1. Licenci může vystavit pouze FMS prostřednictvím příslušného SMS.
2. O licenci může zažádat jezdec seriálu PČR Mini Moto, Poháru VV SZM Mini Moto, PČR Mini GP 50, Evropa 70 a Skútr, pokud nebude startovat v zahraničí. (Pozor licence neplatí pro PČR volná 250 - 600cc a volná nad 600cc).
3. Žádost o licenci typu C se podává na standartním formuláři žádosti o licenci jezdce.
4. Pro žadatele do 12 let platí povinnost absolvovat zdravotní vyšetření na specializovaném pracovišti dle Ročenky MS 2010.
5. Cena licence typu "C" je 800 Kč (200 Kč poplatek za vystavení, 600 Kč zůstává k dispozici příslušnému SMS, které zajišťuje vyřízení licence).

6. Zájemci, kteří si zažádají o licenci typu "C" prostřednictvím SMS Hořice, uhradí částku 200 Kč a zbývající poplatek (600 Kč pro SMS) bude použit na startovné jezdce pro podnik v Pardubicích pořádaný AMK Hořice.
AMK Hořice navíc všem jezdcům do 12-ti let, kteří předloží doklad o úhradě poplatku za zdravotní vyšetření, odečte tuto částku opět ze startovného na podniku v Pardubicích. Jedná se o jezdce startující jak v Přeboru ČR, tak i v Poháru VV SZM Mini Moto.
Tato částka v celkové výši 1200 Kč by měla motivovat rodiče začínajících jezdců kategorie Junior A a Junior B, pro start v Poháru VV SZM nebo Přeboru ČR Mini Moto.

Informace o vyřízení licencí typu "C" získáte na tel.:  733 575 051 SMS Hořice, nebo e-mailu: dusan.ams@centrum.cz.

Na zasedání VV SZM 9.2.2010 byly na návrh AMK a SMS Hořice schváleny úpravy řádů pro Mini Moto 2010.
Zásadní úpravy jsou:
1. Povolen start jezdců kategorie Hobby při PČR Mini Moto
2. Schválení licencí pro kategorii Hobby Mini Moto (200 Kč)
3. Vypuštění článku "minimální počet jezdců pro udělování bodů"
4. Univerzální přihláška pro všechny podniky

Nový kalendář podniků:

10. - 11.4.   Č:Budějovice     volný závod přístupný jezdcům Hobby i licencovaným  /nezapočítává se do PČR Mini Moto

29.5.           Písek                PČR Mini Moto + Pohár VV SZM Mini Moto  / závod 1.
10. - 11.7.  Č.Budějovice      PČR Mini Moto + Pohár VV SZM Mini Moto / závod 2. sobota, závod 3. neděle
4. - 5.9.      Pardubice          PČR Mini Moto + Pohár VV SZM Mini Moto / závod 4. sobota, závod 5. neděle


Podrobnosti o organizaci seriálu PČR a Hobby Poháru Mini Moto 2010 získáte na webových stránkách pořadatelů.

3

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Výbor AMK Hořice odsouhlasil na svém zasedání doporučení vedení SMS Hořice, aby pro rok 2010 byly akceptovány přihlášky "nových" jezdců třídy volná do 600cc a nad 600cc  za předpokladu, že v roce 2009 a 2010 (před účastí v závodě Fuchs Oil 300 ZGH) absolvují minimálně dva podniky na jiném autodromu, či přírodní trati. Jedná se o bezpečnostní opatření na trend posledních let, kdy se do závodů hlásí nováčci bez jakýchkoli zkušeností a o licenci si žádají jen na závod v Hořicích. Jezdec bude muset absolvovat tréninkové jizdy a do závodu se kvalifikovat dle limitu dané tratě.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

4

(95 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

Vážení, byl bych rád aby Vaše vzájemné napadání již skončilo. Vše je možné řešit bez emocí a s respektováním názoru jiných. Pokud druhá strana argumenty nebere, má na to nárok a nebudu dál na toto téma diskutovat, protože to nemá smysl. S kolegou ze SMS Hořice jsme se dohodli a zde uvádím pro pana Pavla a další, kterým není jasné proč se výsledky anulovaly základní výtah z řádů.

Seriál JPHZM je u nás vypsán jako Přebor ČR. Je vyhodnocován tak, že teprve po skončení každého podniku lze sestavit absolutní pořadí všech startujících bez rozdílu kategorií. Podle toho pak nejlepších 15 jezdců s licencí AČR obdrží body za umístění do PČR. Kategorie, které nebyly odjety nedostaly možnost zařadit se do celkového hodnocení. A proto nelze vyhodnotit nedokončený podnik.
Toto je stručné vysvětlení. Kdo by chtěl podrobnější informace najde je na www.autoklub.cz, NSŘ příloha N025.
Myslím, že tímto vysvětlením lze tuto kapitolu dotazů uzavřít a věřím, že bude srozumitelná i pro pana Pavla a ostatní jezdce, kteří nečtou řády.

Navic vzhledem k složitosti vyhodnocování není z technických důvodů možné vyhlašovat jednotlivé kategorie okamžitě po dokončení jízdy, ale teprve až po zpracování výsledků, což vyžaduje určitý čas. Odpoledne odjeté kategorie měly být vyhlášeny na závěr podniku. Vzhledem k tomu, že slavnostní vyhlašování je spojeno s radostí, veselím a usměvy, bylo by nesprávné a neslušné, aby se krátce po velmi smutné události uskutečnilo. Proto jej pořadatelé z piety zrušili což snad všichni pochopíte. V nejbližší době po dohodě pořadatelů s vedením SMS Hořice budeme kontaktovat jezdce kategorií F,T,U,V,X,J a K, kteří se umístili ve svých kategoriích na prvních třech místech, abychom se dohodli na způsobu předání věnců a pohárů.

Myslím že k tomuto již není co dodat, snažil jsem se Vám zajistit informace na které se dotazujete a jsou v mé kompetenci umístit je na fórum. Diskutujte klidně dál, ale prosím vašte svá slova a kroťte své vášně.
"Ž"

5

(95 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

Vážený pane Karásek, o nebezpečnosti a tím náročnosti hořické tratě s Váma nebudu polemizovat, na tom se shodneme. Pokud hodláte hořický závod přesunout na pro Vás možná bezpečné tratě do Brna a Mostu, prosím zalistujte v archívu a k Vašemu zděšení zde zjistíte, že na těchto okruzích od jejich vzniku bylo více smrtelných zranění, než za celou historii hořických závodů. Nedbalost jezdce, zdravotní potíže ani jezdeckou chybu nikdo nevyloučí a může nebo nemusí mít tento faktor fatální následky na jakémkoli okruhu.
Nechápu jednu věc. Za letošní zimní sezónu na českých sjezdovkách zemřelo 8 lidí. Proč se neuvažuje o ježdění z menšího kopce, nebo o přestěchování sjezdovky či zákazu tohoto relexačního sportu. A takto bych mohl pokračovat v jiných sportech. Proč stále máte všichni snahu rozhodovat za jiné o tom co budou dělat ve svém osobním volnu. Pokud jezdci uznají, že tato trať je pro ně nebezpečná, tak se prostě do závodu nepřihlásí. Nechejte tuto volbu prosím na těch, kterých se to přímo týká. Jinak si vážím Vašeho názoru, jen jsem chtěl, aby jste se na to podíval objektivně bez předsudků a na základě podložených argumentů. A nemusíte se mnou souhlasit.

6

(95 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

Každý den projíždím fórum a raděj nebudu komentovat co se tu píše. Původně jsem chtěl objasnit některé Vaše dotazy, ale na základě posledních článků jen tolik. Fórum není oficiální stránka AMK Hořice a tak nevidím důvod, proč by zde mělo vedení AMK něco oznamovat a komentovat. Pro pana Pavla bývalého činovníka, měl by vědět, že jsou nějaké řády a Jury rozhodla na základě platných řádů. Jezdci nemohou mít výhrady, protože by v první řadě byli poškozeni někteří z nich a kdo z jezdců řády zná tak výhrady určitě nemá. Pokud na jedné straně pane Pavle píšete o demokracii slova na druhé nevytahujte kamarády právníky, opět jste jen k smíchu a rozporujete svá prohlášení. Nakonec ihned po svém příspěvku doporučím Larrymu, aby se konečně začal chovat jako administrátor a veškeré Vaše vulgární příspěvky na tomto fóru mazal tak jak to má být.
Přeji hezký den a věřte, že řešíme jiné důležitější starosti než Vaše nadávky a osočování.

7

(95 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

Na základě rozhodnutí Jury byly výsledky závodních jízd ČTT 2009 anulovány.

8

(95 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

Po včerejším deštivém závěru tréninků kdy jsme museli druhý trénink SIDE přesunout na dnešní ráno, se počasí snad konečně umoudřilo. Momentálně nad hořickou tratí svítí slunce a doufáme, že to vydrží až do konce závodů. Po slavnostním zahájení, které právě probíhá bude odstartována v 8.40 hodin první kategorie. Přestávka je plánována na 12.30 hodin, kdy bude probíhat vyhlášení prvních odjetých závodů. Odpolední závodní program začne ve 13.30 hodin a plánované ukončení je v 17.00 hodin, kdy bude opět probíhat vyhlášení nejlepších jezdců odpoledních závodních jízd. Přejeme Vám příjemné zážitky a těšíme se na Vaši návštěvu.

9

(95 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

Vážení příznivci klasických motocyklů. Za 10 minut budou zahájeny treninkové jízdy letošního 18. ročníku ČTT. Počasí se nám vydařilo a máme slunečno, 16°C a do večera by mělo být slunečné počasí. Dnešní treninkový program bude zahájena v 8:40 kategorií B,C,E. Po 20 minutách jízdě bude náusledovat 10 mint přestávka na svoz motocyklů. Další kategorie budou následovat v tomto pořadí H/F,L/V,X/T,U/J,K/R,S/W, Side- M,N,P,Y,Z. Polední přestávka bude v 13:00 do 13:30. Budeme se snažit dodržet časový plán. Těšíme se na Vaši návštěvu a přejeme příjemné zažitky

10

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Tak naposlet pro pana Pavla, koukněte co jste psal v prvních reakcích a zjistíte, že si sám odporujete ve svých vyjádřeních. Jako vedoucí střediska vím kolik nováčků si dělá licenci, aby se svezlo jen v Hořicích bez jakýchkoli zkušeností, vím kolik jezdů zde závodí a v průběhu roku již další závod nejedou tak je prosím nezařazujte po bok Martina Loichta. Na omezení nezkušených jezdců se již pracuje, ale pokud pustíme kvalifikační limit, tak plné startovní pole mít nebudete a opět se na nás snese kritika. Všichni se v amatérských podmínkách snažíme pracovat na alespoň poloprofesionální úrovni a pokud chcete za almužnu vstupného profesionální pořádání, přesuňte se do Brna tam Vás profesionálně skásnou už pod "Mostem".
Chápu, že diváci jako Pavel nedokáží posoudit to co se pro jezdce a diváky dělá v zázemí. Možná letos někdo z Vás kritizoval velkoplošnou obrazovku, ale už Vám nedochází, že Hořice jsou třetí okruh v ČR který měl kamerový systém, který usnadníl komunikaci s traťáky byť jen na části trati. Jedeme na "krabičky" ale sehnat 270 jednotek není sranda a ještě týden před závodem se uvažovalo, že klasici budou muset jet na fotobuňku. A je spousta dalších důležitějších věcí, které zde řešíme.
Jak napsal Harlejíček tato sekce má informovat a já se všem omlouvám, že v dobré víře jsem se pádnými argumenty snažil panu Pavlovi a jeho příznivcům objasnit proč některé věci děláme jak děláme.

Důležitá informace pro MP 92 startovku klasiků připravuje Libor Kamenický a bude k dispozici asi ve středu. Nebude aktualizována, bude konečná i pro tiskárnu.

Všem příznivcům Hořic přeju hezký víkend a děkujeme za super atmosféru, která musela potěšit každého příznivce tohoto sportu.

11

(133 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Výsledky závodu Fuchs Oil 300 ZGH 2009 najdete na www.miksoft.mylaps.com. V průběhu týdne budou oficiální výsledky na webu autoklubu ČR.

Dodatečně bych chtěl poděkovat všem jezdcům za bezproblémový průběh závodního víkendu, fantastickou závodní atmosféru a vynikající výsledky.

Středisko Motocyklového Sportu, Maixnerova 1613, 508 01 Hořice, E-mail: info@amkhorice.cz, www.amkhorice.cz/forum (sekce SMS - informace)
Vedoucí SMS     OCELÍK D.        tel.:  733 575 051,  E-mail: dusan.ams@centrum.cz
Zástupce SMS   KAMENICKÝ L.   tel.:  775 257 647,  E-mail: motoklasik@supermono.cz,
                                               adresa: Sídliště 724, 543 71 Hostinné (pro zaslání žádostí o licenci jezdce)

Platby lience
bezhotovostní                       číslo účtu:  216645668 / 0300   (ČSOB), uvádět příjmení a jméno jezdce pro dohledání ve výpisech

poštovní poukázkou        variabilní číslo: Příjmení a jméno jezdce

13

(149 odpovědí, posláno do ČESKÁ TOURIST TROPHY)

Že někteří jezdci nerespektují vlajkovou signalizaci (přesto, že jsou proškoleni) je smutný fakt a argumentace, že je lze vyloučit ze závodu je vám k ničemu, když dříve než to má možnost ředitelství udělat zaviní další kolizi právě proto, že předjíždí třeba na žlutou nebo bílou vlajku. Není možné pustit sanitní vozy mezi závodící jezdce, všechno má své postupy. Pokud pan Kalina měl taková zranění,jak zde uvádíte, tak je i od něj vysoce neprofesionální vzápětí v bolestech odjet závody TT a to ještě na sidekaru. Pak se nedivte, že jsou havárie. A pokud hodláte kritizovat uzavírání tratě a pozorně sledujete závody, mohli jste si všimnout i toho, že safety car trať "neuzavírá ani neotvírá". K tomu slouží jiné vozy s bílým a červeným praporem. Takže z neznalosti se tu podílíte na rozšiřování fám a nepravd.

14

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

K předešlým příspěvkům jen dodám, zamyslete se proč tomu tak je. Příklad jsou Radvanice a další závody, které nebudu s Hořicema srovnávat (rozumný pochopí proč). Zde se pustí cokoli jen aby se jelo. Když se pak v Hořicích nastaví standartní požadavky je zle. Až se na ostatních závodech budou ctít pravidla, nebude ani v Hořicích problém.
A jen malá zmínka pro pana Pavla ohledně rozhlasu. Koukněte se konečně na nabídky firem a pak kritizujte. Vám se asi 200 tisíc za dva závody zdá hodně. Mě taky, ale za 100 tisíc to firma neudělá ze dvou důvodů. 1) nezaručí kvalitu po které toužíte, 2) mi bylo zdéleno "pane za polovic to pro nás není kšeft". podotýkám, že v té avízované ceně není materiál jako nová kabeláž, 10 - 15 sloupů, které musí někdo připravit. Při dnešních cenách si každý udélá obrázek, v jakém rozpočtu se pohybujeme. Dřív za svazarmu byl rozhlas horší, nebylo totiž tolik raproduktorů jako dnes. Rozdíl je jen v tom, že si divák zvykl na jiný standart. Dnes taky nebudete koukat na film přes video, ale koupíte DVD. Ale jen pokud na něj budete mít. Jinak Vám nekvalitní obraz zas až tak vadit nebude.
Recept jak to změnit máme několik let. Rapidně zdražit vstupné, tak jak je to na jiných podobných akcích. Ale to by se panu Novákovi a dalším kritikům moc nezamlouvalo. Spousta z nich stejně naše výběrčí kouká obejít a neplatit.
"Ž"

15

(239 odpovědí, posláno do 300 ZATÁČEK GUSTAVA HAVLA)

Názory ve fóru nerad komentuju, každý má právo říct svůj názor byť se mi nemusí zamlouvat. Na přípravě hořických závodů se podílím čtvrtým rokem a každého kdo krityzuje pořadatele a lidi na trati bych rád viděl, jak by situaci řešili s plnou odpovědností kterou ředitel a jury má. Od piva se to mluví, když nebudete muset řešit případné vážné zranění jezdce a následné tahanice po policii, což jsme si loni užuli dost a určitě se do stejné situace letos ředitelství dostat nechtělo. Kdo nesouhlasí s ukončením závodů nechť si s odstupem času sedne doma a vžije se do situace organizátorů. Jestliže máte potíže na trati udržet safety car který má čtyři kola a vše hlídané elektronikou nemají podmínky na trati se závodem nic společného. Projížděl jsem trať s Gilmorem, kterého nelze považovat za nezkušeného jezdce a přestože pro něj stále bylo vše OK nakonec v ostrém kole upadl v místě na které jsem jej upozornil, že je nebezpečné. Věřím, že do poslední chvíle nikdo z nás nechtěl odpískat náročnou půlroční práci na přípravě závodů, ale podmínky byly stále horší a nic na tom nemění, že přestalo pršet. Jezdec a doprovot žije ve stresu v průbéhu závodu. Ředitel, odpovědní činovníci a dobrovolníci na trati po celou dobu akce. Až je budete příště krityzovat přijdťe si s nimi vyměnit tyto role. Já osobně si ji vyměním rád a rád zaplatím vstupné a v klidu bez nervů budu pozorovat projíždějící jezdce.
Dík všem jezdcům a doprovodům, kteří dodržují doporučení našich pořadatelů a váží si tím práce několika stovek lidí.