76

Re: VICTOR GILMORE

NO a je to rozuzlený: and winner is ..............................McGuiness.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

77

Re: VICTOR GILMORE

Sakra, mrzí mě, že jsem nemohl závody sledovat on line až do konce.

Předběžné výsledky ke stažení https://www.iomtt.com/~/media/Files/200 … %2012.ashx
John McGuinness vyhrál v letošním ročníku první závod, celkově na TT uspěl 14x stejně tak jako např. Mike Hailwood a tím se dostal na pomyslnou druhou příčku těch nejúspěšnějších pilotů.

Victor Gilmore dojel na skvělém 16. místě ! Takže třetí bronzová soška (ze čtyř startů) je doma.

Naposledy upravil: wusa (06.06.2008 15:25:00)

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

78

Re: VICTOR GILMORE

Ondřej napsal:

Našel jsem, že měl mechanickou závadu. O pádu nic, takže by vše mělo být o.k.

Guy Martin měl nějaký problém se spojkou a taky se řetězem.

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

79

Re: VICTOR GILMORE

Na těchto stránkách najdete kompletní oficiální výsledky SeniorTT https://www.iomtt.com/~/media/Files/Rep … esult.ashx

Kolo po kole celý závod https://www.iomtt.com/~/media/Files/Rep … enior.ashx

Victor Gilmore měl před letošním 101. ročníkem TT účast v celkem 17 závodech. V letošním roce startoval v 5ti závodech, takže si svoji osobní bilanci vylepšil na 22 startů na Tourist Trophy. V posledním kole závodu SeniorTT si taky vytvořil svůj osobní rekord časem 1:18,990 což představuje průměr na jedno kolo 123,481mph.

Na těchto stránkách najdete kompletní výsledkový servis, tzn. všechny tréninky a závody, z letošní TT http://www.iomtt.com/TT-2008/2008%20TT%20Results.aspx

Naposledy upravil: wusa (07.06.2008 10:30:23)

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

80

Re: VICTOR GILMORE

Gilmore bourák rozhodně je, myslím v Hořicích napoprve ukázal, že není rozhodně nějaká 3.liga. Stál za mnou v sobotu před přejímkou, dali jsme několik z mých dvaceti anglických slov...sympaťák.

81

Re: VICTOR GILMORE

Dnes se odjela "druhá" část letošní TT na okruhu v Billown, který je známý pořádáním závodů Southern100. Jezdci "malých " tříd byli letos, k jejich velké  nelibosti, přesunuti z Mountain Circuit právě do Billown.
Výsledky ultralighweight https://www.iomtt.com/~/media/Files/Rep … Race1.ashx lightweight https://www.iomtt.com/~/media/Files/Rep … Race2.ashx a třídy 600 - 1000 https://www.iomtt.com/~/media/Files/Rep … Race3.ashx

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

82

Re: VICTOR GILMORE

Jen pro upřesnění. Jezdci malých tříd nebyli letos přesunuti z Mountain Course na Bilown. Malé třídy se totiž už několik let na TT vůbec nejely a letos je to jejich návrat do programu TT, závody se ale už nevrátily na Mountain Course, ale okruh Bilown.

83

Re: VICTOR GILMORE

Nedávno jsem dostal krásný článek, který vyšel v časopise Road Racing Ireland Magazin v únoru 2002 (pozornější z vás si jistě všimli reklamy na tento časopis na Victorově motorce). Článek mi poslal Františk Feigl, kterému touto cestou ještě jednou děkuji.
Rozhovor ledacos vypovídá o životě ostrovních jezdců a jejich síle a houževnatosti.....

Zmíníte-li jméno Victora Gilmora v paddocku, někteří lidé se otočí a jdou pryč, někteří koulí očima a jiní toho nemohou říct tolik, abys věděl jak skvělý je to chlapík.

Čtyřiatřcetiletý stavitel, který nyní bydlí v Ballymoney říká :
?Je to dusivé ten přístup některých lidí k mé osobě, kteří si o mě myslí nepěkné věci, aniž by mě osobně vůbec znali. Například je tady jeden divný chlapík, který sedí doma u počítače v Belfastu a celém světu prostřednictvím internetu sděluje, že jsem noční můrou pro případné sponzory, když nechávám své motorky celou noc venku a nikdy je nevyčistím. Referuje o tom, že před pěti lety jsem musel přestěhovat své motorky z kůlny ven, když jsem potřeboval uvnitř pracovat, že na ně musel koukat, ale nikdy jsem je nenechal venku celou noc. Uznávám, že by moje motorky mohly vypadat trochu lépe, ale nemám skoro žádné peníze. V loňském roce jsem se zadlužil, abych je naladil, můj dluh byl 16.000 GBP. Pro tenhle dluh jsem na tom psychicky nebyl zrovna nejlíp a musel jsem dělat hodně přesčasů a velmi tvrdě pracovat, abych vůbec přežil, abych alespoň nějaké sehnal, abych mohl zaplatit startovné na závody. Jak pomáhají takovíhle lide nebo i jiní kritici závodům a závodníkům, když neví nic o tak těžkém životě a sedí si v klidu doma u počítače a jenom kritizují??

Naštěstí kritika Victora přinesla ovoce v podobě sponzora, který si kritiky nevšímal a zajistil půjčku pro získání dvou nových motorek pro novou sezónu. Victor říká : ?Bývalý závodník Steve Day se rozhodl ukončit svou závodní kariéru, aby se mohl plně věnovat práci a své rodině. Jeho sponzor Colin Moore, dodavatel malířského materiálu, z Isle of Man, mě kontaktoval na internetových stránkách Paula Phillipse (real road racers). Jel jsem za ním, abych se s ním seznámil a on mi nabídnul jeho dvě motorky ? exCastrol Hondu Kirka McCarthyho 600cc model 2000 se standardním motorem a novou Suzuki 1000, kterou pak po skončení sezóny vrátím zpět. Colin má velice rád závody a má mnoho skutečných přátel, kteří se právě okolo závodů pohybují a vůbec na mě netlačil. 600cc jsme upravili  a já na ní startoval ve třídě Senior Irish Road Race Championship, dále pak na North 200, UlsterGP, ve Scarborough a na TT. Velkou Suzuki jsme upravili pro Production TT International Races. V loňském roce jsem startoval na R1 na UlsterGP a standardní Suzuki byly podstatně lepší a tak jsem nabyl dojmu, že tahle motorka je lepší než ta loňská?.

Právě tady je ten velký zlom, který pro Victora Gilmora nastal pro tento rok. Motorka je vždycky skvěle vyčištěná, před závody už se nepije a je velká naděje, že se konečně dostaví tolik kýžený velký úspěch. ?Všechno je o 100% lepší než loni, ne že by tady nebyly některé drobné nedostatky, ale sezona je dlouhá a dá se na nich pracovat. Myslel jsem si, že R1 bude dobrá motorka, ale byl to šmejd a po celou sezónu to bylo horší a horší. Výkon byl někde okolo 128bph (HP na zadním kole), přitom standardní mašiny okolo byly někde na 145bph.?

Victor se taky vyjádřil dění na závodech : ?Je tady dost závistivých jezdců, kteří říkají, že jsem nebezpečný, ale je tady jeden konkrétní, který se mě pokoušel několikrát doslova sestřelit, ale jemu nikdo nic neřekl. Často se zdá být  rozhozený z toho, že stačím jeho mimořádné R1. Ano, na začátku své kariéry jsem byl trochu neukázněný nebo možná i nebezpečný, protože jsem potřeboval udělat dobré výsledky, aby si mě všimli sponzoři, ale dnes jsem stejně opatrný jako ostatní jezdci. Vždycky jsem musel jezdit velmi tvrdě, kvůli mým motorkám a očividnému nefér jednání a až podvádění okolo. Není tady jediná standardní šestistovka ve startovním poli a to je nefér vůči mě i jiným jezdcům. Často jsem byl v ohrožení, že když podám protest budu bez peněz, ale vždycky se u soupeřů kontrolovaly jiné části motoru než ty, které se měly. Z jakého důvodu asi? To mě vždycky dovede k hádkám s jezdci.
V loňském roce ve Skerries jsem musel na R1 prolomit limit, abych chytil Ryana Farquhara, Richarda Brittona a Johna Donnana, kteří mezi sebou bojovali o druhé místo. Ryan proklouznul a já zůstal vedle Richarda a Johna, ale za poslední vlásenkou byli oba asi deset metrů přede mnou. Mě se ale podařilo na šikaně, která je v prostoru startu a cíle, být asi o 15mph rychlejší než byli oni a já byl opět s nimi v Dublin Corner. Dvě kola před cílem jel Richard uvnitř pod Johnem, já z venku a protože jsem byl rychlejší, posunul jsem se tímto manévrem na druhou pozici za Adriana Archibalda, který byl daleko před námi. Richard mě opět předjel v Duke Bends, ale v další části okruhu byl skutečně pomalejší a já ho přebrzdil a zůstal před ním po celý zbytek kola.
Já vím, že se těmto jezdcům vyrovnám a můžu s nimi závodit, ale nikdy jsem neměl srovnatelnou techniku a tak jsem plný naděje a očekávání všechno změnit když si budu moci dopřát rozumné množství pneumatik, pak by nějaké významné vítězství nemělo být nedostižné. Mohl jsem svůj první závod vyhrát při svém startu do nové sezóny v Mondello Parku, ale pneumatiky odešly moc brzo. Ostatní mladí kandidáti se dostávají do podobných situací, ale tohle bude moje šestá sezóna a konečně přišla doba, abych o sobě dal vědět. Mám road racing skutečně rád, líbí se mi všechny okruhy, ale přece jenom bych mírně favorizoval Skerries.
Chystám se taky na TT. V roce 2000 se mi podařilo dokončit závod Newcomers (nováčci) na ManxGP na třetím místě. V letošním roce jsem startoval v šestistovkách Junior Manx Race       
A opravdu jsem jel dobře hned v prvním kole, ale měl jsem problém na Governors Bridge. Rychle jsem motorku zvedl, ale poškodil jsem kapotáž a traťový komisař už mě nepustil zpět na trať. Startoval jsem s číslem 38 a během prvního kola jsem musel předjet nejméně tucet jezdců. To bylo ale všechno v tomhle hrozném tréninku.?

?Letos o vánocích strávím čtyři dny na Isle of Man, abych trochu potrénoval se Steve Dayem, což je bývalý trojnásobný vítěz produkčních motocyklů. Budu šťastný, když se mi podaří dát letos kolo ve své třídě někde okolo 116/117mph.?

Další plány? ?O velikonocích pojedu dva závody na motodromu, ale na celou sezónu se vrátím zpátky na přírodní okruhy, protože závody na motodromech jsou hodně drahé, kdybych chtěl pomýšlet na nejvyšší stupínky. A taky v neposlední řadě si na přírodním okruhu užiji víc legrace s ostatními jezdci, například s Trevorem Ritchiem nebo Seamusem Greenem.?

Victor Gilmore na závěr dodává : ?Jak jsem říkal dříve, jsem velmi šťastný, že jsem zpátky s nadějí a podporou, speciálně od Colina Moora a Johna Bella, chci aby viděli nového Victora Gilmora v čele, jak sbírá tolik potřebné šeky za vítězství.?


Leslie Moore
Road Racin Ireland Magazin
February/March 2002

Naposledy upravil: wusa (12.06.2008 20:45:47)

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

84

Re: VICTOR GILMORE

Zítra Victor bude trénovat na závod Bush road race ve třídě 125cc. Závod se jede v sobotu, výsledky přinesu později.

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

85

Re: VICTOR GILMORE

Horká novinka z BUSH ROAD RACE. Victor Gilmore nestartoval ve 125cc, jak bylo avizováno včera. Dnes bylo několik závodů pro déšť zrušených, ale třída OPEN1000 se naštěstí stihnula odjed před deštěm a tady jsou výsledky :
1. Farquhar
2. Burrows
3. Cranston
4. GILMORE
5. Ferguson
6. Brady

Jenom malý dovětek. Victor Gilmore startoval v této třídě (1000cc) na své R6, tedy 600cc.....

Naposledy upravil: wusa (21.06.2008 21:49:54)

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

86

Re: VICTOR GILMORE

BUSH ROAD RACE

125cc                                   201/400 SUPPORT.              SENIOR OPEN
1. Neil                                  1. Howarth                          1. Farquhar
2. Moore                               2. Russel                            2. Burrows
3. Young                               3. Boylan                           3. Cranston
4. Wilson                              4. Clarke                            4. GILMORE
5. Hughes                             5. Croft                              5. Ferguson
6. Sam Dunlop                      6. Byrnes                           6. Brady

250/350 CLASSICS               JUNIOR 250/400                 401/750 SUPPORT.
1.McFarland                          1. Farquhar                         1. Haworth
2. Brew                                2. Morgan                           2. Howard
3. Manley                             3. Neil                                3. Farell
4. Stewart                            4. Davidson
5. Lyle                                 5. Burrows
6. Hogg                                6. Lintin

http://img151.imageshack.us/img151/3429/p5110010dg9.jpghttp://img66.imageshack.us/img66/8885/p5110011cp8.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/4666/p5110012nn3.jpghttp://img151.imageshack.us/img151/6048/p5110015ez1.jpg

Naposledy upravil: wusa (24.06.2008 19:32:51)

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

87

Re: VICTOR GILMORE

Victor se dnes kvalifikoval do ATHEA ROAD RACE ve třídě OPEN na 5 místě. Výsledky budou zítra.

Příští týden se konečně dostanu do země přírodním okruhům a závodům na nich zaslíbené. Ve čtvrtek odlétám do Irska, abych tady mohl strávit pár dnů se svými kamarády ze Severního Irska, které jsem měl tu čest letos přivítat v Hořicích . V plánu máme výlety na motorkách a jako třešničku na dortu závod ve Skerries v Irské republice. To je jeden z oblíbených Victorových okruhů. Už se moc těším, taky i proto, že chci porovnat úroveň takovýchto závodů s naším rodinným střibrem. V plánu mám samozřejmě propagaci 300 ZGH s cílem nějaké další střelce dostat příští rok do Hořic. V současné době už jsem v kontaktu se dalšími čtyřmi jezdci, Victora už dnes beru jako samozřejmost, protože jak mi napsal - příští rok bude podium. Victor je velký sympaťák, který na to má.
Nechci ale předbíhat, všechna jednání jsou teprve na začátku. Když všechno vyjde, přivítáme v Hořicích skutečnou hvězdu, možná i víc než jednu!

Naposledy upravil: wusa (28.06.2008 21:54:53)

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

88

Re: VICTOR GILMORE

To wusa : Tak hodně krásných zážitků , pokud možno hezké počasí tongue  a držím palce ať nalákáš co nejvíc těch "ostrovních střelců" , Good Luck !!

89

Re: VICTOR GILMORE

To wusa: Když jsem na letošním NW200 mluvil s Williamem Dunlopen (no.. mluvil..., z mé strany šlo spíše o snahu domluvit se rukama-nohama) tak zmínil, že ví že v ten samý termín jede Victor Gilmore závody v České republice, jen vyslovit pořádně "Hořice" bylo nad jeho síly...
Tak ať se ti to v Irsku vydaří!

90

Re: VICTOR GILMORE

ATHEA ROAD RACE (3,300 mile)

125cc                                             201cc - 1010cc                                  GRAND FINAL 201cc - 1010cc             401cc - 750cc
1 52 Wayne KIRWAN                       1 77 Ryan FARQUHAR                         1 77 Ryan FARQUHAR                        1 36 Andrew FARRELL 
2 30 Graham WILSON                     2 24 Keith AMOR                                 2 24 Keith AMOR                               2 75 Damien HOWARD 
3 3 Michael DUNLOP                        3 87 Michael WELDON                         3 6 William DUNLOP                           3 32 Myles BYRNE   
4 43 Keith COSTELLO                      4 70 Victor GILMORE                           4 61 John WALSH                              4 101 Michael RUSSELL   
5 33 Samuel DUNLOP                      5 61 John WALSH                               5 87 Michael WELDON                         5 62 Alan O'DWYER 
6 7 Jeff SHAW                                6 16 John BURROWS                           6 115 Roger MAHER                           6 99 David YEOMANS     
7 76 Andrew NEILL                         7 6 William DUNLOP                            7 10 Ivan LINTIN                               7 110 Jules CROFT   
8 113 Carolynn SELLS                    8 115 Roger MAHER                            8 23 Andrew BRADY                           8 72 MichaelGILLAN                   
9 88 Mark YOUNG                          9 111 Damien MULLEADY                     9 111 Damien MULLEADY                   9 29 Alisitair HAWORTH   
10 154 Martin MURPHY                   10 10 Ivan LINTIN                               10 2 Emlyn HUGHES                          10 51 Darwyn YOUNG 
11 50 Mick CHATTERTON                11 9 Wayne KIRWAN                           11 Andrew NEILL                               11 86 Caoith LAWLESS   
12 34 Sean LEONARD                     12 23 Andrew BRADY                          12 47 Mickey FITZPATRICK                12 13 Paul MAGUIRE   
13 57 Phelim LUNNY                       13 82 Derek SHIELS                            13 123 Declan O'MEARA                    13 15 Timmy TURTLE   
14 17 Reg RICHARDSON                14 52 Andrew BROWN                          14 52 Andrew BROWN                      14 92 Noel CARROLL 
                                                    15 20 David LUMSDEN                         15 9 Wayne KIRWAN   
                                                    16 113 Carolynn SELLS                       16 20 David LUMSDEN   
                                                    17 43 Keith COSTELLO                        17 43 Keith COSTELLO
                                                    18 39 James REDPATH                        18 113 Carolynn SELLS
                                                                                                             DNF  Victor GILMORE (porucha řazení)


600cc championship
1 24 Keith AMOR   
2 6 William DUNLOP 
3 3 Michael DUNLOP   
4 70 Victor GILMORE   
5 16 John BURROWS   
6 61 John WALSH   
7 115 Roger MAHER   
8 87 Michael WELDON 
9 9 Wayne KIRWAN   
10 82 Derek SHEILS   
11 2 Emlyn HUGHES   
12 4 Barry DAVIDSON 
13 111 Damien MULLEADY
14 39 James REDPATH   
15 76 Andrew NEILL   
16 20 David LUMSDEN   
17 123 Declan O'MEARA   
18 52 Andrew BROWN   
19 43 Keith COSTELLO 
20 113 Carolynn SELLS   

Až se vrátím, tak podám report, jaký že to bylo. Snad se povedou i nějaký fotky. Když bude čas, tak se možná i přihlásím z Irska, abyste to měli pěkně z čerstva.

Naposledy upravil: wusa (01.07.2008 13:36:14)

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

91

Re: VICTOR GILMORE

Včera navečer jsem se vrátil z Irska a ještě jsem plný fantastických zážitků. Kdo máte aspoň trochu rád přírodní okruhy, vřele doporučuji nějaký road race made in Ireland (nebo made in Northern Ireland) vidět na vlastní oči.

Je to fantastické a těžko posatelné, mám spousty fotografií (více než 300ks ze samotných závodů), mám video, ale nic z toho nevyzní jako přímý kontakt. To se jenom těžko dá popsat.

Organizace závodů je diametrálně odlišná od Hořických Zatáček. Zprvu to vypadalo trochu jako chaos, ale asi to mají zaběhané a vyzkoušené a všechno probíhalo bez sebemenší chybičky.

Pár postřehů, které by bylo pěkné vidět třeba i v Hořicích:
- příjezd závodníků na trať (ať do zaváděcího nebo zahřívacího kola) je vždycky za asistence marshalla na motorce, který celé pole vede za sebou, to je signál pro traťové komisaře, aby zapískali na své píšťalky a začali vyhánět lidi z trati (přesun z místa na místo je zásadně po trati, ono to jinudy ani nejde). "Vyhánění" se ale odehrává oboustraně slušně, bez nadávání a s úsměvem.
- pole startujících je rozdělené do tří skupin, které startují asi s 10ti sekundovými intervaly mezi sebou (každá skupina čítala asi 12 jezdců, skupina je vytvořena na základě tréninkových časů - takže jsou seřazení sestupně)
- po startu třetí skupiny vyráží na trať flying doctors, což jsou skuteční doktoři na motorkách (firebladeRR, RSV Mille atp.). Hoši jsou speciálně označeni, mají oranžové brašničky, ve kterých mají potřebné náčiní pro první pomoc. Jedou takovou střelbu, že by klidně mohli jet závod (slider na silnici, či jízda po zadním na skocích jsou naprosto normálním jevem). Viděl jsem třeba pád jednoho z klasiků (naštěstí vše v pohodě), než stačil chlapík vstát ze silnice (a to nebylo v prvním kole), byli u něj čtyři flying doctors (tihle doktoři na motorkách jsopu vidění pouze a jenom na závodech v Irsku a v severním Irsku). Neuvěřitelné!
- při pádu jde vždycky červená vlajka, jezdci okamžitě zastavují v nějakém bezpečnějším místě (křižovatka atp.) a dělají prostor flying doctors a případně dalším záchranářům, když je havarovaná motka naložena do sběrného vozu, teprve pak dojedou do prostoru startu

Vlastní trať - to je prostě pecka! Okruh ve Skerries měří 2,9 míle, je hooooodně rychlý, ale asi jeden kilometr tratě je silnice široká 3m (fakt jsem to krokoval). A to je v takovém místě, kde je mírné klesání s muldou, na které se na pětku na plný plyn jezdilo tak asi 50m po zadním s dopadem 20cm od krajnice, někteří jezdili i po hlíně. Jinak jsou tu tady k vidění i tři hodně pomalé zatáčky, na kterých se dalo předjíždět na brzdy. Asi nejvíc mě učarovalo místo zvané Dukes Bend, což byla série mírných protahováků, které se jezdily na pětku a šestku full gas. To by nebylo tak hrozné, ale každá z těch čtyř zatáček se jezdila stylem - rameno nebo hlava na zeď!!! Jinak to nejde prostě projet (trochu to připomínalo MacauGP ale bez svodidel). Divácké prostory byly všude, jenom na několika málo místech byla cedule, že se jedná o zakázaný prostor, ale nebylo jasné odkud pokud, takže to bylo na domluvě s traťákem nebo na vlastní odvaze. Trať má pouze tři únikové prostory (což jsou shodou okolností křižovatky), jinak je po celém obvodě lemována kamenými zdmi s porostem trávy nebo živého plotu. Na těch zídkách můžeš buď sedět, nebo ležet, jak je libo. No a frajeři kolem tebe lítají 250km/h a když natáhneš nohu dopředu, tak ti ji urazej.
Točil jse třeba video právě v Dukes Bend, trochu jsem natáhl ruku dopředu a při každém průjezdu jsem čekal, kdo mě ji ustřelí. Když jsem pak v depu kecal s Victorem Gilmorem a říkal mu, že jsou cvoci, tak se jenom smál. Stejnou reakci jsem dostával i od diváků. Mimochodem těch bylo na závodech asi 10 nebo 15 tisíc a skoro všichni na motorkách.

Depo vypadá podobně jako ta dvě Hořická, která už nejsou přímo v campingu. Prostě louka, na ní stany a karavany. Závody skvělé, k vidění byli takové hvězdy jako Michael a William Dunlopové (synové nedávno zahynulého Roberta Dunlopa), Samuel Dunlop (bratranec), Adriam McFarland, Ivan Lintin, Adrian Archibald, Keith Amor, Ryan Farquhar, Gary Johnson, Michael Weldon a sposty dalších.

Jak jsem sliboval, v pátek večer po tréninku (trénuje se v pátek od 15:00 do 21:30, závody jsou zásadně v sobotu) jsem obešel depo s cílem představit 300 Zatáček i ostatním jezdcům, pozvat je na příští zatáčky a dát jim pár suvenýrů ze Zatáček (díky Železníku) a vlastní DVD z roku 2006 a 2007.
Už ve Skerries mi svoji účast přislíbili třeba Paul Maguire (250cc a 600cc, mimo jiné to byl kámoš Joey Dunlopa, se kterým občas vyrážel na závody do Evropy), Darwyn Young (600cc), ten byl tak nadšený, že se ptal, jestli by mohl s sebou vzít i pár dalších závodníků), Victora Gilmora beru jako samozřejmost, což mi sám ostatně i potvrdil (prý přijede vyhrát), mluvil jsem i s jeho hlavním sponzorem Trevorem Lindseyem, který se do Hořic už moc těší. Dalšími byli Barry Davidson (250cc a 600cc obě po Ryanu Farquharovi), který říkal, že když pojede nějaká větší skupina, že pojede taky a Adrian Coleman (125cc).
Největší pecky mám ale nakonec.
Mluvil jsem s Jimem Dunlopem, třetím z bratrů Dunlopových a otcem Samuela, jednoho ze tří pokračovatelů slavného rodu. Byl nadšený a říkal mi, že když Zatáčky nedáme do stejného termínu jako je NorthWest200 nebo jako je týden tréninků TT, že by se v Hořicích mohli objevit. Dalším byl Adrian McFarland, kterého jsem vyrušil od steaku. Tak dlouho se vyptával, až mu vystydnul. Závěr byl ale jako z říše snů - McFaralnd má velký zájem Hořice příští rok jet (on už to sondoval letos), protože NW nejezdí (startovné tam činí 2000GBP). No a jako třešničku na dortu jsem si dal Ryana Farquhara. S Ryanem jsem mluvil asi 10 minut a vyptával se na všechno možné opravdu s velikánským zájmem. Na konec rozhovoru mi řekl - když nebudete mít stejný termín jako NW nebo TT, za rok mě máte v Hořicích!!!!

Naposledy upravil: wusa (08.07.2008 19:42:45)

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

92

Re: VICTOR GILMORE

Wusa, fakt super report!!!!!!  Dík. A jsem rád, že se ti to vydařilo. Já tam byl taky vždycky nadšenej. Držím palce ať se někdo do Hořic ujme.

93

Re: VICTOR GILMORE

Wusa: moc Tě zdravím a vítám zpět doma. Připravil jsi pro nás všechny moc hřejivé a fajn čtení. Zážitky Ti tiše závidím ... A odvedl jsi výtečnou práci !!!  DÍK

Ingredients of Motorcycle: Truth...Tradition...Rebellion...Blood...Sweat...Tears.

94

Re: VICTOR GILMORE

Vicotr was 7th in Southern 100 600ssp race tonight smile

OCX Real Road Racing Fanatics

95

Re: VICTOR GILMORE

Díky kluci.
Tady je pár obrázků fárů, o kterých byla řeč. Jenom velká škoda, že nemůžete slyšet ten zvuk.....

http://img91.imageshack.us/img91/3961/skerries2008072br0.jpg
Ryan Farquhar
http://img225.imageshack.us/img225/6094/skerries2008077pi7.jpg
Adrain McFarland (7)
http://img91.imageshack.us/img91/349/skerries2008074fy6.jpg
John Burrows (16)
http://img112.imageshack.us/img112/9273/skerries2008082ge3.jpg
Samuel Dunlop
http://img225.imageshack.us/img225/6749/skerries2008117ly7.jpg
Ryan Farquhar a Keith Amor
http://img112.imageshack.us/img112/6169/skerries2008123yp5.jpg
Adrian Archibald (13)
http://img225.imageshack.us/img225/9967/skerries2008129ih7.jpg
John Walsh, Adrian Archibald, Victor Gilmore, Gary Johnson
http://img91.imageshack.us/img91/1838/skerries2008160dl7.jpg
http://img112.imageshack.us/img112/390/skerries2008183jp7.jpg
zatáčky v Dukes Band
http://img91.imageshack.us/img91/8984/skerries2008210nl2.jpg
Darwyn Young
http://img112.imageshack.us/img112/7384/skerries2008221eu4.jpg
Adrian McFarland
http://img225.imageshack.us/img225/8905/skerries2008269cu5.jpg
FLYING DOCTORS

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

96

Re: VICTOR GILMORE

Skerries výsledky
Class: 125GP

1 3 Michael DUNLOP   7 12:59.479  1:49.642 2 95.876   - 
2 30 Graham WILSON  7 13:05.017 5.538 1:50.881 3 94.804  - 
3 33 Samuel DUNLOP  7 13:16.499 17.020 1:52.483 7 93.454  - 
4 7 Jeff SHAW  7 13:16.979 17.500 1:52.558 6 93.392  - 
5 86 Nigel MOORE   7 13:17.157 17.678 1:51.956 6 93.894   - 
6 88 Mark YOUNG   7 13:17.516 18.037 1:52.317 2 93.592   - 
7 17 Ciaran DONNELLY   7 13:31.633 32.154 1:53.981 7 92.226   - 
8 13 Seamus ELLIOTT   7 13:32.907 33.428 1:54.403 6 91.886   - 
9 2 Emlyn HUGHES   7 13:42.610 43.131 1:55.687 4 90.866   - 
10 50 Mick CHATTERTON   7 14:28.303 1:28.824 2:01.862 5 86.262   - 
11 34 Sean LEONARD  7 14:32.370 1:32.891 2:01.512 7 86.510  - 
12 60 Ronnie SCOTT  7 14:35.692 1:36.213 2:01.750 6 86.341  -

201cc - 1010cc
1 77 Ryan FARQUHAR   8 13:18.522  1:38.275 7 106.965   - 
2 24 Keith AMOR   8 13:25.283 6.761 1:38.800 6 106.397   - 
3 61 John WALSH   8 13:31.361 12.839 1:39.940 7 105.183   - 
4 70 Victor GILMORE   8 13:31.499 12.977 1:39.729 8 105.406   - 
5 13 Adrian ARCHIBALD   8 13:32.450 13.928 1:39.800 3 105.331   - 
6 69 Gary JOHNSON   8 13:39.235 20.713 1:39.808 6 105.322   - 
7 6 William DUNLOP  8 13:43.483 24.961 1:41.032 3 104.046  - 
8 87 Michael WELDON  8 13:46.647 28.125 1:41.791 4 103.270  - 
9 3 Michael DUNLOP   8 13:51.126 32.604 1:40.698 7 104.391   - 
10 16 John BURROWS  8 13:54.768 36.246 1:42.249 7 102.808  - 
11 111 Damien MULLEADY  8 14:01.638 43.116 1:43.583 2 101.484  - 
12 65 Michael SWEENEY   8 14:01.928 43.406 1:43.406 3 101.658   - 
13 93 Paul CRANSTON  8 14:02.445 43.923 1:43.756 2 101.315  - 
14 115 Roger MAHER   8 14:03.418 44.896 1:43.614 3 101.453   - 
15 82 Derek SHIELS   8 14:05.759 47.237 1:43.833 6 101.239   - 
16 10 Ivan LINTIN   8 14:07.243 48.721 1:43.872 7 101.201   - 
17 30 Wayne KENNEDY  8 14:08.833 50.311 1:43.529 8 101.537  - 
18 7 Adrian McFARLAND   8 14:09.368 50.846 1:43.599 8 101.468   - 
19 76 Andrew NEILL   8 14:10.976 52.454 1:43.418 7 101.646   - 
20 2 Emlyn HUGHES   8 14:19.010 1:00.488 1:45.597 3 99.548   - 
21 64 Stephen McKNIGHT   8 14:24.497 1:05.975 1:45.189 2 99.934   - 
22 27 James McCANN   8 14:26.444 1:07.922 1:46.532 5 98.675   - 
23 21 Alan CONNOR   7 12:48.521 1 Lap 1:47.916 5 97.409   -

201cc - 400cc 
1 75 Damien HOWARD   7 13:10.317  1:50.677 7 94.979   - 
2 29 Alistair HAWORTH   7 13:26.284 15.967 1:50.419 5 95.201   - 
3 32 Myles BYRNE  7 13:31.043 20.726 1:53.095 7 92.948  - 
4 36 Andrew FARRELL  7 13:31.231 20.914 1:52.847 4 93.153  - 
5 101 Michael RUSSELL   7 13:36.025 25.708 1:54.532 5 91.782   - 
6 99 David YEOMANS   7 13:40.858 30.541 1:53.854 6 92.329   - 
7 110 Jules CROFT  7 13:43.848 33.531 1:56.164 4 90.493  - 
8 54 Wayne BOYLAN   7 13:44.797 34.480 1:52.112 5 93.763   - 
9 23 Niall NUGENT   7 13:45.612 35.295 1:56.690 5 90.085   - 
10 34 Sean LEONARD   7 13:48.501 38.184 1:55.143 6 91.295   - 
11 77 Mark SHIELDS  7 13:48.983 38.666 1:56.388 5 90.319  - 
12 13 Paul MAGUIRE   7 13:49.169 38.852 1:56.162 6 90.494   - 
13 17 Gerard DANIEL   7 13:50.828 40.511 1:56.420 7 90.294   - 
14 40 Peter O'FLAHERTY   7 14:11.572 1:01.255 1:59.280 6 88.129   - 
15 52 Andy O'BRIEN  7 14:16.257 1:05.940 2:00.707 6 87.087  - 
16 35 Colin McWHIRTER   7 14:27.860 1:17.543 2:01.087 6 86.814   - 
17 25 Nigel HOWARD   7 14:27.889 1:17.572 2:00.829 7 86.999   - 
18 30 Arron HATCH  6 12:54.817 1 Lap 2:02.044 3 86.133  - 
19 85 Davy CLARKE  6 13:14.228 19.411 2:09.379 6 81.250  -

401cc - 750cc
1 75 Damien HOWARD   5 8:55.912  1:44.354 5 100.734   - 
2 36 Andrew FARRELL  5 8:58.599 2.687 1:46.438 5 98.762  - 
3 32 Myles BYRNE   5 9:01.331 5.419 1:46.033 5 99.139   - 
4 101 Michael RUSSELL   5 9:10.938 15.026 1:46.960 5 98.280   - 
5 62 Alan O'DWYER  5 9:12.092 16.180 1:48.230 5 97.126  - 
6 99 David YEOMANS   5 9:12.360 16.448 1:47.192 5 98.067   - 
7 72 Michael GILLAN  5 9:13.235 17.323 1:48.555 5 96.836  - 
8 110 Jules CROFT  5 9:20.674 24.762 1:49.633 4 95.884  - 
9 51 Darwyn YOUNG  5 9:20.736 24.824 1:49.712 4 95.814  - 
10 217 Mark McCULLOUGH  5 9:21.230 25.318 1:49.739 4 95.791  - 
11 86 Caoith LAWLESS  5 9:21.451 25.539 1:49.723 4 95.805  - 
12 153 Stephen LARKIN  5 9:21.758 25.846 1:48.969 3 96.468  - 
13 162 Steve McDONALD  5 9:32.176 36.264 1:51.194 4 94.537  - 
14 103 Reuben McPHEE   5 9:38.760 42.848 1:52.454 5 93.478   - 
15 117 Gary MILLER   5 9:39.233 43.321 1:51.877 5 93.960   - 
16 30 Aaron HATCH  5 9:43.199 47.287 1:52.637 4 93.326  - 
17 163 Matthew TURNER   5 9:43.689 47.777 1:53.978 3 92.228   - 
18 11 John CAHILL   5 9:44.040 48.128 1:54.081 2 92.145   - 
19 92 Noel CARROLL   5 9:44.525 48.613 1:53.096 5 92.948   - 
20 23 Niall NUGENT   5 9:49.030 53.118 1:55.413 5 91.082   - 
21 79 Vincent BRENNAN  5 9:53.242 57.330 1:53.771 2 92.396  - 
22 63 John DUNNE  5 10:10.389 1:14.477 1:58.314 5 88.848  -

600cc Supersport1
1 77 Ryan FARQUHAR   8 13:16.932  1:38.063 8 107.196   - 
2 6 William DUNLOP  8 13:18.524 1.592 1:38.622 6 106.589  - 
3 69 Gary JOHNSON   8 13:19.812 2.880 1:39.003 6 106.179   - 
4 24 Keith AMOR   8 13:20.633 3.701 1:38.609 6 106.603   - 
5 3 Michael DUNLOP   8 13:27.006 10.074 1:39.538 4 105.608   - 
6 70 Victor GILMORE   8 13:37.719 20.787 1:40.299 4 104.807   - 
7 87 Michael WELDON  8 13:48.084 31.152 1:42.324 3 102.732  - 
8 7 Adrian McFARLAND   8 13:49.056 32.124 1:41.329 7 103.741   - 
9 65 Michael SWEENEY   8 13:49.202 32.270 1:42.219 7 102.838   - 
10 71 Davy MORGAN  8 13:49.508 32.576 1:41.066 7 104.011  - 
11 61 John WALSH   8 13:49.817 32.885 1:41.694 7 103.369   - 
12 9 Wayne KIRWAN   8 13:50.611 33.679 1:42.303 3 102.754   - 
13 13 Adrian ARCHIBALD   8 13:51.031 34.099 1:42.431 3 102.625   - 
14 64 Stephen McKNIGHT   8 13:58.371 41.439 1:43.093 3 101.966   - 
15 30 Wayne KENNEDY  8 14:00.032 43.100 1:43.554 2 101.512  - 
16 115 Roger MAHER   8 14:03.098 46.166 1:43.420 6 101.644   - 
17 93 Paul CRANSTON  8 14:08.722 51.790 1:44.699 2 100.402  - 
18 29 Ryan McCAY   8 14:12.534 55.602 1:44.726 7 100.376   - 
19 82 Derek SHEILS   8 14:13.123 56.191 1:44.672 7 100.428   - 
20 2 Emlyn HUGHES   8 14:14.022 57.090 1:44.600 7 100.497   - 
21 110 Tim MAHER  8 14:15.257 58.325 1:44.681 8 100.419  -

250cc
1 6 William DUNLOP   7 11:59.501  1:40.519 6 104.577   - 
2 3 Michael DUNLOP   7 12:00.669 1.168 1:41.058 6 104.019   - 
3 77 Ryan FARQUHAR   7 12:04.767 5.266 1:41.207 5 103.866   - 
4 76 Andrew NEILL   7 12:12.847 13.346 1:43.178 5 101.882   - 
5 71 Davy MORGAN  7 12:19.941 20.440 1:43.546 2 101.520  - 
6 10 Ivan LINTIN   7 12:35.614 36.113 1:45.891 6 99.272   - 
7 16 John BURROWS   7 12:37.235 37.734 1:46.290 6 98.899   - 
8 7 Adrian McFARLAND   7 12:38.158 38.657 1:46.879 7 98.354   - 
9 4 Barry DAVIDSON  7 12:46.062 46.561 1:46.132 6 99.046  - 
10 2 Emlyn HUGHES   7 12:46.618 47.117 1:47.874 3 97.447   - 
11 33 Samuel DUNLOP  7 12:56.151 56.650 1:48.464 7 96.917  - 
12 173 John ELLA  7 12:56.201 56.700 1:47.211 7 98.050  - 
13 99 Michael SWEENEY   7 12:56.252 56.751 1:46.340 3 98.853   - 
14 57 Ian MORRELL  7 13:18.597 1:19.096 1:52.203 3 93.687  - 
15 66 Ed MANLY jr   7 13:18.734 1:19.233 1:50.744 7 94.922   - 
16 37 Stephen O'BRIEN  7 13:21.322 1:21.821 1:51.665 7 94.139  - 
17 43 Brian SPOONER   6 11:36.270 1 Lap 1:53.386 5 92.710   - 
18 49 William COWDEN   6 11:40.606 4.336 1:53.950 5 92.251   - 
19 17 Dave HEDISON   6 11:47.181 10.911 1:55.038 6 91.379   -


A jenom pro zajímavost a pro porovnání nejlepší čas v závodu OPEN (201cc - 1010cc)zajel v 7.kole časem 1:38.275 průměrnou rychlostí  106.965mph Ryan FARQUHAR ....

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

97

Re: VICTOR GILMORE

Už to tady ohlásil SwideRR, takže dnešní výsledek závodu SBK na Southern100 (jezdí se taky na Manu, ale trochu jinde - v Billown)

1. Guy Martin
2. Ryan Farquhar
3. Ian Lougher
4. Steve Connor
5. Michael Dunlop
6. Steve Parret
7. VICTOR GILMORE

Supersporty vyhrál Adrian McFarland

Jezdím tak rychle, jak rychle lítá můj anděl strážný cool
SUZUKI GSX-R 750 K7

98

Re: VICTOR GILMORE

Taky jsem si Wusíku (jak by řekla Lulu) pěkně početl. Odvedl jsi v Irsku kus práce.Jestli se někdo s těhle borců odhodlá jet za rok do Hořic,tak to bude pecka!!!

99

Re: VICTOR GILMORE

no dobrý bratře
doufám podáš i ústní report
dík i ode mne za propagaci 300 ZGH
jako odměna pro teba byl zážitek, kterej máš

100

Re: VICTOR GILMORE

To wusa : Parádní počteníčko , "děsivé" foto tongue , kéž by vyšlo nějaké to lákání jezdců , bylo to perfektní zpestření .....dík!!