a je to taky o povolení uzávěry silnice
i taková "banalita" je problém
protože pokud by se zavřela trať třeba už v 5h, aby se mohlo mýt a zametat..
tak nás lidi z města roznesou kvůli tomu jak je omezujeme
totéž platí i o otevření
i tento problém byl letos jedním z kamenů na vahách
protože kdybychom odjetím závodů porušili otevření tratě, bylo by nejenom zle ale pokuta 40.000Kč
opět je další doložení toho, že málo kdo ví, co se všechno za tím skrývá
diskuze na téma počet tříd a tím i počet kol, bude věčná
sami to vidíte i tady
jedni křičí zrušte Klasiky...Klasici řvou nerušit
sloučíme Klasiky..je zle....
chcem zrušit Klasik 175cc..je zle...protože oni to jedou jako Přebor ČR
pak někdo řve zrušte 125cc a 250cc, že jich je málo...
druzí řvou nerušte to, protože to jsou jediné pravé závodní motocykly
někdo řve, zrušte mona..
monaři řvou, nerušte nás...kde jinde než v Hořicích se máme povozit
do 600 a nad 600 se přihlásí i pomalí jezdci...máme je snad vyhodit?
možná je řešení spojení dakšnů + 125cc + 250cc...tam ušetříme čas za jden závod
tím se třeba může obou velkým třídám přidat 2 kola
Klasiky spojit jako letos
a mona jet
otázka jsou warm-upy
ani zde není jasno...je řada kluků co je chtějí
jsou tací, kteří je nevyužují
a pak tu jsou Řády a ty hovoří jasně
tedy když Křovina ladí harmonogram, musí nejdříve vycházet z těchto Řádů
a když zrušíme Klasiky úplně....
napište mi někdo, kde jinde se ti kluci mají svézt, když ne zrovna v Hořicích
takže jak jsem tady již zmínil
je to vždy na velikých dohadech..na kompromisech
a NIKDY se to nebude líbit VŠEM