51

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50  Já nechci kecat ale nevím jestli dokonce není nějaký předpis na délku závodů na přírodních tratích. Vím, že je nějaký limit na průměrnou  rychlost. Ale jak jsem psal jsou u nás i o dost kratší závody než  V Hořicích. FAkt už přestaň rejpat. Nevidíš do zákulisí závodu. Ty jako myslíš, že má někdo zájem aby se závody protahovali? Tobě se to může zdát, že se nic neděje. Ale může být problém na trati, problém s diváky, se řazením strojů v depu. Ty sedíš na jednom místě a co se děje jinde nevidíš. Na našem úseku jsem měli co dělat aby jsme během těch pauz lidi uklidili za pásku a nevadila by nám ani pauza o 5 minut delší. Trochu mi to připadá jako, že máš vztek, že se závody podařili. Přišlo hrozně moc lidí, krásný počasí, krásný závody,... Klidně si rejpej. Letos mě to nemůže naštvat.

52

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Tomy - Tobě je zbytečné něco psát ! Bylo by asi nejlepší ty kola ještě ubrat,aby se to neprotáhlo zase jako letos do půl sedmé aby se traťáci stejně smýšlející jako ty dostali včas na pivo.Proto ti navrhuji zkraťte ty závody na 6 kol pro ostré třídy a veterány na 3 kola ať se to neprotahuje!


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

53

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50 napsal:

Ještě pro Lulu - Jsem Pavel Novák z Jablonce n/N a pod přezdívkou se neskrývám!

Doufem Lulu,že se mi taky představíš svým jménem, přece se nechceš skrývat v anonimitě nebo snad ano?

54

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Jaký pivo??? My traťáci jsem po skončení závodů, jeli uklízet. Ale to tobě už je jedno, ty už jsi byl určitě na cestě domů. To já jsem se dostala domů až skoro v deset. Ale ty tohle nevidíš, takže tě to nezájímá a stále tady budeš kecat tu svoji "pravdu". Už se jdi vážně bodnout, tady na to není nikdo zvědavej, jediný co ty dokážeš je opravdu jenom rejpat. Ještě by mě taky docela zajímalo, jestli si vyskakuješ jenom tady a nebo i na jiných okruzích?

55

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50 Ty seš magor. Já jsem se z úklidu do kempu dostal asi v pul 10. Tady je vidět, že vůbec nevíš o čem ty závody jsou. Je zajímavý, že už nepíšeš o zbytečných pauzách. Docházej ti argumenty? Jestli se opravdu nechceš zkrejvat tak si se mnou dáš spicha na TT. Řekni v kolik a kde?

56

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Připojuji se k Tomymu.Ani přezdívka ani jméno ti nic neřekne.Přijd za náma,mohl jsi třeba v sobotu s náma stát v těch sračkách,zimě a vodě.Mohl jsi třeba čekat jak na smilování,až nám vedoucí tratáků rozveze ve flaškách horkej čaj.

57

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Jak Tomy tak i lulu maté pravdu, ale to on nevidí, berte to raději s nadhledem i když to nejde, nasrat vás může jenom inteligent a né takovej idiot jako je on.

58

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

To all: Já bych se trošku krotil ve výrazech, i kritika se musí umět přijmout...
K délce závodů - i já stejně jako 99% diváků bych delší závody přivítal, ale dokážu pochopit, že časovej plán je našponovanej a už ani nepamatuju, kdy se nám ho naposledy podařilo dodržet. Letos byl konec naplánován na cca 17.30 a skutečnost jak víme byla cca 19.00. V případě prodloužení závodů by v lese s největší pravděpodobností už nebylo vidět a závody by se musely zrušit.
Žádný extrémní pauzy jsem si fakt nevšiml (když vynechám nutnou exhibici politiků při zahájení), většinou vyjížděli jezdci na trať do 5 minut po definitivním uzavření trati, jednou dokonce málem ještě před... Bohužel se několikrát stalo, že kvůli neukázněným divákům musel uzavízací vůz na trať víckrát.
Je pravdou, že hlasatel mohl o příčině zdržení informovat rozhlasem, i já jsem se skutečný důvody dozvěděl až se zpožděním.
A co se mě týče, dostal jsem se domů v půl jedenáctý v noci.

Jestliže jsem tady ještě nepoděkoval, tak teď...
Děkuju celýmu vedení za vylepšenou organizaci, Martinovi za otřesnej big_smile (ale jinak obecně chválenej) paraván za stupněma vítězů, Larrymu za perfektní PR, Vláďovi za velkoplošnou TV, Železníkovi za ochotu a bláto na trati wink, spolupořadatelům za zvládnutí stáda takyfanoušků, stánkaři za věží za klobásu zdarma, jezdcům za předvedený výkony, Svatýmu Petrovi za vylepšený nedělní počasí...

P.S. A nevímkomu děkuju za teplou vodu ve sprchách !!! big_smile

Take It Easy !!!

59

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Tedy "děvčata" Lulu a Kačule,když vás může nasrat jen inteligent jak jedna z vás píše, tak je zbytečné s vámi polemizovat. Máte docela štěstí,že jste se nenarodily o 350 let dříve,protože by se o vás obě už určitě musela zajímat svatá inkvizice.....!!! Tomy - tvou nabídku bych ještě včera velice rád přivítal,ale po tvých posledních příspěvcích je jasné,že by to byla naprosto zbytečná ztráta času a hovor s tebou by nevedl vůbec nikam. Ty nejsi totiž schopný přijmout jiný názor než svůj!   Demon 3 - Díky za rozumný názor - Já vím,že to zpoždění je způsobeno hodně i diváky,kteří mi letos připadli snad nejvíc neukáznění co pamatuji. Mě by vůbec nevadilo prodloužení závodu třeba o 2 hodiny,jen kdyby se jelo víc kol a stačilo by na to jen půl hodiny navíc a to není moc. Myslím si,že je to jen neochota a konzervatizmus lidí,kteří o tom rozhodují stylem - co nejméně změn. Já si práce traťáků vážím a myslím,že si zaslouží za svou práci hodně velkou pochvalu. Jinak mimo těch krátkých jízd a hodně průměrného hlasatele /i když lepšího než loni/se mi závody velice líbily,výkony jezdců byly skvělé,dobré bylo i zajištění tratě atd.

60

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50  A ty seš schopnej příjmout jinej názor? Dyť tady mluvíš už 2 roky o stejnejch věcech a já ti je jen rozumně snažím vysvětlit. Vypadá to, že u těch přestávek se mi to aspoň částečně povedlo. A o té neochotě navýšení kol. Ty lidi co o tom rozhodujou už to dělají dlouho tak jim věř, že vědí co dělaj. Jak už jsem psal délky závodů na přírodních tratích u nás jsou podobné a většinou ještě kratší než v Hořicích. tak to asi nebude neochotou hořických dělat změny

61

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Tomy - Tak ti díky,konečně rozumná řeč bez emocí! To beru! Ale tu změnu délky závodů mohou udělat klidně v Hořicích. Někdo s tím začít musí a pokud délku závodů nikdo neurčil v podmínkách pro závody ,ale myslím,že ne,/pokud ano, tak to je magořina, skandál a zpátečnictví/ je na čase to změnit! Podmínky závodu si přece může určit pořadatel pokud neodporují stanovám, nebo to tak není?

62

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Pavle tohle je převzaté z:

http://www.motoczech.cz/rady-mcr/priloh … lna-trida/

a tam je napsáno tohle

Délky závodů M ČR:
125 ccm GP, 125 ccm Junior 35 - 50 km
125 ccm Sport 35 - 45 km
Supersport, 40 - 70 km
Superbike 50 - 70 km
Superstock 600 40 - 70 km
Superstock 1 000 40 - 70 km
Supermono 30 - 50 km
Délky závodů P ČR:
Volná třída 250 ? 600 ccm 35 - 60 km
Volná třída nad 600 ccm 35 - 60 km
Klasik 20 - 45 km

takže ta délka je zhruba v polovině toho rozhraní, které je ovšem konstruováno pro motodromy a ne pro přírodní okruhy

co se týká zpoždění ve warm-upu, nemohu posoudit, jel jsem sanitou do nemocnice a zůstal jsem tam do konce prvního závodu

komentátor byl lepší než loni, protože konečně dostal relevantní informace, aby se mohl připravit, ještě by k sobě potřeboval kolegu (pokud pominu Thomase LUcase - pro německy mluvící)

s jistou pasáží tvého příspěvku souhlasím, ale radši to nebudu dál rozmazávat

63

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Dj - Moc díky za informace - A k té délce závodů : Nebyla by to paráda aspoň těch 60 kilometrů?!

64

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50 Tak to bys mohl brát jako blbost i limit průměrný rychlosti, kterej existuje, ale když se zamyslíš je to kvůli bezpečnosti. Já nevím, že bych něco psal v emocích. Jen mě naštvalo jak si napsal, že nechci delší závody abych moh od 7 chlastat nebo co. Já bych nebyl proti přidání 1 nebo max. 2 kol ale za současnýho modelu to asi není možný. To samí s těma přestávkama. Měl si vidět jaká byla práce za tu dobu lidi umravnit. A ty napíšeš, že se nic neděje. No asi  nemá cenu to tady dál rozmazávat

65

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Prosím Vás už trochu na moje gusto tato debata zklouzává na velmi tenký led!!! Až podle mého pocitu urážlivý k závodníkům a lidem okolo závodění jak v Hořicích tak obecně. Za svou osobu bych si nikdy nedovolil komentovat výkony či jízdu závodníků (osobností typu Fr. Šťastného, V. Gilmoura.. apod)
Myslím si že každý kdo se dokáže postavit na start "ostrých"zatáček ,TT či jíných závodů zaslouží úctu a obdiv. Samozřejmě záleží velmi mnoho na "materiálu"který máte pod sebou,  ale jedním dechem si dovolím tvrdit že každý chce jet co nejlépe - ať se jedná o matadora z "bavor" , Irska nebo  "Kacákovi Lhoty" z Čech. A my bychom měli takto je  chápat a ctít !
Proto prosim Vás - jestli někdo si troufá hodnotit výkony na dráze   -  zkuste si to někdy ať víte o čem vůbec mluvíte . Ono to vypadá ze stráně u silnice trochu jinak než za řidítky na okruhu při závodech....!! (nebo na rovince mezi HK a Všestary což rozjet asi umí každý..)
Dále jen drobná poznámka . Velice si vážím všech kdo se na závodech v Hořicích podílejí  a musím říci že při objíždění trati 2h po závodě bylo všude poklizeno a vše v pořádku. A během závodů musím jen opakovat již výše uvedené přízpěvky neboť organizace byla podle mého názoru velice dobrá a posun je zřejmý a velice pozitivní. Jen tak dál :-)
Jen malinký dovětek - osobně budu jen a jen rád když další  zahraniční jezdci budou do Hořic přijíždět a hlavně se vracet- tak jak tomu bylo v 70 i 80 .letech. Tak aby byla mezinárodní konkurence jako dřív  a samozržřejmě budu jen rád když České barvy budou vítězit. Neboť i závodníci i diváci tyto souboje chtějí a dávají závodům neopakovatelný náboj.
Proto slova o sklamání z výkonu apod..vůbec nechápu a nechci komentovat.
Buďme rádi že k nám jezdí a chtějme ať přijedou příště 3-7 francouzů ..2-6 Irů nebo angličanů...na to ja osobně bych se těšil.
Samozřejmě s  prodloužením závodů hlavně nejsilnějších tříd (o 1 -2max. kola) by asi souhlasil každý a byl by rád ..ale netroufám si odhadnout zda to je realne technicky mozne  a proto tuto  rozvahu  prenechám na poradatelých a jejich rozhodnutí.

Jinak děkuji za hezký zážitek a závody v roce 2009 a přeji hezké počasí a povedený víkend i na TT Hořice 2009.

66

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

A víš Tomy,že ani ten limit průměrné rychlosti není úplně v pořádku? Někdy je průměr 130 km v hodině moc a někdy 150 km v hodině může být bezpečnější. Ono vždy záleží na charakteru trati,stejně jako 140 km rychlost mezi stromy a domy je určitě nebezpečnější než na volné silnici 220 km. I na relativně pomalém okruhu jsou místa, která jsou hodně nebezpečná a okruh o 40 km/h rychlejší může být daleko bezpečnější. A nakonec se to řeší tím,že se na rychlejším okruhu zakážou motocykly do 1000 ccm a povolí se maximálně šestistovky. Třeba Kyjov,Těrlický okruh. Myslíš,že se tím něco vyřeší? O kolik jsou šestistovky pomalejší než tisícovky? Tak asi o 1 vteřinu na kolo a někdy ani o to ne. A pokud by chtěl pořadatel rychlého okruhu,aby mu tam mohly jet tisícovky tak si dá práci s nějakým retardérem,aby se dostal pod limit průměrné rychlosti a pak se mu povolí všechny třídy? To mě připadá docela divné a alibistické a určitě se tím nic nevyřeší a pokud se striktně řeší pouze průměrná rychlost a né charakter a nebezpečnost okruhu, pak je asi je ten limit opravdu blbost! Mělo by se to řešit,že buď je okruh na závody způsobilý nebo není!Když to ještě jednou shrnu,tak podle toho rychlostního limitu je nebezpečná,úzká a pomalá přírodní trať vedoucí podél domů a lesem s průměrem 120 km/h pro závod tisícovek schválená a relativně bezpečnější, ale o 30 km/h rychlejší trať už pro tisícovky vhodná není jen proto,že nějaký "chytrák" obdivující svou genialitu vytvořil nějaký limit! Škoda,že ho taky nenapadlo,že menší obsahy jedou v zatáčky obvykle rychleji než vyšší třídy a větší nebezpečí hrozí spíše jim! A ty nešťastné přestávky - přidat nějaká kola by šlo úplně snadno,ale není k tomu vůle od těch co o tom mohou rozhodovat. A ty lidi by vám určitě značně pomohl umravnit hlasatel,pokud by ovšem zase neměl vypnutý mikrofon zrovna v době kdy jezdci vyjíždějí na trať.

67

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50 Tak v Těrlicku se 1000ccm jedou v Kyjově jen 600ccm. Já teď nevím kolik ten limit je ale co jsem slyšel tak v Těrlicku jim to vychází jen tak tak.

68

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Pane Železníku - Konečně se ozval jeden z těch,kteří nám ty sprinty v Hořicích zařídili,nebo je aspoň podporují! Poslyšte,to máte tak málo schopných lidí, že potřebujete mou výpomoc v depu? Já sice vím,že na rozhlas se spolehnout nemůžete,aby nějakou změnu ohlásil,on pan Mifek ztěží zvládne oznámit,že se odstartovalo a někdy ani to ne,jistě jste si toho všiml. A obíhat všechny jezdce, že je časový posun závodu,to si snad děláte srandu! Co si tedy pořídit aparaturu a několik amplionů přímo do depa a namířit je i na louku a oznámit časový posun závodu raději několikrát a třeba i v Angličtině a také v Němčině. Také pokud by někdo náhodou neslyšel, vyvěsit na bránu nápis,že se posouvá start,spolu s časovým údajem. A žádné burácení motorů vám přitom nemusí vadit, ty přestávky mezi jízdami jsou dost dlouhé na to,aby byli všichni včas informováni,když toho oficiální hlasatel není schopen. Pokud jde o váš názor přidat 2 - 3 kola, nemohu s vámi souhlasit a ten váš argument,že se 90% jezdců připravuje kondičně pouze u počítače je vrchol demagogie. Pokud by to byla pravda jen z poloviny, musely by se silniční závody přímo zakázat,protože jezdec bez kondice nemá na trati co dělat a přímo ohrožuje své okolí! Naštěstí je to pouze váš názor a považuji to za nesmysl. Jen tak pro zajímavost, jak to dělali s tou kondicí jezdci před 30 lety na daleko horších motorkách , když jeli běžně 16 kol a hodně z nich jelo i 2 a někteří dokonce 3 závody a zvládli to a určitě jim to nepřipadalo nějak divné! Co třeba Loicht - je mu skoro 60 let a 4 závody zvládne a nevypadá,že by ho to nějak vyčerpalo. Nebo nedávná minulost 90 léta - Hlavatka,Dekánek a další. Jak to asi dělali? A ještě něco - Hořický okruh jsem si objel několikrát, nezajel jsem sice nějaký úžasný čas,ale pod 3 minuty jsem se dostal a dost hluboko, bylo to při tréninku na 300 zatáček a i když je to už dost let,tak to dobrždění pod Borkem v rychlosti 150 km/h znám docela dobře a žádné problémy jsem s tím neměl. A ani plné pemprsky jak píšete! Asi jsem měl trochu lepší kondici než těch vašich 90% jezdců,co místo nabírání kondice sedí u PC. To je asi vše a těším se na to,že se třeba v příští sezóně alespoň trochu polepšíte!

69

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Víte pane ŽELEZNÍKU pokud jste četl můj poslední příspěvek pořádně,nikde jsem nepsal,že jsem v Hořicích závodil, pouze jsem si několik kol zajel na motocyklu jednoho kamaráda co v Hořicích závodil. Ale jeho jméno vám raději neřeknu, aby ještě neměl nějaké problémy i když je to už řada let. Jinak jsem nikdy na silnici nezávodil - v mládí na závodní motorku prostě nebyly peníze a dnes mi zase chybí to mládí! Víte co mi připadá s tou fyzičkou jezdců docela směšné? Hobby jezdci, kteří jezdí terénní závody Cross-country jestli víte co to je, jedou v závodech stejnou vzdálenost jako jezdci mistráku a to je jednu jízdu na 120 minut a někdy dokonce na 3 hodiny. Jsou to naprostí amatéři a neřeší to zda jim řidítka po 1 hodině padají z rukou. A že se nadřou mnohem víc než silniční jezdci! Tyto závody jsou obvykle dvoudenní a druhý den se to jede znova. A přestavte si,že to ti naprostí amatéři vydrží! Tak mi netvrďte takové nesmysly,že silniční jezdci nevydrží jet v tempu 60 kilometrů! A pokud někdo něco kritizuje, není nic lehčího než mu napsat věty jako, že nemá o organizování takového podniku ani páru, ať vám to předvede jak to dělat lépe, že je všechno jen plané tlachání atd. To je totiž velice snadné a hlavně laciné! Ani nemá cenu vám psát,že jsem se podílel a to několikrát na organizování MS a ME. Ale to je nakonec vedlejší! Je zcela jasné,že pokud o počtu kol rozhodují lidé se stejným názorem jako máte vy,tak není žádná šance,že by se počet kol zvýšil. Spíš lze očekávat v příštích letech ještě o nějaké to kolo méně! Myslím,že jsem vám napsal vše co jsem považoval za nutné, vy si jistě vezmete ještě poslední slovo, já si však myslím,že další diskuze s vámi je zbytečná a není třeba dále opotřebovávat klávesnici!  Pavel

70

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

To Pavel50: Kolo sem, kolo tam! Ale teď, když jsem si přečetl Vaše poslední příspěvky, tak se mi dost zježily chlupy na zádech!!! Zvláště, když tady tvrdíte, že jste odřediteloval, či jinak se podílel na organizování soutěží v jiném sportovním odvětví! Jestli Váš kamarád riskoval licenci, je jeho neskutečná blbost! Doufám, že měl alespoň stejnou krevní skupinu jako Vy? Protože v případě Vaší nehody, by asi byl problém, protože občanku jste asi sebou neměl? A zvláště, jak píšete, jel jste hluboko pod 3 min? Asi jste svého kamaráda kvaklifikoval, hi, hi??? A když to bylo v mládí, tak hluboko to asi nebylo?Protože, 2,46 se jelo v roce 1973, a to předpokládám, že Vám bylo něco pod 20, tedy to bylo mládí? Jinak už by jste asi měl rozum?
Honza

71

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50: Možná bys mohl uznat alespoň to, že když se navýší kola, že přibývá jezdců předjetých o jedno kolo a v tom má Železník pravdu a je fakt, že to jsem trochu opomněl. Jinak srovnávání před 30-ti lety a nyní či cross country a Hořice je absolutní nesmysl. Se podívej jak jedou rychle a jak moc záleží na stopě u historika a jak u vysokých obsahů ostrých strojů. A cross country je sice náročné, ale můžeš si i ulevit chvilku, což v hořicích si někde poodpočinou fakt nejde...možná u těch motorek co jezdily před 30-ti lety to šlo, než se vyjelo ke Křížku. Taky vydržím jet na kole spoustu kilometrů při cross country a když si dám ostrý sjezd, kde není jak a kdy odpočinout a neustále ve střehu a našponovanej, tak vydržím maximálně jednu jízdu 5 km. Vím, kolo a motorka je jiná věc, ale stejně rozdílné jako Tebou zmiňované srovnání.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

72

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

JV napsal:

To Pavel50: Kolo sem, kolo tam! Ale teď, když jsem si přečetl Vaše poslední příspěvky, tak se mi dost zježily chlupy na zádech!!! Zvláště, když tady tvrdíte, že jste odřediteloval, či jinak se podílel na organizování soutěží v jiném sportovním odvětví! Jestli Váš kamarád riskoval licenci, je jeho neskutečná blbost! Doufám, že měl alespoň stejnou krevní skupinu jako Vy? Protože v případě Vaší nehody, by asi byl problém, protože občanku jste asi sebou neměl? A zvláště, jak píšete, jel jste hluboko pod 3 min? Asi jste svého kamaráda kvaklifikoval, hi, hi??? A když to bylo v mládí, tak hluboko to asi nebylo?Protože, 2,46 se jelo v roce 1973, a to předpokládám, že Vám bylo něco pod 20, tedy to bylo mládí? Jinak už by jste asi měl rozum?
Honza

Ale,ale pane Honzo, proč bych třeba nemohl ředitelovat v jiném sportovním odvětví? Já jsem ta MS a ME  sice neřediteloval, ale byl jsem v pětičlenném organizačním výboru. Jen pořád nechápu, co to má společného s Hořicemi? Jinak ta jízda po okruhu se závodní motorkou byla opravdový zážitek, na který vzpomínám rád dodnes. I když musím s vámi souhlasit,že to bylo riziko nejen pro mě i když jsem něco na motorce uměl. Jel jsem čas 2:56 a nějaké desetiny k tomu. Jinak jsem tehdy neměl daleko do 50 let,ono to zase tak dlouho není a na nezávodníka to snad tak špatné nebylo. Ale toho kamaráda jsem nekvalifikoval,ten byl o dost rychlejší.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 684

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /mnt/data/accounts/a/amkhorice/data/www/www/forum/include/parser.php on line 738

73

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

Ondřej napsal:

pavel50: Možná bys mohl uznat alespoň to, že když se navýší kola, že přibývá jezdců předjetých o jedno kolo a v tom má Železník pravdu a je fakt, že to jsem trochu opomněl. Jinak srovnávání před 30-ti lety a nyní či cross country a Hořice je absolutní nesmysl. Se podívej jak jedou rychle a jak moc záleží na stopě u historika a jak u vysokých obsahů ostrých strojů. A cross country je sice náročné, ale můžeš si i ulevit chvilku, což v hořicích si někde poodpočinou fakt nejde...možná u těch motorek co jezdily před 30-ti lety to šlo, než se vyjelo ke Křížku. Taky vydržím jet na kole spoustu kilometrů při cross country a když si dám ostrý sjezd, kde není jak a kdy odpočinout a neustále ve střehu a našponovanej, tak vydržím maximálně jednu jízdu 5 km. Vím, kolo a motorka je jiná věc, ale stejně rozdílné jako Tebou zmiňované srovnání.

Ondřeji, úplně zírám,jak jsi během měsíce úplně změnil názor! Kde je tvé odhodlání bojovat za více kol? A ty motorky před 20 - 30 lety můžeš klidně srovnávat! O tolik pomaleji než současné zase nejely, měly i horší povrch vozovky, pneumatiky,pérování atd. a hlavně jely 2 x delší závod. A když už porovnáváš to Cross-country oni ti kluci ujedou v terénu za dvě hodiny i 80 kilometrů a druhý den to samé a většinou bez odpočinku. Myslím tedy Cross-country na terénním motocyklu ne na kole! Jak jsi to myslel s tím,že si v Hořicích nemají závodníci čas odpočinout?! Tomu nějak nerozumím! Jaké odpočívání při silničním závodě v Hořicích, když se tam závodí na velice bídných 40 - 45 kilometrů!?

74

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50: No vidím, že to je fakt marný. Vím o čem píšeš Ty a o čem já, ale ty rozdíly pokud je nevidíš, tak tomu asi fakt moc nerozumíš. A změnil jsem názor, protože jsem opomněl (Železník to napsal), že v Hořicích jsou jezdci předjížděni o kolo a když závod bude delší, tak k těm předjížděním by docházelo daleko víc a to je nebezpečné na tak úzké trati (jak vidíš, narozdíl od Tebe se snažím pochopit i názory druhé strany a když jsou faktické, tak klidně změním názor, pokud jsem se mýlil nebo na něco zapomněl). Jinak věř tomu, že Cross country na kole 80km je daleko větší zápřah než na terénním motocyklu a opravdu to není na motorce až taková porce. Mimochodem, Ty si myslíš, že třeba na okruhu na rovině si jezdci lehce nevydechnou, nepovolí lehce ruce? Tak to pak je těžký. V Hořicích tohle fakt moc nejde, protože rovina tu není skoro žádná a ta u Křížku je s tím, že jde o nejnáročnější úsek. A historik není o moc pomalejší než motocykly do 600 a nad 600 ccm? To už fakt nemá cenu komentovat. Když už se znáš se závodníky, tak s nimi o tom i mluv, ona Ti většina trošku změní názor (měsíc před Hořicema jsem ty informace od jezdců neměl).

75

Re: Aktuality 300 ZGH 2009

pavel50 Jestli to je tak jak píše Železník, že jezdci nechtějí větší počet kol, tak je  zbytečný tady o tom mluvit a něco řešit