nemusel rychle a za každou cenu tlačit dopředu protože při současných několika kolech při jakémkoliv zaváhání se už nic nestihne a musí se riskovat,pokud se chce jezdec solidně umístit. A nezdá se ti nějak divné že se na stránkách Hořického AMK všichni rozplývají nad M.Dokoupilem/jestli ho neznáš tak Indiánem nebo taky Indim/ jak pojede na Manu a podívej se kolik kol tam musí v závodě ujet a jakou vzdálenost. A trať určitě není lehčí než v Hořicích. Jezdí se tam tři až šest kol a to je 183 - 366 kilometrů. To je 4x až 8x víc než v Hořicích. I těch 9 kol v Hořicích je z bídou do 3/4 jednoho kola na Manu. Jakpak to ti jezdci a nakonec i ten náš Indián vydrží?! A co jezdci, kteří jezdí třeba 24 hodinovky ve třech? A máš pravdu že to je zcela zbytečná debata - každý mluví je o tom jak málo kol se jede v Hořicích,Brně a jinde,ale na mé otázky,které jsem tady v tomto příspěvku dal, mi není nikdo dát nějakou solidní odpověď, jen slyším únava jezdců,riziko pádu a podobné nesmysly. Pavel

31

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Kačule - Někdo není dospělý nikdy! A já jsem ti přece na rozdíl od tebe nenadávalAle v pohodě! Měj se fajn! Pavel

32

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

JV - Já bych činky a vůbec fyzickou přípravu nepodceňoval,potom to dopadne,že chudáci jezdci toho mají po 35 kilometrech plné zuby! Jak tady většina z vás píše!
      S tím ředitelem - já jsem sice dělal ředitele na hodně závodech i mezinárodních, ale na MS a ME jsem byl v pětičlenném organizačním výboru a nevím proč to tu zlehčujete?
      Pozitivního jsem v Hořicích zažil hodně a těch negativ nebylo mnoho spíš mám v paměti ty lepší věci.
     V Hořicích je celkem zbytečné něco navrhovat, jsou tam přece borci,kteří nejlépe vědí jak se to má dělat a nějaký divák jim přece nebude radit!
     Ty kola! Ty kola! Je jich zoufale málo a při tonto přístupu ještě časem ubudou!
     A to mlč, tady se baví dospělí - přečtěte si co mi napsala jakási Kačule a třeba to pochopíte! Já jsem ji mohl samozřejmě taky nadávat,to umí každý,ale nestojí mi to za to.

33

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Tomy - Myslím,že jsem ti už psal několikrát,že mě nezajímá kolik kol jedou jinde,ale kolik se jich jede v Hořicích!  P.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

34

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

JV napsal:
pavel50 napsal:
JV napsal:

To Pavel50: Kolo sem, kolo tam! Ale teď, když jsem si přečetl Vaše poslední příspěvky, tak se mi dost zježily chlupy na zádech!!! Zvláště, když tady tvrdíte, že jste odřediteloval, či jinak se podílel na organizování soutěží v jiném sportovním odvětví! Jestli Váš kamarád riskoval licenci, je jeho neskutečná blbost! Doufám, že měl alespoň stejnou krevní skupinu jako Vy? Protože v případě Vaší nehody, by asi byl problém, protože občanku jste asi sebou neměl? A zvláště, jak píšete, jel jste hluboko pod 3 min? Asi jste svého kamaráda kvaklifikoval, hi, hi??? A když to bylo v mládí, tak hluboko to asi nebylo?Protože, 2,46 se jelo v roce 1973, a to předpokládám, že Vám bylo něco pod 20, tedy to bylo mládí? Jinak už by jste asi měl rozum?
Honza

Ale,ale pane Honzo, proč bych třeba nemohl ředitelovat v jiném sportovním odvětví? Já jsem ta MS a ME  sice neřediteloval, ale byl jsem v pětičlenném organizačním výboru. Jen pořád nechápu, co to má společného s Hořicemi? Jinak ta jízda po okruhu se závodní motorkou byla opravdový zážitek, na který vzpomínám rád dodnes. I když musím s vámi souhlasit,že to bylo riziko nejen pro mě i když jsem něco na motorce uměl. Jel jsem čas 2:56 a nějaké desetiny k tomu. Jinak jsem tehdy neměl daleko do 50 let,ono to zase tak dlouho není a na nezávodníka to snad tak špatné nebylo. Ale toho kamaráda jsem nekvalifikoval,ten byl o dost rychlejší.

To Pavel50: Nejdříve omluva, že jsem Vám nemohl odepsat dříve, ale Brno bylo hektické!
Pochopitelně to s Hořicemi má hodně společného, tedy ne ředitelování , ale Vaše jisté šéfování! Vy si asi stále vůbec neuvědomujete, co jste provedl!!! Absolutní porušení všech základů silničních závodů! Takže nyní lehčí otázka! Ve sportu,  ve kterém na rozdíl od silnice máte nějaké slovo, jak řešíte průšvihy??? Takto asi, že  - no nic, já to porušuji také a hrubě, takže se nic vlastně neděje??? To tam máte asi pěknou anarchii, hi, hi??? Mezi mými dvěma příspěvky jste toho opět napsal opravdu hodně!!! Nebylo by špatné, kdyby jste si všechny přečetl a trochu to shrnul, dost se opakujete, nejen ohledně hořických sprintů, ale hlavně svého já! Dosti tady opravdu o sobě pochopitelně ale jen v superlativech sebesamého prezentujete! Kdyby to byla vše pravda, dá se již o Vás dost odvodit!!!A to si asi přejete, že? A také se začínáte odchylovat od diskuse, když některé nevinné přispěvovatele okřikujete! Jinak Alexejev v trojboji (!!!) měl světový rekord 640 kg! Vy jej se svojí kondicí ve Vašem věku hravě strčíte do kapsy, hi, hi! Tak se nedivte, že vás nazval Harlejíček oprávněně Supermanem!!!!
Honza

Pane JV /nebo Jan Vítovec ?/Myslím si že jste jeden z nejlepších odborníků na historii motocyklových závodů, ne-li vůbec nejlepší,ale ty činky nejsou vaše"parketa" a pletete si dva rozdílné sporty dohromady a to Vzpírání a Silový trojboj. Takže Vzpírání je zdvih činky - nad hlavu /třeba ten Alexejev/ dle pravidel, dnes jen  trh a nadhoz./Ta třetí disciplína byl tlak nad hlavu, zrušený před 30 lety/ A již zmíněný Silový trojboj se skládá z dřepu , tlaku v leže na lavici a mrtvého tahu neboli pozvedu. Takže nic se tam nezvedá nad hlavu jako při vzpírání. Tak když jsem napsal,že dřepnu s činkou těžší než 280 kg myslel jsem dřep s činkou za krkem do sedu a následně zvednutí s činkou zpět do stoje s činkou za krkem a tlak na lavici nebo říká se i benč mám přes 190 kg,čili vleže na lavici odeberu činku dotknu se osou hrudníku a vytlačím zpět do napjatých paží. Pokud by bylo potřeba další vysvětlení,stavte se v některém Fitness-centru a podívejte se jak tyto dva cviky vypadají. Třetí disciplínu Mrtvý tah tady nemá cenu rozebírat popis by byl dost dlouhý. ale vytáhnu v něm zády do výšky pasu  305 kilo.Takže nejsem žádný Superman,ale ve svém věku člověk ze solidní kondicí a celkem slušnou silou. Ony jsou světové rekordy ve zmíněných disciplínách Silového trojboje ještě o dost větší! Tolik na vysvětlenou k těm činkám. Nyní bych se zeptal já,kdy jsem jak píšete okřikoval nevinné přispěvovatele? A jaké mé jisté šéfování? Pokud si myslíte,že jsem provedl a porušil základy silničních závodů,tak mi to už promiňte, je to už nějaký čas a naštěstí se nic nestalo! Samozřejmě souhlasím s vámi,že to byla klukovina,ale byl to fajn zážitek a nelituji toho. Ve sportu kde jsem celkem dost významný funkcionář se snažím řešit  problémy spravedlivě a nezaujatě a mám v tomto ohledu čisté svědomí. Anarchii v našem sportu nemáme, je to kolektivní sport a to by bylo hodně špatné. Motorky mám rád asi ze všech sportů nejvíc a to nejen silnici i když tu určitě nejvíc. Takže,pokud jste to dočetl až sem, děkuji vám za pozornost a snad jsem vysvětlil co bylo třeba.  Ať se vám daří!  P.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

35

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Harlejíček napsal:

Vážení, už se vykašlete na tohle dohadování přes fórum!!! Stejně nic nevyhádáte.
pavel50 tady ze sebe dělá supermana, nechte ho být ....

Připomenu slova Larryho v úvodu tohoto vlákna:   sem prosím nevkládat diskuzní příspěvky sem budou vkládány pouze aktuální informace


díky že jsi to napsal ty Harlejíčku

Pane Harlejíčku, k Supermanovi mám hodně daleko,jak vás to napadlo a čím jsem si to zasloužil?


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

36

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Tomy napsal:

pavel50  Nechceš už si dát pokoj? Mě si tady obviňoval, že tady pořád melu dokola to samí. A koukni na sebe pořád dokola ta dýlka závodu. Když se ti to tak nelíbí tak proč  sem jezdíš? Nebo když píšeš, že si byl na několika přírodních tratích proč nekritizuješ ty tvoje slavný sprinty i na jinejch forech? Třeba takovej Kyjov, tam se jezdí i míň km než v Hořicích.

Víš Tomy, já jsem se bavil o Hořickém závodě a ne o Kyjovském a neboj se,další diskuze na toto téma nemá cenu a myslím že jsem toho napsal o moc víc než jsem měl původně v úmyslu. A proč jezdím do Hořic? Je to taková"srdeční" záležitost. Od roku 1962 až do letoška a vynechal jsem kvůli vojně pouze jeden ročník a podobné je to i se závodem veteránů. Proto mě podstatně víc zajímají Hořice a né Kyjov kde jsem byl jen jednou! Měj se hezky!


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

37

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Železník napsal:

Tak naposlet pro pana Pavla, koukněte co jste psal v prvních reakcích a zjistíte, že si sám odporujete ve svých vyjádřeních. Jako vedoucí střediska vím kolik nováčků si dělá licenci, aby se svezlo jen v Hořicích bez jakýchkoli zkušeností, vím kolik jezdů zde závodí a v průběhu roku již další závod nejedou tak je prosím nezařazujte po bok Martina Loichta. Na omezení nezkušených jezdců se již pracuje, ale pokud pustíme kvalifikační limit, tak plné startovní pole mít nebudete a opět se na nás snese kritika. Všichni se v amatérských podmínkách snažíme pracovat na alespoň poloprofesionální úrovni a pokud chcete za almužnu vstupného profesionální pořádání, přesuňte se do Brna tam Vás profesionálně skásnou už pod "Mostem".
Chápu, že diváci jako Pavel nedokáží posoudit to co se pro jezdce a diváky dělá v zázemí. Možná letos někdo z Vás kritizoval velkoplošnou obrazovku, ale už Vám nedochází, že Hořice jsou třetí okruh v ČR který měl kamerový systém, který usnadníl komunikaci s traťáky byť jen na části trati. Jedeme na "krabičky" ale sehnat 270 jednotek není sranda a ještě týden před závodem se uvažovalo, že klasici budou muset jet na fotobuňku. A je spousta dalších důležitějších věcí, které zde řešíme.
Jak napsal Harlejíček tato sekce má informovat a já se všem omlouvám, že v dobré víře jsem se pádnými argumenty snažil panu Pavlovi a jeho příznivcům objasnit proč některé věci děláme jak děláme.

Důležitá informace pro MP 92 startovku klasiků připravuje Libor Kamenický a bude k dispozici asi ve středu. Nebude aktualizována, bude konečná i pro tiskárnu.

Všem příznivcům Hořic přeju hezký víkend a děkujeme za super atmosféru, která musela potěšit každého příznivce tohoto sportu.

Pane ŽELEZNÍKU konečně článek bez emocí a je napsaný dobře a výstižně. Já chápu a znám z vlastní zkušenosti,co práce dá uspořádat takový podnik a určitě se vše v Hořicích, letos hlavně po technické stránce posunulo vše kupředu. A jezdecká účast a úroveň byla letos možná nejlepší,co pamatuji. S tím počtem kol se sice asi neshodnem, věřte mi,že jsem to myslel dobře a své články jsem nepsal proto,abych rejpal,nebo shazoval něčí práci a těch více kol....No třeba se to někdy podaří,závody v Hořicích by si to určitě zasloužíly!  Přeji vám hezký den!   Pavel


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

38

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

jezatec napsal:

Zatáčky jsou a doufám, že zůstanou! To je naprosto skvělé pro všechny, co tuto trať milují a dokáží se nechat vyhecovat k naprosto heroickým výkonům...

Pro pana pavla> kámoš nekámoš je mi jedno...já v tom Hořickém dění nijak moc nefiguruju, když můžu, tak pomůžu, toť vše.

Jen mne fakt, zaráží tvá kritika a nevraživost vůči všem co to dělají... po bitvě generál a možná i armádní...

Jen takový model co by teoreticky mohl nastat, vše je dle tvých představ, už se těšíš jak přesně dle harmonogramu odjíždíš domů a hle nějaký blbeček co si hraje na závodníka z ocasu pole si rozbil držku...Musíš tam bohužel počkat a jéje doma studený řízek, nebo o co ti jde???

Vůbec nevíš co se děje v depu, jak tam ti kluci lítají a shánějí a starají se...Opravdu poklona pro ně...

Ježatec -Já ti neberu tvůj názor a pokud jsi četl mé příspěvky a tam jsem psal, že mi až tak nevadí jestli se závody protáhnou,vadí mi hlavně ty sprinty co se jim v Hořicích říká závody. A co se děje v depu vím docela dobře a nemám žádnou jak píšeš nevraživost vůči všem co to dělají.....! A stejně jako ty doufám,že Zatáčky zůstanou! Mimo prvního ročníku v roce 1961 a roku 1972 jsem je viděl všechny a to samé veterány. Byl jsem mimo jednoho roku na všech. Tedy na tvou otázku o co mi jde - Jen o ty krátké závody!!!

39

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Michal Ježek - Ježatec : No jo,bez licence,ale já se tím snad nechlubím a naštěstí se nic nestalo a byl to fajn zážitek. A možná jsem docela splynul s těmi horšími jezdci! Nakonec si přečti,jak hezky hodnotí vás jezdce, /no třeba se mezi ty nevyzrálé atd. nepočítáš/ pan ŽELEZNÍK - že jsou nebezpeční, nezkušení a nevyzrálí jezdci,kteří vytvářejí nebezpečnou překážku,když je superrychlí jezdci předjíždějí o kolo atd. Já sice chápu,že jsi kámoš s lidmi,co závody organizují a možná potřebuješ projevit vůči nim nějakou loajalitu,ale nic se tenkrát nestalo a už je to dost dlouho a snad se nad tím už dnes pohoršovat nemusíš.I když uznávám,že to na poměrně starého chlapa jako jsem já,moc rozumné nebylo! O moc horší jsou,ale borci co dnes"závodí" na Hořickém okruhu kdykoliv a za provozu a že jsem jich viděl dost! Jinak jsem rád,že jsi se mi ozval, jezdíš to dobře a přeji ti ať se ti daří!  Pavel

40

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Ach jo, pane ŽELEZNÍKU, co asi chcete abych napsal? Už jsem vám sice oznámil,že další diskuze mezi mnou a vámi je už jen opotřebovávání klávesnice,ale pokud chcete ode mě ještě něco slyšet, tak tedy dobře: Ty kola zajetá na Hořickém okruhu byl požitek a rád na ně vzpomínám a klidně bych si to zkusil i dnes. Jsem na tom fyzicky hodně dobře, trénuji 5 x týdně a zvednu přes 190 kg v tlaku na lavici a dřepnu 280 kg a výdrž mám dost dobrou a věřte mi,že bych nepadal vyčerpánim na hubu ani po 10 kolech rychlé jízdy okolo 3 minut na kolo. Sice to je o 40 vteřin horší než špičkoví jezdci, ale nejsem závodník a určitě bych musel jet se stejným fyzickým úsilím jako oni. Také motorku bych neměl závodní.A že mě vyhovuje doba internetu? V tomto případě bych byl raději,kdybych vám nemusel psát vůbec! Už proto,že se mi závody líbily a zkousnul bych i ty zbytečná zdržení,ale vadí mi ty sprinty okolo 40 km,co se v Hořicích pořádají a kterých se tak nadšeně zastáváte! Už ten váš argument, abych vám přivedl 15 jezdců v každé třídě, kteří si přejí zvýšení počtu kol! Nepřipadá vám to jako pitomost? Já a za mnou aspoň 100 jezdců,dožadujících se přidání několika kol na závod? Také ten váš argument o tom,že pomalejší jezdci budou předjížděni o kolo.... No proč né bylo to a bude stává se to i na závodech MS a není to nic světoborného. Docela jste mě dostal tím tvrzením o nevyzrálých a nezkušených jezdcích v Hořicích. To aby se hodně závodníků urazilo! Ano, myslím,že vaše tvrzení je pro většinu jezdců přímo urážka! Nebo je tady ještě možnost,že tomu moc nerozumíte! Já bych naopak řekl,že to jeli dobře i jezdci na konci startovního pole a vůbec až na vyjímky nepůsobili dojmem že jsou zcela nevyzrálí a nezkušení! Přece mi nechcete tvrdit, že by v Hořicích takové neuměly jak je tady popisujete pustili na start! To by bylo skoro na podání žaloby o všeobecném ohrožení! Nebo když vás to tak trápí,dejte jezdcům nějaký limit o kolik % mohou být pomalejší než nejrychlejší jezdec, jako do bývá na MS a máte po problému! A pokud si myslíte,že si psaním příspěvků léčím nějaký mindrák, tak já žádný opravdu nemám a spíš mám pocit, zda to není nějaký váš problém,když už nechci použít slovo mindrák. I vy se mějte krásně a pokud budete mít tu možnost vyjádřit se k počtu kol, udělejte prosím něco pro ty jak vy říkate superrychlé jezdce,aby jim ti co jsou předjížděni o celé kolo nevytvářeli nebezpečnou překážku: Navrhněte zkrácení rovnou na 6 nebo 7 kol, pak je totiž značná šance,že ty nebezpečné nezkušené a nevyzrálé jezdce ti superrychlí borci vůbec o kolo nedojedou! Zdraví vás Pavel

41

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Když nevíš co to inteligence je tak o ní nemluv a bude ti líp a nepleť se do řeči,když mluví dospělí!


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

42

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Ondřej napsal:

pavel50: No vidím, že to je fakt marný. Vím o čem píšeš Ty a o čem já, ale ty rozdíly pokud je nevidíš, tak tomu asi fakt moc nerozumíš. A změnil jsem názor, protože jsem opomněl (Železník to napsal), že v Hořicích jsou jezdci předjížděni o kolo a když závod bude delší, tak k těm předjížděním by docházelo daleko víc a to je nebezpečné na tak úzké trati (jak vidíš, narozdíl od Tebe se snažím pochopit i názory druhé strany a když jsou faktické, tak klidně změním názor, pokud jsem se mýlil nebo na něco zapomněl). Jinak věř tomu, že Cross country na kole 80km je daleko větší zápřah než na terénním motocyklu a opravdu to není na motorce až taková porce. Mimochodem, Ty si myslíš, že třeba na okruhu na rovině si jezdci lehce nevydechnou, nepovolí lehce ruce? Tak to pak je těžký. V Hořicích tohle fakt moc nejde, protože rovina tu není skoro žádná a ta u Křížku je s tím, že jde o nejnáročnější úsek. A historik není o moc pomalejší než motocykly do 600 a nad 600 ccm? To už fakt nemá cenu komentovat. Když už se znáš se závodníky, tak s nimi o tom i mluv, ona Ti většina trošku změní názor (měsíc před Hořicema jsem ty informace od jezdců neměl).

Ondřeji - Já jsem mluvil o Cross-country na motocyklech jako porovnání oč jsou náročnější pro naprosté amatéry než silniční motocykly co jedou ostudných 40-45 km. Ty tady o těch pár kilometrech tvrdíš jak jsou strašně náročné a ten tvůj blábol.že na terénním motocyklu těch 80 km není zas taková porce a dokonce to porovnáváš s jízdou na kole na stejnou vzdálenost. Že jsi to ještě neporovnal s během terénem na 80 km to by bylo ještě náročnější než na kole! A když už mluvíš o tom motocyklu, jak je to náročné, tak se svez na něčem jiném než na Jawce a na kole a pak to můžeš porovnat. A k těm historikům - podívej se na časy před 15 - 25 lety jak jezdili v Hořicích a zjistíš,že o tolik pomalejší tenkrát nebyli a to jeli na o hodně horším povrchu než jezdí teď. A co tvrdí pan Železník o té délce trati..... Pokud o tom budou rozhodovat lidé se stejným názorem jako on, tak se v příštích letech připrav na 5 kol pro veterány a na 7 kol v ostrých závodech,aby se ti jezdci,co podle něho nemají žádnou kondici moc nevyčerpali, když podle jeho slov  trénují tak max. u počítače. Ale jinak máš pravdu, ta diskuze s tebou je fakt marná!


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

43

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Ondřej napsal:

pavel50: Možná bys mohl uznat alespoň to, že když se navýší kola, že přibývá jezdců předjetých o jedno kolo a v tom má Železník pravdu a je fakt, že to jsem trochu opomněl. Jinak srovnávání před 30-ti lety a nyní či cross country a Hořice je absolutní nesmysl. Se podívej jak jedou rychle a jak moc záleží na stopě u historika a jak u vysokých obsahů ostrých strojů. A cross country je sice náročné, ale můžeš si i ulevit chvilku, což v hořicích si někde poodpočinou fakt nejde...možná u těch motorek co jezdily před 30-ti lety to šlo, než se vyjelo ke Křížku. Taky vydržím jet na kole spoustu kilometrů při cross country a když si dám ostrý sjezd, kde není jak a kdy odpočinout a neustále ve střehu a našponovanej, tak vydržím maximálně jednu jízdu 5 km. Vím, kolo a motorka je jiná věc, ale stejně rozdílné jako Tebou zmiňované srovnání.

Ondřeji, úplně zírám,jak jsi během měsíce úplně změnil názor! Kde je tvé odhodlání bojovat za více kol? A ty motorky před 20 - 30 lety můžeš klidně srovnávat! O tolik pomaleji než současné zase nejely, měly i horší povrch vozovky, pneumatiky,pérování atd. a hlavně jely 2 x delší závod. A když už porovnáváš to Cross-country oni ti kluci ujedou v terénu za dvě hodiny i 80 kilometrů a druhý den to samé a většinou bez odpočinku. Myslím tedy Cross-country na terénním motocyklu ne na kole! Jak jsi to myslel s tím,že si v Hořicích nemají závodníci čas odpočinout?! Tomu nějak nerozumím! Jaké odpočívání při silničním závodě v Hořicích, když se tam závodí na velice bídných 40 - 45 kilometrů!?


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

44

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

JV napsal:

To Pavel50: Kolo sem, kolo tam! Ale teď, když jsem si přečetl Vaše poslední příspěvky, tak se mi dost zježily chlupy na zádech!!! Zvláště, když tady tvrdíte, že jste odřediteloval, či jinak se podílel na organizování soutěží v jiném sportovním odvětví! Jestli Váš kamarád riskoval licenci, je jeho neskutečná blbost! Doufám, že měl alespoň stejnou krevní skupinu jako Vy? Protože v případě Vaší nehody, by asi byl problém, protože občanku jste asi sebou neměl? A zvláště, jak píšete, jel jste hluboko pod 3 min? Asi jste svého kamaráda kvaklifikoval, hi, hi??? A když to bylo v mládí, tak hluboko to asi nebylo?Protože, 2,46 se jelo v roce 1973, a to předpokládám, že Vám bylo něco pod 20, tedy to bylo mládí? Jinak už by jste asi měl rozum?
Honza

Ale,ale pane Honzo, proč bych třeba nemohl ředitelovat v jiném sportovním odvětví? Já jsem ta MS a ME  sice neřediteloval, ale byl jsem v pětičlenném organizačním výboru. Jen pořád nechápu, co to má společného s Hořicemi? Jinak ta jízda po okruhu se závodní motorkou byla opravdový zážitek, na který vzpomínám rád dodnes. I když musím s vámi souhlasit,že to bylo riziko nejen pro mě i když jsem něco na motorce uměl. Jel jsem čas 2:56 a nějaké desetiny k tomu. Jinak jsem tehdy neměl daleko do 50 let,ono to zase tak dlouho není a na nezávodníka to snad tak špatné nebylo. Ale toho kamaráda jsem nekvalifikoval,ten byl o dost rychlejší.

45

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

Demon 3 - Promiň,ale mě by stačilo 3 kola na závod a 2 kola pro veterány a to by nebylo ani 50 minut navíc. Já myslím,že by se to dalo zvládnout,nemusí být přece každý rok zásek skoro dvě hodiny jako letos. Pokud by se jen,trochu dodržel časový harmonogram,dalo by se to stihnout do půl sedmé a možná i dříve. Victor je dobrý jezdec, třeba mu to vyjde příště.

46

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Víte pane ŽELEZNÍKU pokud jste četl můj poslední příspěvek pořádně,nikde jsem nepsal,že jsem v Hořicích závodil, pouze jsem si několik kol zajel na motocyklu jednoho kamaráda co v Hořicích závodil. Ale jeho jméno vám raději neřeknu, aby ještě neměl nějaké problémy i když je to už řada let. Jinak jsem nikdy na silnici nezávodil - v mládí na závodní motorku prostě nebyly peníze a dnes mi zase chybí to mládí! Víte co mi připadá s tou fyzičkou jezdců docela směšné? Hobby jezdci, kteří jezdí terénní závody Cross-country jestli víte co to je, jedou v závodech stejnou vzdálenost jako jezdci mistráku a to je jednu jízdu na 120 minut a někdy dokonce na 3 hodiny. Jsou to naprostí amatéři a neřeší to zda jim řidítka po 1 hodině padají z rukou. A že se nadřou mnohem víc než silniční jezdci! Tyto závody jsou obvykle dvoudenní a druhý den se to jede znova. A přestavte si,že to ti naprostí amatéři vydrží! Tak mi netvrďte takové nesmysly,že silniční jezdci nevydrží jet v tempu 60 kilometrů! A pokud někdo něco kritizuje, není nic lehčího než mu napsat věty jako, že nemá o organizování takového podniku ani páru, ať vám to předvede jak to dělat lépe, že je všechno jen plané tlachání atd. To je totiž velice snadné a hlavně laciné! Ani nemá cenu vám psát,že jsem se podílel a to několikrát na organizování MS a ME. Ale to je nakonec vedlejší! Je zcela jasné,že pokud o počtu kol rozhodují lidé se stejným názorem jako máte vy,tak není žádná šance,že by se počet kol zvýšil. Spíš lze očekávat v příštích letech ještě o nějaké to kolo méně! Myslím,že jsem vám napsal vše co jsem považoval za nutné, vy si jistě vezmete ještě poslední slovo, já si však myslím,že další diskuze s vámi je zbytečná a není třeba dále opotřebovávat klávesnici!  Pavel


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

47

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

Tomy napsal:

pavel50 Tak ona se ta rychlejší a novější motorka sama nekoupí

No to je tedy smůla, kdo na to nemá tak prostě vyhrávat nemůže!

48

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Pane Železníku - Konečně se ozval jeden z těch,kteří nám ty sprinty v Hořicích zařídili,nebo je aspoň podporují! Poslyšte,to máte tak málo schopných lidí, že potřebujete mou výpomoc v depu? Já sice vím,že na rozhlas se spolehnout nemůžete,aby nějakou změnu ohlásil,on pan Mifek ztěží zvládne oznámit,že se odstartovalo a někdy ani to ne,jistě jste si toho všiml. A obíhat všechny jezdce, že je časový posun závodu,to si snad děláte srandu! Co si tedy pořídit aparaturu a několik amplionů přímo do depa a namířit je i na louku a oznámit časový posun závodu raději několikrát a třeba i v Angličtině a také v Němčině. Také pokud by někdo náhodou neslyšel, vyvěsit na bránu nápis,že se posouvá start,spolu s časovým údajem. A žádné burácení motorů vám přitom nemusí vadit, ty přestávky mezi jízdami jsou dost dlouhé na to,aby byli všichni včas informováni,když toho oficiální hlasatel není schopen. Pokud jde o váš názor přidat 2 - 3 kola, nemohu s vámi souhlasit a ten váš argument,že se 90% jezdců připravuje kondičně pouze u počítače je vrchol demagogie. Pokud by to byla pravda jen z poloviny, musely by se silniční závody přímo zakázat,protože jezdec bez kondice nemá na trati co dělat a přímo ohrožuje své okolí! Naštěstí je to pouze váš názor a považuji to za nesmysl. Jen tak pro zajímavost, jak to dělali s tou kondicí jezdci před 30 lety na daleko horších motorkách , když jeli běžně 16 kol a hodně z nich jelo i 2 a někteří dokonce 3 závody a zvládli to a určitě jim to nepřipadalo nějak divné! Co třeba Loicht - je mu skoro 60 let a 4 závody zvládne a nevypadá,že by ho to nějak vyčerpalo. Nebo nedávná minulost 90 léta - Hlavatka,Dekánek a další. Jak to asi dělali? A ještě něco - Hořický okruh jsem si objel několikrát, nezajel jsem sice nějaký úžasný čas,ale pod 3 minuty jsem se dostal a dost hluboko, bylo to při tréninku na 300 zatáček a i když je to už dost let,tak to dobrždění pod Borkem v rychlosti 150 km/h znám docela dobře a žádné problémy jsem s tím neměl. A ani plné pemprsky jak píšete! Asi jsem měl trochu lepší kondici než těch vašich 90% jezdců,co místo nabírání kondice sedí u PC. To je asi vše a těším se na to,že se třeba v příští sezóně alespoň trochu polepšíte!

49

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

Wusa - Víš ono to zase tak mlácení prázdné slámy není! Ten trend kratších závodů mohou bez problémů v Hořicích změnit a vůbec se nemusí ohlížet kolik kol se jezdí jinde. A pokud někdo zvládne třeba 4 závody jen to potvrzuje že není problém třeba pro Loichta a že je to starší pán jezdit více kol. O Gilmorovi jsem ti už psal a svůj názor řekl,je to hodně dobrý jezdec, ale nelze jeho 6 místo v 600stovkách a tuším 12 místo v tisícovkách omlouvat starou motorkou. Měl si přivézt rychlejší a novější a neboj se mám přehled kdo to je a jak jezdí. Nenapadlo tě,že třeba někteří naši jezdci dosáhli výkonnosti oněch opěvovaných elitních Irů? A nebo to třeba dopadne s našimi jezdci v Irsku jako u nás s Gilmorem, kdo ví? Vše se časem ukáže. Když jsi už zmínil Frantu Šťastného on toho v Hořicích tak moc zase nenajezdil,mám sice hromadu programů,ale nechce se mi to hledat tak heslovitě podle paměti -1 start v roce 1962 - vyhrál 250 ccm.  V roce 1963 nestartoval - těžce se zranil v  Jičíně.  Roky 1964 a 1965 tuším v jednom ročníku nestartoval a v jednom vypadl pro poruchu. 1966 startoval mimo závod na převrtané 350tce ze zadní řady, měl velké zdržení,ale protáhl se na druhé místo za G. Havla, ale předjet ho nestihl.  1967 - neměl připravený stroj a startoval na půjčené staré ČZ z roku 1958 a nedojel. 1968 nestartoval.  1969 - Jel na jednoválci Jawa 250 ve 250 byl čtvrtý a na stejném stroji jel 350 a byl pátý. Musím poznamenat, že byl už hodně pošramocený a navíc mu bylo už 42 let a pochopitelně už dávno neměl špičkovou formu. V roce 1970 měl ve 250tkách v Hořicích těžkou havárii v Kudrnáčově zatáčce spolu s Kronem,Špakem a vedoucím Švýcarem Schmitem který je předjížděl na prvním místě v posledním/ !!! / kole o celý okruh a o vítězství nakonec takový kousek od cíle přišel a vyhrál později velmi slavný Fin Lansivuori. Pád způsobila Špakova Jawa,které se zadřela převodovka a všichni šli na zem. Takže vidíš že toho Franta Šťastný v Hořicích mnoho odjet nestihl. Často mu také naše závody kolidovaly s MS, kterému dával samozřejmě přednost. On ani v tom Jičíně nebyl úplně nejlepším jezdcem, daleko více vítězství a úspěchů tam měl podobně jako v Hořicích Gustav Havel. Ale Franta byl PAN jezdec a závodník k pohledání,je jen škoda,že nedokázal včas skončit a v dobách kdy byl na vrcholu neměl špičkový motocykl schopný vyhrát MS. Franta osobně na to v období let 1961 - 1963 na to jezdecky měl.

50

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

Ale Tomy ty mě opravdu zlobíš! Konec by byl i s těmi koly navíc okolo šesté hodiny pokud by se ovšem dodržel časový harmonogram,ale i při zdržení okolo jedné hodiny by to skončilo maximálně v 19oo hod. což je stejný čas jako skončily závody letos. Ty nesmyslné Warm-upy asi zrušit nejdou, protože prý jsou předepsané,ale nevím to jistě,třeba něco o tom víš ty. Můj názor je že jsou zbytečné, ale třeba se mýlím a někdo tu třeba vysvětlí, čím jsou výhodné a proč se vlastně jedou. Jestli je jezdci třeba nejezdí proto,že v závodě je tak málo kol?!