Re: Jaké byly 300 ZGH 2008
Po delší odmlce Vás všechny zdravím. Včera jsme se pozdě večer vrátili z Ostravy Radvanic.
Kontrolní otázka: Kdopak asi vyhrál volnou třídu do 600cc ???
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Po delší odmlce Vás všechny zdravím. Včera jsme se pozdě večer vrátili z Ostravy Radvanic.
Kontrolní otázka: Kdopak asi vyhrál volnou třídu do 600cc ???
spíš napiš něco víc
marně neco sháním
startovku
postřehy
vítěze atd atd
no Larry, co k této akci říct??? Kdo tam nebyl - neuvěří. Oficiální program neexistoval, výsledky sobotních tréninků pro posouzení časů žádné, asi 5x nám slibovali že budou a nic. Startovku jsme neviděli nikdo. Místní traťáci byli dost tragičtí, v sobotním tréninku si to hrnula proti jednonu jezdci suveréně Škoda Fabia, v nedělním závodě třídy 125cc spadl jeden jezdec (highsider) a málem pustili na trať mezi motorky sanitu, diváci šílení - přebíhající trať jak a kdy se komu zachtělo a obuv se čistila zásadně uprostřed tratě !!!!!!
Taky jsem se v noci vrátil z Ostravy. Program a startovní listina prostě nebyly. Kdybych devadesát procent jezdců neznal,tak jsem jako fotograf v řiti.
Vítězové: 125-Patrik Kolář, 125SP - Míra Sedlo , volná do 600 - Michal "INDY"Dokoupil,
Klasik 175- Eda Klimek, 250- Pavel Navrátil, 350-Martin Loicht ,nad 350-Fanda Loučka.
volná nad 600 -vítězem snad taky INDY,ale nevím to tutově.
Sidecary nejely vůbec,věnce pole tréninků putovaly do Dvora v pořadí Bednář-P.Škoda (Jaroměř ), O.Nechanický-Boháč a J.Nechanický-Šimek.
Martin Loicht kompletní sada věnců,Martin Veselý stříbro a bronz. Dušan Novosad stříbro-dodatečně gratuluju.
Taky jsem se v noci vrátil z Ostravy. Program a startovní listina prostě nebyly. Kdybych devadesát procent jezdců neznal,tak jsem jako fotograf v řiti.
Vítězové: 125-Patrik Kolář, 125SP - Míra Sedlo , volná do 600 - Michal "INDY"Dokoupil,
Klasik 175- Eda Klimek, 250- Pavel Navrátil, 350-Martin Loicht ,nad 350-Fanda Loučka.
volná nad 600 -vítězem snad taky INDY,ale nevím to tutově.
Sidecary nejely vůbec,věnce pole tréninků putovaly do Dvora v pořadí Bednář-P.Škoda (Jaroměř ), O.Nechanický-Boháč a J.Nechanický-Šimek.
Martin Loicht kompletní sada věnců,Martin Veselý stříbro a bronz. Dušan Novosad stříbro-dodatečně gratuluju.
Zdarec zdarec,su rád,že ses neutopil
Larry> Už jsem ti to dával na motorkáře...
Klasik do 350: 1)Loicht, 2)Koudelka, 3)Veselý, 4)Bělič, 5)Pavlata, 6)Panáček, 7)Mrázek,
MEZ 125: 1)Kolář, 2)Novosád, 3)Loicht,
Klasik do 250: 1)97 (Navrátil ?), 2)Loicht , 3)?,
Do 600: 1)Dokoupil, 2)Schulz, 3) Loučka, 4)Volák, 5)Josefík, 6)Jančík, 7)Jiroš,
Klasik nad 350: 1)Loučka, 2)66 (Strapina ?), 3)Volák.
Nad 600: Tušim že tam byla dohoda o tom, že "bednu" si rozeberou tři s nejlepším časem ze sobotních tréninků, ale jen z těch co nastoupili v neděli na "start", tedy 1)Dokoupil, 2)Jiroš, 3)Mašek
Vše bez záruky
Bez programu a startovky jsem byl taky v riti takže aspoň po paměti, výsledky tréninků dokonce nebyly k dispozici ještě pět minut před startem závodu.
Trať celkem slušná s asfaltem lepším než u nás, stánky bohužel jen na startu, místní pořadatelé tragičtí - jezdili si po trati na skůtru jako by se nechumelilo (bez Hořičáků by se to neodjelo ), Tonda ztratil hlas, na závěr šeredná buřina, slejvák a hromadný úprk...
Nemůžu si pomoct, ale celý mi to přišlo trošku jako hurá akce absolutně bez jakýkoliv propagace.
Já si myslím, že je dobře, že je další závod, i když je nutný mít nějakou základní úroveň a nejít pod. Ale oni se určitě kluci zlepší! Nejhorší se zaběhnout a dostat z počátečních plenek a s..ček:)
Rozhodně lepší jet třeba 7 závodů na různých okruzích jak 3x most 3x brno a panonia. Je fakt že u traťáků je to o zabezpečení bezpečnosti a tam nejde slevit. Jestli mají málo diváků v regionu jako prase, dyť je tam na kousku 3/4 milionu lidí, pak musí zlepšit propagaci a taky udělat podmínky jezdcům. Jedno v ruce s druhým, hlavně vydržet a zlepšit. No.. radit jako nechcu, ale ostravákům fandím, bo moja skvělá babina tam odsuď byla. Tož ať Ostrava jede!
"causa rozhlas 300 ZGH"
tak se našla firma na ozvučení tratě
udělali by kvalitní ozvučení..nové vedení, nové sloupy, nové ampliony
a že by nám udělali cenu...po jejím vyčíslení, jsme se udělali málem my sami
200.000,-Kč
pokud jsme vznesli dotaz co by udělali za 100.000Kč..tak by to nebylo o nic lepší než nyní
i tak 100.000Kč...jsou velký peníze pro nás
další zjištění
pokud máme diváky tak blízko tratě, jako zde..nebudou slyšet nikdy pořádně
další zjištění..lesní partie..les je prostředí uplně nejhorší na šíření zvuku
tedy tam dosáhnout kvality je obtížné
tím to neházíme ze stolu
Naposledy upravil: Larry.AMK (10.06.2008 08:44:36)
To je mazec:-( A kolik by stálo vysílání v regionálním rádiu? To je vtip, ale bylo by to jako na Manu, hezky tranzistorák s sebou a jsme spokojení všichni ;-)
Tyo,tak to je hodně drsný.Jsem tedy očekával tak do těch 100.000Kč,ale tohle je fakt palba. Jen tak pro zajímavost, tohle je 200.000 za půjčení na víkend že? Kolik tak může stát, kdyby se to mělo koupit (myslím veškerý potřebný materiál) jako majetek AMK? S touhle cenou za půjčku si to ale nedokáži představit. Zda by si to pak na sebe bylo schopné vydělat?
S tím regionálním rádiem je to dobrý nápad ale podle mě neuskutečnitelný. Je něco když v Brně na Ignis Brunensis (soutěž ohňostrojů), což je asi 7x běhen 14 dní vyhrazení vysílacího času cca 25 minut (hrají hudbu k ohňostroji) a něco jiného kdyby se měl vyhradit vysílací čas na celý víkend (komentování závodů). Podle mě to v naší republice nejde, ale to je jen můj názor. V Brně tuto akci vysílá rádio Kiss Hády.
Naposledy upravil: Denis.91 (10.06.2008 12:22:44)
Když to tu tak čtu o těch Radvanicích, tak mají všici pravdu, když jsme tam přijeli minimálně půlka trati nebyla vůbec postavená, všechno to doháněli v noci a ráno před závodama. Dokonce sme nedostali jako traťáci vůbec žádný označení, takže policisté se nás stále dokola ptali co tam děláme a tak. Celkově to byla docela katastrofa, vůbec sme nevěděli jaká kubatůra jede a spustu dalších věcí. Kdyby se tam nevezli prapory z Hořic tak nevím jak by to dopadlo, bylo jich málo a to si ještě museli schánět větve aby mohli vůbec mávat. A ještě to dohadování v neděli, při posledních dvouch kubatůrách kdy probíhala docela silná bouřka, všude tekla voda skoro proudem ale oni stejně chtěli jezdce pustit, všichni traťáci se s nima hádali, že je to nesmysl tak naštěstí od toho ustoupili. Jedním slovem "KATASTROFA"
V Ostravě jsem boužel nemohl být,protože jsem v pondělí dělal státnice,ale něco málo jsem početl na fórech. Asi to byla katastrofa co se týče organizace na trati. Jeden traťák na úsek je fakt málo. V tom depu to asi nebylo tak hrozné ,když jezdci píšou že tam chodil borec a všem vše hlásil.Opravdu nemohu posoudit když jsem tam nebyl.Boužel déšť jako u nás,ale přírodě neporučíš.Co píšou jezdci,tak trať zajímavá, ikdyž některý klasik psal že ne. Volňásci si ji chválili,obvzlášť Indi. Ale každý má svůj názor. Každopádně jsem se dočetl,že jezdci rozhodně chtějí další ročník,což je určitě pro pořadatele potěšující.Jak ale píše Larry, je asi třeba postavit vše na nějakém větším základu lidí.Bez lidí - nadšenců to nikdy nepůjde.Toť můj názor z postřehů z internetu.
Naposledy upravil: Denis.91 (10.06.2008 16:02:47)
NO, otázka dalších ročníků Radvanického okruhu je jistě k zamyšlení. Podle zaslechnutých informací nemá tento podnik žádnou podporu ze strany města.
Zajímavé také bude jak se povede kamarádům a kolegům s pořádáním obnoveného podniku "Havířovský Zlatý Kahanec" na Těrlickém okruhu (22. - 24. srpna). Web: http://www.amkterlicko.webgarden.cz/.
Podle informací investovali nemalou částku do nového povrchu. Uvidíme.
no pár postřehů z Ostravy:
stručně shnuto "mrdník na entou" (omlouvám se za tento výraz)
organizátor úplně nezvládal situaci a kdyby mu nepomohli z Těrlicka tak nevím
povolení od města dostali v úterý před závody, a to až když Richard Bílý ml. složil na město 150 000 kauci
(a to mu Vochoč = hlavní organizátor dluží z loňska 120 000)
trať se stavěla do 3 do rána v sobotu, další úpravy před tréninky a finální verze o polední pauze (a nebýt Richarda Bílého ml. tak by se vůbec nejelo, jo a taky Těrlic, které půjčili pytle na obalení trati)
v sobotu na začátku zpoždění 1 hodina - tak dlouho trvalo navážení praporků, vapexu, košťat, apod.
rozhlas nebyl - Vochoč mu loni nezaplatil
stáli jsme po jednom, aby se to vůbec dalo odjet, takže kdyby se něco stalo, tak nevím, co by se dělo - jedině mě napadá vyvěsit červenou vlajku
cedule s vyobrazením zatáček rozvážel po prvním tréninku
vždy první kolo v tréninku jsme drželi žluté prapory, aby jezdci vůbec věděli, kde mají zatáčet
sprchy v depu (jeden z nás pořadatelů trefně překřtil na protialkoholní léčebnu) stavební ploty potažené černou folií a na hadici přidělané kropice (škoda, že jsem to nevyfotil)
praporky made in Ostrava (látka dobrá, větví v lese dostatek - pak sem dám foto)
nějakým zázrakem se díky beznehodovému průběhu a zkracování tréninků sobota odjela včas (sám to nechápu)
neděle střídavý déšť a na konec průtrž horší než v Hořicích a mistr Vochoč chtěl, aby si sajdy odjeli za jeho autem dvě ukázková kola (v té bouřce jsme radši utekli, protože kolem nás létaly blesky)
velmi nemilé překvapení na konec - slíbená odměna se nekonala (Vochočovi opět jako loni nezbyly peníze)
tak jsme se nakonec museli ještě složit na benzín, protože ani cesťák nezaplatil
vyplatil jen činovníky (Malaník se hned na to vytratil, asi se bál, že bychom mu dali na držku)
dále čekala na odměnu i zdravotní služba a také časomíra
jak tento absolutní "bordel shrnout"
asi takto
mistr Vochoč by se na pořádání závodů měl vykašlat, když to není schopen zorganizovat a zafinancovat
horší úroveň závodů jsem neviděl (Branná i Nové Město mají přes své nedostatky tak o 200 až 300 % vyšší úroveň)
jak jsem slíbil, tak nyní po Ostravě se mohu kvalifikovaně vyjádřit o tom, kdo zavinil potupný konec hořických zatáček:
jednoznačně mě z toho vychází sportovní komisař Antonín Malaník, který (ano bylo špatné počasí) hlásal už před volnou třídou do 600, že závody zruší,
no a následně nechá proběhnout závody v Radvanicích (viz předchozí příspěvek), které jejich pořadatel absolutně nezvládal
No asi bych to nenapsal takhle navostro, ale v podstatě se dá souhlasit.
Jak už jsem napsal, tak organizátor považuje závody v Radvanicích za "hustou akci" a dobrodružství.
A s názorem na AM...
Prostě jak je člověk starší, tak je i opatrnější a o tom to celý bude.
Pokud nebude jinej sporťák, tak si musíme zvyknout, že bude asi ještě hůř.
Tím absolutně nevolám po změně, jen tak plácam k zamyšlení...
doporučuji kritikům organizace a pořadatelství 300 ZGH a ČTT,
přečíst slova od "dj", jak to bylo v Radvanicích
doufám Pavle Nováku, že teď si už pochopil, moje slova o tom, že chraptění rozhlasu a přezdívky pod jmény jsou opravdu blbůstka proti tomu, co zde popisuje "dj"
a to závody v Radvanicích jsou asi 1/5 obecné velikosti závodů v Hořicích
Poslyš Larry ty Radvanice byly katastrofa,ale s nimi to není možné srovnávat,Hořice jsou o něčem jiném a ty chyby co o nich psal P.Novák jdou napravit,v těch Radvanicích by to měli skončit nebo by to měl pořádat někdo jiný.
Jarda
Jardo
já vím
já jsem jenom využil názornýho příkladu
jakej je rozdíl mezi problémem chraptícího rozhlasu
a problémem malého počtu pořadatelů...nemít praporky atd
TEN JE ZÁSADNÍ
a o tom ozvučení jsem tady psal
dát 200.000Kč za ozvučení je prostě nesmysl
takže se s tím musejí naši dráťáci poprat, aby to bylo lepší
i když vím, že zase tak tragický to není,ale tímto neomlouvám
kdybychom měli takový chyby jako v Radvanicích, tak držím hubu
musím ale reagovat i na to, když si někdo stěžuje, že není teplá voda po celé dny v depu
i to jsem tady vysvětlil
vždycky se snažím ty kritický připomínky objasnit
tedy ne je hrát do autu
anebo že se čílím, když to tady pak čtu
ale vysvětluji tomu kritikovi, aby věděl všechno kolem toho
jak kolem té vody nebo elektriky, nebo kolem rozhlasu
že to prostě není jen tak lusknout prsty
anebo že o tom nevíme
anebo v horším případě, že o tom víme a sereme na to
Poslyš Larry ty Radvanice byly katastrofa,ale s nimi to není možné srovnávat,Hořice jsou o něčem jiném a ty chyby co o nich psal P.Novák jdou napravit,v těch Radvanicích by to měli skončit nebo by to měl pořádat někdo jiný.
Jarda
V Radvanicích jsem nebyl i když jsem to měl původně v plánu, předpověď počasí nebyla zrovna nejlepší a to rozhodlo. To co jsem si tady a na motorkářích.cz přečetl mě dostačuje k tomu, abych si udělal obrázek. Asi to fuck bylo hrozný, ale i přes to bych si netroufnul říct, že by to měli skončit.
Zrovna tak by všechny ty kritický slova neměl nikdo brát ani škodolibě ani jinak přehnaně. Podle mého názoru je dobře jak pro diváky tak i pro jezdce, když tady bude možnost jet ještě pár dalších závodů na přírodních okruzích. A bude to dobře i pro Zatáčky, jednak pro srovnání organizace, jednak pro další propagaci tohoto druhu závodění.
Do Radvanic a konec konců i do Hořic přeju pevný nervy a hlavně chuť poprat se s tím znovu a znovu.
Btw - už bys Larry pomalu mohl založit odkaz jenom na Radvanice, nějak se nám tady ty příspěvky množí :D:D
Naposledy upravil: wusa (11.06.2008 12:40:28)
Tyo,tak to je hodně drsný.Jsem tedy očekával tak do těch 100.000Kč,ale tohle je fakt palba. Jen tak pro zajímavost, tohle je 200.000 za půjčení na víkend že? Kolik tak může stát, kdyby se to mělo koupit (myslím veškerý potřebný materiál) jako majetek AMK? S touhle cenou za půjčku si to ale nedokáži představit. Zda by si to pak na sebe bylo schopné vydělat?
Těch 200 000 Kč za kvalitní ozvučení je nesmysl a i 100 000 kč je za ozvučení na víkend pro pořadatele příliš mnoho! Je pravda, že les tlumí zvuk,ale napadlo mě,jak se to dělalo před 20 lety,když byl rozhlas slyšet o mnoho lépe,myslím,že to tehdy ozvučoval Svazarm...? Snad byly výkonnější tlampače nebo jich bylo víc, to opravdu nevím. Kupovat novou výkonnější aparaturu, je asi mimo finanční možnosti pořadatelů. Musíme věřit,že se nějaké řešení najde a že se s tím zatím , jak psal Larry dráťáci nějak poperou. V každém případě díky,že se tomu věnuje pozornost a je tady snaha to nějak řešit!
Pavel Novák
Pavel50: Čekal jsem, že spíš dohodíš nějaký řešení než psát, že co se zjistilo je nesmysl.
Created by Ladislav Němec | Statistiky | Motoinzerce zdarma