Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

1

(173 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

Vojtech Vanek napsal:

JJ díky Larry,už jsem to čětl na motorkařích že Steve přijede...Steve je fakt borec a podle mě si Hořice nenechá ujít ani Andy Brandt.....!

na motorkářích???
hm
psal jsem to taky na www.czechracing.cz

a mrkni taky na www.roadracing.webnode.cz

můžeš tady listovat, ať se zkrátí čas na čekání

2

(173 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

ten Napel v Hořicích už startoval
dobře si na něj pamatuju
a jeho syn jezdí svět stocků

3

(173 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

NIKDY se nepovede, aby termín 300 ZGH nekolidoval s nějakým jiným závodem

jen zopakuji, že my jsme první, kdo si dá svůj termín
bylo tomu tak i letos, bohužel i letos nám přesto na to prskli termín MČR v Brně
takže jsme opět ustoupili a volil termín jiný

nakonec padlo rozhodnutí na 16. a 17.5.2008
a to i přesto že je kolize s IDM, nebo s North Westem
nakonec ta volba, která padla, je ta nejlepší možná v dané situaci

myslím, že nás zase až neohrožují IDM...a ani  North West
jsem přesvědčen už nyní, že v roce 2009, bude na startu víc borců, než pouze Goetschy a Gilmore

pokud budou Frantíci dva, i když jich je rozjednaných 5
a pokud budou irelandboys třeba v 10ti nebo v osmi...i když jich je rozjednaných asi 25
pak to bude super

třeba se nakonec přihlásí i někdo sám od sebe, o kom dnes ani nevíme

4

(173 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

HOŘICKÁ TRAŤ

Pojďme se nyní projet, nebo projít po závodní trati. Když  Tě depaři pustí na trať , tak sjedeš pár metrů z depa a jsi tady?jsi na té respektované, obávané, ale i milované trati. Tak pěkně se usaď, zaklapni plexi a první kolo si spolu vychutnáme i jinak.

Mineš startovací věž, kterou jsme kdysi brigádně postavili a před sebou vidíš první pravou zatáčku. Ta nemá žádné jméno, ale už si tam ustlalo několik borců. Vlastně ještě před touto první zatáčkou upadl kdysi tovární jezdec Jawy, Zdenek Bíma z Hořic. Ale my jsme v té první pravé pod startem a já pamatuji Henryho Salu z Holandska, kterému tady bylo krušno. Tenkrát pršelo a Henry si nešetrně cvaknul o přední brzdu ?no a bylo to. To tam ještě nebyly sítě! Ale nizozemský pilot se zvedl a odkráčel zpět do depa po svých. Dalším byl i populární Knoflík, jak se přezdívalo René Knöflerovi z Německa. Bylo to v roce 2004, tedy v roce, co nám před závody padal sníh, vlastně taková zmrzlá krupice. Knoflík ve dvackách Podlipákovi ujel. No ale znáte Oldu, začal Knoflíka dotahovat a to tak silně a rychle, že to pak sympatický Němec neuseděl a chytil se do záchranné sítě. V roce 2006 ho napodobil jeho krajan Johannes Kehrer, který tam ztrestal svou MZ ve třídě Supermono.


No, takže tu první pravou už známe, ale musíme sklápět hned vlevo, je to vlastně takové ?esíčko?.Zde se slangově říká Na Cikánce. Vlastně ani nevím proč. Možná se tam chodila dívat na závody nějaká cikánka, těžko říci?.Ba ne, to byl jen vtip?Ale proč Cikánka, to se v této knize ještě dočteš. V té levé spadnul Karl Heinz Kittler z Německa a pak také jeho krajan Hans-Peter Reichel.Ten ke vší smůle po highsideru přepadl přes řidítka a spadl na záda tak tvrdě, že to znamenalo zranění míchy a trvalé upoutání na invalidní vozík. Svoje si tam také ?užil? Bíťák, tedy Pavel Bittner, když tam ve warm-upu havaroval. Byl jsem u toho, když si Petra Lukáš Pešek pak v depu dobíral, že spadnout ve warm-upu je ?umění? a to , že se mu ještě nestalo. Na Cikánce, také upadl Mašek alias Mazzda. Ano čtete správně, upadl na Cikánce a ne na cikánku. Mazzda, jak přezdívají tomuto klukovi tam ukázal salto mortale , i tady síť splnila svůj účel.

Tak, esíčko Na Cikánce, máme za sebou a po krátké rovince přijíždíme k jedné z TOP zatáček hořické tratě. Ano, jsme v zatáčce U Nálevků. Jenom  na vysvětlenou. Tento název je podle jména majitele domu, který v zatáčce stojí, ne tedy podle pivního stánku, který je na druhé straně silnice.Tak a tady bývá rušno dosti často.Spadl zde mimo jiné i Jeho Veličenstvo Venoušek Párus už v době svého pokročilého věku. Spadl tady i zelený expres a populární postava Ruedi Gächter ze Švýcarska. Předváděl se tady ale i Eda Klimek, nebo Atilla Cszöcz z Maďarska. Ale i Šmudla Martin Loicht se tady marně snažil na vodě zkrotit svůj stroj. Cagiva Kedziora tam lítala vzduchem, zatím co  Martin Kamenický se  na své Cagivě bořil do balíků slámy.V roce 2007, tam při závodech Klasik spadli hned dva najednou a to hvězdy této kategorie, tedy Neuimar a Fürböck. Je to zatáčka, kam s oblibou chodí Luboš Novosad, tedy výborný člověk a také výborný fotograf.Jeho ?fotopády? jsou už ve světě motorismu notně ?profláknuté?.

Opouštíme zatáčku U Nálevků a máme před sebou kopec dolů do města, pěkně na srdíčko. My říkáme, že jedeme z Borku. Dole pod Borkem přesně u hospody, je nutné už intenzivně brzdit, abys zvládl pravej vingl Pod Borkem. Kdysi dávno v této zatáčce bývala statná stoletá lípa. Říkalo se tam ? U lípy??proto se také blízké sídliště jmenuje Pod Lipou. I tato zatáčka nadělala mnohým jezdcům problémy a to i takovým formátům, jakým je v Hořicích Roman Boček.Ten zde upadl a jeho motorka skončila na střeše blízkých garáží. A jedeš po rovině, míjíš hospodu přezdívanou ?Hračkárna?, projíždíš vrchní částí náměstí, mineš budovu bývalých jeslí, jinak nejužší místo na trati a už musíš mačkat brzdy.

Jsme v zatáčce U Koruny.Je zde restaurant Koruna, tak zatáčka nemůže mít ani jiné jméno.Je to opět pravej vingl, i zde je to divácky oblíbené místo. A také fotografové zde rádi loví, jelikož zde jezdci jedou pomalu.Jeden příklad pádu za všechny je případ německého jezdce Thomase Lucase, jinak několika násobného vítěze 300 ZGH. Když zde začínal, tak se trať pilně učil a jednou jaksi zapomněl u Koruny zabrzdit?takže nejel doprava, ale rovně?sice stál na brzdách, ale rychlost byla příliš vysoká, navíc najel na kanál a po skoku upadl a skončil i s motocyklem pod zaparkovaným automobilem, který stál v úctyhodné vzdálenosti od jmenované zatáčky. Projeli jsme tedy Korunu a hned následuje prudká vlevo.

Poblíž je Hasičský záchranný sbor, tedy zatáčka U Hasičárny.Odsud jsou super fotografie, které jsou foceny od zadu. Vidíte zde jezdce v náklonu a kousek od obrubníku na levé straně. Zde spadl v Supermonech Vacek, který se smekl po oleji, který mu vytékal z jeho motocyklu na zadní kolo. Už jsi jistě zaregistroval, že stoupáme do kopce, čeká nás rovina a opět pravá nepříliš oblíbená zatáčka. Ta má názvy hned tři..U Hroníků, nebo U Schodů, ale také Svodidlovka?platí jedno druhé i třetí.. V této zatáčce si poslední roky staví tribunu parta mladých fans, kteří tam bouřlivě povzbuzují?nechybí státní vlajky, trumpety a samozřejmě notně hlasitý projev. Máš za sebou další zatáčku a využij krátkou rovinu na oddech. Trať stoupá stále do kopce, ven z města.

A je tu další oblíbené místečko, i moje . Ano, zatáčka Na Jabloňáku. Proč Jabloňák?. No protože je to u ulice , která nese název po panu Jablonském. Tato zatáčka je kouzelná ze všech pohledů, proto i zde se s oblibou fotí a natáčí. A je jedno, jestli stojíš vně nebo uvnitř zatáčky. Obzvlášť apartní jsou výjezdy s levým kolenem těsně nad obrubníkem. Při nájezdu do této zatáčky, kvůli technickým problémům spadl Radek Urbanec. Na výjezdu si Fantomas Jirka Fejta škrtnul o pneumatiku vytyčující trať a lehce ji posunul do silnice. Fejtič sice z motorky nespadl, ale předvedl tam úžasná gymnastická prostná. Za ním jel Michal Sali Salač.Ten si ťuknul o onu pneu, co tam rozhodil Fejtič. I Sali se snažil vybalancovat, ale to už byl v trávě a tam sebou žuchnul.

Takže máš za sebou i Jabloňák, teď se protáhneš kolem břehu mineš plot u internátu, mineš Villu Annu a máš tu Vodojem. Onen zmiňovaný plot u internátu vyzkusil Falout, když tam zlomil svou krásnou Hondu, bohužel si přitom zlomil i svou nohu. V nájezdu k ukrutné zatáčce U Vodojemu spadl Marek Zima z Hořic, který přeletěl všechno co měl před sebou a spadl do blízké zahrady. V nájezdu také havaroval Antonín Pražák, vinou bylo srdeční selhání. Bohužel Antonín jej neustál?.

Zatáčka U Vodojemu?další atraktivní místo, počítáš je, kolik jich už je?? Jsme zhruba v polovině tratě, kdysi zde bývalo druhé hlasatelské stanoviště.Zde se padá poměrně často, zatáčka se musí správně najet a pak bývají problémy i na výjezdu. Nutí tě to, abys potáhl za plyn dříve, rychleji a razantněji než soupeř?a ouha..musíš nalehnout na přední kolo a tu svou potvůrku krotit. Jak ji povolíš uzdu, mohl by ses tady pěkně vyválet. Rosťa Nečesánek tady zahodil svou Kawu. Viděl jsem tady spadnout i dva veteránisty, jména si už nepamatuji. Po zadním  opustíš zatáčku, tedy ne po zádech jako Victor Gilmore z Irska a stále stoupáš výš a výš. Teď se musíš protáhnout úsekem, který není mezi jezdci oblíbený.Je to taková dlouhá levá, není tady moc vidět. Tady předvedl neskutečný artistický kousek Sali.Spadl dolů v pravo z náspu a i s mašinou se koulel dolů po stráni, skoro až do zatáčky Na Jabloňáku.V tomto místě při závodech České Tourist Trophy, došlo k ne příliš pěkné kolizi hned tři sidecarů.Ale to už máš před sebou levou zatáčku U Halířů. Dům přímo v zatáčce patřil výbornému hořickému jezdci, Pepíku Barešovi, který tragicky zahynul na závodech v Chomutově, takže by se zatáčka také mohla klidně jmenovat, Barešova zatáčka.

Na výjezdu z této zatáčky se na  tebe směje autobusová zastávka. Je nová, protože na tu starou se už nemohl Honza Janeček koukat, tak ji tam se svou Suzou zbořil a bylo to.No a teď můžeš konečně trochu zalehnout za plexi a jet taky chvíli rovně. Pořád jedeš do kopce, ale už vidíš jeho vrchol, Jo, jsme na Křížku. Tento horizont, je nejenom vidět,ale i cítit. Je nutné včas ubrat, abys tady neodlepil mašinu od silnice. Peťa Javůrek by mohl vyprávět, jak to bolí, když si sedneš rozkročmo na nádrž. Křížek je místo, kde vjedeš do lesního tunelu. Je to tedy změna i na oči. Hned za Křížkem ale musíš brzdit a motorku mačkat k pravému břehu, nebo ti ta  pravá zatáčka  nebude stačit.Jako nestačila Andy Preiningovi, který tady ulehnul. Jel po zadku mimo trať do mlází a tam si poranil svoje mužství, které mu muselo pár odborných stehů spravit.A najíždíme k zatáčce, která vlastně ani jméno nemá,respektive neměla..

Když se chceme zmínit o této zatáčce, tak řekneme?to je ta velká levá za Křížkem, ale po diskuzi s fanoušky a diváky, bylo v roce 2008 rozhodnuto, že tato zatáčka se bude jmenovat Na Lošánce. Navrhl jsem její jméno  podle zdejšího názvu lesa, který vede podél této zatáčky?i zde se dobře dívá na závody, protože se na jezdce díváme shora. Tady se Mára Červený chtěl předvést divákům, bylo už po odmávnutí.Ale jeho trik jaksi nevyšel a Mára se tam vyvalil a poslal svou Hondu do lesa.Pepa Kubíček ho asi nepochválil,  ale stalo se.No dobře, my pokračujeme v krasojízdě.

Mírná pravá, mírně z kopečka, ale prudce na brzdy, nakopat tam za jedna?a prudce vpravo?tak už doufám víš, proč tohle je Lukaveckej vracák. Vlastně, proč vracák jsi už poznal, ale proč Lukaveckej? No protože, kdybys náhodou byl dlouhej na brzdy a pustil to rovně, pak bys dojel do Lukavce. I tady se ohrála divadelní představení. Někomu tady lehce ukápl olejíček a za ním padal jeden za druhým. Nezapomenutelným zůstane souboj mezi Dekánkem a Hlavatkou, který se rozhodl právě zde.Dekoš Petce tak vybláznil, že to Petec tady neubrzdil prakticky už bez brzdových destiček jel rovně. Taky se zde vyřešil tvrdý souboj mezi Auingeren a Meidingerem. Oba hoši z Rakous, se do sebe ta zakousli, že musel Gusti Auinger spadnout do lesa . Meidinger, ale zpomalil a počkal, až jeho krajana pořadatelé vytáhnout zpátky na trať a bitva mohla pokračovat.Ale Auinger to svému kámošovi gentlemansky vrátil a nechal ho vyhrát.Upadl tady i Voit, zlomil si tu malíček a bylo po nadějích na věnec. Za tímto vracákem máme první dachovské esíčko, které nese jméno legendárního Bohouše Staši.

Bývalo tady vždy narváno. Když do Hořic jezdili diváci z bývalé DDR, tady to byl jejich pelech.Těch německých diváků, sem jezdilo každý rok tak 8.000. Měli i své policajty, kteří si je hlídali.Když už jsem zmínil tuto část publika, musím na ně prozradit i toto. Oni sice přijeli na závody, lesy byly plné MZ a Trabantů nebo Wartburgů, ale přijeli si také vypít naše pivo. V pátek večer už jsi v Hořicích nekoupil jeden lahváč. V lese kolem tratě vznikala divoká tábořiště a tam se pilo, pilo, spalo a pak zase pilo. V sobotu ráno jich byly plné příkopy. Naše pivo je vždycky dokonale srazilo na kolena a potom jim praštilo i celým jejich tělem o zem. A oni, tam kde se jim nohy podlomily, tam zůstali ležet. Pak v kocovině probloumali zbytek dne a ze závodů někteří moc neměli.

No , ale my pokračujeme. Na výjezdu z první esíčka spadnula i legenda, tedy Bohouš Staša. Tak jako obvykle, jel první na své číze, a tam na výjezdu spadl.Důvod? Údajně mu stříkající benzin rozleptal rukavici na pravé ruce, tedy tam kde se tahá za plyn. A když chtěl Bohouš ubrat?ouha..nic?přilepená rukavice nevrátila plyn a Bohouš se poroučel.Po vyjetí ze Stašova  eska, je takový rychlý, krátký sešup dolů, ke druhému esíčku. Tohle místo, je přímo úžasný.Kdo neviděl , neuvěří, Výjezd z prvního ?eska?, mírný hup na silnici?plnej kvalt..přední kolo ve vzduchu, rychle ho vrať na zem?prudce na brzdy a pak to musíš pustit do druhého dachovského eska. Hop vpravo..a hned hop vlevo..pozor na výjezdu, abys tam nechytil krajnici jako Miloš Urbanec. Pak z toho byla zbouraná brána na druhé straně silnice. Obdobný výlet tam podnikli i dva borci na side.Ale vraťme se ještě před to druhé ?esko?. Zde se odehrála nejdramatičtější chvíle historie 300 ZGH. Stalo se to v roce 1995 ve třídě Superbike. Na startu vedle sebe dva rafani. Franz Heller a Radek Urbanec. Těsně před startem jsem chytil Radka za ruku a popřál mu hodně štěstí. Celé jezdecké pole se vzepjalo a odlétlo smerem k městu. Viděl jsem že Radek a Franz byli na špici, Vešel jsem do startovací věže a slyšel emotivní křik do vysílačky lékaře. Lékař vyzval onoho traťáka, aby hovořil ještě jednou a pomaleji, všechno jsem si vyslechl a podlomila se mi kolena. Seděl jsem tam na zemi a bylo mi hodně zle.

Co se tam odehrálo? Franz na čele, pár metrů za ním Radek, potom pauza a pak celé jezdecké pole.Těsně před druhým ?eskem? se Radek rychle blíží na záda Hellera, ale?.zahulí se mu z gum a je vidět jak  Radek pokládá motocykl, aby do Hellera zezadu nenarazil?problém byl v zaseknutém plynu??? Ale pád pokačuje. Zatímco nic netušící Heller naklání motorku vpravo, dojíždí ho po zemi letící Urbanec a podraží tělem zadní kolo Suzuki Hellera. Ten v momentě nekontrolovatelně letí vzduchem a rozráží balíkovou barieru. Nekontrolovaně také letí i  Suzuki Urbance, vymete příkop  a letí dál a doslova se rozstřelí o statné smrky. Radek vstává a odchází, u Franze je už lékařská pomoc. Na trati je sanitka, mezi lidmi panika, křik?červená vlajka závod je zastaven.Až pak je patrné, že letící motocykl zasáhl jednoho diváka.300 ZGH poprvé navštívila smrt. A neměla by nárok, jenom kdyby?onen mladý divák nestál v zakázaném prostoru, byl tam odtud vykázán pořadateli..nechtělo se mu odejít, tak byl odnesen policejní hlídkou?těsně před příjezdem jezdeckého pole tam ale znovu utekl a v momentě pádu obou jezdů se zvedl aby lépe viděl?.bohužel?to se mu stalo osudným?..
Toto esko se tedy jmenuje Urbancovo esko, ale zažitý je též název Šafránkovo esíčko.

Po výjezdu z Urbancova eska, je po krátké rovince zatáčka vpravo, jmenuje se U Dachovské hospody. Efektní místo, protože se tady pořádně nechá potáhnout za plyn a zvednout na zadní. Kdo chce, může si to ve stoje vyjet až nahoru.Vyhoupneme se z lesa a máme před sebou cílovou zatáčku, tzv.Kudrnáčku.
Mirek Kudrnáč, náš letitý startmarschall, ten si tady v roce 1961 ustlal a od té doby Kudrnáčova zatáčka.I tato zatáčka pamatuje dost pádů.Třeba ten, kdy spadli najednou Franta Šťastný, Špak, Kroon z Dánska a Schmied ze Švýcarska. Švýcar vedl celý závod a v posledním kole dojel tuto tříčlennou skupinu a začal je předjíždět. Došlo ke kontaktu a už to lítalo, všichni šli na zem.I hořický Jarda Kopp tam předvedl pěkné kousky. Jeho motorka se mu před Kudrnáčkou kousla a Jarda s nohama na zemi vyjel na stráň a zase dolů, přesně tak jako jízda smrti na pouti. Já jsem asistoval u havárie Franze Lederera. Ten se mazal o první flek s Heinenem z Belgie. Oba za sebou vylítli z lesa a už jsme čekali, jak to položí do Kudrnáčky?ale?na Ledererově Yamaze došlo k technické závadě na předních šavlích?pád byl šílený?motorka naráží na hrazení a Lederer letí dobrých 50 metrů po vozovce. Heinen toto všechno sleduje jako šílené divadlo. Okamžitě zastavuje v boxech..odhazuje motocykl a už nepokračuje. Lederer se dosmýkal až k místu, kde jsem stál já. Nezapomenu ten jeho pohled..klečel?rozbité plexi na přilbě?a rudě krvavé oči?pak nátáhl ruku směrem ke mně?skočil jsem na trať a odtáhl ho na deku?tam ležel, než si pro něj přišli jeho mechanici?takže to byla Kudrnáčka?.no a tím naše projížďka po legendární trati 300 zatáček Gustava Havla v Hořicích končí?.

5

(173 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

a tady je ode mne takovej malej příspěvek.............

CESTA DO HOŘIC

Jel jsem na kole z práce a u naší benzinky jsem si všiml plakátu, že na hradě Kokštejn, bude sraz motorkářů.
Jedu tam?druhý den jsem vytáhl ze stodoly jawku, na který dědek jezdil do práce, když ještě dělal na dráze. Helmu jsem našel na půdě. Trochu jsem to všechno oprášil a chvíli běhal s motorkou po dvoře, než si dala říct.

Tak jsem vyrazil. Čím víc jsem se blížil místu srazu, tím mě předjíždělo víc a víc motorkářů.Každej kdo mě předjel se po mě otočil a ukazoval mi zdvižený palec. Tak, už jsem tady. Celý sraz se odehrával na louce pod hradem. Neměl jsem odvahu tam se svou jawkou přijet, asi by ji tam byla trošku hanba mezi těma Japoncema.Tak jsem ji strčil do křoví a hodil za ní i dědkovu helmu. No a zbytek cesty jsem šel pěšky.

Najednou slyším za sebou burácet motor?ty vogo?no to je Dukna?otočím se?jo..je to Dukna..a celá černá?a na ní pilot, taky celý v černým. Stojím na cestě a jen tiše čumím. Najednou ten black biker zastaví a zvedne plexi?a ptá se, kde je tady ten sraz?ukážu prstem a všimnu si že pod plexi se ukrývá ženský obličej?je to baba?

Odjela a já se pěšky došoural na místo.Louka plná lidí, plná krásnejch motorek. Voní prase na rožni a je slyšet pěknou rockovou palbu. Dám si pivko a bloumám mezi motorkama. Dám, si další a pak další. Pak si sednu na lavici a jen pozoruju ten mumraj.

Čau bajkere?je to ona..sedla si naproti mně. Čau bajkerko..odpovím jako slušně vychovanej kluk. Bavíme se o všem možným. Odkud jsme , co děláme a tak. Ani jsem si nevšiml, že se už setmělo. Pijeme a kecáme, kecáme a pijeme. Nešel by sis zatancovat??jojo..koktám?zrovna hráli ploužáky?byla na mě přilepená?to je asi tím pivem ?cítím její parfém..je sice malá?ale pěkná.
Lepí se na mě čím dál víc a já cítím, že mi jsou džíny nějako těsnější.Podle jejího šibalského úsměvu, to cítí i ona.Najednou mě chytne za ruku a táhne mě pryč ?sakra, zrovna když hráli Ozzyho?jdeme dál a dál na louku?už necítím prase z rožně..a i hudba už není tak hlasitá?Stojíme na louce.

Koukáme na sebe a ona zahodí koženou bundu a hned letí do trávy i její tričko. Stojím tady jako tele, který je poprvé na pastvě. Tak co bajkere..ptá se mě. No nic, povídám, asi bude do rána kosa, trapně dodám. Sudnavá si boty a pak slyším patenty od jejich kožených kalhot?a vidím jak si je rve dolů?ani nevím jak se ocitám na zádech jako brouk..její tanga a moje trenky tiše padnou do trávy?už vím, co to je, když motorkář jede spanilou jízdu..

Probouzí mě chlad a sluníčko?otevřu oči a chvíli nevím co se děje. Vidím oblohu, posadím se?vidím kolem rozházený svoje věci. Rychle se oblíknu..mám žízeň..a bolí mě celý tělo. Jdu zpátky a hledám stánek, abych si dal kafe. Až teď mě došlo, že to nebyl sen. Srkám vyprošťovací kávu a pozoruju, jak se ostatní balí a loučí. Vydám se na cestu hledat svou jawku.

Přidám do kroku z obav, jestli ji náhodou někdo neukradl. Pak ale zvolním?kdo by ji kradl ty vole. Zhruba na stejným místě jako včera, slyším za sebou opět ten zvuk Dukny. Bojím se otočit. Zastavuje vedle mě a mě se zastavuje srdce. Chytla mě za přezku na opasku a přitahla k sobě. Díky bajkere, bylo to super..slyším její hlas z černý helmy.A ten jeií provokativní kukuč.Příští sraz je za měsíc v campu poblíž Hořic, jedou se tam závody, přijedeš?...ptá se mně?jojo..koktám?pohladí mě a odjíždí?

Vyjede z louky na silnici a ještě jednou se otočí a zamává. Pak ji už nevidím a za chvíli ani neslyším. Black Woman a Black Dukna jsou pryč. Vytáhnu jawku z roští nasadím blembák a jedu domů. Motorku šoupnu zpátky do stodoly a helmu položím na sedlo, jak jsem to viděl na srazu.

Vezmu si mapu a koukám, kde jsou ty Hořice. Za měsíc vyrážím do Hořic. S dámou od Dukny jsme se ale nepotkali. Ale neva, závody byly fantastický a nikdy na ně  nezapomenu. Od tý doby jsem do Hořic jezdil pravidelně. Ne abych hledal černou bajkerku a chtěl nasávat její vůni, ale abych nasával vůni motorek, abych se opájel, ne u stánku pivem, ale tou atmosférou?

GO HOŘICE GO!!!

6

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

vypadá to, jako by se rozjela nová éra
jsem vždycky víc optimistou než pesimistou
nechci tedy nic zakřiknout, nabo se opájet nějakými iluzemi..(to raději pivem)

ale kvalita našeho českýho jezdeckýho pole tu je
pokud přijdou Irové, je to jenom kvalitově umocněný
i to samo o sobě zvedne prestiž a přiláká další jezdce

dřív jsme vždycky ladili termín tak aby nekolidoval s IDM..teď se musíme snažit i to, aby nekolidoval s nějakým závodem v North Ireland..

minus tady vidím v tom, že i tak je to pro hodně Irských boys finančně náročný jet do Čech si zazávodit
asi tak jako pro našeho kluka co by jel na závody tam

vzpomínám tak na roky, kdy se naše silničářská elita pasovala v Hořicích s jezdci hlavně z Německa
byl to boj CzechSlovak - Deutschland
Němců sice ubylo ale ti co sem přijedou jsou kvalitní
chybějí Rakušani a Švýcaři
na druhou stranu tady jsou Irové a Frantíci, doufám, že i "La Buche" nepřijede příští rok sám

od Nálevků dolů do města se pokládá novej koberec
my budeme sice o rok starší, ale uděláme zase všechno proto, aby to organizačně klaplo

počásko si koupit nemůžeme, ale snad jsme si to na dlouhý roky už vybrali
myslím, že máme i část podílu na tom, že se chytli v Havířově a i v Radvanicích a že mohou čerpat i jezdce z Hořic a tím si pozvednout kvalitu i u sebe



ještě poznámku k nehodě Zachovalových

nechci se k tomu nějako vracet
"senzace" už dávno prolítly medii, emoce utichly
bohužel nastavení zpráv medii, že se dva jezdci zabili nárazem o strom už nic a nikdo nesmázne a jenom kazí úsilí a nadšení lidí
a pozůstalým bolest

ona tragická nehoda měla podtext ve vážných zdravotních potížích u Ilji
podle zpráv se zjistilo, že došlo u něho k srdečnímu selhání...aorta to nevydržela
i u Marie byla diagnoza nakonec změněna

ale hlavně že senzace chtiví blbci pustili do světa jenom lži
a prospěli tak jenom sobě a svýmu plátku

7

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

23. a 24.5.2009
je předběžný termín 300 ZGH 2009

8

(11 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

pokud chcete a můžete poslat finanční příspěvek na pomníček Marii a Iljovi Zachovalovým,
tak můžete

na účet AMK Hořice
107304936/0300

AMK Hořice, město Hořice, členové AMK Hořice a i někteří jezdci již přispěli

Rada AMK Hořice děkuje

9

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

Pomníček Zachovalovým

místo bude vzadu u Kapličky, tedy v místě, kde oni vždy trávili své chvíle
bude osloven M.Holanec, aby pomník zhotovil

co se týká peněz
zřejmě nebude nunté sbírkou tyto peníze poshánět

AMK ze svých prostředků a z prostředků kasy města Hořice toto zajistí

tolik asi info, abyste věděli, jak se věci mají

10

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

cože......................................???????????????????????

11

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

wusa ba rád viděl i některé věci v Hořicích...

no..Flying Doctors asi těžko...
myslím je to daný i šířkou tratě, nevím , jak by na těch úzkých silničkách tam stíhali Auto Doctors
ale ty silnice jsou opravdu uzoučký...

pak je jistě u nich na místě start ve vlnách
myslím, mají i jiné "řády"...jistě volnější...
tedy asi o nějaké propustnosti  tam moc není řeč

z hlediska diváků...možná tam jsou více profilovanější na příroďáky, ldyž v té zemi jednoznačně převažují
u nás fanoušek kouká na TV, jde se juknout na drom..a přijde i do Hořic

ale jak se tak dívám na ty fotky, vidím nedostatky...=))
posekaný příkopy a stráně, ale uklizená tráva nikoliv...kdyby fouknul vítr mají to na trati
bílý lajny nikde....a mezi tou zelení na úzký trati by byly jistě dobrý
nevidím ani označení zatáček..kde , jaká..kolik metrů
na krajnicích i bahýnko a kaluže

na jedný fotce to vypadá, jako když jedou k někomu domů na zahradu..=)

depo taky takový sparťanský

ale vesty mají jako máme my!!!=)

a pak tam stojej nějací panáčci v bílejch pláštích
to asi nejsou Stations Doctors....protože mají v rukách praporky

ale jo, jen vtipkuju

každopádně jezdecká sestava jako "prase"
to oceňuji, že i takový hvězdy neofrňují nos a jedou do takovejch podmínek
chtěl bych tam vidět Stars MotoGP

jinak jsem rád, že se mise zdařila a bude super , když nějací Irish Boys příští rok přijedou
a vůbec super by bylo, kdyby posílili i třídu 250 a 125

wusa..dej sem další foto

12

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

ozaj až v KE??????????
no to už snád dialej neide!!!!!!!!
možno ešte niekto z Trebišova.....=))
ale o.k., je to prijemne
tak čágo belo šialenci!!!!!!

13

(340 odpovědí, posláno do MOTOSPORT (MČR,IOMTT,GP,SBK,ROAD RACING))

no dobrý bratře
doufám podáš i ústní report
dík i ode mne za propagaci 300 ZGH
jako odměna pro teba byl zážitek, kterej máš

14

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

odpovím ti i já, ale podobně jako Demon, kterej situaci zná

1.měření rychlosti...možný by to bylo..ne přes policajty
2.letos jsem komentoval ČTT..a vždy jsem se snažil nemluvit, když byl u věže největší kravál...ale je také nutné pamatovat a myslet na ostatní diváky, kteří jsou po okruhu a chtějí vědět co se děje..a pak jsou NUTNĚ informace i pro traťáky
pak to co tady kritizuješ, že je hovno slyšet, to by mohli řici všichni kolem tratě, protože v momentě, kdy mluví někdo do rozhlasu, zrovna někdo jede kolem
3.na výjezd z tratě...je to věc ukázněnost diváků..Demon tam slouží, řekne ti to nejlíp
4.co se startu týká...
startovalo se vždy s motorem v klidu, byl ale pronblém u starších jezdců s roztlačením a pomoc někoho byla dosti nebezepečná
tedy dnes se po dohodě s jezdci šlo na start s motorem v chodu
vysvětlení procesu startu a další náležitosti, jsou jezdcům oznamovány na rozpravě, která bývá vždy v neděli hned ráno na bráně u depa..nevím, jak tomu bylo letos, nebyl jsem tam u toho

15

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

cože????????????????
minulý víkend byl ve Dvoře na závodech
a kdyby měl na čem, tak by i jel

16

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

stepa
sám vidíš, že tady byly všechny příspěvky velmi citlivé a k věci
a že mohou oba dva v klidu odpočívat

17

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

no problem

18

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

toto je odkaz na web Kolštejnský okruh
http://kolstejnskyokruh.org/index.php
tedy domácí okruh Zachovalových
mrkněte na to
rodina Zachovalových ŽÁDÁ, aby v den pohřbu, tedy 27.6.2008
NIKDO NEVJíŽDĚL DO JEJICH OBCE ŠLEGLOV NA MOTOCYKLU


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

19

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

black65 napsal:

Pro Larry: mluvili jsme spolu,takže víš,těch lidiček je samozřejmě spousta,moc díky za odpověď.......Pááááá

jojo
já vím
měj se a dík i Tobě za dobrý slovo...

20

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

media už přestala vyzvánět na můj mobil
ale volají mi diváci, kteří byli ve Stašově esíčku a na Lukaveckém vracáku
poznatky možná něco i naznačují
nebudu zde psát, jaké poznatky zaznamenali
i když věřím, že jejich postřehy mohli být adekvátní
ale ....

už je nechme oba odpočívat

21

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

POHŘEB je v pátek 27.6.2008
ve Šléglově od 14ti hodin
z Hořic je vypraven autobus
odjezd z náměstí od knihovny
bližší informace od Železníka 732 512 527

http://dl.avu.cz/img/zachovalovi.jpg

22

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

PŘÍSPĚVKY
v drtivé většině píšete k věci, citlivě a s úctou
oba si toho jistě váží

MEDIA
diametrální přístup
u mě osobně určitá media skončila, i kdyby přišli natáčet závody,u mě s ničím neuspějí
webmaster z webu města Hořic M.Kuchta, R.Machek z MFidnes,M.Hakl z Motorkari.cz , jeden redaktor z Českých.Moto.Novin. a redaktor Jičínského serveru,mají v sobě dost potřebné etiky a než pustili do světa zprávu, tak ji se mnou konzultovali

z druhého pohledu Novinky.cz...
otevřeli dvě obecná fora na téma "Černý víkend motorkářů" a zmíňka i o Hořicích
obecná diskze ...to co tam někteří psali...to se nedá publikovat
několikrát jsem tam ročileně vstoupil...a nakonec obě diskuze byly zastaveny a pak to celé zmizelo

taky jsem se dočetl, že se nehoda stala na křižovatce Tachova Lukavec
že jeli z prudkého kopce a pak nezvládli stroj a vletěli mezi stromy
pak to opepřili vzpomínkou na "utržené" kolo vloni při autech
a přidali tam i rok 1995
a nakonec to uzavřeli, že při Hořické rallye zahynula posádka vozu
(správně na Horácké rallye)

výstup TV štábů umravňovala ochranka
dokonce si někteří stěžovali až na Policejní Prezidium, že nedostali od sloužících policajtů informace
přirovnal jsem je k hyenám...takže se tímto hyenám do Afriky omlouvám



INKRIMINOVANÉ MÍSTO
zastavují tam motorkáři
květiny a svíčky přibývají
někdo tam dal barevnou fotku a já jsem včera kolem ní naaranžoval zlatý věnec

POMNÍK
byl to spontání nápad
první peníze máme od sebe a i některých jezdců, ještě než odjeli domů
peníze přidá Hořická radnice
díky Harlejíčkovi i Harley Davidson Club
dám vědět, jak budete moci přispět i vy

místo?
nevím jakým způsobem se máme zeptat pozůstalých, kde by ho chtěli, když to u nás neznají
můj návrh byl, aby to bylo co nejblíže dění, aby diváci a fanoušci to měl k pomníku co nejblíže, aby byl co nejvíce na očích

CO DÁLE..??
D.Králové se tento víkend pojede
nevím, ale slyšel jsem, že i Branná se pojede...ale opravdu jsem to pouze slyšel
Hořice, se také pojedou
mimo jiné i jako výraz úcty a poctění památky

23

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

aha........
trochu se do nás opřela...
ale v pohodě...
nebylo co usmiřovat...
věděl jsem, že to je v pohodě
tak jsem ji s úsměvem řekl, že se pojedu do Branné něčemu "přiučit"...
dík Průšáku za zprávu

24

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

DNES MI PŘIŠEL TENTO MAIL


Ahoj Larry,
promiň,že Ti tykám,ale teď mi to tak připadne vhodné.Nevím jestli Tě ještě Maruška poznala osobně nebo ne, to už jsem se boužel nedozvěděl.V sobotu se mě ptala, který že je to ten Larry, že by ho ráda poznala a prohodila s ním pár přátelských slůvek. Mimo to mi říkala, že Ti přivezla nějaké speciální trubičky se sněhem či šlehačkou z Branné a že snad z nich budeš mít radost.Opravdu nevím jestli jste se osobně setkali nebo ne. Pokud ne, tak si myslím,že Maruška by si určitě přála aby jsi toto věděl. Drž se Larry ,já osobně stále bojuji se slzami, ale také to nějak musím překonat.

S pozdravem
Ing.Martin Kulhánek


S Marií jsem se nepotkal, protože jsem celé závody trávil na věži u mikrofonu
ale dali jsme pár slov na Foru a já slíbil, že se konečně letos do Branné chystám
a ona mi přivezla trubičky.......tak to mě dostalo


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

25

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

Larry.AMK napsal:
Hořičak Roman napsal:

V první řadě bych rád  popřál upřímnou soustrast všem pozůstalím. V drůhé řadě bych se chtěl zeptat kterej šmoula mluvil do visílaček nebot jak se v sobotu na vodojemu vybourali kluci Civínovi tak jsem žádal o sanitu a ten na věži mně řek že se to nechá dojet a pak že by tam přijela sanita,po dlouhém přesvědčování ji tam na konec poslal ale side stihli objed ještě dvě možná tři kola než tam vůbec ta sanita dojela,tak bych snad řek že, když se  řekne že je potřeba sanita nebo záchranka tak jí maj vislat ihned a né až když je skoro pozdě.

máš na vysílačce čísla kdo jaký má
tak snad víš s kým mluvíš?
komu to nahlašuješ!