1

(11 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

nepodložená informace odstraněna


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

2

(11 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

pecould1 napsal:

Dobrý den, sic odpověď je asi adekvátní otázce - i když nikoli zcela obsáhlá a přesná.
Jak již píše pan b. karásek také se ke mne doneslo že se závody mají rušit. Ale prosím o potvrzení či vyvrácení: TT v roce 2011 se pojedou naposledy v Hořicích a klasici při 300 ZGH se nepojedou jižvůbec!!!
Tudíž  se"OPRAVDU TĚŠÍM " na schůzy střediska Hořice kam patří nejvíce aktivních zavodníku v ČR ( cca z 400 členů je možna 4/5 klasiků nebo  jezdců JPHM) a jak se dozví že "oldtimery" Hořice de fakto už končí de -tak myslím že celý seriál závodů jak klasiků tak pravidelnosti ""půjde do kytek"!!! Osobně se jíž 5 let se snažím "oživit zavodní původní motocykl " abych sním mohl přednostně jet hlavně Hořice, ale jak vidím asi se sním nikdy nesvezu na Hořicích. (kam se mohl po 45 letech vrátit)
Jen mi není pořád jasné proč pořadatelům menších závodů v Nepomuku, Branné nebo Dvoře Kr. se závody vyplácejí , nebo spíš je dokážou pořádat ,ale v Hořicích se na ně raděj vykašlou ...?!? A také na své jezdce ,které jsou v jejich SMS :-(

no nevim jak dvůr a nepomuk, ale třeba branná má oproti Hořicím daleko menší náklady a je tam potřeba daleko méně pořadatelů cca 40 oproti cca 150 (protože je to daleko kratší okruh, takže menší objem tlumícího materiálu, zdravotní služby atd.)
další věcí je, že na CTT  nechodí skoro žádní diváci oproti ZGH, takže i příjmy ze vstupného jsou z tohoto pohledu podstatně nižší - je dost lidí, kteří když vidí veterány při ZGH, tak nevidí důvod proč navštívit CTT
a také sponzoři se zajímají hlavně o ZGH a ne CTT
takže když amk CTT dotuje z přebytku ze ZGH a ještě nejsou pořadatelé, tak nevidim jiné východisko (pokud by se třeba startovné nezvýšilo paušálně řekněme o 1000,- či 1500,- při počtu 250 jezdců, ale tolik si myslím, že by jich tuto výši nebylo ochotno zaplatit)
no a brzdil bych slova o tom vykašlat se na závody, protože pokud by se autoklub choval jako řádný hospodář, tj. ekonomicky efektivně, tak by se žádná CTT nejela tak min. 2 poslední roky, kdy se dotovala min 200000,-

3

(4 odpovědí, posláno do IN MEMORIAM)

a to to do včerejška vypadalo, že to byly pěkný závody

4

(158 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

něco se o tom na schůzi říkalo, ale nevím přesně, směřoval bych dotaz na info@amkhorice.cz

5

(158 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

je to když se jede ve směru okruhu tak před poslední (Kudrnáčovou) zatáčkou na pravé straně - je tam taková přiasfaltovaná plocha
příjezd je po takové panelové cestě mírně do kopce - stojí tam taková dřevěná chata
http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@sa=s@st=s … 91416@z=17

6

(158 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

http://www.amkhorice.cz/cz/zavody/300-z … ro-divaky/
nebo je možné ubytování na psím cvičišti přímo pod depem 300 ZGH směrem na Dachovy

http://img196.imageshack.us/img196/8223/beznzvu1x.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/2725/kudrn2.gif
Zdroj: Veterán č. 89. Praha: Svaz závodníků veteránů při AČR, podzim 2009.

http://kolstejnskyokruh.org/
něco se tam snad dá najít

9

(95 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

pavel 50: výsledky byly anulovány (pokud jsem to správně pochopil) proto, že se pak hodnotí celkový vítěz v pravidelnosti napříč všemi třídami, a tudíž třídy, které svůj závod neodjeli, by měli o jeden závod méně a tedy by byly znevýhodněny vůči ostatním

10

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

pavel 50: tak se tak probírám výsledky MMCR z Brna a tam jely např.
supersporty, superbiky, sst 600 i 1000 a obě volné 10 kol
125 GP 8 kol
125 SSP 7 kol

délka okruhu je cca 5,4 km

takže zatáčky ve srovnání s brnem zas tak špatné nejsou, co se délky závodů týká

blíže viz zde:
http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=422037

i když vrácení počtu kol na úroveň cca před 2 či 3 lety by možná bylo dobré (tj. plus jedno kolo)

11

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Pavle tohle je převzaté z:

http://www.motoczech.cz/rady-mcr/priloh … lna-trida/

a tam je napsáno tohle

Délky závodů M ČR:
125 ccm GP, 125 ccm Junior 35 - 50 km
125 ccm Sport 35 - 45 km
Supersport, 40 - 70 km
Superbike 50 - 70 km
Superstock 600 40 - 70 km
Superstock 1 000 40 - 70 km
Supermono 30 - 50 km
Délky závodů P ČR:
Volná třída 250 ? 600 ccm 35 - 60 km
Volná třída nad 600 ccm 35 - 60 km
Klasik 20 - 45 km

takže ta délka je zhruba v polovině toho rozhraní, které je ovšem konstruováno pro motodromy a ne pro přírodní okruhy

co se týká zpoždění ve warm-upu, nemohu posoudit, jel jsem sanitou do nemocnice a zůstal jsem tam do konce prvního závodu

komentátor byl lepší než loni, protože konečně dostal relevantní informace, aby se mohl připravit, ještě by k sobě potřeboval kolegu (pokud pominu Thomase LUcase - pro německy mluvící)

s jistou pasáží tvého příspěvku souhlasím, ale radši to nebudu dál rozmazávat

12

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

Ondřej: myslím, že tu motorku měl Jiří Cabuk (i když je u něj psaná 71), jinak má hezkou fotku z loňska (plotolezec)

13

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Pavle změny snad byly viditelné, ale nelze provést všechno naráz
k těm poslancům - jak pak se asi shánějí peníze? třeba s pomocí takovýchto kontaktů
časové zpoždění - min. půl hodiny ráno ve warm-up po pádu Jense Elssäsera, který musel být odvezen do fakultní nemocnice v Hradci Králové (jen tak na okraj pád v rychlosti něco menší než 200 km/h
na ty zajímavosti je nutno se zeptat Larryho
pan Mifek dělal pauzy proto, že tam byl sám či se případně střídal s Thomasem Lucasem, ale toho musel brzdit, aby si zas někdo nestěžoval, že je to samý německý komentář
k tomu pořadí, to vždy četl na konci právě Thomas (ale v němčině)
ta zdržení během jednotlivých tříd - hlavně způsobená čekáním na první tři při vyhlášení (třeba u 125 SSP se čekalo, až přijede Jiří Klejch, který měl v mavácím kole poruchu) - a tady musejí svozové vozy odvézt havarované motocykly, což chvíli trvá, a to obzvlášť když se proplétají mezi diváky, kteří nejsou schopni jít po straně vozovky (viz úsek 2 a 3 po prvním závodě)

14

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

no Pavle, Viktor byl taky zklamaný, protože po pozdním pátečním příjezdu a malé oslavě se na sobotu moc nevyspal a dle toho taky vypadaly jeho tréninkové časy, ale v neděli se posouval o hodně míst dopředu, tedy hlavně ve třídě do 600

15

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

http://img222.imageshack.us/img222/5968/prihlaska300zgh002.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/7399/prihlaska300zghc.jpg

http://img23.imageshack.us/img23/2879/prihlaska300zgh001j.jpg

16

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

to Ondřej: Loicht stejně pojede 4 třídy - 2x clasik a 125 a mono, takže mu to asi moc vadit nebude

17

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

http://img23.imageshack.us/img23/176/cenkvstupnhonazvody300z.gif

18

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

http://img228.imageshack.us/img228/3552/502zu300cz1.gif
http://img23.imageshack.us/img23/6774/502zu300cz2.gif
http://img220.imageshack.us/img220/4407/502zu300cz3.gif
http://img22.imageshack.us/img22/5772/502zu300cz4.gif
http://img21.imageshack.us/img21/8383/502zu300cz5.gif
http://img17.imageshack.us/img17/9642/502zu300cz6.gif

19

(173 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

no a jinak se o start v Hořicích zajímal další německý jezdec, jehož jméno si ale nepamatuji, a to v třídách 125 a 600
dále by měl také zájem o start bývalý jezdec mistrovství světa Johan ten Napel, který by chtěl přijet se svou suzuki 500, rok výroby 1988

20

(173 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

v Těrlicku jsem se bavil s Henrikem Voitem, který byl letos na Notrh Westu, a ten mi říkal, že příští rok určitě přijede do Hořic, tak snad ten svůj postoj nepřehodnotí

21

(173 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

pokud je mi známo Francouz - Jonathan Goetschy (doufám, že jsem to jméno nezkomolil) byl v Hořicích díky panu Kubíčkovi z K+L Intermota

22

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

to Ondřej: slečna je z Hořic, taky sem občas přispívá, tak se možná ozve

23

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

to wusa:
jena takové dvě malé poznámky k těm jménům jezdců, kteří byli v Hořicích
vítěz 125 Silvio März už jednou v Hořicích byl ale závod nakonec nejel, protože měl jen tři kola v tréninku, a nemohl pochopit, že nemůže jet, když tehdy bylo v této třídě něco přes deset lidí (holt pan Malaník byl neoblomný)
no a ve 250 Roman Pirkl byl už v Hořicích 2x

24

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

no on se Michal ani ve Frohburgu neztratí, měl by se vejít tak do první půlky, na Penzkofera, některý Iry to asi nebude, ale hodně lidí ze startovky tam jede taky poprvé, tak hodně štěstí

25

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

na téhle stránce http://www.frohburger-dreieck.de/
zvolit odkaz na levé straně Strecke no a na mapce, která se potom objeví jsou patřičné údaje o Campingplätze
no a jinak je potom asi do 10 km je camping Pahna http://www.camping-pahna.de/ mapka zde http://www.rentocamp.de/campingplatz-ca … -pahna.htm