Jít do obsahu fóra

Automoto Klub v AČR Hořice

Diskusní fórum AMK Hořice

Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.


Odpovědět

Odpovědět

Vytvořit a poslat váš nový příspěvek

Můžete použít: BBCode Obrázky Smajlíky

Pole označena slovem (Povinné) musí být před odesláním formuláře vyplněny.

Povinné informace pro hosty




Požadované informace
Volby

Prohlédnout téma (nejnovější)

134

Výbor AMK Hořice odsouhlasil na svém zasedání doporučení vedení SMS Hořice, aby pro rok 2010 byly akceptovány přihlášky "nových" jezdců třídy volná do 600cc a nad 600cc  za předpokladu, že v roce 2009 a 2010 (před účastí v závodě Fuchs Oil 300 ZGH) absolvují minimálně dva podniky na jiném autodromu, či přírodní trati. Jedná se o bezpečnostní opatření na trend posledních let, kdy se do závodů hlásí nováčci bez jakýchkoli zkušeností a o licenci si žádají jen na závod v Hořicích. Jezdec bude muset absolvovat tréninkové jizdy a do závodu se kvalifikovat dle limitu dané tratě.

133

Desmo - Tak vám blahopřeji, to byl v roce 1987 hodně dobrý výkon! A je vidět i z toho času na jedno kolo že jste byl dost dobrý jezdec. Musím se podívat na vaše jméno do programu z r.1987.A těch 16 kol bylo tehdy ve třídách 250 a 350,později 500 naprosto normálních. Proto se divím,že říkáte,že 9 kol docela stačí! Co takhle aspoň těch 12 kol ve třídách 600 a nad 600? Ale v obráceném směru by ty závody v Hořicích asi moc dobré nebyly! Zdraví vás Pavel


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

132

pavel50 napsal:
desmo napsal:

prosím vás už se na to vykašlete,je to diskuze o ničem ,kdo pořádá závody dělá to tak jak si myslí že to vyhovuje většině jezdcu,sám jsem jezdil těch 16 kol,ale ted stačí to co je.Panu Pavlovi neodpovídejte,raději napište něco zajímavého z historie zatáček. Díky pane PAVEL že přestanete vy ...t.
P.S. AŽ SEŽĚNETE PENÍZE PRO POŘADATELE TAK SE TO MUŽE JET I  V OBRÁCENÉM SMÉRU.

Desmo - Mohu se zeptat,zda jste těch 16 kol někdy ujel? Nebo vás taky přejeli o 1-2 kola? Je zvláštní,že dříve těch 16 kol vyhovovalo a dnes jak píšete stačí co je! Nepřipadá vám to jako demagogie?

16 kol jsem ujel v roce 1987 ve třide 250 ,nejrychljší kolo za 2,44  zavod44 minut 30vteřin,nedostal jsem kolo,ale stačilo to jen na 15 místo na motocyklu r.v.1981.-

131

Tomy a Ondřej - To máte pravdu,ale jezdci si musí prostě poradit. A to jak v Hořicích, tak třeba v Brně. Předjíždění o kolo k závodům patří odjakživa. Pokud by se to řešilo časem, s těmi limity,tak by počet předjetí o kolo zase dramaticky klesl.

130

pavel50  Je rozdíl předjíždět o kolo na dromu a třeba v Hořicích. Změř si o kolik metrů je silnice v Hořicích užší než na dromu

129

pavel50: Ale s každým kolem ten počet předjetí o kolo dramaticky roste.

128

Ondřeji já vím,že to myslíš dobře a to samé i Lukas.silda,ale dělat nějaká nová pravidla pro Hořice,aby jezdec po zamávání modrým praporkem a po předjetí o kolo nesměl pokračovat....?! Je to naprosto nereálné a zcela proti pravidlům. Je sice pravda,že jezdci předjíždění o kolo jsou určitým problémem pro vedoucí jezdce,ale závody kdy je někdo předjet o kolo jsou prakticky všechny a ani MS není vyjímkou. Sice jich moc není,což je způsobeno hlavně limity o kolik může být v tréninku závodník pomalejší než nejrychlejší jezdec. Kdysi to na MS bylo 110% dnes tuším 107% může mít jezdec horší čas než nejrychlejší jezdec. předjetí o kolo je v závodě normální věc a je jen na jezdcích jak si s tím poradí. Jak vidíš v Hořicích, tak k předjetí o kolo dochází často i při 8 - 9 koly a závodníci na vedoucích místech by si s tím museli poradit i kdyby se jelo kol více,stejně jako si s tím poradili,když se jelo 14 nebo 16 kol.

127

lukas silda: Ano, tak to je s tou vlajkou, ale myslel jsem udělat ty pravidla v Hořicích, že by nesměl pokračovat a být klasifikován podle kol (či neklasifikován, když ujede menší vzdálenost.

126

to ondřej :Modrá vlajka by samozřejmě měla fungovat i v současné době, jenže když už přece jen stihneš zamávat a jezdec to také zaregistruje, obvykle jsou všichni už před ním,... navíc on nemá povinost zajet mimo trať, ale pouze uvolnit cestu rychlejšímu jezdci.... může pak dále pokračovat. ( alespoň myslím,že to tak je... )
Přesunutí historiků by bylo řešení, ale nesmíme zapomenout na to,že závody veteránů na ČTT a 300ZGH jsou opravdu odlišné. Osobně bych viděl řešení v ČTT, nevím zda-li to jde, ale kdyby o veteránech byly vypsaný závody jak na pravidelnost, tak na styl závodu start - cíl, tak by mohly veterány opustit 300ZGH. Ale opravdu si nejsem jistý, zda je to vůbec reálný.

125

http://www.youtube.com/watch?v=Innd5pf6pto  motopřátelům ke vzpomínce..

124

lukas silda: Ještě mě napadlo, ale nevím, jestli by to tak podle řádů mohlo fungovat..., když se blíží k poslednímu jezdci o kolo, tak dát jezdci vlajkou (používá se modrá) vědět, že bude předjížděn a ten by tak musel zajet mimo trať a nepokračovat. Pak by nějaké to kolo navíc asi zařadit šlo z pohledu závodu, ale s pohledu celého dne to podle  organizátorů stejně nejde. A víc naskládat ty třídy...už jen 125 a 250 společně není dobré. Opravdu mě napadlo jen přesunutí těch historiků, ale to prý taky nejde. Na druhou stranu to podle mě bere dost diváků ČTT, kteří většinu těch strojů vidí na 300ZGH a jediným lákadlem jsou tedy sajdkáry.

123

FOR ALL
Tak trochu nechápu tuto komunikaci, ale když bych i já mohl přidat slovo do pranice lol. Velice se mě líbí poslední příspěvek Ondřeje. Myslím,že to má hlavu a patu, že ti to Pavle snad trošku vysvětlil a že to konečně pochopíš. Na druhou stranu chápu tvoje  " dobré úmysly " a možnost tady publikovat svůj vlastní názor. Ten ti samozřejmě nikdo nebere. Ale že by si mohl projevit více úcty a opravdu tady neschazovat práci lidí, kteří to dělají z dobré vůle a z lásky k těmto přenádherným závodům, které dle mého názoru vidíš pouze 1x do roka. Zajímalo by mě, jak si tady psal ,že si byl v nějaké organizační skupině MS, ředitel ME,  v jakém sportu to bylo???
Také se mě líbil tvůj první příspěvek k této diskuzi, ve kterém si napsal více pozitiv než negativ. Ale pokud ti kompetentní lidi v podobě Železníka, Larryho a DJ odpovědí rozumě, zdá se mě, že to ani nechceš pochopit a že prostě potřebuješ mít poslední slovo. Chápu, asi každému by se líbily delší závody. Opravdu by stačily 2 až 3 kola a závod by mohl být zajímavější. S tím s tebou souhlasím a jestli by to vydrželi závodníci??? 3/4 startovního pole určitě. Problém by však byl opravdu v tom předjíždění o kolo. Jen si vzpomen jaká tragédie se mohla stát v kubatůře do 600 kdy Indoš u Nálevků šel málem na tlamu díky předjíždění o 1 kolo. Přišel tak o 1. místo, protože tím nabral docela velkou ztrátu, která při stejných časech na 1 kolo s cowboyem znamenal druhé místo. Kdyby to v lepším případě nedejbože rozbil, mohli jsme být po dlouhých letech zase bez očekávahého zástumce na IOMTT. Osobně jsem to neviděl, ale i z Indiho slov byl zřetelné,že moc nechybělo.....
Co by pomohlo tomu aby se podobné věci nestávaly?? Určitě to je kvalifikační limit, ale jestli se má AMK Hořice rozhodnout vypsat závod pro několik kubatůr na úkor dvou až tří delších závodů, musíš pochopit,že se bude snažit vyhovět všem a to znamená kratší závod a větší obsazení.
K této diskuzi je to asi všechno, protože určitým způsobem má každný znás tu svoji pravdu a za svým názorem si stojí.

Mějte se....
Lukáš S.

122

Pavel50: Já myslím, že u tříd do 600 a nad 600ccm už jsou ty závody na okruhu pořádný maso a těmto rychlým motorkám už ty tratě ani nevyhovují s bezpečností. Proto je navíc to předjíždění o kolo takovým problémem. Jasně, v průměru se Ti může zdát, že motocykly před 20-30 lety jely jen o nepatrně pomaleji, ale skutečnost je jiná. O kolik jsou pomalejší 125 ccm a ty silný stroje? Časově to taky není o moc a ve finále je to úplně jiný. Ty motorky jsou rychlejší, více brzdí a jejich limit je jinde, stejně tak nyní více záleží na stopě než dříve, takže jezdec musí být přesnější na brzdy a při akceleraci. Ty stále omíláš, že dříve byly motorky takové a asfalt takový. Ale na tu fyzičku to nebylo náročnější. Když jsi byl delší, dalo se s tím něco dělat, dneska to už je trochu jiný. Srovnáváš jiné sporty a přitom nejde srovnávat ani dřívější závody a dnešní. Je to úplně jiný sport. A co je zajímavé, jako krátký závod se nezdá ani jezdcům, co jeli ten Man a Hořice jsou podle nich snad i hezčí. "Fritz" Spenner byl nadšený. Nebojovali by tedy spíše tito jezdci a nenavrhovali by závody delší? Ty jedeš z Jablonce a lituješ, oni jedou z větší dálky, stojí je to mnohem víc peněz a oni jsou spokojení a Ty ne. Zvláštní.  A nemyslím si, že tvé jméno v diskuzi znamená, že se do Tebe ostatní opírají. I kdyby to napsalo víc lidí pod jinými jmény, je to jedno. Prostě si nenecháš nic vysvětlovat a všechny argumenty Ti přijdou nesmyslné. Příští rok projdi depo v pátek či sobotu a udělej si anketu mezi jezdci o délce závodu. To bude asi nejlepší řešení. A jsem rád, že se Ti fotky líbí. Díky.

121

JV - Snad necháte pane Vítovče, na mě,zda jsem jak píšete,ve zralém věku zblbnul nebo ne! A to posilování nechte klidně taky na mě,já nejsem závodník a jak se připravují závodníci je jejich problém. Jak byl Jarda Huleš namakaný z motokrosu nevím,vážil asi 65 kilo při 167 cm a byl spíš hubeňour, než jezdec plný svalů a když skoro žádné svaly neměl, tak mu asi moc nemohly překážet! Na vaši otázku, zda jsem někdy "zobal" mohu odpovědět s čistým svědomím,že ne a navíc jsem začal posilovat dost pozdě,takže jsem už měl rozum. Indiho nebo M.Dokoupila jsem nikam necpal,pokud jede závodit na Man,tak jsem jen poukázal na to,že tam zvládne jet tak dlouhý závod a zda není divné,že to vydrží,když ostatní chudáčci jezdci jsou vyčerpáni po 35 km v Hořicích. Ty diskuze jsou opravdu na jedno brdo a není naděje že by tomu bylo jinak. Vzpomínek by bylo za ta léta hodně, ale mám obavy,že většina přispěvovatelů zde,je proti mě značně zaujatá a soudě podle vaších příspěvků jste mezi nimi. Proto si myslím,že i kdybych tady napsal cokoliv,stejně by to nebylo dobré už jen proto,že jsem to napsal já.   Pavel

120

Tomy - nepřipadá ti trochu laciné říkat,abych si pořídil licenci a ukázal vám kolo pod 3 minuty? Asi bych to zajel se svým  litrem i dnes,ale komu a co bych tím měl jako dokázat? Psal jsi,že píšu pořád to samé a to je pravda,téma je pořád stejné a nějaký rozumný argument nikde! A určitě jsem nenapsal,že všichni činovníci motocyklovým závodům škodí! Ono jich zase tak moc není co škodí a brzdí , ale bohatě to stačí!