Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

www.czechracing.cz

2

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

VIDEO 300 ZGH 2014

[video (unkown provider)]

3

(4 odpovědí, posláno do FILIP SALAČ)

SEZONA 2014

http://www.motorkari.cz/motosport/silni … 27543.html

4

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

http://img827.imageshack.us/img827/2180/c0nq.jpg

5

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

vzpomínka ...oldtimer

6

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

zahraniční jezdci 300 zatáček
Foreign Drivers 300 zatáček

7

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

SUPER WEBSITES IRRC

http://www.bikercity.be/IRRChoriceInfo.htm

8

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

9

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

10

(17 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

http://img801.imageshack.us/img801/3421/02zd.jpg
http://img46.imageshack.us/img46/2293/otgn.jpg
http://img577.imageshack.us/img577/7773/fcr8.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/6460/29po.jpg
http://img844.imageshack.us/img844/6885/e21y.jpg
http://img43.imageshack.us/img43/2558/alm7.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/8117/98xo.JPG
http://img593.imageshack.us/img593/6923/7hhv.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/893/63sa.jpg
http://img513.imageshack.us/img513/5072/djhb.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/1410/ryqy.jpg
http://img854.imageshack.us/img854/743/yyh1.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/9172/40w8.jpg
http://img600.imageshack.us/img600/7571/uxkc.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/2600/4lc4.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/5668/u4l2.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/2369/ypei.jpg
http://img34.imageshack.us/img34/9237/9nio.JPG
http://img46.imageshack.us/img46/2196/3ha0.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/2158/kfw3.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/9444/xytb.jpg
http://img194.imageshack.us/img194/8663/fl41.jpg
http://img853.imageshack.us/img853/9069/0end.jpg
Herbert Bessendörfer

http://img850.imageshack.us/img850/5429/7ncl.jpg
komár

http://img593.imageshack.us/img593/2020/aeum.jpg
Franta Šťastný

http://img30.imageshack.us/img30/7415/3ww5.JPG
Franta Juhan

http://img12.imageshack.us/img12/1886/kjiz.jpg
Antonín Vitvar

http://img440.imageshack.us/img440/9307/qx2d.jpg
Lehovec

http://img62.imageshack.us/img62/805/9xdo.jpg
Franz Kunz a Janos Drapál

http://img823.imageshack.us/img823/3144/tl0w.jpg
Ralf Waldmann

http://img31.imageshack.us/img31/3681/zj1.JPG
Bohouš Staša + Bernd Tüngenthal

http://img843.imageshack.us/img843/3061/t1m4.jpg
Palo Dekánek

http://img51.imageshack.us/img51/9508/bra6.jpg
F.Š.

http://img542.imageshack.us/img542/6343/rvro.jpg
Staša a Parus

11

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

300 zatáček history part 1






300 zatáček history part 2

12

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

příští rok budeme vidět hned tři český mančafty a čtyři piloty v IRRC
myšleno ne pouze v Hořicích, ale v celým seriálu

Mareček 45 byl měl jet na "poníkovi" z Pony Expresu Josky Kubíčka
chlapci teď trenují ve Spain a Mareček zajíždí ukrutný časy
že by klidně mohl jet MS supersportů (y)

Vlčák Kamil 74 by měl jet v barvách Racetracku Inkvizitorra
a měl si mezi IRRC a domácími závody sjet něco i na Ostrovech
třeba UGP atd (y)

no a měli by taky jet Orange Boys, tedy  Orange Racing ;-)
Koštik 81 a Tomík 13

doufám že to všechno klapne a Czech RR bude vidět (y)

kdysi jsem dal pod fotky Jirky Brože popisku...Green Cowboy
Jirkovi se to tak zalíbilo, že si tento nick ponechal
dnes je sice už Cowboy, ale i tak

pod fotky Wolfganga Schustera jsem psal Wolfi
a on má Wolfi už i na kombinéze ;-)

pod fotky Koštika Čéři a  Tomečka jsem dával popisku že Orange Boys
asi se to taky klukům zalíbilo a jmenují se tedy Orange Racing
protože prý Orange Boys se jim zdálo trochu přihřátý :-P

je trošku problémek sestavit kubatury na ČTT2014

Hořičáci sice mají jasno, ale jasno nemají z IRRC
pokud budou mít dost jezdců v šestkách a v litrech
pak obě kubatury pojedou zvlášť

a to by znamenalo jet v neděli celkem 4 závody IRRC
a tím pádem by asi nebyl prostor třeba na naše šestky

kolik bude přihlášených šestek a litrů do IRRC2014
se bude vědět až v březnu

uvidíme
třeba by pak Hořice musely jet už v sobotu jeden ze závodů Klasiků
aby se to v neděli všechno vešlo do harmonogramu

taky jsem slyšel, že se příští rok pojede LEKO cup
a kvůli zatraktivnění bude Lekouš započítávat i závody psích spřežení :-P
a vyhlášení bude na Ještědu

doufám nám k tomu hlavní řekne nějaký podrobnosti ;-) 
jinak to budu považovat za drby

13

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

14

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

15

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

16

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

17

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

http://img209.imageshack.us/img209/5718/1xpj.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/4245/wn90.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/8707/zi4o.jpg

18

(4 odpovědí, posláno do FILIP SALAČ)

http://img853.imageshack.us/img853/8756/hbq0.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/3578/nuyc.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/4342/l02p.jpg
http://img546.imageshack.us/img546/2914/5djz.jpg
http://img826.imageshack.us/img826/2449/f018.jpg
http://img46.imageshack.us/img46/6069/ij9s.jpg

19

(4 odpovědí, posláno do FILIP SALAČ)

FILIP SALAČ má zaděláno na karieru

Už je pryč doba, co pamětníci hltali výsledky a výkony Franty Šťastného a Gustava Havla na světových tratích. Nezapomenutelné závody zajel i Bohumil Staša. Pak byla několikaletá pauza, až jsme seděli přikovaní u televizí a sledovali Jardu Huleše. Právě Jarda dal vzpomenout na velkou slávu českých jezdců a ve své době i českých závodních motocyklů. Po odchodu Jardy jsme si užívali podiová umístění Lukáše Peška. Fandili jsme Kubovi Smržovi. Dnes držíme palce Kubovi Kornfeilovi, máme dva kluky v Moto GP, Karla Abraháma a Lukáše Peška. Sledujeme spanilou jízdu Karla Haniky a držíme palce, ať mu vyjde pořádné angažmá. Ve světě nám jezdí i dva české týmy Josky Kubíčka  a Jirky Brože.

Česká silnice má ještě jeden talent a tím je 11ti letý Filip Salač. Filip pochází ze závodnické rodiny.


Táta Michal závodník, brácha Michal závodník. Když táta honil závodní motorku po trati 300 zatáček, tak mladý Filda už pěkně v helmě lítal na malém bajku po depu. Ve svých 11ti letech má za sebou řadu závodů a vynikajících výsledků. Hořičáci jsou pyšní, protože Filip je členem zdejšího AMK.


Letošní prioritou týmu Salač Racing je německý šampionát ADAC v kategorii Honda NSF 100, neméně důležitý pak byl i start v Mistrovství Evropy stejné kategorie. Jedenáctiletý Filip Salač se ještě před startem letošní sezony společně se svým týmem rozhodl v roce 2014 jet již některý ze šampionátu na tzv. ?velkých kolech?, proto se chtěl s motocykly Honda NSF 100, na kterých závodil v posledních letech, rozloučit co nejlepším výsledkem v sériích, kde ještě nezískal titul.

V loňském roce Filip vyhrál španělský šampionát kategorie MiniGP 110 a proto svou snahu pro rok 2013 nasměroval do Německa, kde se od prvního závodu snaží jít za splněním svého cíle. Odškrtnout si může evropský šampionát, ve kterém zcela dominoval a po právu získal titul Mistra Evropy. V Německu je to také skvěle rozjeto, a proto se tým rozhodl po několika týdnech opět zamířit do Španělska, kde nastoupil k závodu na okruhu Zuera nedaleko města Zaragoza.


Ve španělském šampionátu Cuna de Campeones, Filip nestartoval tři měsíce a vynechal tedy sedm z dosavadních dvanácti dvojzávodů, což znamená, že nemůže bojovat o top pozice v celkové klasifikaci. Přesto se mladý závodník chtěl před svými soupeři ?pochlubit?, co se během posledních tří měsíců naučil. ?Do Španělska jsme přijeli v pátek, vyfasovali novou kombinézu a osahali si motorku,? říká manažer a majitel týmu, Michal Salač. ?Sobota začala volnými tréninky, během kterých jsme pracovali na nastavení motorky k novým pneumatikám. Ve spolupráci s mechanikem Javierem z pořádající organizace se nám to celkem podařilo.? O tom, že se práce na nastavení podvozku motocyklu opravdu povedla, svědčily časy na kolo, které mladý jezdec dosahoval, když celou sobotu patřil k nejrychlejším.


Mladý český závodník, který tři měsíce v tomto prestižním šampionátu chyběl, doslova šokoval všechny místní matadory svou rychlostí a očekávalo se, zda svůj progres potvrdí i v samotných závodech. Filipovi se bohužel nepovedl start do prvního závodu, po kterém se propadl na třetí pozici, když vedoucí dvojice trochu poodjela. Filip je ale dokázal rychle dojet a bojovat s nimi o vedení v závodě. Bohužel ve třetím kole udělal chybu, zřejmě přidal moc plynu, po čemž následoval smyk zadního kola. Naštěstí to nebyl těžký pád a ani motocykl nebyl poškozen. Filip tedy pokračoval, byť se po pádu propadl na poslední, 18. místo. Ve stíhací jízdě zajel nejrychlejší kolo závodu a cílem nakonec projel na 5. pozici, když od čtvrtého jezdce jej dělilo pouhých 0,8 sekundy. Do druhého závodu se již nenastupovalo v takové pohodě, Filip si byl vědom, že první závod prodal, přesto chtěl jít za jednoznačným cílem ? vítězstvím. Ani napodruhé se mu ale nepodařil start, když tentokrát klesl na 5. pozici. Ve druhém kole postoupil na 3. místo a v dalším na druhé. Bohužel v tu chvíli následoval pád ve stejném místě, jako v prvním závodě. Motocykl tentokrát byl hodně poškozen a Filip tak závod nemohl dokončit.

Filip Salač:
?Je mi velice líto, že jsem nedojel. Byl jsem odhodlán podat co nejlepší výkon a zvítězit. Jsem závodník, nejedu sem jen kroužit a dojíždět pro body. Ukázalo se, že i zde, kde je hodně velmi rychlých jezdců, mohu jezdit konkurence schopné časy a bojovat o přední pozice. Dal jsem do toho vše, ale udělal jsem dvě chyby, kterých lituji. Ale kdo chce vyhrávat, musí jezdit na limitu a k tomu patří i případné pády. Děkuji všem našim partnerům, kteří nás podporují a doufám, že v dalším závodě, který se zde ve Španělsku  jede za tři týdny, jim jejich důvěru splatím pořádným výsledkem.?
Co předcházelo tomuto závodu

V sobotu 15. 6. 2013 se v Motosport aréně v německém Oscherslebenu konaly nejen závody IDM, ale i další závody seriálu ADAC Mini Bike Cup, kde ve svých třídách dominovali naše nejmladší naděje motocyklového sportu. Ondřej Vostatek i Filip Salač vybojovali ve svých třídách dvakrát vítězství a oba jsou v čele celkového pořadí šampionátu.
 

Filip Salač týden po vítězném double na okruhu Oschersleben vyhrál i oba závody v Harsewinkelu.
Start do úvodního závodu se jezdci Salač Racing Teamu podařil opravdu výborně. Filip se ihned dostal do čela, kde zůstal až do projetí cílovou čárou. Na druhém místě přijel do cíle Kevin Orgis, který polemana Tima Georgiho předjel hned v prvním kole. Druhý závod byl díky lehkému zpoždění programu zkrácen na devět kol. V tomto sprintu, za který se tentokrát udělovaly pouze poloviční body, opět exceloval Čech Filip Salač. Ten i ve druhém závodě dokázal zvítězit, když i tentokrát to bylo způsobem start-cíl. V průběžné klasifikaci si tak mladý český závodník navýšil náskok na první pozici celkově klasifikace.

Po dvou vítězných double z německého ADAC poháru si jedenáctiletý Filip Salač připsal další dvojité vítězství i v Sosnové, kde se zúčastnil českého šampionátu.


Tým Salac Racing má za sebou čtyři vítězné závody v jeden víkend.
V sobotu se na chebské trati Kartarena Ypsilonka jely dva závody německého ADAC šampionátu a poté v neděli další dva, ve kterých se rozdávaly body v rámci Mistrovství Evropy. Tréninkům i samotným kvalifikacím jasně dominoval mladý středočeský závodník Filip Salač, když jako jediný jezdec zajížděl časy pod 53 sekund. Jezdec týmu Salač Racing tak vyhrál kvalifikaci v sobotu i v neděli.
Sobotní závody šampionátu ADAC Filip vyhrál poté, co výborně odstartoval, nasadil rychlé tempo a svým soupeřům se každým kolem vzdaloval. Vítězstvím si v německém ADAC šampionátu upevnil první místo v průběžném pořadí.

Neděle nám nabídla podobný průběh, Filip opět vyhrál oba závody konané v rámci ME a má tak dobře nakročeno k zisku titulu mistra Evropy.

Filip Salač o víkendu nastoupil v německém Wittgenbornu k dalšímu závodu ADAC kategorie Honda NSF 100 a domů odjížděl s dvěma poháry za vítězství.
Zní to až neuvěřitelně, ale jedenáctiletý Filip Salač dokázal opět vyhrát oba závody německého šampionátu ADAC kategorie Honda NSF 100 ?Nachwuchsklasse?. Na okruhu Vogelsberg Ring u města Wittgenborn tak prodloužil svou neuvěřitelnou vítěznou šňůru, která čítá již celkem deset vítězných závodů ADAC v jedné řadě. Mladý středočeský závodník si tímto ?double


Sledujme cestu týmu Salac Racing a jejich pilota Filipa Salače a věřme že se za pár let budeme u televize těšit na jeho starty v Moto 3


www.salacracing.com

20

(11 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

21

(4 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

22

(4 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

ČESKÁ  TOURIST  TROPHY  2013

Ač byla ČTT v Hořicích již po dvaadvacáté, letos se poprvé jela v jiném gardu. Tedy ne jako JPHZM, ale jako rychlostní závody. Na pravidelnost jely pouze sajdy. Druhou a velkou změnou bylo, že při ČTT, jsme viděli na startu i soudobé závodní stroje. Konkrétně dakšny 125cc, supermona, V-Twiny a litry se šestkama.
V pátek jsem poněkud déle poseděl v několika stanech a pak jsem měl malinký problém s rovnováhou, protože foukal silný vítr. Ale posezení byly fajnový.

V sobotu, jak u mě už je 13 roků pravidlem ,objíždím a obcházím trať a pořizuju nějaký video. Tréninková sobota byla zatraceně dlouhá už tak, ještě více ji natáhl úklid tratě po úniku oleje, kdy musel Dachova projet i zametací vůz.

V neděli přece jenom přišel slušný počet diváků. Mohlo jich být víc, jenže nedávají pozor. Neposlouchají a málo čtou, aby jich ještě více vědělo, že ČTT 2013 se jede v jiném pojetí.
No, pokud se AMK Hořice rozhode v takto pojaté ČTT pokračovat, jistě to diváky přitáhne samo, až se to více rozkřikne a více zažije pod kůži, jako to je v případě Zatáček.V sobotu se potrenovalo a byla to honě dobrá příprava na nedělní závody.

V neděli jako první šly na řadu 175cc. Těch tedy do cíle moc nedojelo. Z favoritů nedokončil Kalina , nedojel ani Grämer , protože jeho MZ RE odmítla poslušnost. Vyhrál Tonda Plevák o 2 vteřiny  před Milošem Thérem, třetí byl pak Jaromír Tázler.

Klasici 250cc, to byla dobrá řežba o vítězství. Nakonec celkem přesvědčivě v cíli první Marek Koudelka, druhý pak  Milan Bango  o tři vteřiny před Jirkou Švihnosem.

Klasici 350cc. Tak tady si naši smlsli na vicemistrovi světa Blatterovi. Vyhrál Víťas Hatan, před Lukášem Běličem a Jirkou Švihnosem, když všichni tři jeli Yamahu. Rolf Blatter na Ducati měl bramboru za čtvrtý místo. Populární LEKO dovezl svou Ratejnu na pěkným 12.fleku.

Klasici na pětikilech vyhrál pro nás neznámý Paul De Donker z Belgie na Hondě. Druhý byl Radek Josefík a třetí Vladimír Svoboda. Bramboru měl Honza Volák. V tomto závodě měl neskutečnou smůlu Rolf Blatter. Vyjel si poleposition, vrátil ze zahřívacího kola, zastavil na místě polemana a jeho dukna zmkla. Musel ji odtlačit do boxů, tam se vztekal jak starej pes. Pole jezdců odjelo a on se ještě znažil své motorce domluvit, ale ona ne a ne. Hned v prvním kole ale došlo n nehodě a závod musel být zastaven. Rolf měl tedy šanci se postavit opět na start. Ale jeho Ducati prostě řekla že NE, tak NE.

Sedmsetpadesátky, to byl comeback Franty Loučky a jeho Triumphu. Druhý dojel Albert Manz před naším Petrem Kuncem. Čtvrtý pak nestor Frank Mrazek.

Sajdy nejely rychlostní závody, protože na startu byly dosti velké rozdíly a to nejenom výkonové, ale i rokem výroby. Čili na pravidelnost byla nejlepší posádka Jirka Virág a Martin Vajdl. Druzí byli Achim Kindermann a Stephan Kokkot, třetí pak Charly Suter a Rene Linder.

Sportproductin 125,to byla velká vzpomínka na Matese Turnu. Na místě polemana, byla tabulka s jeho startovním číslem 9 a kytička?.
Závod sám o sobě přinesl dobrou podívanou. Nakonec vyhrál Mirek Sedlo před Petrem Kolářem a domácí hořický boj o třetí flek v samém závěru pro sebe urval Marek Zima před Michalem Savinkovem.

Ve spojeném závodě motocyklů kategorií supermono a V-Twin, to mělo být také zajímavé. Leč chyběl Johannes Kehrer, tedy to měl Libor Kamenický snažší a vyhrál s náskokem osmi vteřin před Karlem Kalinou, třetí byl pak Víťa Hatan. Do boxu přijel poněkud rozčilený Jirka Cabuk, který měl celkem hrubý  střet s Hanzalíkem , který byl tak nečekaný, že složil Cabuka na zem. Smolařem V-Twinů byl Michal Indi Dokoupil. Celkem v pohodě odjel, ujel a kontroloval první pozici celého spojeného startovního pole. Ale ve třetím kole, kdy měl už obrovský náskok, jeho motorka mezi Jabloňákem a Vodojemem ztichla a hotovo. Zřejmě závada v elektrice. Tedy V-Twiny vyhrál David Hanzalík před Markem Němečkem a Niklasem Pfeifferem u Německa.

A pak přijeli pánové s šestkama a litrama. Vlastně přijelo kompletní složení našich RR specialistů, kteří nám připravili extra podívanou na Zatáčkách. Přece jenom ale tři chyběli. Indian neměl po Manu svou R6 v cajku, tak raději neriskoval a na startu nebyl ještě Patrik Vostárek a Víťa Bican.
První start byl hustej , ale najednou hlášení z tratě?Míra Pažitný havaruje na Lošánce, redflag a všichni stojí v boxech. Pažitka pak vykládá co se odehrálo, tedy byl o.k. Je tady restart a atmosféra houstne?start?.všichni  odletí, ale za chvíli opět hlášení o nehodě a opět redflag?spadl Zdena Sedláček a Zdenek Sedlák?starý zkušení borci padají jeden přes druhého?.na trať musí sanitka?Zdenál Sedlák má zranění na noze,pánev, kyčel?.
Tak se startuje po třetí a jede se už jen jakýsi sprint, ale i ten zatajuje dech. Nakonec Kamil Holan s litrem ale Marovi Červenému na šestce poodjíždí. Dopředu se sápe tajnej kůň Alda Nechvátal a bitka mezi Petrem Zrzavým a Leošem Hlaváčkem je hustá. Pěkně to solí i Petr Homola, Petr Bičiště, Tom Myliveček, nebo Michal Vecko a Pepi Duchaň.

A jak to bylo nakonec v cíli?
Šestky vyhrává Mára Červený , druhý je Petr Pedro Homola a třetí Petr Kimura Bičiště. Litry vyhrává Kamil Holan, který tahal tak, že se přiblížil na 0,4 vteřiny k traťovému rekordu Michaela Pearsona. Druhý v litrech byl Alda Nechvátal a o 0,3 vteřiny bere zelený věnec Leoš Magda Hlaváček. Petr Mrtvola Zrzavý, dojíždí čtvrtý. Bylo mi ho moc moc líto, protože jsem jemu přál ten věnec z Hořic nejvíc.

Takže pro mě, byla Česká Tourist  Trophy v novém hávu povedená. Ti co nepřijeli, mohou litovat. Jak píši na začátku, je nutné lépe vstřebávat i formace, o čem ta letošní ČTT v Hořicích měla být. Vím, že někteří jen mávli rukou a řekli,že na veterány nepojedou. A to byla ta chyba.

Takže, pokud si letošní ČTT na sebe vydělala, je pravděpodobné, že se v podobném složení pojede i příští rok.

Larry

23

(4 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

výsledky zde
http://www.mylaps.com/en/events/912920

video později

24

(4 odpovědí, posláno do IN MEMORIAM)


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

25

(2 odpovědí, posláno do CZECH TEAMS - RIDERS)

momitzi napsal:

hezká koláž. jo vážně to nemá chybu ani co se výběru hudby týče.


ale je to pořád amaterismus smile