101

Re: Tak vítám všechny

Poslouchej Tony,to jsi pořád proti mě zaujatý? Tak moc jsem toho nechtěl ani loni a nechci ani letos. To nové ozvučení trati bude dobré a doufám že jsem tomu svou kritikou přispěl,protože pochybuji, že by se s tím něco dělalo.A na závodech nechci taky nic moc jen o pár kol navíc. Vždy jsem si myslel,že se závody dělají pro diváky a nikdo z těch "sprintů" co pořádáte moc nadšený není. Já věřím, že jezdci mají na to ujet v závodním tempu 55 kilometrů a pokud né tak ať nelezou na závodní motorku a věnují se turistickým vyjížďkám. Ty možná asi nepamatuješ doby F.Šťastného kdy se jezdilo na starých "rumplech" vzduchem chlazených a těžkých, většinou po dlažbě vždy víc než 100 kilometrů? A ty úzké cesty s patníky,stromy atd. Porovnej to s dnešními tratěmi a motocykly! A ještě ti řeknu,že se nesnažím radit a věř mi,že to myslím dobře,protože mám 300 ZGH moc rád a jezdím na ně od roku 1962. Zdraví tě Pavel


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

102

Re: Tak vítám všechny

Pavel 50 napsal :
Ale co se rozčiluji,vy to prostě nechápete a navíc jsou to vaše závody tak to děláte sice blbě, ale po svém. Jenom lituji diváky,zase toho moc neuvidí a přitom by ty závody mohly být parádní jen kdyby pořadatelé trochu mysleli hlavou.....

a pak dodal :
A ještě ti řeknu,že se nesnažím radit a věř mi,že to myslím dobře,protože mám 300 ZGH moc rád a jezdím na ně od roku 1962.

Nějak tomu nerozumím.....

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

103

Re: Tak vítám všechny

pavel50 Já myslím, že si tomu nepřispěl. Co jsem slyšel tak ty lidi co to ozvučení dělali s tím sami od sebe zkončili.

104

Re: Tak vítám všechny

nejen pro pavel50

já nejsem zástancem oněch 9ti kol..a vím,že nejsem z AMK sám...ale mrkni na to ještě takhle

poslední závod, má plánovaný start v 16.25h..pokud tedy celý program bude šlapat bez zdržení...

a víš sám jak to je...dojde k pádu..bude někde olej na trati..nebo může pršet...a to jsou věci, který nabourají celý harmonogram..

pak kdy skončí tedy poslední závod?
v nejlepším případě v 17hodin..pak je vyhlášení
a pak se lidi nahrnou domů...

ale pořadatelé domů jít nemohou, protože MUSÍ ještě ten den uklidit CELOU trať...tedy všechno odvozit..složit v našem skladu...je to práce cca do 22h...
pokud se čas natáhne, musejí by makat do půlnoci..a to po vysilujících dvou dnech služby na trati...a s tím,že v pondělí musejí jít do rachoty

když zrušíme Klasiky..aby se mohly jet jiný třídy na víc kol,budou Klasici řvát

když zrušíme dakšny, aby se ušetřila jedna třída, budou řvát dakšny,že proč se ruší zrovna jejich třída

nebo se má snad zrušit třída 125cc a 250cc, aby se získal potřebný čas na delší závod?

věř mě, že to je kompromis

samozřejmě, že nadávat se bude vždycky na cokoliv

já každej rok objíždím několik, závodů a nejenom silničních
jsem tam v roli diváka a vidím věci,který mi vadí jako divákovi,nebo fanouškovi

ale nikdy bych nevlezl na nějaké forum, abych tam někoho rozjížděl za věci,který se mi zrovna nelíbily

jsou jiní borci..co se nám taky po zimním spánku probudili 

nebo jsem snad udělal před lety chybu, že jsem přišel na tato fora s informovaností?
nebylo bývalo lepší nepsat nic o ničem..tak jako to dělají ostatní pořadatelé?
a tím se vlastně vyhnout takovýmto debatám

105

Re: Tak vítám všechny

přečti si ještě jednou moje slova o tom, že to děláme už více jak 25 roků, někteří už 30 roků a že hledáme vždy to nejlepší řešení..
i to spojení tříd 125 250 a SPP..
ale i tady narazíš, protože oni by spolu jet nechtěli

a už vůbec jsem nikde nepsal, že Řády nařizují jet závod na 9kol..


Zvl.ustanovení tvoří jeden z nás, ten, kterej má pak všechno nejvíc na hrbu při průběhu závodů
my si k tomu smozřejmě řekneme vždy svoje
proběhne tvrdá výměna názorů
a pak se musí najít řešení

někdo řve zrušte dakšny
někdo řve zrušte mona
někdo řve zrušte 250
někdo řve zrušte klasiky
někdo řve zrušte dvackaře
někdo řve zrušte warm-upy

pak někdo řve..
nerušte dakšny
nerušte dvacky ani 250
neruště klasiky

ani ty warm-upy nerušte

spojte ty a ty

pak je to o propustnosti tratě
i o úctě k jezdcům, aby mohli v co největším počtu jet Hořice
proto je těch tříd tolik
protože se snažíme vyhovět všem

a když pojedeme těch 8 závodů a natáhneme je o 2kola
dostaneme se k 18hodině
dostaneme se do presu s úklidem
a pak budou někteří řvát, že se končí až tak pozdě,že to mají daleko domů a že přijedou až v noci domů

to všechno už máme za sebou

takže NEEXISTUJE jeden systém, kterej by vyhovoval všem
VŽDYCKY bude něco, co nebude někomu vyhovovat

a bavit se o tom, proč vydrží Šmudla 4 závody za neděli
a proč je jinej už v 8 kole fyzicky vydudanej, na to si odpověz sám

jezdí se 9kol
když je pařák, spousta kluků mě v cíli řekla, že toho mají plný kecky,asi by vydrželi jet další 3 kola, ano blbejch 15 kilometrů, ale už by to u někoho mohl bejt problém

když je zima tak mi v cíli ukáží zimou modré prsty
ztráta citu..spojka..přední brzda
i tohle jsou fakta

a ne že "někdo" nechce

důvody jsou opravdu 3
vyjít vstříc co největšímu počtu jezdců
bezpečnostní hledisko
ekonomické hledisko (vklady pokryjí odměny)

a pak vyhov všem
třeba víš jak...
my se s tím pereme už oněch 25 nebo 30roků

106

Re: Tak vítám všechny

Tak ano,Larry, napsal jsi mi toho dost a jistě mohu s tebou ve většině věcí souhlasit,ale nebyla by přece jen cesta spojit ty SPP se 250kama a 125kama, těch SPP je málo a ušetřil by se jeden závod a nějaká kola by se mohla přidat a třeba jedno i veteránům. Mě nejde o to se s tebou hádat nebo poučovat,nebo si s tebou rozsáhle dopisovet jako loni a rejpat do tebe nechci už vůbec, už proto,že jsem poznal že jsi hodně pracovitý člověk a že se Zatáčky jedou, je z velké části tvá zásluha! Jen těch pár kol kdyby se přidalo...... a vše bude vynikající! a díky za ten rozhlas!  Pavel

107

Re: Tak vítám všechny

To Pavel 50: A kolikpak bylo loni startujících ve spojené třídě 125 a 250, když říkáš, že je 125 SP málo? 125 a 250 (22) a 125 SP (20). Je ti to málo? Věřím, že pro každého, kdo jede závodit do Hořic, to je SVÁTEK. A kazit klukům závody,  kteří se na tenhle a někdy z finančních důvodů jediný závod těší, protože se chtějí "doma" ukázat a protože je tato třída v podstatě až na vyjímky složená z jezdců z Východních Čech, tak by nebylo myslím na místě, aby se třídy spojovaly.Je potřeba si uvědomit, že není stopětadvacítka jako stopětadvacítka, jak výkonem, váhou a to už ani nechci mluvit o 250, to je už úplně někde jinde.

108

Re: Tak vítám všechny

Mě vrtá hlavou proč klasici mají celý víkend a půl pro sebe a soudobé motorky půl víkendu. Divím se, že se neudělají v květnu jen soudobé na víc kol a v červnu klasici, tak jak jsou. Já pak na klasiky jedu jen kvůli sajdám, protože ostatní vidím v květnu.

109

Re: Tak vítám všechny

To Chleba: A kolik jich z toho počtu nastoupilo k závodu, kolik jich závod dokončilo ?
Usnadním ti hledání, odstartovalo 10 dvacek, 6 dvěpade a 16 SPP, dojelo 8 dvacek, 3 dvěpade a 13 SPP.
Závod pro 32 motorek považuju za tak akorát, aby se na pětikilometrovym okruhu ztrácelo 11 motorek dvou tříd je prostě neúnosný.
Bylo by fajn kdyby se na závody těšilo jezdců víc, ale tak to bohužel neni, takže jinou alternativu než sloučení fakt nevidim. A že pár dakšnů dostane kolo ? Dostali je i vloni a svět se nezbořil...

Take It Easy !!!

110

Re: Tak vítám všechny

Chleba - Chtěl jsem ti to zrovna napsat,vyhledal jsem si loňský program a to co píše Demon 3 je zcela přesně 10 stopětadvacítek , 6 dvěapůl a 16 Dakšnů a dojelo jich přesně tolik kolik Demon 3 tady píše. Ty jsi to bral z loňského programu, a sečetl jsi tam všechno,ale dost jich nepřijelo a vyškrtávali se. Jinak ti fandím,mě se Dakšny líbí i ty to jedeš pěkně a chápu tě, že je mnohem lepší jezdit na prvních místech v závodě kde startují motorky podobného výkonu,než jezdit v závodě sice s oddělenou klasifikací,ale mezi 125 a 250 s úplně jiným,mnohem vyšším výkonem a váhou. Je to smůla,že podle pořadatelů nemůžou závody trvat do 18oo hod. snad z důvodu úklidu po závodech jak někde psal Larry. Já bych v tom velký problém neviděl,ale pořadatelům to zřejmě nevyhovuje. Navíc je možné, že vás nakonec přijede víc než 16 jako loni a pokud by vás bylo kolem dvaceti,nebo víc tak by to šlo sloučit dost těžko se dvěmi dalšími třídami tak max. s jednou.Bývalo vás kdysi víc,je moc škoda že poslední dobou ubýváte. Ať se ti daří!!!  Pavel

111

Re: Tak vítám všechny

pavel50  Tak vem si to takhle. Kdyby závody byly do 18.00. Tak při pravděpodobným spoždění můžou klidně trvat do 19.00. Je mi jasný, že ty v úklidu tratě problém nevidíš, když ji neuklízíš. Ale když se to má uklidit hned v neděli tak je někdy problém stihnout to za světla.

112

Re: Tak vítám všechny

Pavel50: Bych Tě docela chtěla vidět, kdyby jsi po skoro týdenní přípravě trati, dvou docela vyčerpávajících dnech na trati, pak měl jít ještě uklízet, už takhle se uklízí do noci. Všichni pak musí v pondělí do práce. Stále řešíš prodloužení závodů ale ty jsi pouze a jenom divák, který se přijede na sobotu a na neděli podívat a pak prostě jenom odjede zase domů. Ale vůbec už nevidíš, jaká těžká práce za tím vším je, kolik lidí musí dřít do úmoru. Jen si tu stále na něco stěžuješ a to je dosti otravný!!

113

Re: Tak vítám všechny

Z mého pohledu by se klidně Warm-upy mohly zrušit a ušetřil by se potřebný čas.

114

Re: Tak vítám všechny

Kačule a Tomy- Já si zase snad tak neztěžuji a určitě chápu i vás pořadatele ale ten sportovní zážitek z toho snad máte taky a určitě vyváží to,že by se prostě uklízelo o půl hodiny déle nebo o hodinu. Mě třeba by to určitě nevadilo! Je to přece jen 2 x do roka. Navíc vím o čem mluvím,pořádal jsem už hodně závodů, párkrát i MS a ME a to byl značný záběr na několik měsíců  a né dnů! Kdyby šlo jen o ten úklid! Ale to neříkám proto,že vás chci naštvat,já si práce všech pořadatelů vážím, zrovna už týden připravuji mistrovství republiky a také to není legrace. A u vás právě jde o to jak píšete skoro týden připravovat tratˇa dvou dnech závodů by ta hodina o kterou by se závody jely déle, už nehrála takovou roli a ten úklid by se taky zvládnul i když o něco déle! Pavel

115

Re: Tak vítám všechny

pavel50  Tak oni to nejsou jen 2 tejdny. Těch závodů je spousta. Můžu se tak ze zvědavosti zeptat v čem ty závody pořádáš?

116

Re: Tak vítám všechny

Chleba - Naprostý souhlas,ony ty Warm-upy stejně žádný přínos nejsou,ale úřad je úřad! Že to využívá pár lidí nikoho nezajímá! Někdo je kdysi předepsal a tak se to jezdí. A času by se ušetřilo spoustu na možná dva závody a bylo by to vše vyřešené. Nebo ten úklid - Když už pár dní před závodem připravují pořadatelé trať a pak dva dny organizují závody, tak to tam snad do těch 18oo hod vydrží a nemusí nutně skončit do 17 oo hod. Ta jedna hodina nebo půlhodina by je už nezabila! Sice vím,že mě zase za tento názor nebudou mít rádi,ale z mého pohledu je to tak.  ZDRAVÍ TĚ PAVEL

117

Re: Tak vítám všechny

pavel50  Tak on tem úklid pak trvá víc než 3 hodiny. Ale souhlasím s tebou, že zrušit warm- upy by z těch navrhovanejch možností bylo asi nejlepší. Ne že by to bylo ideální ale lepší než rušit klasiky nebo něco spojovat

118

Re: Tak vítám všechny

Tomy - No jo,máš samozřejmě  pravdu, prostě to není lehké vždy je pro a proti a zrušit ty Warm-upy by byly nejlepším řešením.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

119

Re: Tak vítám všechny

Ondřej napsal:

Mě vrtá hlavou proč klasici mají celý víkend a půl pro sebe a soudobé motorky půl víkendu. Divím se, že se neudělají v květnu jen soudobé na víc kol a v červnu klasici, tak jak jsou. Já pak na klasiky jedu jen kvůli sajdám, protože ostatní vidím v květnu.

Opět Ti musím napsat: nastuduj si pravidla veteránských závodů v ČR, aby ses furt nedivil. Mezi závody Klasik při 300 ZGH a JPHZM při TT je značný rozdíl!

120

Re: Tak vítám všechny

L&B: Ty jsi extra zastánce klasiků, ale napiš mi logicky, proč má být poměr 1:3. Já vím jaký v tom je rozdíl, ale nechápu proč se nejedou ostrý a na nějakou spolehlivost v jeden víkend. Pravidla znám, i když si myslíš, že nepoznám sajdkáru od normální motorky.

121

Re: Tak vítám všechny

Ondřej  To by se jezdilo asi do úterka.

122

Re: Tak vítám všechny

Tomy: Kdepak, muselo by se to jen upravit. Ostrý závody tak nějak odděleně a na pravidelnost závody podle propustnosti tratě, protože tam se závodí s časem nikoliv se soupeři a těch závodů by nebylo tolik, jako při ČTT a hned by tam mohly jet i ostrý závody, kde by se vynechal warm-up...byly by zahřátý z pravidelnosti.
Mě to pak prostě netáhne na ČTT, protože mám klasiků dostatek při 300ZGH, kde by jsme si mohli užít déle ty soudobé stroje, na které jde drtivá většina v květnu a pak by bylo i víc fandů v červnu na klasiky. Pozor, já nejsem proti klasikům!!! Já jsem poprděnej z pana Paruse, Mrázka, Šobaňů atd., co jezdili dříve nebo kluci, co jezdí soudobé+klasiky jako Loučka, Šubr, Volák a další. Neberou mě závodníci, co jezdí klasiky, protože na nic jinýho si netroufaj a u některých motorek jsou to i předělávky, který nikdy dříve ani nezávodily.
Prostě jde jen o to, že klasici dost zasahují do víkendu, který by měl být určený pro soudobé závodní stroje a v červnu klasici. Na ČTT taky nejedou třeba Mona nebo dakšny.

123

Re: Tak vítám všechny

Ondřej  Já jsem asi natvrdlej ale nerozumím jak by sis to představoval? O zatáčkách veteráni nejezděj na pravidelnost

124

Re: Tak vítám všechny

Tomy: Vždyť ne. Jezdí ostré závody, který by se přesunuly do ČTT.

125

Re: Tak vítám všechny

Ondřej  Aha. NO to by se podle mě fakt nemohlo stihout. TT je časově náročnější než zatáčky jede se víc tříd