76

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Tak se mi zdá Ondřeji,že ty klasiky nějak podceňuješ! Jsou to přece závody jako každé jiné a věř mi,že mě pořadí zajímá a pro většinu diváků je jejich pořadí důležité.A mezi TT a ostrými závody je dost velký rozdíl i když se to na první pohled moc nezdá,ale je to tak.

77

(158 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Chleba - Chtěl jsem ti to zrovna napsat,vyhledal jsem si loňský program a to co píše Demon 3 je zcela přesně 10 stopětadvacítek , 6 dvěapůl a 16 Dakšnů a dojelo jich přesně tolik kolik Demon 3 tady píše. Ty jsi to bral z loňského programu, a sečetl jsi tam všechno,ale dost jich nepřijelo a vyškrtávali se. Jinak ti fandím,mě se Dakšny líbí i ty to jedeš pěkně a chápu tě, že je mnohem lepší jezdit na prvních místech v závodě kde startují motorky podobného výkonu,než jezdit v závodě sice s oddělenou klasifikací,ale mezi 125 a 250 s úplně jiným,mnohem vyšším výkonem a váhou. Je to smůla,že podle pořadatelů nemůžou závody trvat do 18oo hod. snad z důvodu úklidu po závodech jak někde psal Larry. Já bych v tom velký problém neviděl,ale pořadatelům to zřejmě nevyhovuje. Navíc je možné, že vás nakonec přijede víc než 16 jako loni a pokud by vás bylo kolem dvaceti,nebo víc tak by to šlo sloučit dost těžko se dvěmi dalšími třídami tak max. s jednou.Bývalo vás kdysi víc,je moc škoda že poslední dobou ubýváte. Ať se ti daří!!!  Pavel

78

(158 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Tak ano,Larry, napsal jsi mi toho dost a jistě mohu s tebou ve většině věcí souhlasit,ale nebyla by přece jen cesta spojit ty SPP se 250kama a 125kama, těch SPP je málo a ušetřil by se jeden závod a nějaká kola by se mohla přidat a třeba jedno i veteránům. Mě nejde o to se s tebou hádat nebo poučovat,nebo si s tebou rozsáhle dopisovet jako loni a rejpat do tebe nechci už vůbec, už proto,že jsem poznal že jsi hodně pracovitý člověk a že se Zatáčky jedou, je z velké části tvá zásluha! Jen těch pár kol kdyby se přidalo...... a vše bude vynikající! a díky za ten rozhlas!  Pavel

79

(158 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Poslouchej Tony,to jsi pořád proti mě zaujatý? Tak moc jsem toho nechtěl ani loni a nechci ani letos. To nové ozvučení trati bude dobré a doufám že jsem tomu svou kritikou přispěl,protože pochybuji, že by se s tím něco dělalo.A na závodech nechci taky nic moc jen o pár kol navíc. Vždy jsem si myslel,že se závody dělají pro diváky a nikdo z těch "sprintů" co pořádáte moc nadšený není. Já věřím, že jezdci mají na to ujet v závodním tempu 55 kilometrů a pokud né tak ať nelezou na závodní motorku a věnují se turistickým vyjížďkám. Ty možná asi nepamatuješ doby F.Šťastného kdy se jezdilo na starých "rumplech" vzduchem chlazených a těžkých, většinou po dlažbě vždy víc než 100 kilometrů? A ty úzké cesty s patníky,stromy atd. Porovnej to s dnešními tratěmi a motocykly! A ještě ti řeknu,že se nesnažím radit a věř mi,že to myslím dobře,protože mám 300 ZGH moc rád a jezdím na ně od roku 1962. Zdraví tě Pavel

80

(158 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Tak je zase v Hořicích vše při starém zase se jede pár kol,proč to nenazvete Hořický sprint G.Havla? Podíval jsem se do programu na 300 ZGH 2009 a zase se pojedou ty sprinty na 6 - 9 kol a zase to bude nepřehledné a brzy ukončené, jezdci se projedou a moc se nenadřou,aby taky ano za těch 30 - 46 Km . To by fakt byl takový problém jet to na aspoň 10 - 12 kol? Že vás to baví to na těch pár kol vůbec pořádat!!! Pokud se někdo trochu opozdí na startu tak s tím už moc nenadělá a může to zabalit. Ale co se rozčiluji,vy to prostě nechápete a navíc jsou to vaše závody tak to děláte sice blbě, ale po svém. Jenom lituji diváky,zase toho moc neuvidí a přitom by ty závody mohly být parádní jen kdyby pořadatelé trochu mysleli hlavou.....

81

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

Vrátil jsem se dnes v poledne z Francie a byl to první ročník veteránských závodů v Hořicích,který jsem musel vynechat. To co se stalo,je velká tragédie ,spojená s nešťastnou souhrou náhod. Obviňovat jezdce nebo pořadatele je nesmysl! Hořická trať je zabezpečena velice dobře a jezdci dobře vědí do čeho jdou. Každá závodní trať je nebezpečná. Navíc se to stalo v relativně pomalém úseku,který je obložený záchranou bariérou.Ti lovci senzací z novin a televize sice dělají svou práci,ale jsou to hyeny.Nejhorší je,že pokud něco vůbec napíšou o závodech,je to většinou o tragických haváriích.Jinak je závody vůbec nezajímají. Byl to letos pro závody v Hořicích smolný rok,který bohužel vyvrcholil tragicky. Věřím,že se Hořické závody pojedou dál a příště bude určitě líp! Přejeme si to všichni,kteří máme závody rádi. Tragický odchod M.Zachovalové a I.Zachovala je veliká ztráta. Čest jejich památce!

                                                                                                             Pavel Novák

82

(358 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

To Pavel 50: To jste doufám vydal první díl našich bodujících jezdců, jinak se to ale podezřele kryje s Vaš1963í první návštěvou v Hořicích, hi, hi!!! Asi jste přestal sledovat svět a vrhl se na MR + MEZ bez bodů!!! Jinak nic ve zlém, ale napsat takto všichni bodující naši jezdci v MS mně osobně připadá trochu, ale jen trochu zvláštní???
Honza


Ještě k poznámce pánů JV a FF, mě nešlo o to vypisovat závodníky,kteří bodovali v mistr.světa,to velice dobře už udělal pan Wusa na 8 nebo 9 stránce,pouze jsem použil jeho seznam,který jsem zkrátil do roku 1963,kde je mylně uvedeno jméno Šťovíček místo správného Slavíček. Ten seznam byl moc dlouhý a proto jsem ho zkrátil. Šlo mi pouze o opravu jména a opravdu jsem nepřestal sledovat svět a vím dobře kdo z našich jezdců od roku 1963 na Mistrovství světa bodoval.Tolik na vysvětlenou.
                                                                                                                               Pavel 50

83

(358 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

wusa]Teď přesně nevím, kde Pavel50 posbíral jména z mého příspěvku, prže já tam uváděl bodující jezdce až do konce sezony 2007. To ale není podstatné. Důležitější je ta oprava jména. Je fakt, že jméno Šťovíček mi ve spojení s minulostí nic neříkalo, což se nedá říct o jméně Slavíček. Takže díky :-)
V ofic archivu motoGP se vyskytuje jméno STAVICEK, já ho opravil na ŠTOVÍČEK a Pavel50 upřesnil na SLVAVÍČEK. To je celá historie...


Jen tak pro pořádek byl to Slavíček a né SLVAVÍČEK/Byl to asi překlep. Určitě víte,že to byl tovární jezdec Jawy a také vyhrál v Hořicích tř. do 25O ccm v roce 1961 a např. byl druhý v Brně ve  25O ccm a 35O ccm v roce 1962.Jeho kariéra skončila tuším v roce 1964 těžkým zraněním při MS v Itálii. Já si pamatuji,že havaroval v roce 1963 v Hořicích,když bojoval s G.Havlem o 1 místo ve 350kách. Ty jména lidí co udělali body na MS jsem vzal z vašeho příspěvku z 8 nebo 9 stránky na různé. Je to tam napsáno velice dobřea přesně a nikdo tam nechybí.
                                                                                                                      Pavel 50

84

(358 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

wusa]Tady jsou všichni naši jezdci, kteří bodovali v celé historii mistrovství světa :


1956
125ccm 19 BARTOŠ, František CZE CZ 1     
            19 PARUS, Václav CZE CZ 1
250ccm     BARTOŠ, František CZE 2
                KOŠTÍŘ, Jiří CZE 1 

1957
125ccm 9 BARTOŠ, František CZE CZ 3
250ccm 11 BARTOS, František CZE CZ 5     
            16 ŠŤASTNÝ, Franta CZE Jawa 2 
     
1960
350ccm 4 ŠŤASTNÝ, Franta CZE Jawa 12

1961
350ccm 2 ŠŤASTNÝ, Franta CZE Jawa 26     
            3 HAVEL, Gustav CZE Jawa 19
250ccm 10 ŠŤASTNÝ, Franta CZE Jawa, MZ 6
   
1962
125ccm 24 MALINA, Stanislav CZE CZ 1
500ccm 7 ŠŤASTNÝ, Franta CZE Jawa 7
350ccm 4 ŠŤASTNÝ, Franta CZE Jawa 16 
            7 HAVEL, Gustav CZE Jawa 7

1963
350ccm 4 ŠŤASTNÝ, Franta CZE Jawa 7     
            4 HAVEL, Gustav CZE Jawa 7
            17 ŠŤOVÍČEK, Pavel CZE Jawa 3
250ccm 13 MALINA, Stanislav CZE CZ 4   
125ccm 20 MALINA, Stanislav CZE CZ 1


Ten Šťovíček ve třídě 350 ccm je špatně! Správně je to Pavel Slavíček v roce 1962 - 1963 to byl spolu s G.Havlem a F.Šťastným továrním jezdcem Jawy.
                                                                                                                    Pavel 50

85

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Ondřej]pavel50: Lidi nemají moc peněz :-)))) Tady jsou celý víkend motorky od rána do večera a za den platí asi desetinu toho,co na koncert trvající hodinu a půl. Problémem je jen to, že i takové vstupné jaké je, nechtějí lidé zaplatit. Nejsem na tom nijak extra, do průměru mám hodně daleko, ale vstupné platím pokaždé a rád, protože jsem fanda a vím, že i ty moje penízky pomohou k tomu, abych se mohl těšit opět za rok. Lidé na tom nejsou špatně, jsou jen vychcaný, nic víc nic míň


To je bohužel pravda - souhlasím!
                                                           Pavel 50

86

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Pane Železníku,měl bych také poznámku ohledně rozhlasu.Nevím kolik firem vám nabídlo ozvučení trati,ale asi jich moc nebylo a třeba se najdou solidnější firmy,než ty s kterými jste jednali.Nevím proč stavět nové sloupy,když by bylo možné uchytit tlampače jako dosud.Pokud chtějí ještě navíc zaplatit novou kabeláž,tak opravdu nevím za co chtějí těch 2OO OOO korun!Nebylo by řešení koupit výkonnější tlampače?Nesouhlasím s vámi,že byl rozhlas horší,když ho ozvučoval Svazarm. Byl naopak o dost lépe slyšet a rozhodně bylo na trati víc reproduktorů než dnes,kdy jsou na trati hluchá místa! A opravdu to není tím,že jsme si zvykli na jiný standart! Řešit to zdražením vstupného asi není ta nejlepší cesta,protože hodně lidí nemá moc peněz i když mě by to nevadilo,protože na tom jsem finančně celkem slušně a vstupné jsem platil vždy i za minulého režimu od roku 1962,kdy jsem byl na 300ZGH poprvé.
                                                                                               Pavel Novák


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

87

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Ondřej napsal:

Pavel50: Čekal jsem, že spíš dohodíš nějaký řešení než psát, že co se zjistilo je nesmysl.

Ondřej: Jaké řešení z mé strany jsi očekával? Rychlé by bylo to buď draze zaplatit nebo draze zakoupit a obojí by stálo moc peněz. Nechme to na pořadatelích,věřím,že si s tím poradí!
                                                                                                              Pavel 50


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

88

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Denis.91 napsal:

Tyo,tak to je hodně drsný.Jsem tedy očekával tak do těch 100.000Kč,ale tohle je fakt palba. Jen tak pro zajímavost, tohle je 200.000 za půjčení na víkend že? Kolik tak může stát, kdyby se to mělo koupit (myslím veškerý potřebný materiál) jako majetek AMK? S touhle cenou za půjčku si to ale nedokáži představit. Zda by si to pak na sebe bylo schopné vydělat?

Těch 200 000 Kč za kvalitní ozvučení je nesmysl a i 100 000 kč je za ozvučení na víkend pro pořadatele příliš mnoho! Je pravda, že les tlumí zvuk,ale napadlo mě,jak se to dělalo před 20 lety,když byl rozhlas slyšet o mnoho lépe,myslím,že to tehdy ozvučoval Svazarm...? Snad byly výkonnější tlampače nebo jich bylo víc, to opravdu nevím. Kupovat novou výkonnější aparaturu, je asi mimo finanční možnosti pořadatelů. Musíme věřit,že se nějaké řešení najde a že se s tím zatím , jak psal Larry dráťáci nějak poperou. V každém případě díky,že se tomu věnuje pozornost a je tady snaha to nějak řešit!
                                                                                                Pavel Novák

89

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

wusa]Někteří si tady z toho dělají p****l, ale ono to opravdu spěje ke třem závodním víkendům v Hořicích - tady pokud chcete vyhovět všem. Rychlý chtějí mít svý závody a diváci chtějí víc kol. Dědci chtějí mít svý závody a pak ještě jízdu pravidelnosti. Jen houšť....
Znovu opakuji - AMK je pořadatel a pořadatel stanovuje pravidla a podmínky. Pro mě to znamená - jeden víkend pro soudobou techniku a další víkend pro klasiky. To je rozumnej kompromis, který by měl být akceptovatelný pro všechny. Pak tady nemusíte řešit příchod na trať o půl hodiny dřív nebo později, jestli je 10 kol hodně nebo málo..........


Tři závodní víkendy by byly perfektní,je to moc dobrý nápad,opravdu by se pak vyhovělo všem! Jen se bojím,že s tím budou potíže,ale pokud by se to povedlo,bylo by to krásné!                     
                                                                                                                      Pavel 50

90

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Larry.AMK]pro Pavla Nováka

Pavle byl jsi na závodech v Radvanicích??
i tam jim pršelo...
i tam měli problémy jet či nejet
byli bez rozhlasu uplně
na startu do 600cc    7 jezdců
na startu nad 600cc    5 jezdců
a závod se jel na 3 kola
pořadatelé po jednom na svých stanovištích
chyběly i násady na praporky
tam by ses napás kritikou
ale to do tebe nerejpu...
a přes tyto nedostatky, nebudu psát lidem do Radvanic to, co jsi ty psal nám tady
ja ti toto dávám jenom na vědomí, abys lépe pochopil moje reakce na tvou kritiku


Larry, jestli to bylo tak jak píšeš,tak bych byl na infarkt! O tak amatérském pouťáku jsem ještě neslyšel! Na takový skandál a hrůzu by snad nějaká kritická slova nemělo cenu ani psát!Vůbec nepochopím,jak něco takového může někdo pořádat. Ale srovnávat se s nimi snad nechcete? Ono by to ani nešlo, 300 ZGH měly vždy dobrou úroveň,jak jezdeckou,tak pořadatelskou. Jsem rád,že na veteránech bude možná hlásit Václav Svoboda který je vynikající a určitě by byl dobrý i na ostrých závodech a pokud budeš hlásit ty, bude to jistě dobré taky, protože si myslím,že toho víš o Hořických závodech asi nejvíc ze všech. A pokud se podaří něco udělat s tím rozhlasem a na ostrých závodech se pojede v každé třídě 10 - 12 kol v 6 - 7 třídách,tak to bude vynikající! A ty veterány při ostrých závodech bych vidět chtěl,je to moc pěkné, ty čtyři spojené třídy ve dvou jízdách byly dobré řešení,jen to chtělo o 2 - 3 kola víc. Věřím,že se to povede a přeji hodně úspěchů!
                                                                                                                Pavel Novák

91

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Larry, snad už bychom tu naši debatu měli ukončit asi se na dost věcech nedohodnem,ale doufám,že alespoň některé věci o nichž jsem psal,se časem napraví. Hořické zatáčky si to zaslouží,já jsem se na ně vždy těšil a jezdil na ně víc než 40 let a snad ještě nějaký čas budu. Tvůj poslední příspěvek o problémech jaké třídy jet a kolik a jaké,spolu s organizačními problémy atd. hodnotím kladně, byl napsán výstižně a asi k němu není co dodat.Přeji 300 ZGH mnoho dalších a zdařilých rořníků!
                                                                    Pavel Novák

92

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

soda]tohle, co tady pavel50 píše zase svědčí jenom o tom, že vůbec netuší, co to je pořádat závody. Ono opravdu, když je 1,5 hodiny na ranní přípravu, tak to je docela tak tak. Takže při tomto harmonogramu Pavla50 by jsme na trati museli být minimálně o půl hodiny dřív.


To je pravda,byl by problém být na trati o půl hodiny dřív? Warm apy by asi jezdci zrušit nechtěli......?

93

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Ondřej]Lulu: On jen neví, že jsou ráno warm-upy. Doporučoval bych mu sledovat celý víkend. Mě připadá, že tam ani nebyl a z doslechu slyšel, co tam bylo, protože jinak by nemohl psát takové nesmysly jakože se zbytečně na něco čekalo.
larry: Pokud jde o to stíhání všech závodů, zrušil bych historiky, kteří jedou o měsíc později ČTT. Bylo by lepší, kdyby jezdili jen soudobé stroje a více kol. Nebyl by na trati tak často olej a jezdci, co jezdí soudobé motorky i historiky by vydrželi delší závod. V 80-tých letech se taky nejezdily historici.


Ondřeji,já samozřejmě vím,že se jedou warm upy,v harmonogramu který jsem navrhoval Larrymu jsem napsal,že by mohly být už od 8 oo a né od 8 30 jak se jedou teď. Stihly by se do 9 30 a začalo by slavnostní zahájení,které trvá 20 - 25 minut a v 10 oo by mohly začít závody t.j. o hodinu dříve než je tomu teď. Paní Lulu a ostatní traťáci by mohli přijít v 7 oo hodin jako dříve a závody by mohly jet více kol.Tak jsem to myslel.
                                                                                                                                   Pavel 50

94

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

trataci pozor pan pavel navrhuje začátek o 1 hodinu dřív,doufám,že se toho nikdo nechytí.Takhle je pro n ás nástup v 7hodin na trat,tak to potom by byly dvě možnosti,nejít spát nebo si pořídit kohouta a vstávat s  jeho prvním křikem.
Proč né kohout by se hodil a když už nastupujete v 7 oo hod, tak to bohatě stačí 3 hodiny před závodem,alespoň tam nemusíte zbytečně čekat až do 11 oo než se začne jezdit.
                                                                                                   Pavel 50

95

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Larry.AMK]Vážení Hořičáci...Díky vám za  zkaženou neděli........(tímto pozdravem pan Novák vstoupil na zdejší Forum)
Horší bylo a to bylo pro diváky zcela nepochopitelné, že po zastavení třídy do 6OO cm se hodinu někdo radil
Byl to projev totální neúcty k divákům
Byl to i podraz na závodníky..........(po 46.ročnících hovoří o neúctě a podrazu)

Ono se těch negativních věcí nahromadilo za poslední léta docela dost...(docela dost...a opakoval jenom program a ozvučení)
První je katastrofální ozvučení tratě a to už dost let
Když se k tomu přidá hlasatel kuňkal jako letos
To opravdu ty nesmysly co hlasatelé říkají nikdo neslyší?
Na internetu byla předem avizována fantastická zahraniční účast ale nakonec to tak horké nebylo
(Gilmore, Goetschy, Mizera, Reichmann, Brandt, Holz, Schinkmann, Lohse....jsou pro něho nic..avizovaní do 250cc všichni nepřijeli..důvody byly včas na Foru oznámeny)
Pan Kočí tedy pardon pan Larry nám dal do programu sice dost fotografií,ale bohužel je vybavil místo jmen jezdců téměř všechny přezdívkami ...(přezdívky byly v článku v programu vysvětleny)už není také nejmladší a nechat sem tam Ameriku Američanům

(další příspěvek ve stejném duchu...)
Vážený pane Kočí, nebo vás mohu oslovovat pane Larry jak si přejete......(prý jak si přeju....)
A kritika letošních závodů byla zcela oprávněná,co říci jiného na katastrofální ozvučení trati,špatného hlasatele, zbytečné pauzy mezi závody a s tím spojené drastické zkracování jednotlivých závodů,kdy je konec za pár kol. Navíc nesmyslné zrušení posledních tříd...(a opět...katastrofální....tady se ti Jardo nezdá, že je pan Novák jako kolovrátek?)

(zde se pustil do JURY)
když už přes hodinu nepršelo tak to ,,prozíravě" zrušili,ačkoliv se jet bez problémů dalo. A ten neuvěřitelný argument Jury,že byla v lese tma  naprostý nesmysl,.
Spíš se zdá,že měl asi tmu někdo v hlavě....(a tady "ocenil" rozhodnutí JURY, nepustit další třídu na trať)
(kdyby JURY pustila nad 600 a někdo se zabil, stál by pan Novák jako první v řadě a řval, že by ten , kdo ten závod pustuil, byl měl být hnán k zodpovědnosti...a mluvil by o další katastrofě)

Z vašich odpovědí je mi jasné,že psát vám jakoukoliv kritiku je zbytečné,protože je to u vás pouze rejpání a znevažování vámi vytvořených hodnot....(a pak mi napíše toto, podle něho nejsou tato slova rejpání a znevažovaní)

( a zde i do jezdců)                                                   
Já jsem chtěl podobný příspěvek napsat už dávno,rozhlas i hlasatelé to je mizérie už mnoho let,stejně jako ty současné závody ve sprintu na 7- 9 kol,za posledních několik let....(a opět v dalším příspěvky ten zatracenej rozhlas)..(a pak kopanec ještě do jezdců za mizerii...a o jezdce se opřel i slovy,že ať něco dělají, aby vydrželi více jak 9kol)

...................................................................................................................................................
zde jsem váženému panu Novákovi a i třeba tobě Jardo jen názorně a konkrétně překopíroval slova Pavla Nováka
měl jsem podle vás tato slova brát jako slova dobře míněná a jako přátelské rady???

podle mne to byla slova posměchu a ironických poznámek
a znevážení práce 130 lidí v AMK Hořice
proto jsem se jako jediný ozval
proto jsem na ně reagoval tak, jak jsem reagoval

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pokud by chtěl kdokoliv přijít s dobře méněnou radou...jako pomoc bych bral třeba to...aby nám někdo poradil, že zná firmu XY, která umí lépe ozvučit trať v našich podmínkách
ale namísto takové pomoci, zde čtu o naši letité neschopnos


Larry! Takže znovu Tvá snaha mít poslední slovo a pocit , že kdo toho napovídá víc tak má pravdu. Ať jsem napsal cokoliv na všechny připomínky jsi byl alergický a všechny připomínky jsi bral jako napadání a znevažování práce pořadatelů. Co jsem tedy měl napsat? Měl jsem chválit to co nefunguje jak má? Copak není pravda,že je rozhlas hodně špatně slyšet a je to opravdu šeptadlo a chraplák..... Nebo není pravda,že hlasatel je nekvalitní a to je hodně mírný výraz! Nebo to, že závody jsou krátké a výraz 150 ZGH je zcela výstižný!? Nebo je špatné,když navrhuji jet více kol a začít o 1 hodinu dříve,aby se vše pohodlně stihlo? Co jiného mám napsat o jezdcích,kteří už po 7 kolech to je po 36 kilometrech jízdy údajně nemohou na ruce než že by se svou bídnou kondicí měli něco dělat? Kde a co pak chtějí někde jezdit? To všechno považuješ za znevážení práce 130 lidí? Nebo chceš ,aby Ti všichni kolem jen potřásali paží nebo tě plácali po ramenou? To snad né. Některé věci opravdu diváci vidí jinak, než traťoví komisaři a ty a další funkcionáři na startovní věži i když se ti tento názor nelíbí! Jak můžeš tvrdit,že kdyby Jury pustila zavod  třídy nad 600 ccm a někdo se zabil,že bych stál v první řadě a řval,že kdo ten závod pustil,  by měl být hnán k zodpovědnosti? Jak víš co bych udělal?Neznáš mě a nevíš nic.Tak nekomentuj,co bych udělal nebo neudělal. Já totiž vůbec nemám rád ty chytrolíny,kteří když se něco stane,pak spustí křik,že se mělo to či ono,protože pak je chytrý každý, když se něco stane! Jsou to slova posměchu a ironie,když píšu,že o nedostatcích o kterých jsem se zmínil údajně víte a když tvrdím,že si je musíte vyřešit sami, protože závody nepořádám já ani nikdo jiný,ale vy? A jaké byly na to vše Tvé reakce? Výstižně to napsal pan Kuta a Larry přečti si znovu a bez emocí jeho názor,měl naprostou pravdu.
                                                                                        Pavel Novák


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

96

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Kuta napsal:

Sleduji tuto diskuzi od začátku a je to zajimavé, někdo tady napíše nějako připomínku nebo návrh na nějakou změnu Larrymu,nebo vedení a dotyčný  se hned arogantně urazí a někdy i sprostě odpoví ,ve smyslu tak si to dělejte sami, mi to děláme dobře atd. ale možná by jsi dotyční měli uvědomit že některé připomínky jsou opodstatněné. můj názor

Ono je mnohem pohodlnější napsat dopis plný uražené ješitnosti než kritiku přijmout,zamyslet se zda nemá kritik alespoň v něčem pravdu a pokusit se s tím něco dělat.V Hořicích se prostě žádná kritika nenosí,tam přece všichni vědí nejlépe jak to mají dělat a nějaký divák od stánku s pivem jim přece do toho nemá co kecat!
                                                                                                                Pavel 50

97

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

,Zdravím tě Larry, já jsem se sice zařekl,že se budu diskuzí o 300 ZGH zúčastňovat co nejméně,ale protože stále ještě pokračuješ a čtu to tvé naříkání a snahu prosadit svůj názor, kde mě napadáš slovy ,,ten panáček Pavel 50 rozjel kampaň,pan Chytrý se zase ozval se svými cancy,tak nám dej nějaké podněty,rádi je od takového borce použijeme,pojď to po nás neschopných převzít,určitě bys to zvládl sám až popotlesk tribun atp." To je s tvé strany jen alibistické žvanění! To si neuvědomuješ,že opravdu podáváš jako tiskový mluvčí špatný výkon ,jak ti psal pan Jarda a místo rozumné diskuze pouze napadáš své oponenty jak psal pan Demon. Tu svou pravdu se snažíš prosadit za každou cenu a hlavně máš pocit,že diskuzi nakonec vyhraje ten,kdo toho napovídá nejvíc a má poslední slovo.Dobře tě v tom podporují tví kamarádi - pořadatelé Tommy, Jirka 97,paní Lulu,Soda a další.
Psal jsi že nedostatky které jsem kritizoval jsou maličkosti,které se dají přehlédnout.To je z tvé strany opět jen alibismus ,protože závody jsou hlavně pro diváky a těm opravdu hodně vadí krátké závody,špatně slyšitelný rozhlas a mizerný hlasatel. To nejsou maličkosti,ale velmi podstatné nedostatky! Už jen ta délka závodů..... Místo alespoň 12 kol jezdíte 6 - 9 kol a to nesmí pršet,jinak se to ještě o 2 kola zkrátí a celé závody jsou skoro o ničem! A když už jsi chtěl slyšet nějaké mé podněty a návrhy zde jsou.
1./ ROZHLAS - píšeš že ho máte dodavatelsky od AMK Holice za  35 000 kč. Myslím si,že když ho platíte,tak musíte trvat na kvalitním ozvučení a né co váš dodavatel už minimálně 10 let předvádí! požadujte slyšitelný a funkční rozhlas a né to zoufalé šeptadlo co vám instalují a které je rok od roku méně slyšet.A i kdyby byly pravda ty nesmysly o ztrátách na trase,je to věcí dodavatele aby to fungovalo jak má. Zajímalo by mě kdo ozvučuje jiné závody,když tvrdíš že AMK Holice jsou jediní kdo jsou schopni ozvučit 5 km trati. A nebo to mizerně ozvučují jen v Hořicích?
2./ HLASATEL - Když už nejste schopni sehnat někoho lepšího než pana Mifka tak mu alespoň vysvětlete ,aby mluvil nahlas /pan Kubíček byl slyšet víc/a hlavně k věci! Mohl by divákům např. řici změny ve startovní listině,po dojetí závodu říci pořadí, jak jezdci dojeli,třeba do  10 místa a né pouze pořadí prvních třech a to až na stupních vítězů. Když toho o závodech a jezdcích mnoho neví,tak mu Larry připrav nějaké podklady o motocyklovém sportu,závodnících,o historii 300 ZGH a další zajímavé věci. Ať má něco co alespoň přečte,aby nemusel po odjetí každého závodu po vyhlášení vítězů říkat - teď si pustíme trochu hudby a až se bude něco dít,tak se vám zase ozveme! Nádhera že? A pak že hlasatel nedělá závod! Ta hudba hraje 10 - 15 minut a jediná výhoda toho chrapláku,co mu říkáte rozhlas je,že je mizerně slyšet.
ČASOVÝ HARMONOGRAM - Když začnete s Warm apy o půl hodiny dříve,máte je v půl desáté odjeté a v 9 30 už můžete začít slavnostní zahájení. V 10 oo je pohodlně hotové,letos to i s deštěm a exibicí poslance Lhoty trvalo 26 minut a v 10 oo lze zahájit závody. Od 10 oo - 17 15 hod. se závody dají lehce stihnout i s tím že každá třída pojede o 2 - 3 kola víc než letos. což je o 6 - 7,5 minut navíc na každý závod ,to se vyrovná dřívějším začátkem a navíc je tam 3/4 hodiny rezerva do 18 oo hod.kdy musíte uvolnit trať pro normální provoz.Tu třídu nad 600 ccm nemusíte dávat na konec, lze ji dát třeba jako pátý závod a zakončit závody jinými třídami. 7 tříd je sice dost ,já si myslím,že by jich stačilo 6 s dostatečnou délkou závodu,ale vás asi také zajímá startovné.....Tak tedy 7 tříd.
DÉLKA ZÁVODU - návrh - 12 kol třídy 600 a nad 600
                                      11 kol třídy 125/250 a Supermono
                                      10 kol třída Sportproduction
                                       9 kol  třída klasic 350/500 ccm
                                       8 kol  třída klasic 175/250 ccm
je to asi 25 - 30 minut na závod a dá se to časově dobře stihnout. Nejdelší závod je na 61 800 m a nejkratší závod 41 200 m a to opravdu není moc. K okruhu bych měl ještě něco : Nešlo by na Dachovách od tzv.Stašova eska prořezat asi do tričtvrtě roviny křoví,k tzv dacovskému esku, už tam není moc vidět,dříve to bylo atraktivní místo a teď už tam skoro nikdo nechodí.Bylo by to dobré vylepšení i pro letošní závody veteránů.
PROGRAM ZÁVODU - Bylo by dobré dát do programu u všech tříd průjezdové tabulky,které u 3 tříd letos chyběly. pod fotky dát jména závodníků a jejich přezdívku do závorky nebo i naopak. Mohl bys Larry napsat i nějaké podrobnější reportáže z minulých ročníků i s pořadím v jednotlivých třídách. Zde máš tedy mé návrhy,abys zase neříkal že jen kritizuji a návrhy žádné nemám! Pokud budeš opět reagovat stylem ,,tak nám to pojď za buřta odhlásit,nebo pojď nám ten rozhlas zadarmo zprovoznit apod. tak už raději nic nepiš!Ty závody totiž nepořádám já ani někdo jiný,ale pouze vy a jen na vás je ,aby se ty nedostatky zlepšily nebo úplně zmizely. Okecávat to nemá cenu,jsou to jen kecy v kleci! Co se raději nad tím co jsem napsal zamyslet a alespoň něco zlepšit?Určitě se toho většina za rok vyřešit dá!
                                                                         Pavel Novák

98

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Larry,upozorňuješ na tu hromadu práce se zajišťováním závodů,je ji určitě hodně ,to ti nikdo nebere a to že 300 ZGH stojí 2 miliony,to ti samozřejmě věřím a divím se ,že to stačí. Říkáš,že je musí od sponzorů sehnat 5 - 6 lidí. Náš realizační tým /8 lidí/na ME v Praze musel sehnat 3,7 milionů korun ,na další ME v Ostravě už 4,4 milionů korun a na MS v Praze o dva roky později už 6,2 milionů korun. Takže asi vím, jak se těžko peníze od sponzorů shánějí a práce s organizací a zajišťováním 3 až 4 deního podniku bylo hodně a pro všechny to byl naprostý doraz. A to nemluvím o přípravách ,kdy jsme odpracovali o hodně víc než jak píšeš 500 hodin za rok!Tak mám   opravdu AHNUNG/tvá slova/o co jde! Závody v lyžování jsem nikdy nepořádal a ty si ve svém regionálním nadšení uvědom,že jsou na to potřeba stamiliony korun - viz Neumanová a MS v lyžování v roce 2009 v Liberci.Je o tom ve zprávách a v novinách článků dost. Bez spolufinancování státem,není možné akci tohoto rozsahu uspořádat! Tak si uvědom,že jsi to ty, kdo nemá AHNUNG o co jde. Napsal jsem toho díky tvým reakcím asi 3 x více ,než jsem měl původně v úmyslu,myslel jsem to dobře a je na vás zda si z mých připomínek něco pro budoucí závody vezmete a na 300 ZGH se v budoucnu něco zlepší. Ještě něco k závodníkům,byli myslím dva co tvrdili,že 9 kol závodu je pro ně docela dost. Je to časově asi polovina MS na silnici nebo v terénu. K tomu lze říci jen to,že pokud mají tito jezdci tak bídnou kondici,že jsou vyčerpáni po 46 kilometrech,tak by s tím měli opravdu něco dělat! Dokonce i hobíci jezdí v Cross-country spolu s jezdci MR 2 - 3 hodiny terénem a to v ostrém tempu a vydrži to a druhý den jedou to samé znovu. Já už se budu do diskuze zapojovat co nejméně,ale děkuji lidem co mé připomínky četli a případně se k nim i vyjádřili. Myslím Larry že už nemá cenu si znovu psát,ty máš odlišný názor než já a další pokračování této neplodné diskuze by bylo jen zbytečným opotřebováváním klavesnice.
                                                                                              S pozdravem  Pavel Novák

99

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Larry,já už jsem opravdu nechtěl napsat ani řádku a z toho tykání si opravdu nic nedělám,já vůbec nejsem takový suchar za jakého mě asi považuješ,ale když jsi napsal dokonce dva pohoršené příspěvky ve kterých píšeš že ty závody MS a ME,které jsem pořádal byly možná závody šneků, ano je hrozně lehké někoho urážet,já se za nějaký pseudonym neschovávám jsem ,opravdu Pavel Novák z Jablonce ačkoliv o tom pochybuješ. není mi 5O let jak píšeš,ale 55 let ,jako pětileté dítě bych byl v roce 1962 na 300 ZGH asi těžko. Tvoji kamarádi také zabojovali a reagovali dost podobně jako ty,vše brali jako napadání,rejpání a  znevažování letitého úsilí pořadatelského sboru a stejně jako ty vůbec nepochopili,že mě šlo pouze ukázat na negativní věci,které by bylo dobré řešit a napravit. Já jsem chtěl podobný příspěvek napsat už dávno,rozhlas i hlasatelé to je mizérie už mnoho let,stejně jako ty současné závody ve sprintu na 7- 9 kol,za posledních několik let. Jak poznamenal trefně pán co se označil jako Fidel a navrhl nový název 150 zatáček G.Havla a to je zcela výstižné. K napsání příspěvku mě přinutil zcela pokažený 46 ročník,na kterém se podepsalo i počasí. K dalším příspěvkům mě přinutila tvoje reakce a také reakce dalších pořadatelů. Ještě se tě zeptám ,když mi navrhuješ abych vám dal nějaké rady a zkušenosti,tak co byste ode mě chtěli slyšet, když žádnou kritiku ani pochybení nemíníte přijmout a ty osobně mě napadáš,že jsem rozjel nějakou kampaň proti vám! Nic takového jsem neměl v úmyslu a nebýt vaší uražené ješitnosti,ani bych už další příspěvky nepsal. Kritika se má přijmout i když se mi to nelíbí a lze si o tom v klidu pohovořit. Myslím,že to na vysvětlenou stačí!
                                                                                                  Pavel Novák


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

100

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Larry.AMK napsal:

to pavel50

NEUMÍŠ si ani TROŠKU představit, co je příprava podniků takového rázu
kdybys jenom trošku měl "ahnung", pak bys toleroval i horší ozvučení
jinak ozvučení máme dodavatelsky...

a potom tvoje "slova", že sedíme někde v kancelářích nebo na věži,....
a srovnávat nás s Parlamentem, že jsme odtrženi od reality,,,,
to jsou stupidní a ironický poznámky
a právě proto nerad reaguji na tvá slova

protože nevíš o čem píšeš..kritzuješ a nevíš o práci na 300 ZGH a ČTT zhola nic
ale jo jejn posluž...

a pak ty tvoje kecy o tom, že si asi vymýšlím o tom, že jsem mluvil s jezdci
ano , já jsem s nimi na rozdíl od tebe mluvil a to hned po závodech..
pak taky mailem
a pak také nyní na Pannoniii
takže já znám jejich názor

Dobře pane Larry,sice nevím od kdy si tykáme,ale asi je to váš způsob komunikace a i vaše odpověď byla asi taková jak jsem očekával. Takže jakákoliv kritika se u vás nenosí a řeší se stylem ,,neumíš si představit ani trošku co je příprava podniku takového rázu atd. Já si to představit dovedu, když jsem organizoval MS a ME,tak i v našem sportu závodilo okolo 300 závodníků a vždy 3-4 dny. Když máte ozvučení dodavatelsky, tak není problém si sehnat někoho jiného,určitě to někdo zvládne lépe,horší už to být nemůže. K jakému zlepšení stávajícího stavu u vás může dojít,když je jakákoliv kritika napadání a padají uplakaná slova /vaše slova/ je čas se na to vyfláknout jeden z nás už to udělal....Vy budete tvrdit co bude pro vás výhodnější ,že jezdci naštvaní nebyli a třeba i to,že nebyli naštvaní ani diváci....Je to vždy otázka s kým o tom chcete mluvit. A ty vaše přezdívky v Programu si tak neberte,já jsem vám tu hračku opravdu nechtěl brát.... Z vašich odpovědí je mi jasné,že psát vám jakoukoliv kritiku je zbytečné,protože je to u vás pouze rejpání a znevažování vámi vytvořených hodnot.
                                                                                         Pavel Novák 50